جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۹

~ آلبوم جدید مراحل ساخت را طی می کند ~

عرض سلام و خیر مقدم

47164_154212361258034_100000078129873_464244_1834036_n2

کنسرت بنیامین بهادری به مناسبت عید سعید فطر در شهر دبی برگزار می شود. محسن رجب پور مدیر عامل شرکت ترانه شرقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در این زمینه گفت: «کنسرت بنیامین روز شنبه 20 شهریور ماه در سالن زبیل (مرکز تجارت جهانی دبی) برگزار خواهد شد که علی اصحابی نیز قبل از این برنامه به روی صحنه می رود.»

وی در ادامه افزود: «در این کنسرت رهبری ارکستر بر عهده پیام شمس است و قطعات گلچین دو آلبوم منتشر شده از بنیامین به همراه قطعات جدید که به صورت تک آهنگ از وی منتشر شده اجرا خواهد شد.»

رجب پور همچنین درباره آلبوم جدید این خواننده خاطر نشان کرد: «بنیامین کارهای مربوط به آلبوم سومش را با جدیت دنبال می کند و تنها اطلاعاتی که فعلا در این خصوص می توانم اعلام کنم این است که فرید احمدی سراینده ی تمام ترانه هاست.»

منبع : موسیقی ایرانیان

153wktu

پ.ن : طبق آخرین اطلاعات در مورد آلبوم سوم بنیامین ، همچنان بنیامین که اشعار خوبی از خود دارد قصد دارد اشعار خود را استفاده نکرده و سراینده ی تمامی قطعات فرید احمدی باشد.

پ.ن 2 : طبق اطلاعات بدست آمده تا این لحظه ، پیام شمس و علی منصوری از عوامل تهیه و همکار بنیامین در آلبوم سوم خواهند بود..

پ.ن 3 : آخرین اخبار در مورد آلبوم جدید بنیامین به محض کسب اجازه و صحت در اختیار هواداران عزیز بنیامین و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

benyamin2

پ.ن 4 : در چند روز گذشته قطعه ای به نام ( اجرای زنده ی منو ببخش توسط بنیامین ) در سایت های موسیقی قرار گرفته که باید بگم که این قطعه جدید نیست، و مربوط به مصاحبه ی بنیامین با رادیو صدای آشنا در شهریورماه 87 هست که بنیامین با گیتار این قطعه رو زنده اجرا می کنه !

این هم لینک دانلود با کیفیت عالی : دانلود منو ببخش

موفق باشید…

۳۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. از حضور گرمتون توی وبم ممنونم. من با تبادل لینک موافقم شما رو به اسم باشگاه هواداران بنیامین لینک می کنم. شماهم منو به اسم رامسینا لینک کنین. ممنونم

ناشناس گفت...

baba koshti maro ba in khabarat
hey mige khabar .ku pas?

چه فرقی میکنه گفت...

پیمان خان جان، لااقل درصد احتمال کنسرت بنیامین خان جان در تهران رو اعلام کن. 100،99،50،20،بابا اصلا صفر درصد، لااقل خیال مردم که راحت میشه.یا میریم کنسرت یا میریم سر کار و زندگیمون، انقد تو این سایتا ویلون نمی شیم.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
دوست عزیز همونطور که خودتون میدونید اینجا کنسرتی که 100% هست و بلیط فروشی هم شده یک دقیقه قبل از کنسرت لغو میشه ! پس هیچی حتمی نیست.
اما قرار بر این هست که بعد از عید فطر به زودی و در مهرماه یا اواخر شهریور کنسرت بنیامین در تهران برگزار بشه ! و اینکه نیازی نیست شما توی سایت ها بگردید ! مطمئن باشید تا کوچکترین خبر مهمی از بنیامین بشه شما میتونید از طریق همین سایت ( باشگاه هواداران بنیامین ) به اطلاعات موثق در مورد بنیامین دست پیدا کنید !
ممنون از نظرات شما دوست عزیز.
موفق باشید.

