جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۹

~ آلبوم احسان حق شناس بالاخره منتشر شد + توضیحاتی از قطعات آهنگسازی شده توسط بنیامین ~

بالاخره پس از وعده های متعدد آلبوم احسان حق شناس منتشر شد .


( تیک تیک ) عنوان دومین آلبوم احسان حق شناس است که با حضور پر رنگ مازیار فلاحی در این آلبوم تهیه شده است .
سعی کردم در این آلبوم به نکات جالبی توجه کنم که خوبه شما هم بدونید ! :
3 قطعه از این آلبوم توسط بنیامین آهنگسازی شده که هر کدام توسط تنظیم کننده های متفاوت تنظیم شده است ...
قطعه ی ساحل تنهاییام : که توسط بنیامین آهنگسازی و توسط نعیم مسچیان تنظیم شده است .
قطعه ی عاشقم نشده : که توسط بنیامین آهنگسازی و توسط پیام شمس تنظیم شده است .
قطعه ی عاشقم : که توسط بنیامین آهنگسازی و توسط علی منصوری تنظیم شده است .
متاسفانه شاهد یک تنظیم بسیار ضعیف توسط علی منصوری در قطعه ی ( عاشقم ) هستیم ... تنظیم کاملا یکنواخت و نا هماهنگ با ملودی انجام شده و سبک استفاده شده کاملا خسته کننده هست . از همه نا امیدکننده تر قسمت Ending آهنگ هست که با یک افکت تاریخ گذشته ی بالا و پایین کردن گام آهنگ تمام میشه که واقعا ضعیف هست.
امیدوارم که دوستان به صورت اریجینال این آلبوم رو تهیه کنن و گوش بدن و بیان در مورد قطعات نظر بدن ..

پ.ن 1 : در مورد تنظیم سایر قطعات آهنگسازی شده توسط بنیامین نظر ندادم چون فعلا قطعه ی با تنظیم علی منصوری مد نظر ما هست و شاید میتونست سرنخی از سبک آلبوم جدید بنیامین به ما بده اما دعا می کنم که این قطعه و سبک تنظیمش توسط علی منصوری هیچ ربطی به آلبوم جدید بنیامین نداشته باشه ...
پ.ن 2 : نظرات بیان شده در این پست صرفا نظر شخصی من هست دوستان میتونن نظرات خودشون رو اعلام کنن و با ما به اشتراک بذارن .
پ.ن 3 : 2-3 قطعه در این آلبوم دیده میشه که ظاهرا توسط پیام شمس تنظیم شده اما در کاور آلبوم از ( احسان حق شناس ) به عنوان تنظیم کننده نام برده شده که احتمالا به دلیل ممنوع الفعالیت بودن پیام شمس در داخل کشور این اتفاق افتاده ..
پ.ن 4 : در کل شاهد یک آلبوم بسیار خوب هستیم و این آلبوم نسبت به آلبوم اول احسان واقعا حرفه ای تر و رو به جلو هست .حتما دوستان آلبوم رو به صورت اریجینال تهیه فرمایید و از خوانندگان و موسیقی پاپ حمایت کنید .


۲۲ نظر:

الناز گفت...

واقعا تنظيم علي منصوري افتضاح هست بهتر هست بگم يك چيزي فراتر از افتضاح
اگه تنظيم كننده البوم بعدي بنيامين اين باشه با اطمينان كامل ميگم البوم بعدي بنيامين ذره اي ارزش نداره وبراي بنيامين با اين انتخابش متاسفم .
به نظر من علي منصوري همون سريال ضعيف خط قرمز رو بازي كنه بهتر هست .
يعني واقعا كسي بهتر وجود نداره ؟

PeMi گفت...

واقعا همینطوره ... نمیدونم چی میشه گفت ، چیکار میشه کرد ..
فقط امیدوارم که این قطعه و سبکش و تنظیمش کلا هیچ ربطی به آلبوم سوم بنیامین نداشته باشه...

