جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۸۹

~ گزارش از کنسرت های تابستانی بنیامین در کیش ~

با عرض سلام خدمت هوادران و دوستان گرامی

benyamin0

کیش هرجا که می پرسیدم صحبت از کنسرت های بسیار عالی بنیامین در هفته ی گذشته می کردن !
و می گفتن که در حالی که در نوروز بنیامین 5 شب کنسرت داشته اما باز هم در 4 شب اجرای تابستانی استقبال بی نظیر بوده !

و یک نسخه از پوستر تبلیغاتی این کنسرت ها رو هم به سختی پیدا کردم و گرفتم !

DSC00299

اما فعلا عکس هایی بسیار زیبا و دیدنی رو خدمت شما دوستان عزیز تقدیم می کنم.

 

منبع : موسیقی ایرانیان

پ.ن : به زودی خبری خوش برای هواداران بنیامین را از باشگاه هوادران بنیامین اعلام خواهیم کرد !!

پ.ن 2 : با توجه به برگزیده شدن قطعات ( عاشقی با تو ) و ( کجای دنیای ؟ ) توسط دوستان ، این قطعات به عنوان آهنگ های پس زمینه ی سایت قرار گرفتند.

موفق باشید

۸۰ نظر:

ناشناس گفت...

پيمان خبر خوش و شوكه كنندت چيه؟نكنه تو هم قرار ملاقات با بني گذاشتي؟تقليد كار خوبي نيست بهتر نيست خودت يه ابتكار جديد بزني و چشمت به كار اين و اون نباشه؟خلاقيتم چيز خوبيه والا اينكارارو نكن برات حرف درميارن

ناشناس گفت...

مرسی ناشناس
گل گفتی. حالا معلوم میشه کی مقلده. حتی تیتر پست تقلیدیه
بیشتر از این ازت انتظار داشتم
حداقل جملو را عوض می کردی؟

PeMi گفت...

:دی
اولا که دوست عزیز به ساعت و تاریخ پست ها دقت بفرمایید بعد اظهار نظر کنید !
بعدشم اینکه چه افراد با مزه ای پیدا میشن !
:دی
این مدلیشو ندیده بودیم !! که خودشون بیان یه حرفی بزنن ، خودشون هم حرف خودشونو تایید کنن !
ما که خندیدیم و خوشحال شدیم ! آرزوی شادمانی برای تمامی دوستان و هواداران بنیامین بهادری عزیز دارم !
موفق باشید.

مسعود داعی گفت...

داداش پیمان کار خودتو بکن که کارت درسته....به حرفای حاشیه ای هم گوش نده....خیلی مخلصیم....

PeMi گفت...

داداش مسعود آقایی !!!!
لطف داری.. من چاکرتم عزیز.
شما کارت تکه !

درناز گفت...

ممنون خسته نباشید .

سوگند گفت...

پيمان جونم خودت رفتي كيش و درمورد كنسرت پرسيدي؟
قضيه ي اين خبر چيه كه ما بايد منتظر باشيم؟اين دوتاناشناس راست گفتن؟مي خواي بري بنيامينو ببيني؟يا اينكه خبر جديد درباره ي كنسرت تهرانه؟بايد بگي ميخواي چه خبري بدي اصلا از انتظار كشيدن حرف نزن كه ميميرم!
حالا بگو خبر جديد چيه؟؟؟؟!

سوگند گفت...

پيمان جونم خبر جديد چيه؟نميگي؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز درناز :
ممنون از لطفتون درناز خانوم.
پاسخ دوست عزیز سوگند :
بله ، کیش بودم من و اونجا از اطلاعات تالار شهر پرسیدم.
نه دوست عزیز ناشناس درست نگفتن !!!
اما خب یه خبر خوشی هست که به زودی اعلام می کنیم اما نه خیلی زود !

مهسا2 گفت...

لام اقا پیمان.خوبین خوشین سلامتین؟
به حرف این ناشناسا گوش ندین.اینا اگه ادم حسابی بودن که قایمکی کامنت نمی ذاشتن.کسی که شجاعت شناسوندن خودشو نداره تکلیفش روشنه دیگه.............
من دیگه اصلا و ابدا حوصله ی صبر کردن ندارم تورو خدا بگین دیگه....
اصلا اگه خواستین ایمیلمو واستون گذاشتم بفرستینش که کس دیگه ای نفهمه منم به کس دیگه ای نمی دم[نیش تا بنا گوش باز]نا سلامتی من رییس جمهور اینده ی این مملکتم[قیافه ی کاملا جدی]

ناشناس گفت...

