جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۹

~ باشگاه هواداران بنیامین تقدیم می کند : مصاحبه ی بنیامین در شبکه 5 : نوروز 1386 ~

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی

47197_103353826392030_100001522389220_22329_5678675_n

امروز براتون کلیپ حضور بنیامین بهادری در شبکه 5 در برنامه ی ( یک نیمه شب ، دو نیمه سیب ) ویژه ی نوروز 1386 رو آماده کردم که در اون رضا رشیدپور و محمدرضا فروتن به صحبت با بنیامین عزیز می پردازند ..

دانلود قسمت اول مصاحبه – به همراه پخش آهنگ ( خاطره ها )  : 9:56

دانلود قسمت دوم مصاحبه – به همراه پخش آهنگ ( آقام آقام )  : 8:49

-------------------------------

58220_106918146035598_100001522389220_55495_4833309_n

و در انتها هم برای دوستانی که امکان حضور در کنسرت بنیامین در مالزی رو دارند یاد آوری می کنم که حتما در این کنسرت زیبا حضور پیدا کنند.

پ.ن 1 : والا ما که سر در نمیاریم ! اما از گوشه و کنار اخباری مبنی بر احتمال برگزاری کنسرت بنیامین در تهران پیش از کنسرت بنیامین در مالزی هست !! اما فعلا که هیچ خبر رسمی ای در این مورد نیست ! به محض هرگونه خبری اعم از شایعه یا واقعیت :دی در اختیارتون قرار خواهد گرفت !

پ.ن 2 : راستی آهنگ زیبا و جدید کامران و هومن به نام ( مثل خودت ) که توسط پیام شمس تنظیم ، میکس و مسترینگ شده حتما دانلود کنید و لذت ببرید ! این هم لینک دانلود : دانلود

پ.ن 3 : با توجه به فرا رسیدن فصل جدید و آغاز فصل زیبای پاییز ، پوسته ی جدیدی رو برای ( باشگاه هواداران بنیامین بهادری ) آماده کردم که میبینید قرار داده شده ، همچنین آهنگ پس زمینه ی باشگاه اجرای زنده ی ( لیلی در پاییز ) قرار گرفته ، خوشحال میشم نظر شما دوستان عزیز رو در مورد این تغییرات بدونم.

موفق باشید.

۶۱ نظر:

چه فرقی میکنه گفت...

یادش به خیر، چقد به دوستام SMS زدم و اونام همینطور، که TV ترکوند و بنیامین و آورد، چقدر اون موقع بنیامین خجالتی و کم حرف بود(رفتاری کاملا متفاوت با اونچه که تو کنسرت بود).چقدر بعداز شنیدن دنیا دیگه مثل تو نداره تو TV،شاخ های درومده رو سرمونو سابیدیم تا برن، چقدر به بیچاره رشیدپور که می خواست این آهنگ و بچسبونه به امام زمان خندیدیم، چقدر خوب بود، اون موقع هنوز بنیامین تو سرازیری این همه کنسرت نبود، هرجایی ازش خبر نبود، هرکسی ازش خاطره نمی گفت، تو همه جا ازش کلیپ کنسرت نبود، خاص بود و همه آرزوی دادنه یه خبر ازش و داشتن، از همه مهمتر، تند تند لباساشو عوض میکرد!!! رجب پور جووووون نبود یا اگرم بود انقد دوست داشتنی نبود،... کاش هنوزم همه چی همون طور بود.
مرسی پیمان خان جان، تجدید خاطره خوبی بود.

ناشناس گفت...

پیمان تو این فیلم ها را از کی گرفتی؟؟
آخه از این فیلم ها فقط من داشتم!!!به یکی داده بودم،که الآن دیدم از اینجا سر درآورده......

ناشناس گفت...

