جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۹

~ دانلود تیزر بسیار زیبای کنسرت بنیامین در مالزی ~

این تیزر بسیار زیبا رو براتون آماده کردم که بسیار بسیار بسیار زیبا هست !!!Red heart

Capture

امیدوارم که لذت ببرید !Winking smile

دانلود

پ.ن : خواهش می کنم از دوستان که در حین بازدیدتون که آمار نشون میده زیاد هم هست ! لطف کنید به انگشت های محترم زحمت بدید و در بحث ها و کامنت ها هم شرکت کنید !!!!!Red heartWinking smile

پ.ن 2 : برای اطلاع دوستان عزیز باید بگم که انشالله در سانس دوم 19 آبان در خدمت دوستان عزیز خواهم بود !
و قبل از شروع سانس هم با دوستان دیداری خواهیم داشت و منتظر انتقادات و پیشنهادات همه ی دوستان عزیز در این سایت و در اون ملاقات قبل از شروع سانس هستم .

پ.ن 3 : کنسرت بنیامین تمدید شد ! جمعه ، 21 آبان ، در دو سانس …

ممنون از لطفتون !

موفق باشید.

۵۸ نظر:

YEK DOOST گفت...

سلام
خسته نباشید.پاینده باشید.موفق باشید!
راستش من هم خیلی تعجب کردم اخه قبلا چقدر همه اشتیاق کنسرت را داشتن اما حالا برای خبر کنسرت حتی یک کامنت هم ندادند..فکر کنم درگیر بلیط هستند و اشتیاق های مربوطه!!من که نرمال هستم کامنت میگذارم در بحث ها هم شرکت میکنم!

مرسی از زحمات همیشگی تون

Benyamin Love گفت...

pemi jon inke male taraneh sharghi hast,chera ba tablighe weblag khodet zadi?zeshte khob.on khabar concert Benyamin to tehran ham ekhtesasi weblag khodet zadi!dar sorati ke in khabar male(facebook) taraneh sharghi bod!az zahamatet mamnon,vali hamaro ba esme kodet zadan kar badi

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
مرسی دوست عزیز که همیشه هستی و با نظرای خوب و پر انرژی خودت همیشه در کنار وب و بنیامینی ها هستی ، ممنون ازت.

پاسخ دوست عزیز Benyamin Love :
دوست عزیز ، علت اینکه اون خبر تیتر اختصاصی خورد این بود که قبل از اعلام رسمی در فیس بوک ترانه شرقی من این خبر رو قرار دادم و از دوستانم در ترانه شرقی قبل از اعلام رسمی این خبر رو گرفتم . و علت دیگه اینکه من خیلی قبل تر اعلام کنسرت تهران > به زودی رو زده بودم و این در ادامه ی همون بود !
و در مورد تیزر ، بله ، کلیپ مربوط به بنیامین و ترانه شرقی هست ! اما سایت هایی که از ایشون به صورت ( رسمی ) در حال فعالیت هستن زیاد به روز نیستن ! و به نظرم باید این سایت به هواداران بنیامین بیشتر شناسانده بشه تا آخرین اخبار از بنیامین به سرعت در اختیار علاقه مندانش قرار بگیره !
من یه سوال دارم ! شما که میگین این تیزر برای ترانه شرقی و بنیامین هست ، آیا برای هواداران بنیامین نیست !؟
یا اینکه شما الان میتونید این تیزر رو از سایت رسمی بنیامین یا سایت رسمی ترانه شرقی و با لینک مستقیم دانلود کنید !؟
من اگر تبلیغ رو زدم فقط و فقط به دلیل آشنایی بیشتر هواداران بنیامینی که شاید با این سایت که میتونم بگم 99% اخبار رو به صورت موثق از دوستانم در ترانه شرقی میگیرم ، آشنا نیستن ، آشنا بشن و در جریان آخرین اطلاعات و اخبار از بنیامین بهادری عزیز در این سایت قرار بگیرن ! ممنون از کامنت شما .
موفق باشید.