پیمان جان خوش خبر باشی منتظر خبرهای خوب و خوشی از تو هستیم

547 گفت...

سلام،این شعر تقدیم به همه ی بنیامینی ها: روی خوش و آواز خوش ، هر یک دارند لذتی // بنگر که لذت چون بود محبوب خوش آواز را ... در کانادا بنیامین اونقدر زیبا از مردم ایران و اعتقاداتشون صحبت کرده بود با وجودی که اکثرا میگن مغروره ،اما با تمام غرورش قابل احترام و باعث افتخار و سر بلندیه کشور ایرانه. آرزومند موفقیت و سربلندی روز افزون بنیامین و بنیامینی ها

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامنی جناب ناشناس برای چی این طورحرف می زنید اقا پیمان که چیزی نگفته که شما این قدرزود قضاوت می کنید درهرحال اقا پیمان منتظرخبرخوش هستیم حالا این خبرخوش مثلا کی اعلام میشه نمیشه یک تایمی بگید ؟؟راستی مجله خانواده سبز از بنیامین درباره کنسرتش گفته به +چندتا عکس راستی مجله زندگی ایده ال یک مسابقه گذاشته درباره محبوبترین هنرمند موسیقی بنیامین کد204 هست اسم بنیامین به همراه کد به شماره 20001124مسج کنید اسم خودتون هم بزنید حتما شرکت کنیدها فقط بنیامین بهادری راستی اقا پیمان نگفتید تونستید اون کانال بگیرید ؟؟؟؟

547 گفت...

سلام،این شعر تقدیم به بنیامینی ها: روی خوش و آواز خوش،دارندهریک لذتی/بنگر که لذت چون بود،محبوب خوش آواز را...؟؟آرزومندموفقیتوسربلندی روزافزون برای بنیامین و بنیامینی ها

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سیما :
بله سیما جان ، ممنون از لطفت !!!
امیدوارم که همه ی بچه ها در نظرسنجی شرکت کنن.
ممنون از اطلاع رسانی شما .
موفق باشید.

sougol گفت...

20
vase pemi
20
. vase mahsa2
javabetun harf nadasht.delam khonak shod
ina age adaam budan shahamat dashtan o
ناشناس گفت
nabudan!!!!!!!!!!!!
ba id
ناشناس گفت
mian vase mozahemat.tarsu tashrif daran!!!!

مهسا گفت...

سلام دوستان
سيما جان برات ايميل فرستادم حتي شماره ي خودمم فرستادم ببخشيد اگه دير شد آخه درگير انتخاب رشته بودم!!!!
آقا پيمان اين خبر جديد كه صددرصد درباره ي بنيامين هست خبر آهنگ جديد بنيامين نيست؟يا....
خودتون بگيد بهتره ما منتظريم بچه ها راست ميگن انتظار سخته لطفا يه راهنمايي بكنيد شايد بشه يه كم از شدت هيجان اين موضوع كم كرد!!!!
منتظر راهنماييتونم مرسي!!!!

sougol گفت...

yadam raft begam
mese
ناشناس - ناشناس یک گفت !!!!!!!!
poste ghabli*))
ba hamechi hame moshkel dare ba
roushanfekry dare ba khalehzanaki ham moshkel dare
!!!!!!!!
unam ghati dare


pemi ba aghideiye to in
ناشناسa
ye nafaran
?!
hamash poraz zedonaghize
aval beran takilfeshuno ba khodesun roushan konan baad manbar beran
taze kasi ke
ناشناس
pm mizare malume dige

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
نه مهسا جان ، در مورد آهنگ جدید نیست ! اما بله ! قطعا در مورد بنیامین هست !
پاسخ دوست عزیز سوگل :
دوست عزیز بیخیال ! زیاد اهمیت ندید !
موفق باشید.

-طناز خانومی گفت...

درود پمی کیش رفتی اجراهارو ظبط کردی بزاری؟
خودت رفتی اونجادیگه؟؟فیلمی چیزی
گرفتی؟؟خبر خوشت چیه؟زود بگو

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز طناز خانومی :
بله من کیش بودم اما به کنسرت ها نرسیدم ! دیر رسیدم ! زمان کنسرت های بنیامین هرچی سعی کردم بلیط پیدا نکردم..!