این برنامه یا هر برنامه ای که ازTV پخش میشه از موسسه ی سروش سیماقابل خریداریه ،تلفنی سفارش میگیره با پیک هم میفرسته...اینم شماره تماسش22881860

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
من صحت این ماجرا رو نمیدونم اما به هر حال ممنون از اطلاع رسانیتون دوست عزیز.

tashakor گفت...

sepas ye asemun nashenas jan
Monday, September 20, 2010 9:36:00 PM
etefaghan bedarde man mikhore

shamele barnameie amuzeshi mishe
?
faghat 1 chiz....saate pakhsh va esmo moshakhasate barnameh ro khodemun bedunim ta sefaresh bedim?
ya mishe az jai gereft?


sepas nashenas jan

bebinid masalan man mikham barnameihaie amuzeshe ashpazi masalan kanal 2 ro bekhram?mishe rahnamim konin?

http://BenyaminFans.Ir گفت...

خبر فوري : کنسرت مرد اول پاپ ايران ؛بنيامين بهادري در تهران

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.


وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

پگاه گفت...

سلام پیمان جان

ممنون از حضورتون


راستش یه چیزی میخوام بگم امیدوارم شما و دوستان از دستم ناراحت نشید راستش دیشب خوابم نمیبرد و حدودای 3 نصفه شب بود که مصاحبه بنی با رادیو جوان آمیریکا رو گوش کردم آخرین حرفش مثل آوار رو سرم خراب شد
حرفاش اینا بود:هیچ پیامی برای دوستان و همراهام ندارم فقط واقعا دارم میگم محتاج حمایتشون تا آخر عمرم هستم.
و میدونم که هیچوقت این حمایتشون رو از رو من برنمیدارن که اگه اینجوری بشه دیگه بنیامین هیچ ارزشی نداره نه خودش به عنوان یه هنرمند و نه کارش
تا اون موقعی کار من ارزشمنده که مردم منو حمایت میکنند. تا آخر عمر به حمایتشون نیاز دارم. ازشون هم میخوام که هیچوقت منو تنها نذارن.

.................................



وقتی این حرفارو شنیدم یاد حرفایی که راجع به کنسرتاش زدیم افتادم

با بقیه دوستان کاری ندارم اما من به شخصه عذاب وجدان گرفتم.
به قول بزرگی کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد اما کسی رو که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد
به نظر من ما باید نظراتمون رو بگیم و گاهی کارهاش رو نقد کنیم اما درست نیست که حرفامون رو به کنایه و شوخی به زبون بیاریم
بنیامین اگر هم رفته باشه تو خواب خرگوشی وقتی هم که بیاد کامنت های مارو بخونه بیدار نمیشه چون اسممون رو میذاره طرفدارنما.....
میدونم خودم هم تو پست قبلی همینکارو کردم اما واقعا دارم میگم که الان از حرفایی که زدم عذاب وجدان گرفتم.

معذرت میخوام از حرفایی که اینقدر رک گفتمشون
امیدوارم که شما و دوستان از دستم دلخور نشید.

با آرزوی موفقیت برای شما و بنیامین عزیز

چه فرقی میکنه گفت...

من که از دست تصمیماته گروهه بنیامین هنگ کردم، انقدر واسه کنسرت تهران خبر تکذیب میکنن، فکر کنم آخر اگه دستمم بلیط باشه باز نرم چون 99درصد فکر میکنم که نیست و سرکارم.
اینم یه کپی نه چندان محترمانه و استفاده ابزاری از شعر خانوم مریم اسدی، داستان عشق بنیامین و رجب پور جوووون که این روزا داره هوادارارو به نابودی میکشونه.

همه چی داغونه، تو به اون (رجب جووون) دلبستی
این چقد بده که / تو کنارش هستی
همه چی داغونه / غصه ها بیدارن
شک نداری دیگه / تو به احساس اون
همه چی داغونه / من چقد بدبختیم
پیشش هستی حالا، با خودم می نالم
تو به اون دلبستی، از چشات معلومه
من چقد بدبختیم، همه چی داغونه
تشنه کاراته(رجب جووون)، با پول سیرابش کن
اونو با کنسرتات/ دوباره چاقش کن
بگو این کنسرتا / تا ابد پابرجاست
حالا که برق پول / تو نگاهش پیداست

مهسا گفت...