ناشناس گفت...

مرسی مرسی مرسی...بسیار بسیار خوشــــــگــــل بود

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
خواهش می کنم دوست عزیز ! واقعا به نظر من بین 3 تیزر کنسرت های بنیامین ، این تیزر زیباترین بود .

یلدا گفت...

سلام
تیزر خیلی عالی بود...ممنون...واقعا خبر کنسرت بنیامین بعد از این همه مدت خیلی خوشحال کننده هست باور کنید نمی دونم رو زمینم رو هوام...من برای خودم و دوست عزیزم آرزو بلیط خریدم ...البته خود ارزو فعلا تو تهران نیست ولی به امید خدا تا کنسرت میاد...یعنی دعا میکنم که کارش تموم شه و بتونه بیاد...به امید دیدارتون تو کنسرت

YEK DOOST گفت...

من هم تیزر را دیدم و از دیدنش لذت بردم.مرسی



****

benyamin love عزیز.
من همیشه انتظار داشتم این سایت مورد تشکر و تمجید شخص بنیامین قرار بگیره اگر مایل هستید میگویم چرا!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یلدا :
سلام یلدا جان ، خیلی خوشحالم که سر زدی ..
شما کدوم روز و کدوم سانس بلیط خریداری کردین !؟ امیدوارم موفق به ملاقات شما و دوستان عزیز دیگه بشم.

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
اتفاقا یکی از نزدیکان به بنیامین به من گفت که بنیامین ، این سایت رو یکی دو بار بازدید کرده و خب خدا رو شکر از جو و مطالب سایت هم راضی بوده ! اما اینکه این اواخر باز هم بازدیدی صورت گرفته یا نه مطلع نیستم اما در صدد هستم تا یه اتفاقات خوبی برای باشگاه هواداران بنیامین بیفته ! ممنون از شما دوست عزیز .
موفق باشید.

مهسا گفت...

سلاااااااااااااااااااااااام
خيلي خيلي خيلي خوشحال شدم از اين خبر!!!!!!!!!فوق العاده بود!!!!!
باورم نميشه بنيامين تو ماه تولدم كنسرت گذاشته!!!!بينهايت خوشحال شدم!!!!!
راستي منم بليط 19آبان سانس دوم رو خريدم و خوشحال ميشم بنيامينيهاي عزيز رو هم ببينم!!!!
يه سوال:آقا پيمان ميشه همه ي بچه هاي باشگاه هوادارا و بنيامين فنز كه تو اين سانس هستن جناب رجب پور و بنيامين رو از نزديك ملاقات كنن؟؟؟؟؟

YEK DOOST گفت...

متشکرم اقای پیمان
من هم امیدوارم این اتفاق خوب برای این وبسایت بیفته که البته نمیدونم این اتفاق خوب چیه!در هر حال این یک واقعیته که این وبسایت خیلی خوبه و بالاترین رتبه را داره از خیلی نظرها .این را بی تعصب و بیطرفانه میگم و باید یک تقدیر مخصوص ازش بشه

سرسبز باشید

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
ممنون ازت یک دوست عزیز ! شما هم به عنوان یک هوادار منطقی و خیرخواه بنیامین باید یک تقدیر و تشکر جانانه دریافت کنی !

درناز گفت...

سلام ایول چه توپ بود مرسی :دی
از وقتی خبر کنسرتو فهمیدم بال در آوردم و دارم تو آسمون عشق پرواز می کنم :دی

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز درناز :
بهتون گفتم که خیلی خیلی قشنگه !! حالا باور کردید !؟

پگاه گفت...

سلام اقا پيمان
دستتون درد نكنه تيزر بسيار زيبايي بود البته من تيزر هاى قبلى رو دانلود نكرده بودم تا بتونم با هم ديگه مقايسشون بكنم الانم كه اومد قبليارو دانلود كنم فيلتر شده بودن
--------------------------------
فصل عشق و صبح يك روز زمستانى به روزاند.

YEK DOOST گفت...

