جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۹

~ فوق العاده ! بدون شرح ! اختصاصی ! ~

عرض سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز سایت

خب همونطور که از اسم پست هم مشخص هست !!!! چیزی نمی گم !

دانلود کنید تا متوجه شید !!

واسه تو یه ناشناسم عزیزم – صدای خوبی ندارم میدونم – برای عشق تو اما می خونم …

میدونم چشام برات قیمتی نیست،میگذری ساده از این چشمای خیس

تو به من می خندی وقتی بت میگم،اسممو کنار قلبت بنویس

Capture

LIVE @ Vancouver

دانلود

این هم لینک دانلود قطعه ی صوتی برای دوستانی که امکان دانلود کلیپ ویدیویی رو ندارن   -   دانلود

----------------------------------

این هم عکسی زیبا و جدید از وبلاگ ترانه واژه

e3wq7z490nvqkb13a30v

 

موفق باشید.

۲۵ نظر:

YEK DOOST گفت...

سلام

خیلی ممنون.من گوش کردم.قشنگه.. مخصوصا بخش دوم

راستی کار خوبی کردید فایل صوتی را گذاشتید چون مثلا خودم الان دسترسی به اینترنت پرسرعت نداشتم

فرزاد گفت...

سلام پیمان جان
خسته نباشی
بعضی قسمتهای مصاحبه که توی پست قبل گذاشتی قابل خوندن نیست.یه کم تاره
اگه وقت داشتی عوضش کنی ممنون میشم

ناشناس گفت...

سلام پمی جان راستی راستی غافلگیرمان کردی واقعا بنیامین هر ترانه ای را که می خونه با حس و حال عجیبی میخونه که به دل آدم می شینه و ما را شیفته صدای خودش میکنه

پگاه گفت...

سلام آقا ÷یمان
حتما خیلی زیبا هست اما من مسافرتم و نمیتونم دانلود کنم(گریه)
اگه وقت کردبد به وبم سر بزنیدا

نيما68 گفت...

سلام پيمان جان ميگن قراره بنيامين بره وب بنيامين فنز خودش جواب هواداراشو مستقيما بده!!!!!!اينا راسته؟؟؟از ديشب تا حالا هرچي بيشتر ميرم تو فكرش بيشتر شك ميكنم تو كه قبلا اونجا بودي حتما ميدوني راسته يا نه اگه سركاري نيست جان من بگو منم ميخوام سوالمو بذارم ولي احساس ميكنم اين يه وعده ي انجام نشدنيه!!!!
تو خبر نداري؟آخه مگه ميشه بنياميني كه جواب ميلهاشو نميده ميره اونجا جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز نیما 68 :
نمیدونم والا دوست عزیز .
یعنی خودشون گفتن که بنیامین میاد جواب میده !؟
!
نمیدونم والا ! از خودشون سوال کنید.
من بی اطلاعم.
موفق باشید.

مهسا گفت...

سلااااااااااام بچه ها و آقا پيمان گل!!!آهنگ زيبا و فوق العاده اي بود براي من كه واقعا يه سورپرايز بي نظير محسوب ميشد!!!!!
راستي رتبه ام شده460ميگن نميتونم تهران دندانپزشكي قبول شم!!!نظر تمام دوستام و مشاورم رو پزشكيه ولي يه شهر نزديك ميگن تهران زيرصد ميخواد!!!!برام دعا كنيد همينجا قبول شم برم شهرستان دق ميكنم:(
:( :(

مسعود داعی گفت...

واقعا همین دو بیت آدمو دیوونه میکنه...دست عمو فرید احمدی و بنیامین و داداش پیمانم درد نکنه...کار همتون درسته....

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
ایشالا که تهران قبول میشی و به خوبی و خوشی چند سال دیگه یک دندانپزشک متبحر بنیامینی به جمع دندانپزشکان کشور اضافه میشه !
آرزوی موفقیت برای شما.

پاسخ داداش مسعود :
دادا مسعود اصلا باورت نمیشه داشتم با همین 2 بیت پرواز می کردم !!!
خیلی خیلی قشنگه.. همیشه آقا بودی و هستی.
من مخلصتم.
موفق باشی دادا ..

taranvazh.blogfa.com - بهارک گفت...

سلام:
مثل همیشه با جون کندن دارم دانلود میکنم!!!
خیلی خیلی مرسی از آپ قشنگت...راستی دیدی چه عکس خوبی از بنیامین گذاشتم رو وبلاگمون؟!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز بهارک :
آره !!! واقعا زیباست من که خیلی لذت بردم و با اجازتون ازش استفاده کردم.
البته فکر می کنم مال حدود یک سال و خورده ای پیش باشه درسته ؟

taranvazh.blogfa.com - بهارک گفت...

خواهش عزیزم...فکر میکنم سال 86 اینطورا باشه...

مهسا2 گفت...