مهسا2 گفت...

خدا مرگم بده یعنی انقد ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستش اقا پیمان خودتون هم می دونستین من از مخالفای سر سخت علی منصوری بودم ولی راستش یه کوچولو امید وار بودم.
در ضمن من خط قرمز درست و حسابی یادم نمیاد یعنی اونم سریال ضعیفی بود؟

علي رحيمي کناريBenyaminFans.Ir گفت...

پيمان جان کارت عالي بود.
اما بنيامين به هيچ عنوان از اين آلبوم و نحوه استفاده از آهنگاش ناراضي هست.حتئ ما به خاطر همين موضوع و آلبوم اميرسام پستي رو وب خودمون نرفتيم.

چون بنيامين عزيز راضي نيست راجع به موضوعات که خودش راضي نيست بحث و تبادل نظر کرد؛ماهم بايد به اين خواسته اش احترام بگذاريم.

دوستان عزيز و هواداران هميشگي بنيامين بهادري:درجه و نوع کار بنيامين عزيز نبايد از آهنگ ها و کارهاي که براي ديگران ميسازه سنجيده بشه
اگه به حرفا و ارتباطات من اعتماد دارين بايد منتظر آلبوم به نسبت قوي تر و با تحول بهتر باشيد.

مهسا گفت...

سلااااااااااااااام
در مورد قطعه ي عاشقم نظري ندارم يعني نميتونم نظري درباره ش بدم
همونطور كه قبلا هم گفتم علي منصوري براي كارهاي بنيامين مناسب نيست پيام شمس بهترين گزينه براي تنظيم آهنگهاي بنيامين هست.....
ولي در كل آلبوم احسان حق شناس خوب بود

مسعود گفت...

دادا پیمان خسته نباشی

PeMi گفت...

دوست عزیز علی رحیمی کناری :
من دقیقا متوجه منظور شما نشدم . اما بله درسته . فقط باید صبر کنیم و به بنیامین اعتماد کنیم و امیدوار باشیم که شنونده ی یک آلبوم رو به جلو و قوی از بنیامین عزیز خواهیم بود .....

PeMi گفت...

دوست عزیز مسعود :
خیلی مخلصتم داداش مسعود ...

ناشناس گفت...

مخلص کلوم..مثه اینکه انشات خیلی خوبه علی آقا...ما که نفهمیدم!زبون بنی ام هستین.متوجه هستیم!

بهارک - ترانه واژه گفت...

سلام:
آلبوم تیک تیک نسبت به آلبوم اول احسان خیلی بهتر بود...در مورد علی منصوری باید بگم که آدم محترم و خوبی هست ، در مورد تنظیم هم باید بگم که متاسفانه با ضعیف بودنش موافقم اما با پیمان موافقم و میدونم که یه همچین تنظیمی در آلبوم بنیامین شنیده نمیشه...بنیامین هیچوقت آبروی چند ساله اش را به خطر نمی اندازد ، اونم الآن که همه طرفدارا زوم کردن رو آلبومش...پس باید صبر داشته باشیم و ببینیم چی میشه...

PeMi گفت...

دوست عزیز بهارک :
ممنون بهارک عزیز.
بله درسته . مطمئنا آلبوم جدید بنیامین به مراتب قوی تر از آلبوم های قبلی خواهد بود . و تمام انتقادات در مورد آلبوم جدید مورد توجه قرار گرفته و مطمئنا با آلبومی متفاوت و متنوع رو به رو خواهیم بود. . همچنین این آلبوم با سبکی جدید و به روز ارائه خواهد شد ..
منتظر اخبار جدیدی از بنیامین باشید....

ناشناس گفت...

inja mage ali minvise?
ali yejaiedigas

ناشناس گفت...

ehsane haghshenas aslan kie?
marufe?

ناشناس گفت...