خواهش می کنم اقای پیمان.همیشه موفق باشین

راستی الان که صحبت تیزر هست و این حرفها!....ان تیزر قبلی بود (بوی عیدی).شخصی که پیانو می زد همین اقای علی منصوری بودش یا شخص دیگه؟؟؟کی بود؟؟؟ چه پیانوی گوش نوازی داشت!

سرسبز باشید

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
دقیقا توی فیلم مشخص نیست اما تا جایی که دیده میشه ، علی منصوری فکر نمی کنم باشه !

پاسخ دوست عزیز پگاه :
پگاه جان اگر مایل هستین ای-میل خودتون رو بذارید خصوصی من براتون تیزرها رو ای-میل می کنم.
موفق باشید.

مينا گفت...

تيزر بوي عيدي خيلي قشنگ تر بودا نه نوازنده پيانو علي منصوري نيست يكي ديگه هست كه جرات ندارم بگم !!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مینا :
درسته تیزر بوی عیدی هم خیلی قشنگ بود اما این به نظرم ایده ی جالب و نویی داشت.
مگه جرات می خواد !؟:دی

YEK DOOST گفت...

مینا عزیز
هیچ خطری تهدیدتون نمیکنه.شجاع باشید بگید!
جدا از شوخی ,بگید دیگه!


مرسی(گل)

مينا گفت...

يك دوست عزيز من جونم رو دوست دارم ميخواي به قتل برسم ؟جدا از شوخي خيلي واست مهمه ؟

چه فرقی میکنه گفت...

سلام به هوادارای بنیامین. بالاخره بعد از جشنواره قسمت شد کنسرت بنیامین در تهران رو دوباره ببینیم، امیدوارم به هممون تو کنسرت خوش بگذره، ولی واسه فروش بلیط خیلی زود اقدام کردن،اگه چند روز قبل کنسرت میذاشتن فروش و بهتر میشد، چون همش یه روزه فروش میرفت و این خیلی آماره خوبی میشد! منم بلیط گرفتم!

YEK DOOST گفت...

مینا جان جدا میگی خطر تهدیدت می کنه؟؟؟از جانب کی؟؟؟ مگه اطلاعات محرمانه کشوری هست؟...من تا 70 درصد میخوام بدونم اما راضی به در خطر گذاشتن شما که نیستم ،بهیچوجه....ولی واقعا جدی میگی اگر این را بگی خطر جانت رو تهدید میکنه یا یه شوخیه؟
اخه خیلی عجیبه.مگه اینها مافیا هستن؟!..ای بابا عجب ادمهایی هستن اینها...من هم شروع کردم به وحشت کردن!...مرسی نمی خوام بدونم حتی اگه نیم درصد خطر تهدیدت میکنه.فقط اگر هیچ خطری نداره بگید
اما حق داری..حتی تیزر هم شبه مافیایی بود اخه ان نوازنده کاملا پشت به دوربین نشسته بود و قرار نبود هویت اش فاش بشه!!! عجیبه .عجب ادمهایی هستن آ!نه نمی خوام بگید.نمیدونستم اصلاعات طبقه بندی شده کشوری هست برای انها

خیلی مراقب خودت باش .جدی میگم
مرسی عزیزم+ گل


فقط از فرط تعجب دارم می میرم!

ناشناس گفت...

پیمان جان دستت درد نکنه واقعاتیزر خیلی خیلی قشنگ بود به نظر من این تیزر از همه تیزرهای قبلی واضح تر و جالبتر بود و چهره بنیامین واقعی تر جلوه میکرد باز هم ممنون .

سدا گفت...

سلام تازه خبر کنسرتو فهمیدم الانم میخوام بلیط بخرم سانس اول .تو بیشتر کنسرتا سانس اول خلوت تر وبی حاشیه هست .من کنسرت احسان خواجه امیری واریان رفتم اما الان یه کم نگرانم نمیدونم فضای کنسرت چه جوری هست ؟

سدا گفت...