ناشناس گفت...

پیمان جان این خبرخوش چیه؟ مردیم از بی خبری نصف جون شدیم

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
منتظریم قطعی بشه !
عجله نکنید!
موفق باشید.

sougol گفت...

conserte pemi?
tehrune?

ناشناس گفت...

سلام آقا پيمان
من فهميدم:
خبر خبر توجه توجه

خبر اينه بنيامين جون گل گلاب زن گرفته

مباركه ما كه بخيل نيستيم ايشاالله به پاى هم پير شن

فكركنم شماهم كه باهاش فاميلى برى عروسيش نه؟ عكس يادت نره
{ميخوام ببينم اين دخترخوشبخت كيه و چه شكليه}

ناشناس گفت...

خبرخوش زن گرفتن بنیامینه
الان هم شمال تشریف دارن .قول میدم اینه

sougol گفت...

pemi
ina dorost migan?
ye chizi begu
khabert ezdevaje benie?
shomal che dakhli be ezdevaj dare nashenas????
pemi sario tond javab bedin

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز sougol :
اون هم میتونه بهش اضافه بشه !
اما خبری که مد نظر من هست اون نیست.
عجله نکنید.
موفق باشید.

sougol گفت...

beni dare ezdevaj mikone?
motmaeni?
mordam az fuzuli
اون هم میتونه بهش اضافه بشه !vazeh begid pemi
shoma ham davati???

ha ha ha گفت...

بنیامینبنیامین بهادری عزیز


No wife , no worry
………..........….

زن نداری ، غــــم نداری

ناشناس گفت...

سوگل جان اتفاقا به شمال هم دخل داره چون پدر بنیامین اهل تنکابنه و این هم میتونه باشه پیمان جان تو با این خبرت کشتی مارا

ماریا گفت...

پیمان بگو دیگه.....واقعا خبرت ازدواجه بنیامینه....اره؟؟
اخ جون ....چقدر خوب....کلی ذوق کردم
ایشالا به پای هم پیر بشن......
منم میرم عروسیش حتما.....

ماریا گفت...

پیمان یه پیشنهاد دارم
بزرگ تیتر بزن:
.
.
سوغات بنیامین از فرنگ.....
بنیامین تنها رفت با خانومش برگشت...
چطوره؟

sougol be nashenas گفت...

nagereftam nashenas jan.
pedaresh ahle tonkabone dorost mage mikhad az tonkabon zanbegire???

shoma midoni ke dare zan migire ya hadsaiate
???

ماریا گفت...

سوگل جان حتما باباش دخترای فرنگی رو قبول نداره بنیامین رفته باباشو راضی کنه!!!!!......اینکه چیزه پیچیده ای نیست!!

sougol گفت...

pemi yekchizi beguu
koshti maro
farang chiye?mage arus farangye ya az farang avorde??
in sokutet maroo kosht
man ke nagereftam

sougol گفت...

marya jan mage farangye? miduuni
?

sougol گفت...

age javabamo nadin dige nemyyam
gofte basham
geryye

سوگند گفت...

آقا پيمان اينا چي دارن ميگن؟
قضيه مگه كنسرت بنيامين نيست"؟
من به دوستام گفتم قراره بنيامين كنسرت بذاره توي تهران اونوقت شما ميگي قراره ازدواج كنه؟؟؟
وااااااااا
اينجا چه خبره؟پيمان جونم اصلا ازت انتظار نداشتم توي چرت و پرتاي اينا همكاري كني اين كاراتون دوباره اشكمو دراورد واقعا واقعا واقعا متاسفم براي همتون كه نه شوخيتون معلومه نه جديتون اميدوارم توضيح قانع كننده اي داشته باشي

ناشناس گفت...

دوستان من گفتم پدر بنیامین اهل تنکابنه. ولی پدر و مادرش تهران هستند شما چرا موضوع را نمگیری عجب اوضای بلمشوری شده پیمان جان ترا خدا یه کاری بکن

PeMi گفت...