چه فرقی میکنه گفت...

مرسی پیمان خان جان، پس به بنیامین بگو ما منتظریم که بهترین کنسرت تا کنونش رو تو تهران اجرا کنه هاااا!!!!
مام واسش سنگ تموم میذاریم که واسه سیر تو پنج تا قاره هم انرژی داشته باشه. بازم ممنون از خبره واقعا فوق العادت. مرررررسسسسسییییی!!!!!
(در ضمن با نظرت راجع به کنسرتای ایران کاملا موافقم)

پگاه گفت...

سلام اقا پيمان

راستش رو بخوايد اون اولا برام كنسرتاش خيلي مهم بود طوري كه وقتي فهميدم تو تهران و لندن كنسرت داره خيلي گريه كردم (چون نميتونستم برم و تو شهرستان زندگي ميكنم و حتي اگر هم ميخواستم برم موقع مدرسه بود)

حتي زماني كه از كنسرت هاي نوروزي تو كيش بي اطلاع بودم و بعد از تموم شدنش فهميدم تا خود صبح داشتم گريه ميكردم

اون اوايل كنسرتاي آمريكا هم برام مهم بود به حدي كه برنامه تور رو زده بودم رو ديوار اتاقم

اما رفته رفته انقدر بنيامين داره تو كنسرت گذاشتن زياده روي ميكنه كه دل من يكي رو زده

راستي من اپم.

taraneh گفت...

salam
khoobi?
mamnoonam ke sar zadi.
che ghadr khoob ke too in albom ham payam shams hast ham farid ahmadi
man ke sherasho kheili doost daram
kheili hese ghashangi dare
.montazere khabaraye khoob hastim
ba arezooye movafaghiyat baraye benyamine aziz dar albome jadidesh va concertesh va hamchenin baraye
hameye benyaminihaye aziz

sougol گفت...

khaste nabashi
pemi hamishe khodet va webet
behtarine va behtarin akhbaro midi

pemi hichkas ejraye kisho nadare ke bezari roo web?

چه فرقی میکنه گفت...

پیمان تو رو به هر کی دوست داری این عکس بنیامین و که موهاشو به طرزه وحشتناکی رنگ کرده، از رو صفحه بردار. من نمی دونم با چه تفکری این عکس و انداخته ولی هر فکری پشتش بوده بازم از وحشتناکی این قضیه کم نمیکنه. وحشتناکهههههههههههههه.

پگاه گفت...

سلام اقا پيمان

راستش من الان همه جانبه تو شوك قرار گرفتم
راستش تازه برگشتم از مسافرت و تازه همين الان تونستم اهنگ شناسنامه جديد رو دانلود كنم و يه شوك ديگه اينكه من اين عكس بنيامين رو داشتم و فكر ميكردم كه حداقل تو ترانه شرقي باشه نميدونستم كه با اين قيافه پا شده رفته راديو اونم راديويي كه شنيدم بين الملليه
به معناي واقعي جمله حالم بده

راجع به كنسرت تو دبي هم زياد سوپرايز نشدم قبلا هم گفتم كه كنسرتش مثل قديم آدم رو هيجان زده نميكنه چون داره از حد معمول خودش ميگذره براي منهم كه اصلا فرقي نداره چون اگه تهران هم بود نميتونستم برم

در مورد آلبوم جديد هم بايد بگم با فريد احمدي 100درصد موافقم البته بد نيست 2-3 تا از كارهاش مال خودش باشه
در مورد پيام شمس و علي منصوري هم 80درصد موافقم ايكاش در كنار اين كادر نيما وارسته هم بود

در مورد منو ببخش تو راديو هم بايد بگم من چند وقت پيش كاملش رو از وب شيدا دانلود كردم و بايد بگم بهترين اجرا و صداش مال همون موقع هستش چون فقط صداي خودش رو ميشنوي و سازش رو