البته نگرانیم ازاین بابته که دوست دارم به خانم دکتر که از روانشناسان خوب هستن ودخترم که 9 سالشه خوش بگذره نه چیز دیگه هر دو شونم بنیامینو دوست دارن .من با این شماره تماس میگیرم کسی گوشی رو بر نمیداره 66952497فروشگاه سیاه وسفید

ناشناس گفت...

dostan nadidin ke ostad farid ahamadi bud



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!!
!
???????????????????????????

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
شما چه سانس و روزی بلیط خریداری کردید دوست عزیز ؟!

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
خواهش می کنم دوست عزیز ! وظیفه بود ! خوشحالم که لذت بردین.

پاسخ دوست عزیز سدا :
سدا جان امیدوارم که به شما دختر گلتون خوش بگذره ! من از طریق فروشگاه ققنوس اقدام کردم به شما هم پیشنهاد می کنم از طریق ققنوس اقدام کنید ! و اگر هم سانس اول باشید احتمالا یه جوری هماهنگ می کنیم که بچه ها بعد از سانس اول یه جا جمع بشن ! مثلا دم درب ورودی ! خوشحال میشم نظرات و انتقادات شما رو هم بشنوم.

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز اگه منظورتون نوازنده ی پیانو هست خیر، فرید احمدی نیست !

مهسا گفت...

سلااااااااام
من بازم اومدم با كلي سوال!!!!!!
1-آقا پيمان ميشه بچه ها باهم جمع بشيم و بريم بنيامينو از نزديك ببينيم؟
2-منم 19آبان سانس دوم بليط گرفتم و خيلي مشتاقم كه همه ي بچه هارو از نزديك ببينم!!!!ميشه دقيقا بگيد كجاي برج ميلاد و چه ساعتي بنيامينيها جمع بشن؟آخه جلوي درب كه نميذارن كسي تجمع كنه!!!!!!

سدا گفت...

پیمان جان من بایک استاد دانشگاه میام نظرات وپیشنهادات هم در حد توان اینجا بیان میکنم فک نمیکنم بتونم در میتینگ شما شرکت کنم راستش خیلی هم از هوادارای شلوغ و پر سر وصدا نیستم اگه امکانش بود که بریم بنیامینم ببینیم نمیرفتم اخه برم چی بگم ؟اهل پوستر دست گرفتنم نیستم خیلی ساکت میام کنسرت بیشتر به خاطر اینکه دخترم از شنیدن موسیقی لایو لذت ببره تو خوانند های داخلی تر جیح میدم دخترمو به کنسرت خوانند هایی ببرم که خودم دوست دارم مثه بنیامین واحسان البته اگه شما به عنوان مدیر وبلاگ با اعضا بیشتر اشنا بشی بهتره به هر حال امید وارمشرایط طوری بشه که بتونم در خدمت شما باشم

چه فرقی میکنه گفت...

با اجازه شما پیمان خان جان، سانس اول روز چهارشنبه 19آبان سال 1389هجری شمسی، پلان همکف، جایگاه B ، ردیف ... از ققنوس خریدم به صورته حضوری، آخه هر بار که تلفنی خریدم جای خوب ندادن، این با رفتم دفترشون، ازم ترسیدن جای خوب دادن!!!
سدا جون باهات موافقم، تجربه نشون داده کنسرت بنیامین سانس اول باحال تره!!!

مينا گفت...

يك دوست جون نه من اينو به شوخي گفتم كه منو ميكشن ولي يك سري مسائل هست كه اگه ميخواي خصوصي بهت ميگم .

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
سلام مهسا جان ! در مورد سوال اولت اینکه فکر نمی کنم امکان پذیر باشه !! چون تا اونجایی که میدونم و تجربه دارم در مورد بنیامین امکانپذیر نیست.. اما در مورد سوال دوم حتما تا چند روز مونده به کنسرت یه ساعت و محل رو برای تجمع بچه ها مشخص می کنیم.

پاسخ دوست عزیز سدا :
به هر حال ممنونم ازت سدای عزیز ! خیلی خوشحال میشم که از طیف های گوناگون و سلایق مختلف بچه ها جمع میشن و تبادل نظر می کنیم ممنون ازت.