پاسخ به دوستان عزیز :
ببینید ، فعلا خبر ازدواج بنیامین در حد شایعه هست ! و من هیچ اطلاع دقیقی ندارم ! اما تحقیق می کنم !
اما خبری که من گفته بودم اعلام میشه این نیست !!
منتظر قطعی شدن هستم ! اونوقت اعلام می کنم !
موفق باشید.

sougol گفت...

sogand jan man taghsir nadaram miporsidam
pemijan shaye?tahothusu darbyarin

ناشناس گفت...

pemi jo0n khabare khosh meeting nist?
jo0ne harki do0s dari age doros hads zadam bego0 doroste!
shayadam mokalemeye telefoni mikhay baramo0n bezari ,ha?
bebin vaghti elam kardi khabare khosh dar rah ast pas yani ye jo0rayi khasti ke ma hads bezanim vagarna chizi dar morede khabare khosh nemigofti.
pas age hadsam doroste bego0 DOROSTE!
montazere javabetam

سوسک خسته گفت...

ای حقه[چشمک]مصاحبش گفته فرنگ بیش تر وقتا تو اتاقم تنها بودم حالا داریم با گوشمامون میشنویم آقا از اونجا همسرشو آورده..میدونستم حقه زدی بنی جن[شیطونک]

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
نه دوست عزیز ! این که شما حدس زدین نیست !
پاسخ دوست عزیز سوسک خسته :
دوست عزیز ! همونطور که گفتم در حد شایعه هست ! و اصلا صحت نداره چنین جریانی ! زیاد توجه نکنید .
موفق باشید

ماریا گفت...

پیمان تو که میگی شایعه است پس چرا گفتی اونم میتونه باشه......
پیمان از دستت ناراحت شدم....خودت یه حرفایی میزنی بعد به بقیه میگی به این حرفا توجه نکنید....خیلی بی انصافی....من درباره تو یه جور دیگه فکر میکردم......
سوگل جان بهتره خبر قطعی رو از خود پیمان بگیری....وقتی پیمان میگه پس حتما شایعه است......
سوسک خسته جان خیلی با مزه حرف میزنی ...حالا بیچاره شاید نخواسته ببردش اتاقش....یکی هم که میخواد رعایت کنه شما رضایت نمیدید....

امید(هنر هفتم) گفت...

لینکی داداش....

شیرین راد گفت...

سلاممممممممم ممنون خبرم کردی
به به عجب این بنی چه کردههههههه
منم به روزم با بیو گرافی بهاره افشاری

taraneh گفت...

سلام
ترانه واژه با عکسهای بنیامین عزیز در سیزدهمین جشنواره تابستانی کیش به روز شد.
منتظریم. [لبخند][گل]

بهارک گفت...

سلام:
ترانه واژه با عکسهایی قدیمی از بنیامین عزیز آپ شد....منتظرتم...

جوجو گفت...

salam dash pemi...avalin bare nazar midam tu vebet...akhe qablan sistemam siteto baz nemikard...vali alan ba lap top baz mishe...babaaaaaa...musician..!!!...kheyli damet garm...khosham umad az javabe kubandeyi ke be in puya dadi tu musice iranian..aval goftam in hamun peymane khodemune,,,badesh goftam ke hatman ye peymane digast...dar nahayat adresse siteto didam va motmaen shodam...kheyli ba hali....i

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز جوجو :
سلام !!! خیلی خوشحالم که حالا باز می کنه و میتونم که در خدمت شما دوست عزیز بنیامینی باشم !!!
آخه فقط ادعا می کرد ! منم تپل جوابشو دادم که حق مطلب ادا شه !!
خوشحال میشم سر بزنی..
موفق باشی..

ناشناس گفت...

سلام پیمان جان .خوب جواب این بی چشم رو را در سایت موسیقی دادی ول نمی کرد و به قول خودت فقط ادعا داشت باز هم ازت تشکر میکنم که طرفداران بنیامین را در این مواقع تنها نمیگذاری با تشکر از زحمات شما تو این وب

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز ممنون از لطف شما و تمامی دوستان و هوادارانی که حامی بنیامین و این سایت بودین .
کاری نکردم وظیفه بود.

ناشناس گفت...

pemi jo0n pas khabare khosh concerte benie dige,nago0 na hamine are???

ناشناس گفت...

chera javabamo nadadi?
pas concerte!

ناشناس گفت...

ho0o0o0o0o0o0o0oraaaaaaa hala key hast?!