سلااااااااااااااام بالاخره اينترنتم درست شد!!!بنيامين اون موقع يه كم صميميتر برخورد ميكرده....يا شايدم نميدونسته كه قراره در آينده ي نه چندان دور ستاره ي پاپ ايران بشه :) :)وگرنه از همون موقع مغرور ميشد....
پگاه جان ببخشيد اينو ميگم ولي با هيچكدوم از حرفات موافق نيستم چون بايد تو عمل ثابت كرد نه با حرف بنيامين هيچوقت به هواداراي داخل ايران به خصوص تهران و شهرهاي ديگه (به جز كيش)ثابت نكرده كه دوستشون داره چه طوري انتظار حمايت داره؟اگه كسي برات ارزش قائل نباشه حاضري ازش حمايت كني؟البته من خودمم دلم نمياد راجع به كسي كه فوق العاده دوسش دارم اينجوري صحبت كنم ولي واقعا ازش ناراحتم.......
آقا پيمان دست گلت درد نكنه مارو ياد قديما انداختي!اون موقع بنيامين خوش تيپ تر بود!راستي آهنگ مثل خودت تصويريش خيلي قشنگه اگه نديديد حتما پيشنهاد ميكنم نگاهش كنيد منكه كليپشو خيلي دوست دارم شبكه پي ام سي هميشه پخش ميكنه حتما حتما ببينيد.........

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
مهسا جان ممنون از شما و نظرت منم با نظر شما موافقم ، بنیامین 2 حالت داره ! یا واقعا خودش بی تفاوت هست و غرور داره یا اینکه با محدودیت های شدیدی رو به رو هست ! این نظر منه !
خواهش می کنم ، قابلی نداشت ، کلی از خاطرات برام دوباره زنده شدن.

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
وای ببین شعرت فوق فوق فوق العاده بود !!! دمت گرم !!
دوستان شعر رو حتما با اون ریتم خودش بخونید واقعا لذت می برید !!!!!!!!!!
ممنون ازت.
موفق باشید.

مهسا گفت...

چه فرقي ميكنه كارت عالي بود ايول به اين استعداد!!!!!هرچي درباره ي رجب پور بگي كم گفتي!!!!واقعا همه چي شديدا داغونه:)) انقدر كنسرتا از حد گذشته كه قطعا رجب پور خودشم داغون شده!!!!
آقا پيمان با محدوديت موافقم ولي اين محدوديتم دو حالت داره يا از طرف رده هاي بالا هست يا از طرف رجب پور!!!!!!!!!
در كل نتيجه ميگيريم كه ما هم تا حالا الكي احساسات به خرج داديم و تابستونم تموم شد و رفت و كنسرت بي كنسرت!!!
راستي تا يادم نرفته يه چيزي بگم:نكنه بازم ميخواد توي جشنواره ي فجر كنسرت بذاره؟؟؟؟؟؟؟من يه بار رفتم جشنواره ي فجر براي هفت پشتم بس بود!!!
مگه اينكه يكي فداكاري كنه و نارنجك به خودش ببنده و بياد تو جشنواره هم ما و هم بنيامينو از دست اين رجب پور خلاص كنه!!!!!!!!!!!!!

رژین گفت...

"تشنه کاراته(رجب جووون)، با پول سیرابش کن
اونو با کنسرتات/ دوباره چاقش کن
بگو این کنسرتا / تا ابد پابرجاست
حالا که برق پول / تو نگاهش پیداست"
[خنده باصدای بلند!]
چه فرقی میکنه تو محشری!این 4تا بیت آخر خیلی با نمک بود!کاش جناب رجب خودشم اینو می خوند...!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
والا نمیدونم یعنی واقعا اگه این کار رو بکنه از همین الان قسم می خورم که پامو تو اون کنسرت نمیذارم !!!!
چون دقیقا مثل یه سری طرفدار بدبخت میشیم که فقط داره ازمون سو استفاده میشه !
به هر حال امیدوارم که اینطور نباشه.

ممنونم از نظرات دوستان عزیزم.

taraneh گفت...