راستي يه نكته ديگه كه تو كنسرتا بايد رعايت بشه آهنگه كه تو كنسرتاي آمريكا اصلا رضايت بخش نبوده كه البته تو سري جديد كنسرتاي كيش اين مشكل تا حدودي رفع شده



در آخر هم ممنون از اينكه بهم سر زديد و خوشحالم كه ايندفعه براي كامنت گذاشتن مشكلي براتون پيش نيومد و در اخر هم ممنون از اينكه نظر من رو براي مطالب باشگاه خواستيد

با ارزوي موفقيت براي شما و همه بنياميني ها

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سوگول :
ممنون از لطف شما دوست عزیز، امیدوارم همیشه شما رو در جمع دوستان و همراهان وب ببینیم،موفق باشی..

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
چشم دوست عزیز ، عکس رو تغییر دادم اما خب میخواسنم عکسی باشه که مربوط به اون مصاحبه باشه ، پس عکس با عکسی دیگر از مصاحبه جایگزین شد.

پاسخ دوست عزیز پگاه :
بله ، مشکل با مرورگر من بود ! حل شد.
حتما من همیشه به وبتون سر میزنم و عالی هم هست.
ممنون از نظراتتون.
در مورد فرید احمدی موافقم با شما،اما همونطور که گفتین بد نیست از شعرای خودش هم استفاده کنه،این نظر منه !
در مورد تنظیم کننده ها هم خوبه نسبتا اما احتمالش هست که تنظیم کننده های دیگری رو هم در لیست تنظیم کننده های این آلبوم ببینیم.
منظورتون رو از مشکل آهنگ متوجه نشدم ! اگر بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.
و در آخر ممنون از نظرات همه ی دوستان عزیز.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

Salam peyman jan khoobi? Sara hastam nemidunam yadet hast ya na!baad az ye modate tolani omadam sar zadam mesle hamishe ye up e estesnaee!ahang man o bebakhsh kheili zibast!shenidam khodetam music kar mikoni chera az ahangat ru web nemizary ma ham estefade konim o lezat bebarim?hatman inkaro anjam bede manke kheili moshtagham!!Sara

چه فرقی میکنه گفت...

من کشته این دموکراسیتم، مرسی که اون عکسو عوض کردی. حالا راحت میام و میرم.با نظره پگاه موافقم، بنیامین یه کم تعداد کنسرت و از حد گذروند، حالا نری بهش بگی تهران اجرا نذاره هاااا.فکر میکنم منظورش از آهنگا کیفیت تنظیم کنسرته، من چون خودمم اصلا از تنظیمه لس آنجلسی کنسرتاش تو آمریکا خوشم نیومد، ولی امیدوارم کنسرت تهرانش این تنظیما نباشه.بنیامین باید یه تنظیم کننده در حد صفاریان پیدا کنه.تنظیم آهنگ به نظره من مهم ترین بخش آهنگه، چون تمامه احساسه آهنگ و می تونه انتقال بده، اگه تنظیم خوب نباشه، بهترین ملودی دنیا هم به نظر دل نشین نمیاد، تنظیم ویترین کاره، البته تا نظره استاد پیمان چی باشه!!!
بازم بابت عکس مرسییییییییییییییی

Unknown گفت...

خواهش ميكنم موزيك متن سايت رو بردار
چون سايت سنگين ميشه و نميتونم بازش كنم

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سارا :
سلام سارا جان، خیلی خوشحالم که تشریف آوردین !
چون اینجا مال بنیامینه ! اما چشم ، شاید در آینده این کار رو کردم .
ممنون از نظرت سارا جان ! امیدوارم شما رو بیشتر در جمع خودمون ببینم،موفق باشی.