سلام.خوبین؟خوشین؟
ببخشیدا مهسا جون حالا چون هم اسمیم دلیل نمیشه در مورد شهرستان اینجوری صحبت کنیا.پس دانشگاه تهران و دو تا بنیامینی و بقیه ی داستانا چی شد؟یعنی دیگه همدانشگاهی نمیشیم؟حیف شد.
راستی اقا پیمان من نه تونستم اودیو و نه ویدیو شو دانلود کنم.نفهمیدم مشکل از کجاست.شما به نیابت از من گوش کنین و لذت ببرین.
یه خبر هم از خودم بدم اینکه بعد از کنسل شدن مسابقه ی تهران قراره به صورت ازاد تو مسابقه ی رباتیک تبریز شرکت کنیم.اگه تا اخر شهریور ماه خبری از نتیجه ندادم خودتون بدونید چی شده دیگه(خدا نکنه زبونم لال

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا 2:
مشکلی نیست از لینک ها دوست عزیز.
سعی کنید و دانود کنید.
واقعا زیبا هست کیلیپ.
من که دائم گوش میدم !!!
آرزوی موفقیت برای شما.

ترانه گفت...

سلام
یه مدتی مسافرت بودم.
زیاد نمی امدم.
ترانه واژه با یه پست ویژه به روز شد.
حتما بیاین.
منتظرم.

88 گفت...

سلام.چقدر جالب و زيبا بود.ممنون از شما.مهسا جان راست ميگي واقعا 460 شدي اين جوري كه اگر من كنكور بدم روم نميشه رتبم رو بگم حداقل يه كم مراعات مارو ميكردي.من هم بايد براي قبولي عمران شريف تقريبا زير 600 باشم.ولي همه ميگن تهران بهتره... .

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی راستی اقا پیمان بابات کلیپ ممنون من کده دانلود کردم 88درصد پرکرد یهو قطع اشکم داشت درمی اومد نمی دونم چرا اینجوری شد ولی دوباره باز دانلود می کنم راستی تونستیید کانل روبگیرید ؟؟؟؟ درجواب اقا نیما68 اقا نیما من فکرکنم خود بنیامین می خواد جواب سوال هامون بده اگر اقا مسعود واقاعلی وشیدای عزیز چیزی میگن پس خبرهایی است شما حتما سوالتون بپرسید !!!!راستی مهسا جان هزاربار تبریک عزیز رتبه ات فوق العاده است خدا کنه منم بتونم باهمچین رتبه ای قبول شم البته من پزشکی مدنظرم نیست شاخه های دیگه علوم تجربی مد نظرم هست ولی ان شااله قبول بشی راستی یک سوال فنی تو چندتا سوال کنکورجواب دادی که همچین رتبه ای گرفتی می خوام تخمینی بزنم برای سال اینده خودم؟؟؟راستی این عکس هم خیلی باحال ولی دقیقا نمیشه سردراورد این مکانش کجاست ولی بنیامین خیلی خوش تیپ افتاد ه توش ایول بازم ممنو ن

غزل-بلاگ بنيامين گفت...

نـــــــــاز نفسش...
اميدوارم هميشه براي هواداراش بخوونه..

درناز گفت...

مثل همیشه عالی بود ...
دست شما هم درد نکنه .

مهسا گفت...

سلااااااام مرسي آقا پيمان از لطفتون ايشالا يا داروسازي يا همون دندونپزشكي تهران قبول بشم خيلي خوب ميشه!!!كه به احتمال خيلي زياد قبول ميشم!!!
سيما جان و 88عزيز ممنون از لطفتون!!سيما جان درصد درساي تخصصي ام بالا بودن عمومي ها هم همينطور ولي فيزيكم زياد خوب نبود!من رتبه ي خودمو زير صد
تخمين زده بودم كه نشد!
اگه خواستي آدرس ايميل خودتو بگو هر راهنمايي كه بتونم برات انجام ميدم

shiirin raad گفت...

salaaaaaaaaaaaam
alii bo0o0od
misiii babate in linke

taraneh گفت...

سلام به دوستان عزیز
ترانه واژه با یه پست خیلی جالب به روز شد.
منتظرتون هستیم.
به ما هم سر بزنید.[لبخند][گل][خنده]

مسعود داعی گفت...

داداش پیمان سلام...خسته نباشین ....

خواستم عرض کنم دوستان اگه از بنیامین سوالی دارن تا فردا ظهر حتما بپرسن...عصر فردا زمان دیدار ما با بنیامین هست...با تشکر از همه شما و همینطور داداش گلم پیمان جون عزیزم...

مسعود داعی کادر benyaminfans.ir

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامنی مهساجان ممنون میشم کمکم کنی

ناشناس گفت...

pemi
vasechi beniamin ba to ghara molaghat nazashte????

toi ke hame zahmato ro keshidi
biensafie khiliii...fek kardebudam beiamin inchizaro dark mikone.naomidam kard az khodesh