با سلام به دوستان عزیز

امیدوارم که همگی خوب و خوش باشید.

دوستان

بهارک عزیز دوست خوبمون یه چند روزی رو نمی تونه بیاد وبلاگ چون پدرش بیمارستان بستری شده.

از همتون یه خواهشی دارم, ازتون می خوام که دعا کنین که هر چه زودتر ایشون خوب بشن.

خواهش می کنم که دعا کنین.
ممنونم ازتون.

taraneh گفت...

واقعا نمی دونم داره چی میشه؟!!!...... نمی دونم چی باید گفت؟!!!.....
کل تابستون منتظر کنسرت بودم که نشد.
حالا هم که هیچی. فکر کنم دیگه نباید اینقدر امیدوار باشم.
در هر صورت امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرن.
باآرزوی موفقیت برای بنیامین
و با تشکراز شما
همیشه موفق باشید.

چه فرقی میکنه گفت...

قرررررررررربونتون، قابلی نداشت، من که میگم هنگ کردم کسی باور نمیکنه این شعرم نتیجشه!!! نمی تونم علته این همه کنسرت تکراری و یکنواخت و درک کنم، از آدمی مثل بنیامین که حتی خیلی کم پیش میاد دو تا ملودی شبیه هم داشته باشه، این همه تکرار باور نکردنیه. امیدوارم حداقل یه جوابه منطقی به ماها بده، شاید این حس شاعرانه و گاهی قاتلانه در ما فروکش کنه! فکر کنم تو کنسرت بنیامین (اگه تهران بذاره) به صرفه دوئل و خاکسپاری از طرف رجب جووون دعوتم (تازه رجب جووون کلی از این حرفای خوب دارم باهاتوووو...هاااا)
پیمان خان جان خیلی وبت باحاله، اینجا مثه وبه علی اینا نیست که کسی نتونه از روی دل سوزی هم به بنیامین بگه بالا چشمت ابروا،از ترسه اینکه مبادا جنگه جهانی سوم بین هوادارا به پا شه! کلا دموکراسی و منطقت منو کشته!!! ما هممون بنیامین و دوست داریم، ولی مثل اینکه اون مارو نگه داشته تو آب نمک واسه روزای تبعید به وطنش.

ناشناس گفت...

آهای اینجا چه خبره چند نفر به یک نفر .واقعا خجالت داره پیمان مثلا که تو مدیر این سایتی به تو میگن مدیر دستت درد نکنه طرفداران بنیامین اگه اینطوری باشندبنیامین احتیاج به دشمن نداره سر یک کنسرت ببین چه الم شنگه ای به راه انداختند خجالت بکشین همتون که با شعرای بی همه چیز دارین مثلا خودتونو تسکین میدین واقعا خجالت داره هیچی نشده چطوری داد و قال راه انداختید مثلا اینجا سایت طرفداری از بنیامینه اگه کسی از بیرون بیاد این نوشته ها رو بخونه که طرفدار بنیامین نباشه چی فکر میکنه با این حساب اصلا نمیشه به شما طرفداران واقعی بنیامین گفت .

ناشناس گفت...

پیمان چون حقیقتو گفتم نظر مرا تایید نکردی ؟اشکالی نداره ولی همه بدونند که طرفدار واقعی اینطور مواقع بدرد میخوره که حقیقت واقعی خودشو نشون بده نه که از دشمن بدتر بشه و خود واقعیشو نشون بده من در هر حال چه در روزهای خوش و چه در روزهایی که صدای همه به خاطر ناراحتی از دست بنیامین بلند میشه از اون طرفداری و حمایت میکنم و براین عقیده هستم به خاطر یک کنسرت ویا هر موضوع دیگه نباید اینقدر خودمونو کوچیک و بی ارزش کنیم سعی کنیم در اینطور مواقع از حق واقعی هنرمند که پیشرفت و سربلندی اوست از او حمایت و پشتیبانی کنیم و نگذاریم دشمنان بنیامین در لباس دوست اینطور مواقع از این موقعیت سواستفاده کرده و در خلال نظرات مطالبی عنوان کنند که هم به ضرر بنیامین و هم به ضرر طرفداران او تمام بشود . با آرزوی موفقیت برای بنیامین

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
میدونی آدم باید منطقی باشه ! هرکار خوبی که انجام میشه آدم تحسین و تشویق و به به و چه چه می کنه ! اما به همین شکل آدم باید بدی ها رو هم گوشزد کنه !