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
ببینید تنظیم کلا باید طوری باشه که در عین اینکه مثل آلبوم باشه اما حس متفاوتی رو به شنونده القا کنه..من شدیدا از تنظیمای کنسرتای ایران ناراضی ام.. به خصوص نوازنده ی درام..خیلی خیلی بد اجرا می کنه.
اما کنسرت های خارج که پیام شمس رهبری می کرد آهنگ ها دقیقا مثل آلبوم اجرا می شد و با تنظیم های کنسرت پسند، من از رهبری ارکستر پیام شمس راضی بودم. اما از داخلی ها اصلا خوشم نیومد..اما تنظیم بوی عیدی خوب بود.
به هر حال ممنون از نظرت دوست عزیزم.

پاسخ دوست عزیز مهدی :
دوست عزیز ، آهنگ پس زمینه بحثش جدا هستو اول خود صفحه ی وب باز میشه بعدش آهنگ ها بارگزاری میشه، از سرعت بالا اومدن وب کم نمی کنه.
ممنون از نظرات دوستان
موفق باشید.

salam salam گفت...

akse akheri,kolagis pushde ke moaie khodesh zireshe. goshehash moshakhasseh
(khandeh)
my god!in tipesho moghaiesseh konin ba tipe konserte tehrunesh ke rish budo ina
!!!
chan chehre dare in pesar
(khandeh)

zendeh bashe ta hey vasamun tip bezaneh

ناشناس گفت...

سلام آقا پيمان
منظورم ازمشكل آهنگا اين بوده كه تو كنسرتا نوازنده ها فقط دارن يه چيز براى خودشون مينوازن و اصلا شبيه به آهنگاى تو آلبوما نيست(منظورم از آهنگ همون موسيقى هستش جدا ازترانه ها و صداى خواننده)

كه البته ميگم اين مشكل تاحدودى حل شده
به نظرمن همه ى اين مشكلات از نبود سازهاى زنده درآلبوم ها سرچشمه ميگيره و بعدكه توكنسرتا ميخوايم ازسازاستفاده كنيم بااين مشكلات مواجه ميشيم


درموردكادر آلبوم جديدهم به نظرمن هرچى تعدادنفرات كمترباشه بهتره

(اميدوارم منظورم درمورد مشكل آهنگارو به خوبى بيان كرده باشم چون همينجوريش هم خودم روكشتم تابتونم منظورم رو بگم)
باآرزو موفقيت براى همه بنيامينى ها و بنيامين و همچنين شما

ناشناس گفت...

کنسرت سالار عقیلی،به نفع محک(موسسه حمایت از کودکان سرطانی)
تلفن تماس021-23540

چه فرقی میکنه گفت...

تو درامیست های ایران تو اجرای زنده کاره بهنام ابطحی و زایا سلیمان بد نیست،ولی بقیه رو باهات هم نظرم واقعا داغونن. اینا رو بیخیال واسه تولد بنیامین می خوای چی جوری سورپرایزمون کنی؟؟؟؟؟ منتطریمااااا
(راستی چرا سایتت باز نمیشد؟!!!)

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
دوست عزیز متاسفانه در 2،3 روز اخیر به دلایلی... ! خیلی از سایت ها باز نمی شد که سایت بلاگ اسپات هم مستثنی نبود !
امیدوارم که از این بعد راحت در خدمتتون باشیم.

PeMi گفت...

دوستان عزیز
با توجه به نزدیک شدن به تولد بنیامین عزیز ، از تمامی دوستان و بازدیدکنندگان عزیز درخواست می شود که تصاویر و Wallpaper های خود را مرتبط در این زمینه برای ما به ای-میل: pemi.88@gmail.com ارسال نمایند تا به نام خودشون در سالروز تولد بنیامین بر روی سایت قرار بگیرد.
موفق باشید.

پگاه گفت...

سلام اقا پيمان
معذرت از اينكه كامنت دوومم با نام ناشناس ثبت شد (به خاطر اينكه دسترسي به نت نداشتم و با موبايل كامنت گذاشتم)
اين روزا بار مشكلات ريخته رو سرم اشتراك adsl ام تموم شده ، عكسايي كه از بني داشتم تو كاپيوتر ويروسي شده بودن و همشون پاك شدن
چند روزي هم هستش كه پرشين بلاگ قطعه اميدوارم بتونم تولد بني رو به موقع جشن بگيرم.