ناشناس گفت...

khosham nayumad javab nadadi

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز هنوز قطعی نشده که من بخوام اعلام کنم !!!!!
میشه بپرسم دلیل ناراحتیتون چیه !؟
توقع ندارین که من بخوام سورپرایز رو اعلام کنم برای شما ؟!
سورپرایز شیرینیش به ناگهانی بودنشه !!!!

1000 گفت...

shirinish dare ziyad mishe delo mizane pemi jan
koshtimun dige az surprise
hame mikhan elaaam koni agha

پگاه گفت...

سلام پیمان جان
ممنون از لطفت و دعات برای ویلنم

اما حتما من باید رو به موت باشم که بیای بهم سر بزنی؟

همه مثل ما نیستن که اگه به نت دسترسی نداشتن با موبایل وب مورد علاقشون رو چک کنند!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز 1000 :
دوست عزیز وقتی چیزی قطعی نیست نمی تونم اعلام کنم ! معذرت می خوام !

پگاه گفت...

سلام آقا پیمان
شما هیچوقت نمیخواهید جواب کامنت هامو بدید؟؟؟؟
راستی از پست جدید چه خبر؟ نمیخواهید آپ کنید؟؟؟؟

چه فرقی میکنه گفت...

من همیشه فکرمیکردم بنیامین آدمه باهوشیه(چون خوب پیش رفته)ولی اگه بخواد الان که تو اوجه ازدواج کنه، واقعا به نظرم شک میکنم...........

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز پگاه :
سلام پگاه خانوم.
باور کنید شما همیشه با لطف خودتون منو شرمنده می کنین.
من یه بلاگتون سر زدم و نظر هم دادم اما نمیدونم مشکل چیه که ثبت نمیشه !!
من همیشه سر میزنم به شما.
و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براتون.
فعلا که خبری نیست !
اما چشم به زودی آپ می کنم.
موفق باشید.

پگاه گفت...

سلام آقا پیمان
دوستانی که با من ارتباط نزدیک دارند میدونن من تمامی کامنت ها به غیر از خصوصی هارو تا حالا تایید کردم
و تا به حال جز دو سه دفعه که البته تایید هم کردم کامنت دیگری به دست من نرسیده
و نمیدونم هم مشکل از کجاست و برای بار اوله که چنین چیزی میشنوم
به هرحال ممنون از تمام کامنتهاتون چه اونایی که رسیده به دستم و چه اونایی که نرسیده
با آرزوی موفقیت برای شما و همه بنیامینی ها

پگاه گفت...

راستی منظورتون از این جمله چیه؟

باور کنید شما همیشه با لطف خودتون منو شرمنده می کنین.

این به کنایه بود یا.......

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز پگاه :
واقعا ممنون از شما !
کنایه ؟! کنایه کجا بود ؟!
نه کاملا جدی گفتم ، شما همیشه نسبت به من و این سایت لطف داشتین .
منم همیشه سر میزنم به سایت شما و تا جایی که ممکن بوده نظر دادم و تا حد کمی جبران لطف های شما رو انجام دادم ، اما منظورم از اینکه نمیاد این نبود که شما تایید نکردید ! این بود که سیستم من با سیستم نظردهی پرشین بلاگ مشکل داره.
به هر حال ، خیلی ممنونم از شما.
موفق باشید.

مهسا2 گفت...

پیمان پگاه راست میگه اپ کن دیگه!!!!!!!!
یک دوست کجایی؟دلم برات تنگ شد.
امروز تو اردبیل بارون بارید و هوا رو حسابی شرجی و گرم کرد و ما در اثر گرما 7 8 کیلویی وزن کم کردیم(من از بارون خوشم نمیاد)
پسر بد!!!!!!!انقد این سورپرایز و نگفتی که دیگه از تب وتاب افتادم.(شوخی کردما خیلی هم پسر خوبی هستی درست مثل من که خیلی دختر خوبی هستم)

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا 2 :
چشم ! آخه خبری نیست اما چشم ! اون سورپرایز رو هم الان نمیگم چون دوست ندارم بدقول شم ! اما تقریبا قطعی شده !!
ما اینجا منتظر یه قطره بارون هستیم ! خوش به حالتون !
ممنون از لطف شما مهسا خانوم.
موفق باشی.

☆غزل_بلاگ بنيامين☆ گفت...