و اما پاسخ دوست عزیز ناشناس که البته خیلی هم شناس هستند ! :
دوست عزیز ما ادعا داریم که طرفدار بنیامین هستیم و بهش افتخار می کنیم و ازش همه جوره حمایت می کنیم اما !! : همونطور که حضرت علی (ع) فرمودن : دوست واقعی تو کسی است که بدی های تو را به تو گوش زد کند.
ببینید من اصلا برام مهم نیست که شما چی فکر می کنید یا غریبه هایی که به این سایت سر می زنند چی فکر خواهند کرد ! ما در فضایی دوستانه انتقادهای خودمونو نسبت به اتفاقایی که در مورد بنیامین در حال وقوع هست بیان کردیم !همونطور که در موقع تور کنسرت های بنیامین در امریکا سرمون رو بالا می گرفتیم و افتخار می کردیم و لذت می بردیم حالا هم به این اتفاقات انتقاد داریم ! و درضمن : فکر نمی کنم کسی که خودش ! قلبا طرفدار بنیامین نیست و قبلا هم اینو ثابت کرده بتونه معیار تشخیص طرفدار واقعی بنیامین بودن باشه !!!! پس لطفا احترام خودتونو دست خودتون بگیرید و دخالت های نا به جا و توهین آمیز نفرمایید... واقعا خجالت آور هست برای یک طرفدار بنیامین که بخواد چنین اظهار نظرهایی بکنه...
به هر حال ! امیدوارم که جوابتون رو گرفته باشید.
موفق و سربلند باشید.

مهسا2 گفت...

سلام.این چند وقته که سنگین و متین شدم و کلا کمتر از قبل کامنت می ذارم امامیامو کل مطالبو مو به مو می خونم.اول از "چه فرقی می کنه" به خاطر شعر فوق العاده اش تشکر می کنم.
اما مطلب اصلی که به خاطرش مزاحمتون شدم نظر ناشناس هست.با خوندن کامنت ایشون یاد خودم افتادم.اخه از اون دست ادمایی هستم که شعر زبان سرخ سر سبز ببرد بر باد کاملا واسه امثال من سروده شده.دوست عزیز همیشه که نمیشه از همه کس تعریف کرد.شاید از اون دست ادمایی هستی که کلمه ی انتقاد تو فرهنگ لغتت تعریف نشده.دیگه اینو هر بچه ی 2 ساله ای می دونه هر چیزی از حد گذشت لوس میشه.استثنا هم نداره و کنسرت رو هم در بر می گیره.
با اجازه تون

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز چه فرقی می کنه :
لطفا اگه انتقادی نسبت به کسی و جایی دارید برید به خودشون بگین دوست عزیز ! لطفا دیگه تکرار نشه.
ممنون از شما.

چه فرقی میکنه گفت...