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
دوست عزیز امیدوارم که همه از کنسرت ها بذت ببریم و البته خوشحال میشم که شما رو هم ببینیم و نظرات و پیشنهادات رو بشنویم..
موفق باشید.

YEK DOOST گفت...

مینا جان خیلی عزیز سلام.خوشحالم که میگی شوخی گفتی اخه من یه کم زودباورم و یه مقدار باورم شد ! و کلی نگرانت شدم.در مورد سوالم که پرسیدم ان نوازنده کیه ، چون نمیدونستم که این اطلاعات محرمانه هست وگرنه اصلا نمی پرسیدم.من اصلا ادم کنجکاوی نیستم فقط یه علت کوچولو داشت که میخواستم بدونم ،که دیگه هیچی.نه عزیزم متوجه شدم که بالاخره به دلایلی قادر نیستی بگی و من کاملا درک میکنم.
خیلی ازت ممنونم در هر حال.وبازمیگم خیلی مراقب خودت باش.مرسی+گل

چه فرقی میکنه گفت...

منم دوست دارم همه هوادارا ببینم و باهاشون بیشتر آشنا بشم. امیدوارم دیگه هرگز جریانه کنسرت سانس دوم پارسال بنیامین اتفاق نیفته و تمامه بیننده های 4سانس هنر بنیامین و ببینن و البته بیشتر از همه امیدوارم که بنیامین و با یه گروه پربارتر و تنظیماته بهتر ببینیم.

مينا گفت...

يك دوست جون خيلي متشكرم

سدا گفت...

ببخشید این سئوالو میکنم ولی مجبورم هنوز بلیط رزرو نکردم راستش چند تا سئوال دارم اصلا کسی بالای 25سال میاد کنسرت چند درصد؟جو اونجا چهطوریه نکنه من با استادم یا همسرم بیاییم تو جو شلوغ اونجا گم شیم (از نظر روانی ) من چند سال پیش دخترمو کنسرت اریان نبردم گفتم کوچیکه ولی بچه های زیادی اومده بودن وبه اونا خوش گذشت ولی مثلا تو کنسرت خواجه امیری تعداد بچه کم بود انگشت شمار ولی همه قشری اومده بودن نه فقط تین ایجر حالا برام سئاله کنسرت بنیامین چه جوریه میشه اونایی که رفتن راهنماییم کنن اصلا جای دختر کوچولو هست اطرافیانم چه طوری اند همش میخوان جیغ بزنن و واسه بنیامین غش وضعف کنن (خداروشکر که اکثر طرفداراش دخترن اگه میخواستم کنسرت چاووشی برم جرات نداشتم انگار دارم میرم استادیوم )لطفاکسایی که کنسرت پارسال رفتن بگن با چه قشری میخوام روبرو بشم البته میدونم بنیامین یه خوانند ه ای هست که اکثر هواداراش نوجوون یا خیلی جوونن ولی میخوام بدونم جو کنسرت چه طوره ؟یک دوست جون شما دختری کنسرت نمیایی من اگه کسی که ساکت باشه باهام بیاد مجبور نیستم با استاد یا همسرم بیام اونوقت خیالم راحت تره

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سدا :
جو معمولی هست ! بله ، من که پارسال رفته بودم هم بچه دیدم هم افراد بالای 25 سال زیادی دیدم ! همه نوع قشری توی کنسرت بودن .

چه فرقی میکنه گفت...