*درووووووووووووووود*
واي خدا پوسترشو نگاه كن...
اميدوارم بنيامين تو بقيه شهرهاهم كنسرت بذاره.
اميدوارم:

هميشه موفق باشه
هميشه واسه هواداراش بخونه
هميشه در اوج بمونه.

بنيــــــــــامين دوست داريم

پگاه گفت...

سلام آقا پیمان
خوب خوشحالم که حرفتون به کنایه و متلک نبود چون واقعا اینطور احساس کرده بودم
بدون تعارف باید بگم که لطف های شما بیشتر از من بوده (البته اگه واقعا لطفی کرده باشم)

راستش حق دارید که آپ نکنید چون واقعا از بنی خبری نیست حتی نمیدونیم هنوز مازندرانه یا نه
راستی یه عکس شما و ترانه گذاشته بودید که مال چند سال پیش بود من فکر میکنم که اونجا باشگاه ورزشی باشه

به هر حال ممنون ازتون با آرزوی موفقیت برای شما و بنیامینی ها و بنیامین

مهسا2 گفت...

سلام خوب که هستین؟یکی از دوستام تو وبلاگش چند تا عکس از بنیامین گذاشته که قدیمی هستن ولی به هر حال اگه دلتون خواست برین ببینین.
www.nemooneh-alzahra.blogfa.com

مهسا2 گفت...

سلام خوب که هستین؟یکی از دوستام تو وبلاگش چند تا عکس از بنیامین گذاشته که قدیمی هستن ولی به هر حال اگه دلتون خواست برین ببینین.
www.nemooneh-alzahra.blogfa.com

چه فرقی میکنه گفت...

اینطور که از بنیامین خان خبری نیست،حتما تا حالا بله برون و عقد و عروسی و ... برگزار شده و تا چند روزه دیگه آقا با اهل و عیال پیداش میشه،چه خوشی بگذره اون روز! فکرکن. اه اینجا چه سوت و کوره، نه خبری نه اثری نه نشونی و نه...

سدا گفت...

سلام اقاپیمان خوبی ؟حدسم اینه بنیامین ممکنه بازیگر بشه درسته ؟البته فقط حدس وگمانه بعدم ایا شما از شرایط ویژه علی رحیمی باخبر بودید؟ باتشکر

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سدا :
نه سدا جان ! حدستون درست نیست !
اما به زودی اعلام می کنم !
بله ، من مطلع بودم !
ممنون که سر زدین.
موفق باشین.

ناشناس گفت...

پيمان جان شما كه ميدونستي شرايط علي آقا اونطوريه چرا اونطوري برخورد كردي؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز من طور خاصی برخورد نکردم ! درضمن خیلی از چیزا با خیلی چیزای دیگه ارتباط نداره !
ممنون از نظر شما.
موفق باشید.

سدا گفت...

منم با پیمان موافقم بعضی مسائل وجود داره ولی هیچ ربطی هم به همدیگه نداره !!مثلا اون قضیه سئال که تو اون سایت مطرح شد به نظرم زیاد جالب نبود شیدا توضیح داد ولی قانع نشدم مدیرسایت نباید بدون هماهنگی کاری انجام بده احساس میکنم تو ذوق بجه ها خوردهر چند که میگن وفت مصاحبه از بنیامین گرفتن ولی مطمئنا تواین مصاحبه هم همون چیزایی رو میگه که قبلا گفته همون موقع که شیدا گفت گلچین سئوالات من متوجه جریان شدم و خیلی از سوالات بود که ظاهرا جنبه خصوصی نداشت ولی شاید به هر دلیلی هنرمند نمیخواد جواب بده واز نظر خودش خصوصی هست این حق هنرمند هست بنیامین کاری نکرده که بخاد مصاحبه کنه یا در موردش توضیح بده کاش بعد البوم 88مثل یگانه به سئالات هواداراش جواب میداد کاش !درضمن منکر زحمات علی رحیمی نیستم البته اون سایت غیر از علی دوتا مدیر دیگه هم داره امیدوارم با درایت طوری رفتار کنن که هوای بنیامین وهوای هوادارای بنیامینو داشته باشن وکاری نکنن دلزده بشن (خودم سئالی نداشتم ولی بعد که فهمیدم بنیامین سئالارو جواب نداده و20دقیقه علی رو دیده ازش ناراحت شدم) با ارزوی موفقیت برای همه هوادارای هنرمندای خوب