دوست ناشناس اگه ما دشمنیم تو لباسه دوست، شما هم دوستیت دوستیه خاله خرسه است، که فقط به ضرره طرفه، چون چشاتو بستی و فقط میگی چه خوب، نه اینطوریام نیست، من که اذهانه عمومیه اطرافم اصلا به نفع بنیامین الان کسی و نمی بینم، می خواستم برم کنسرته کیش، کسی باهام نیومد، میدونی چرا؟ همه گفتن بابا این که داره همینجور کنسرت میذاره چرا این همه راهو بریم، میاد تهران اونوقت میریم، من دلم نمی خواد بنیامینی که این همه سال انتظاره دیدنه یه اجرایه زندشو داشتیم الان ببینم که دمه دستی شده، که دیگه دیدن اجرای زندش آرزو نیست، هیچ هنرمنده حرفه ایی این خیانتو در حق خودش نمیکنه که بنیامین الان داره این کارو میکنه، از اسفند تا حالا شونصدتا اجرا داشته، همهشونم مثل هم، شاید تو بعضیا یه تنوعه کوچیک داده باشه، وگرنه همه تکراری، آخه کدوم آدمه عاقلی بعد از امریکا تو دبی اجرا میذاره، اصلا کلاسه کاریه بنیامین به دبی می خوره؟؟؟!!! پشت تمامه کارای بنیامین موقعه ساخته شدنش فکر بوده، ولی دبی جای اوناییه که یه شبه آهنگ میسازن و فقطم شیش و هشت که طرب انگیزه، بنیامین یه تابوی بزرگ بود، ولی الان ... اگه تو میتونی با این همه تکرار بازم شاد باشی، احتمالا داری تو غار زندگی میکنی و نظراته دور و برت و نمیشنوی، من از تکرار شدن بنیامین ناراحتم، چون بنیامین خیلی جدید بود، یونیک بود، دیدنش آرزو بود ولی الان تو هر مجله ای، تو هرسایتی(دیگه کم مونده تراکت پخش کنن) یه خبر از بنیامین هست، سابقه هنری هنرمندای بزرگ و نگاه کنی همشون از تکرار و دیده شدنه زیاد پرهیز کردن، تکرار اشتیاق و انگیزه مخاطب و کم میکنه. فکر نمیکنم تو اون شعر توهینی به بنیامین شده باشه، بلکه طرف رجب پوره! که مثلا به گمانه خودش داره به بنیامین کمک میکنه.
در ضمن مدیریت محترم باشه دیگه تکرار نمیشه!!!

ناشناس گفت...

in nashenas azonai hast ke bijanbe tashrif daran. khaste bahamun zabani ke madaropedaresh khodesho control kardan,biad digarano inja control kone!!!!fekr karde hame fekreshun va aghleshun mesle khodesh kodakestani hast

moteasefam ke baaazi tarafdarahaye benyamin ya koodakestani hastan ya aghlesun ghadde kodakestani ha hast.
in raftareton benyamin ro ham be khande mindaze ,nashenas

toboro ghade aghlo mantegh khodet fekr kon va dar kare digaran dekhalat nakon,mohtaram

webloge pemi mahde azadi hast
to lotfan harfhaye bacheganato negahdar vase khodet,mafhum shod?

ناشناس گفت...

پس حالا که اینطوره و شما حرفهای منو توهین حساب کردین پس اجازه بدین من هم مطلبی دارم :طرفدارایی که از دست بنیامین به تنگ میان و هی ناله وآه میکنند اونهایی که تهران سکونت دارند به جای اینهمه گلایه وشکایت (که به جایی نمی رسه)لطف کنند به دفتر آقای رجب پور برند و به ایشون بگند .باور کنید من اگه اهل تهران بودم خیلی وقت پیش این کارو میکردم مثل اینکه ما فقط بلدیم فقط انتقاد کنیم و در این مرحله بمونیم ولی یک آدم با جسارت میخوام که بره حرف دل طرفداران بنیامین را به آقای رجب پور بگه در این صورتکه اینهمه زحمت طرفداران به یک نتیجه ای میرسه نه اینکه پشت کامپیوتر آه وناله کنی و صدات به گوش هیچکس نرسه(در ضمن پیمان من قصدم توهین و دخالت نبود وشما مثل اینکه خیلی بداخلاق هستید و حرفهای منو اینجوری تعبیرکردی اصلا هم ناراحت نمیشم چون بنیامین خواننده مورد علاقه منه و شما هم نمی توانید با این حرفها خللی در علاقه من بوجود آورید)