احسان حق شناس که من تازه کشفش کردم یعنی خوانندس در حد المپیک!!! خوب البته آهنگساز که شد بنیامین و خواننده احسان حق شناس دیگه کار تمومه !!! آلبوم جدید احسان به اسم تیک تیک رو حتما بخرید یه آهنگ هم با مازیار فلاحی خونده

Ali Ronaldo گفت...

احسان حق شناس که من تازه کشفش کردم یعنی خوانندس در حد المپیک!!! خوب البته آهنگساز که شد بنیامین و خواننده احسان حق شناس دیگه کار تمومه !!! آلبوم جدید احسان به اسم تیک تیک رو حتما بخرید یه آهنگ هم با مازیار فلاحی خونده

sogand گفت...

پمی عزیز
ترانه ساز این 3 قطعه کی هستش؟

YEK DOOST گفت...

سلام...نصف شب بخیر..ساعت 4:30 بامداد!


ببخشید ....چون نظرم مخالف غالب نظرهاست که اینجا گفتن، لازم دیدم نظرم را به عنوان طرفدار اهنگ(عاشقم)حتما بگم! وگرنه فعلا مزاحم نمی شدم


من هر 3 تا اهنگ را گوش کردم.به نظر شخصی من،قطعه "عاشقم" بهترین قطعه هست !هم از لحاظ از ترانه هم فضا....دقیقا از همان فضا هایی را داره که من خیلی دلم تنگش بود ولی نمی شنیدم...به نظر من وزین هست.زیبا هست.پر احساسه.ادم را به درون فضای خودش می کشه..و صدای خواننده در این قطعه نسبت به ان دوتای دیگر خیلی دلنشینتر هست....
"ساحل تنهایی" از لحاظ فضا در درجه دوم قرار میگیره برای من......اما یک جاهایی اش نمی دونم چرا یادم می افته به اهنگ های معین!!!دقیقا این دو جا،خیلی زیاد:
(منو ببخش بیا ببین دوباره عاشقم(و) ببخشی یه شب نگفته ودل بریده ام)
اهنگهای قدیم معین البته، چون خیلی وقته از معین چیزی نشنیدم، حتی اگر هنوز هم می خوانه...ترانه "ساحل تنهایی" هم قشنگه البته بعد از "عاشقم"




و اما اهنگ" عاشقم نشده" را دوست نداشتم.... هر چند فکر کنم برعکس سلیقه من،گل میکنه چون عامه پسنده ..چه جور بگم..دوستش ندارم.از نوع اهنگ هایی هست که هر جا میشنوی.دمدستی..fad..ترانه اش هم در بین این سه تا پایین ترینه

اینطور بگم حالا حالا ها "عاشقم" را گوش خواهم کرد...حس بسیار زیبایی را در من بیدار کرده
"ساحل تنهایی"...از 100 ،65 میدم...بشنوم ،اعتراضی ندارم.نشنوم مهم نیست
عاشقم نشده" را دیگه دلم نمی خواهد گوش کنم!....حس بوتیک های ونک را داره!!!

به عقیده من سبک کار "عاشقم" که میگید از علی منصوری هست خیلی در صدای بنیامین و در سبک بنیامین میشینه...من تصور کردم اگر این اهنگ را بنیامین خوانده بود خیلی زیبا میشد..اینطور بگم!
....خب اینطور باشه به البوم جدید بنیامین خوشبین می مانم!

البته نمیگم سلیقه من سلیقه غالب افراد هست چون اکثرا نیست.

ترانه سرا هر 3 ،فرید احمدی است.