سدا خانم من که کنسرت قبلی بنیامین رفتم (سانس اول جشنواره فجر) تقریبا بیشتر جمعیت و نوجوونا تشکیل میدادن، قشر مسن و سالخورده خیلی کم بود. کنسرت خواجه امیری رنجه سنیه جوون به بالا بیشتر میان (البته تا اون جا که من تا حالا دقت کردم)
تو کنسرت بنیامین ماشالا هوادارا انقدر جیغ زدن و تشویق کردن من و همراهام از خنده داشتیم میمردیم و مونده بودیم که بنیامین چه جوری خودشو کنترل میکنه که نخنده!!! کلا کنسرت بنیامین خیلی به ماها خوش گذشت، هم حرکاته موزون و صداهای حضار و هم حرکاته منحصره خود بنیامین که همه رو به جیغ و داد وامیداشت!!! شما نگران دختره 9سالتی؟ من تو کنسرت آخره مهره امساله احسان خواجه امیری یه نوزاد (زیره یک سال) و دیدم که تو کالسکه بود و کنار صندلی مادرش گذاشته بودنش(احتمالا میخواستن موسیقی تو گوشت و پوستش رخنه کنه) مردم همه جوره دارن علاقشونو به موسیقی زنده نشون میدنا!

YEK DOOST گفت...

سدا جان
در مورد سوالی که از من پرسیدید:
نه عزیزم.نمی رم.من مسافرتم .

حرف ها و نگرانی هاتون را هم خوب درک کردم.فکر کنم درست میگید.برای یک دختر بچه این سن، قرار گرفتن در چنین جوی و دیدن رفتارهای" نقطه چین" ! در سطح وسیع ، همراه با تجربه های اولیه اش از کنسرت و موسیقی، یا برایش بد اموزی داره یا تنفر از کنسرت و حتی موسیقی .
از شما چه پنهان من هم که اینقدر بزرگم، باز همین حالت را پیدا کرده ام چه برسه به یک بچه. برای من به عنوان یک بزرگسال, که قرار گرفتن در این محیط ها هم بداموزی داشته هم تنفر !!! با وجود اینکه که هیچوقت حتی در سن پایین هم, ادم تاثیر پذیری نبوده ام و همیشه راه خودم را می رفتم و می روم!

به عقیده من یک نوزاد در گهواره خیلی امن تره .چون اینقدر تاثیر پذیر نیست که یک دختر بچه 9 ساله هست

من تا حالا کنسرت بنیامین نرفتم و تجربه ای از جو آن ندارم ولی میشه حدس زد.نمیدونم حای شما بودم چه تصمیمی میگرفتم.از یک طرف اره و از یک طرف نه.از یک طرف ادم دوست نداره که تجربه ها را محدود کنه چون هر تجربه ای گرانبهاست و جالب واز طرف دیگه ادم نمی خواد از یک چیزهایی الگوبرداری بشه یا اجازه بده از انها تاثیرات بد بگیره و متضرر بشه.و شما دارید در موضع یک مادر مسئول فرزندتون, قضایا را سبک و سنگین میکنید.من شما را می فهمم!
به هر صورت امیدوارم اگه رفتید خوش بگذره و راضی باشید

....من اگه کنسرت بعدی باشه حتما میرم ولی این بار را نمی تونم

ناشناس گفت...

۲۱،۲۰،۱۹آبان ماه ۱۳۸۹،مرکز همایش های برج میلاد

کنسرت بزرگ بنيامين بهادري جمعه 21 آبان در ۲سانس تمدید شد

ناشناس گفت...

سدا جان به نظرم خيلي داريد سخت ميگيريدكنسرت رفتن هيچ بداموزي نداره محيط كنسرت از خيابابون هاي تهرون خيلي بهتره!!!!

ناشناس گفت...

YEK DOOST:

_______________________________
اقای پیمان کامنت قبلی ایدی من را قبول نکرد.یک بار دیگه می فرستم
------------------------------


انهایی که تو خیابان ها محیط را خراب میکنند همان هایی هستند که در کنسرت ها یا وبلاگ ها و یا هر جای دیگه که دست شان برسه محیط را خراب می کنند!این حقیقت مطلبه که اینها ،همان ها هستند.فقط تو کنسرت ها همه اینها یه دفعه با هم جمع می شوند و به چشم می ایند....رفتار زشت اینها هم حداقل اش این هست که اعصاب ادم را خراب می کنه.(حداکثرش خیلی چیز های دیگه هست) البته اگر برای فرد/ما یک چیزهایی مهم باشه که برای من هست برای سدا هست شاید برای بعضی ها نباشه! مثل خود همان هنرمند هایی که این طرفداران مایه افتخارشون هست و میروند در چنین وبلاگ هایی کامنت هم میگذارند و حمایت هم میکنند و با مدیریت ملاقات هم میکنند و به این طرفداران سلام هم می رسانند.و با چنین طرفدارانی می رقصند و احساس شخصیت هم میکنند!!!