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز،توهین حساب نکردم،توهین هست !!!! اگه یه بار از روش بخونید متوجه میشید !
ببین دوست عزیز، من با تمام دست اندرکاران ترانه شرقی در ارتباطم...
و حتی با اطرافیان بنیامین.و انتقاداتم رو به اونا هم مطرح کردم ! ولی اونا هر دفعه یه دلیلی رو مطرح می کنن ! که البته من رو قانع نمی کنه !
به هر حال ، شما مطمئن باشید من اون کارها رو کردم . اما فایده نداره.
و تنها راهش اینه که همه دوستان حرفاشونو راحت بزنن و انتقاداتشون رو هم مطرح کنن. بلکه از طریق افکار عمومی به گوش کسانی که باید برسه برسه !
ممنون از شما و از نظرات دوستان عزیزم.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

nashenas to ke migi age ahle tehran mibudy mirafti be rajabpur shekaiyat mikardi mishe begi chera rahberah har saniye be rajabpur mizangi?!zesht nist inhame dorang hasti?!az yek taraf ba rajapur ezhare chakeram mikoni ama az tarafe dige,mikhai hamero be shuresh vadari va migi chenin mikardi va chenan
hata inja ham besurate"nashenas" omadi.tarsidi esme vaghei khodeto begi?chera?!....jabuni va tars va dorangi jozve sefate razileh hast,,,,miduni ke!!..vaghean ke.adam be to va amsale to chi bege

سدا گفت...

یادش به خیر چقد بنیامین محجوب ودوست داشتنی بود هر چند که تازه داشت راه مو رنگ کردنو یاد میکرد وبا احتیاط اینکارو میکرد که زیاد تابلو نشه موهاش اینجا به شرابی میزنه من از نزدیک بنیامینودیدم اونموقع که چهرش طبیعی و اصل بود. ده بار از این عکسای ژست گرفته خوشگل تره کلا چون قیافش معصومه ژست گرفتن بهش نمیاد هیچ معصومیتی با ژست سنخیت نداره راستی من فک کنم یه هفته بعد کنسرت مالزی یه چن شبی بنیامین تو کیش کنسرت داشته باشه بعدم ترکیه اونجا نرفته ایرانیا زیادنا

سدا گفت...

سلام اقا پیمان خوب وخوشی ؟ خداروشکر اومدم عجله ای یه سر زدم یادم رفت به شما سلام کنم دوباره برگشتم بهتر شد چون نظراتم جسته گریخته خوندم اون دوستی که میگه بنیامین تکراری شده باید بگم واسه ما که در جریان کاراشیم تکراری شده ولی تو بطن جامعه اصلا فراموش شده با سیاستی که خودشوو رجب پور پیش گرفتن فقط یه خاطره مبهم ازش باقی مونده تازه کنسرت مالزی که خوبه حداقلش اینه که بنیامین اونجا برنامه نداشته وکسایی هستن که دوست دارن اونجا بنیامینو واسه اولین بار ببینن بنیامین وقتی دوباره با گروه اریان پا شه بره امریکا حسابی فاتحه خودشو خونده نمیدونم واقعا این خبر حقیقت داره یا چی تو سرش هست کاش بنیامین یه کوچولو مکث کنه یه وقتایی یه استاپ بد نیست این که از کجا اومدیم ...به کجا میریم ...راستی شعرا ونظرات جالب بود

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سدا :
سلام سدای عزیز، خوبی ؟
خیلی وقت بود نبودی،خیلی خوشحال شدم که اومدی و نظر دادی.
درسته ، کاملا با حرفات موافقم ، ما هم همه برامون افتخاره که میبینیم بنیامین عزیز در مالزی هم کنسرت میده و کلی هم 100% ازش استقبال میشه..اما حرف من اینه که چرا انقد سکرت بازی در میارن !؟
قرار بود عید فطر کنسرت بنیامین در تهران باشه،یه دفه اعلام شد که دوبی !!
آخه چرا نمیان با طرفدارا تعامل برقرار کنن، یا حداقل به نظرات مخاطبانشون احترام بذارن !
و الا که کل دنیا هم که بنیامین کنسرت بذاره در کارنامه ی درخشانش ثبت میشه و برای ما افتخار هست.
موفق و پیروز باشید.

سیما گفت...

