جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۹

~ افتتاح سایت رسمی بنیامین بهادری به همراه سورپرایز– به زودی … ~

همین دیگه !!! توضیح اضافی نیازی نیست !Hot smileRed roseRed heart

۷ نظر:

YEK DOOST گفت...

سلام
متاسفانه برای من که کم هوش هستم نفهمیدم سوراپرایز چیه؟البته دیدم تگ ها گفتن" تک اهنگ جدید" ....ولی ملاقات در پاییز چیه؟اسم اهنگه یا چیز دیگه؟؟میشه توضیح اضافی را برای من کم هوش بدید؟

YEK DOOST گفت...

مرسی خودم توجه شدم ملاقات در پاییز تک اهنگه....coming soonکل قصه را گفت!

YEK DOOST گفت...

مبارکه!

نگار گفت...

به همگی بچه ها تبریک میگم راستی از بین شما کدومتون کنسرت بنیامین در سن خوزه رو خریدید؟ همونی که تو این وب درباره اش نوشته شده بود که ماله سایت کنسرت سیتی بود. فقط میخوام بگم هرکی خریده فکر کنم مثه من فکش اومده پایین. واقعا عالی بود راستش فکر نمیکردم اینقدر باحال باشه یه جورایی فضای خیلی خاصی داشت میکسشم عالی شده بود بنیامینم که ترکونده بود خلاصه فکر نکنم هیچ کنسرتی به خوشگلیه کنسرت سن خوزه باشه عالی بود

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
این بذارید یک معما بمونه ! ولی فکر نمی کنم تک آهنگ باشه ! شایدم باشه !:دی

پاسخ دوست عزیز بهارک :(پست قبل)
مرسی که نظر دادی بهارک ، به نظر من هم همینطوره ،آره توی یکی از کلیپ های کنسرت های کیش دیدم که بنیامین اون جمله ها رو می گفت .. مرسی از کامنتت.

پاسخ دوست عزیز نگار :
در پست های قبلی بچه هایی که دی وی دی رو خریداری کرده بودن کامنت هایی رو گداشتن ! اونجا رو بخونید ، به هر حال خوشحالم که کنسرت و دی وی دی رضایت بخش بوده.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

MY GOD

COMING SOON

SURPRISE

ملاقات در پاییز

هنرمند مردمی که تو سالگرد انتشار اولین آلبومش تو نت کنار دوست داراشه

خیلی عالیه

خوب شما که به تیمشون دسترسی دارین بگین زمانش رو با احتساب بد قولی ها و اختلاف نظر هایی که ممکنه وجود داشته باشه اعلام کنن تا طرفدارا یهویی دچار مشکلاق قلبی نشن دیگه ،گناه دارن

البته خدایی خیلی شاعرانه شده....مثل همیشه،تاپ تاپ.
ولی ایکاش این یک سال اخیر رو یه جوری میشد از ذهن پاک کرد

YEK DOOST گفت...

مرسی بهارک عزیز از نظری که نوشتید
****

اقای پیمان،متوجه شدم احتمالا حدس تون چیه:یک ملاقات واقعی بنیامین که در پاییز انجام خواهد شد!
.....اما اگه واقعا اینطور باشه چرا گفته coming soon?به کار بردن این اصطلاح در این مورد اشتباهه .به همین خاطر من گفتم اسم یک اهنگه یعنی اهنگی که به زودی خواهد امد..البته می تونه هم منظورش افتتاح مجدد سایتش باشه که گفته coming soon که البته ان هم معنی مسخره ای را پیدا می کنه.
...یک اعتراف همین جا بکنم .من از این نوع سورپرایزهای بنیامین و ایجاد ابهام توسط او چه در این مورد چه در هر مورد دیگر به شدت متنفرم.به نظرم این نوع ابهاماتش رو فقط خودش می فهمه و بس.بلکه کارهای خیلی خیلی لوسی هم هست و ادم را کفری می کنه.میره روی اعصاب ادم.....کاشکی این را میگرفت که اینهمه خلاقیت های بیمعنی اینجا و انجا واقعا زننده هست. بهتره به جای انها کیفیت کارش را بالا ببره....اگر خیلی این نوع کارها را دوست داره می تونه شعبده باز بشه یا تردست.انهایی هم که عاشق تردستی و شعبده بازی و ابهامات و هیجانات مربوطه هستند دورش جمع میشوند و دیگران مثل من تکلیف خودشان را میدانند!
اقای پیمان شما خودتون از این کارهای بنیامین واقعا لذت می برید؟