خب این چیز ها برای چند نفر مهم هست و برای دیگران مهم نیست!

این حرف ها فقط باعث میشه که من واقعا تحریم تابو کنم و به هیچ عنوان نروم چون بیشتر متقاعد می شوم که اینجور جاها جای من نیست و درشان من نیست!
سدا جان در جواب سوالتون که من میروم یا نه : نه ،من نه این دفعه می روم و نه هیچ بار دیگر.

سدا گفت...

دوست عزیزم چرا اگه رفتار یه عده ای رو دوست نداری به کنسرت نمیری؟من اگر اون سئوالو پرسیدم به خاطر این بود که میخاستم با استادم که خانم محجبه هست ودخترم بیام ولی خودم اصلا مشکل ندارم هر چند که حتا نوجوونی من هم با نو جوونی خیلیها فرق داشت ولی اگر کاری رو دوست ندارم یا به اقتضای سنم انجام نمیدم به بقیه کاری ندارم من شمارو درک میکنم خب اگه امثال شما یا من یا هر کی به کنسرت نریم کنسرت پر میشه از افراد مخالف ما البته باید اینو در نظر بگیزیم که بچه ها نمیان کنسرت که دست به سینه بشینن خب باید جایی باشه که احساساتشونو تخلیه بکنند شادی کنند حرکات موزون کنند هر چند که اصلا نمیذارن کسی از جاش بلند شه احتمالا کنسرت بنیامین یه کم شادتر هست

سدا گفت...

از شما خواهش میکنم هیچوقت به خاطر رفتار یه عد ه ای خودتونو از تفریحات محروم نکنید من به پیشنهاد استادم دخترمو نمیارم ولی ایشون برای منم بلیط گرفتن وحالا من مهمان ایشون هستم.ابراز احساسات شادی به تخلیه هیجانی جوونا کمک میکنه وباعث میشه انر ژی شون ازاد بشه و از خیلی از اسیبهای اجتماعی جلوگیری بشه .من نتوجه نشدم منظورتون از رفتارشون تو جامعه چی هست ولی اینومطمئنم که نمیشه به زور چیزی رو به کسی تحمیل کرد بهتره یه کم همدیگه رو تحمل کنیم حالا ما دوست داریم اروم.ساکت باشیم یا به علت خصوصیات شخصیتی یامسائل اخلاقی یا سن به هر دلیل خب ما این جوری هستیم دیگران نه چرا باید از کنسرت وتفریحات محروم باشیم اگه تعدادمون زیاد باشه به مام خوش میگذره بقیه رو نگاه میکنیم حداقلش میخندیم چرا باید عصبانی وناراحت باشیم

سیما گفت...

سلام سلام سلام اقا پیمان خوبید من اومدم دوباره ولی خیلی خوشحالم بعد از 4سال دارم خوانند ه محبوبم می بینم من سانس اول 19ابانم خیلی دوست داشتم بچه ها ببینم ولی نمیشه ممن قرار بود فقط بادوستام بیام ولی نمی دونم یکهو چی شد یک نفرکه نمی خواست با من بیاد بامن میاد عملا دست پای من بسته نمی دونم منظورم گرفتید یا نه درهرحال به همه خوش بگذره راستی اقا پیمان تیزر فوق فوق باحال بود من خیلی دوست داشتم گیتار زدن بنیامین ببینم این کلیپ خیلی رمانتیک وبا احساس بود به نظرمن قشنگ تر از بوی عیدی بود راستی یکدوست عزیز تو کلیپ بوی عیدی مطمئن باش علی منصوری نیست اصلا استیل صورت وهیکلش به علی منصوری نمی خوره اقا پیمان خیلی دوست داشتم شما وهمه بچه های وب ببینم ولی حیف که نمیشه ولی حسابی بهتتون خوش بگذره با ارزوی موفقیت

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سیما :
سلام سیما جان !
خیلی خوشحالم که اومدی و سر زدی ! به هر حال امیدوارم که به شما هم خوش بگذره !!
موفق باشید.