ترانه"عاشقم" را دوست دارم:




یادم افتاد به یک جریان..مدتها بود که دلم می خواست عطری بخرم که انگار کپی بوی ان در ذهنم بود ولی نمی تونستم چنین عطری را در واقعیت پیدا کنم!یه حالتی داشتم که همه عطرها ازارم میداد دیگه....یه بار رفتم به یک فروشگاه و کلی توضیح دادم که چی می خوام! بعد فروشنده هم تعدادی اورد که دوست نداشتم.اصلا شبیه هم نبود....بعد تعدادی هم خودش معرفی کرد که به اصطلاح خودش معروف بودند که بودند اما بازم اصلا چیزی نبود که می خواستم...بعد ناگهان اتفاقی رنگ بسته بندی یکی خیلی جلب نظرم راکرد..بنفش فوق العاده ای بود..همون royal violet خیلی زیبا در یک بسته بندی ساده ولی گیرا.(رنگ جعبه و شیشه عطرها با بوی انها ارتباط مستقیم داره دیگه).... گفتم این!...گفت خیلی عطر خاصی هست.نمی دونم دوست دارید یا نه.. اما من می دونستم همون هست....خلاصه اوردش...دیدم همونه که می خواستم.همون که نسخه اس تو ذهنم بود...دقیقا همونی بود که من دنبالش بودم......خیلی دوستش دارم.دقیقا همونه!
....این اهنگ (عاشقم) دقیقا داره همین احساس را به من میده...فضای خاصی را داره...بعد از مدتهای مدید اهنگی پیدا کردم که فعلا با من می مونه!..دوست دارم باهش زمان بگذرونم.باهش تنها باشم!...ارامش بخشه[لبخند]زیب____________ا س______ت!

پیانو اش را هم دوست دارم.در ضمن در کل من طرفدار صدای پیانو نیستم .خیلی استثنا داره..

تشکر
سلام خورشید!!!

YEK DOOST گفت...

ترانه"عاشقم" را دوست دارم:

YEK DOOST گفت...

ترانه"عاشقم" را دوست دارم:




چرا این بوده تقدیرم ؟که با عشق تو درگیرم!
همیشه فالم این بوده که بی عشق تو می میرم.
....
یه حس ساده ای میگه تو اینجایی.... نمی دونم!

ترانه گفت...

سلام
من همه ی ترک های آلبوم رو با دقت گوش دادم اما متاسفانه نتونستم خیلی ارتباط برقرار کنم.
از همه عجیب تر تنظیم ترک عاشقم بود, که خیلی به نظرم بد بود اصلا یه جورایی نمی خورد,آخر و اولش اصلا به هم نمیخورد.
فقط اولش یه مقداری شبیه آهنگ آخ عزیزم بود,البته این نظر منه.......
اگه همچین تنظیمایی برای آلبوم بنیامن باشه که خیلی به نظرم بده و خیلی باید نگران بود.امیدوارم بنیامین برای آلبوم سومش انتخاب درستی کنه.
من آهنگ احساس تو رو دوست داشتم به نظرم با بقیه متفاوت بود البته این آهنگ هم اولش بازم احساس کردم شبیه آهنگ شناسنامه بود........
اما برای آلبوم بنیامین......
به قول بنیامین
سکوت هم خیلی وقت ها بهتره ...
اینکه آدم یه خورده دندون به جگر بگیره و صبر کنه.
خسته نباشید.
با آرزوی موفقیت برای شما.

ناشناس گفت...

سلام آقا پیمان

خسته نباشید

از این بحث ها در مورد آهنگسازی و تنظیم آهنگ ها خوشم میاد برا همینه دارم نظر میدم.

به نظر من، تنظیم این آهنگ آنقدر هم بد نبود،باید توجه هم داشته باشیم که هر تنظیم از روی یک ملودی در میاد و اینطور نیست که تنظیم کننده از هیچی شروع کنه. برای همین، به نظر من شاید تم ابن آهنگ جوری هست که شاید تنظیم ضعیف به نظر میاد. ولی در موردآخر آهنگ موافقم.

یه پیشنهاد هم دارم، لطفا آلبوم جدید بنیامین را با نظری از پیش تعیین شده گوش نکنید چون نتیجه ای غیر از بد گفتن ازش نداره. سعی کنید اول ازش لذت ببرید.

با تشکر

مسعود benyaminfans گفت...

وب رسمی هواداران بنیامین بهادری ♫ با
قسمت چهارم حرف های خودمونی بنيامين بهادری با هواداران به روز شد .