با ارزوي موفقيت براي شما و همه بنياميني ها و با ارزوي تولدي با شكوه تر از سالهاي قبل

پگاه گفت...

سلام
كنسرت 20 شهريوره يا 19 شهريور ؟ اخه سايت ترانه شرقي نوشته 19 شهريور

یلدا گفت...

اقا پیمان...یه سئوال دارم و میدونم شما ادم روراستی هستین....امیدوارم صادقانه جوابمو بدین....ایا واقعا بنیامین بدون سرو صدا ازدواج کرده ؟برای من ازدواجش مهم نیست ولی من بنیامین و همیشه به خاطر صداقتش دوست داشتم دوست دارم خود خود م مطمئن بشم که بنیامین با همون صداقت...یا متاسفانه عوض شده....ممنون میشم جوابمو بدین...

مهسا2 گفت...

سلام.اقا پیمان چند روزیه نیستین گفتم شاید رفتین دبی.
منم همینجوری اومدم بگم که نمردم هنوز زنده ام و به برکات ماه مبارک رمضان هم یه دو کیلویی لاغر شدم حالا نمی دونم اگه روزه می گرفتم چند کیلو لاغر می شدم.
راستی اقا پیمان کسی هست که از دبی فیلم و عکس بفرسته؟

ورونيكا گفت...

ميلت رو چك كن

درناز گفت...

سلام . حالتون خوبه ؟ تولد بنیامین رو تبریک می گم . پیش پیش عید فطر رو هم تبریک می گم .
ممنون از اطلاع رسانیتون .
موفق باشید .

taraneh گفت...

salam
khoobi?
taraneh vazheh ba poste vizhe marboot be benyamin bahadori aziz be rooz shod
tavalode benyamin aziz mobarak
montazerim
ba tashakor
movafagh bashi.

درناز گفت...

سلام . تولد تولد تولدش مبارک ....
منم با یه جشن تولد کوچولو واسه بنیامین آپم . خوش حال می شم شما هم بیاین .

ناشناس گفت...

کجایی پمی؟

ناشناس گفت...

e!
pesar kojayi to?

ناشناس گفت...

donestam koja rafti pemi

rafti dubai concerte beni

(nishkhand

PeMi گفت...

اول میخوام عذرخواهی کنم از دوستان خوبم که خیلی لطف دارید ، من چند روزی سفر بودم و متاسفانه دسترسی به نت نداشتم..و حیف که نشد جشنی رو برای تولد برگزار کنم.
..ممنونم از همتون..
به نوبه ی خودم عید سعید فطر و تولد بنیامین عزیز رو خدمت همه ی شما دوستان عزیز تبریک عرض می کنم !

پاسخ دوست عزیز پگاه :
کنسرت نیمه شب 19 شهریور برگزار شده ! که به عبارتی میشه 20 شهریور !

پاسخ دوست عزیز یلدا :
من اطلاع دقیقی ندارم متاسفانه اما بعید میدونم این خبر صحت داشته باشه ! اگر خبر موثقی به دستم رسید در اختیارتون میذارم.

پاسخ دوست عزیز مهسا 2:
ممنون از لطفت ! اتفاقا قصد داشتم که برم اما متاسفانه انقد خبررسانی خوب و سریع!!!! صورت میگیره که من نتونستم بلیط هواپیما برای روز عید فطر پیدا کنم ! اما 2تا از دوستان قول دادن که کلیپ هایی رو بفرستن !

پاسخ دوست عزیز وروونیکا :
دوست عزیز من چک کردم ! اما چیز خاصی ندیدم ! اگه بفرمایین چه ای-میلی فرستاده بودین ممنون میشم.

ممنون از لطف و نظرات همه ی دوستان عزیزم.
موفق باشید.