ناشناس گفت...

من سانس اول چهارشنبه ام ما يه سري جاننثاران بنيامينيم كيا اين سانسن بگن و به ما بپيوندن

مسعود داعی گفت...

دوستان عزیز من امروز با آقای رجب پور تماس گرفتم و گفتم که بعضی ها بلیط بهشون نرسیده . ایشون فرمودن بهتون بگم با شماره 22728007 تماس بگیرید .
با تشکر

راستی پیمان یادم رفت ... یه دونه ای مثل همیشه

PeMi گفت...

پاسخ داداش گلم مسعود :
دمتم گرم مسعود ، از همه ی دوستان و بچه هایی که بلیط بهشون نرسیده و یا مشکلی داشتن میتونن بلیط برای روز جمعه 21 آبان بگیرن و یا از طریق های دیگر این مشکل رو با تماس گرفتن با شماره ای که مسعود عزیز هم گفت حل کنن ! این دو شماره هست :
22728007 - 22738007

مسعود گفت...

پیمان جان آقای رجب پور گفت واسه 4 شنبه و 5 شنبه هم میتونن با این شماره تماس بگیرن . احتمالا بلیط دارن . فقط عجله کنید دوستان

غزل_بلاگ بنیامین گفت...

افسوس...
که نتونستم بیام.
فقط میتونم بگم که از شنبه تاحالا همش دارم گریه میکنم..تا هفته ی دیگه از غصه میمیرم...بچه ها فقط یه خواهش... بنیامین هر وقت آهنگه من امشب میمیرمو خوند خیلییییی تشویقش کنین خیلیییییی....به خاطر من...
خوش بگذره...

Benyamin Love گفت...

dostan in titr ra to web benyaminfans didam
کليپ هاي کنسرت 14آبان بنيامين بهادري در مالزي!
aval bavar nakardam,ama DL kardam vaghean shoke shodam

مهسا2 گفت...

سلام بچه ها خوبین خوشین سلامتین؟مرسی ممنون منم خوبم.داداش پیمان ما نبودیم خوش گذشت این چند روز.همه خبرای خوب که دست شما نیست.اینجا هم اتفاقات خوبی داره می افته از اونجایی که نمی تونم جلوی خودمو بگیرم به شما هم می گم.حدود یه ماهی هست که انجمن نانو استان اردبیل را افتاده و از اون جایی که این جانب بیکار تشریف دارم و هر کاری می کنم جز درس خوندن منم شدم جز اولین وفعالترین عضوهاش.
انقد حرف زدم یادم رفت واسه چی اومدم اینجا.ببخشید شما بیوگرافی میلاد ترابی رو می دونین؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا 2 :
سلام ! خیلی خوشحال شدم از خبرهای خوبتون ! امیدوارم که موفق باشید.
متاسفانه من اطلاعات دقیقی در مورد میلاد ترابی ندارم اما اگر مطلب خاصی پیدا کردم حتما میذارم براتون !

ناشناس گفت...

pemi jooon
beny bargashte vatan ya kheir?

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
بله دوست عزیز ! بنیامین خان به وطن بازگشتن !

ناشناس گفت...

ghorbunet pemi jooon
besalamati vatan tashrif ovordan!

ناشناس گفت...

کنسرت بنیامین عالی بود روز 20 ابان سانس اول ولی من یک سوال دارم چرا بنیامین تو این سانس اصلا ردیف راست نگاه نمی کرد همش وسط و چب انگار تو ردیف راست یکی رو دیده بود