حالا که امید بودن کنسرت تهران داره می میره/منم گریه ممتدنصف شب دوباره دلم می گیره/حالا که کنسرت نداریوبغض گلومو گرفته چه جوری بشکنمش /بیا بین دقایقی که نیستی اون قدر دلگیرکه داره از غصه می میره/ عذابم میده رجب پور این وعده هاتو/ بنیایمن زجرم میده این کنسرت کیشتو/فکرم بی تو داغون خسته است/ کاش نبودای خدا این کیشو/عذابم میده عذابم میده عذابم میده/تا خبر کنسرت می بینم می گم شاید وقتش رسیده؟ می خواد بشین تو چشام رجب پور مهلت نمیده/دوباره کنسرت نداری حرفی واسه گفتن ندارم / دوباره نیستی بغض گلوم می گیره باز کم میارم/ عذابم میده عذابم میده

سیما گفت...

سلام اقا پیمان خوبید چند وقتی بود نبودم دید چه شعری از خودم گفتم اخر شعر بود چه کنیم این کارای بنیامین هواداراش شاعر هم کرده من با حرف بچه ها موافقم ولی فکر کنم این محدودیت ها از جانب رجب پور من گفتم این بنیایمن اون بنیایمن قبلی نیست خیلی سرد بی احساس شد طعنه اش به رجب پور خورده کاش می شد همون بنیایمن که بود سدا جان بنیامین تو امریکا کنسرت نداره اخه اون خبری که منتشر شد فقط تو کیش با هم مشترک بودن نه تو امریکا مهسا جان من این فدارکاری حاضرم بکنم حال این رجب پور بگیرم واقعا دلم می خواد خفه اش کنم ماشالله چقدر به ما حترام می گذاره من موندم در جواب اون دوست عزیز مگه بنیایمن لباس که تکراری بشه شاید کنسرتا کیشش تکراری شده باشه ولی عطش طرفداراش برای کنسرت تهران هست شاید از سیاست های رجب پور باشه نمی دونم ولی برای من که تکراری نیست ولی از کنسرت مالزی خوشحالم به امید کنسرت تهران

چه فرقی میکنه گفت...

ناشناس عزیز، فکر نمیکنم برای نقد کارای بنیامین در هزاره سوم که ما به سر میبریم، نیازی به قشون کشی مقابل دفتر ترانه شرقی باشه (تو ایرانم تجربیات قشونیه خوبی نداریم، ممکنه خیلیا زنده نمونن)، این همه سایت داره برای فعالیت های بنیامین کار میکنه، اگر عوامل به خودشون زحمت بدن بخش نظراته فقط یکی دوتا از این سایت ها رو بخوانن کاملا می فهمن قضیه از چه قراره، تازه این نظراته دلسوزانه هواداراست، دیگه خدا به داد برسه با نظرات بقیه،حالا شما میخوای بازم بگو به به، همه چی آرومه، در حالیکه واقعا نیست، بنیامین داره با تصمیماته غلطه این چند ماهش زحماته زیاد چند سالشو از ذهنا پاک میکنه، اصلا خوشحالی نداره وقتی که خبر کنسرت جدید بنیامین پخش میشه میشنوم همه میگن اااه این بازم اجرا داره، داره اشتیاقارو کور میکنه، واقعا حیفه، خیلی حیفه. به قوله سدا ترکیه هم جای خوبیه، نشد الان عراق و پاکستان که دیگه ترکوندن داره، پر زایر و خیره ایرونیه!!!!!

احمدرضا گفت...

من كنسرت بنيامين در كيش رو رفتم البته اين اولين واخرين بار بودميدونم ممكنه اين نظر من روخيلي از شماها قبول نكنيد ولي به نظرم بنيامين داره درجا ميزنه اي كاش به جاي اينكه اين قدر به رنگ مو اهميت ميده به اخلاق وچيزهاي ديگه هم بها بده.فكر ميكنم دوره بنيامين هم تموم شد

ناشناس گفت...

pemi n ghalebet zibast

beni khodesh game lavandiro khodesh khub balade natarsin tekrari nemishe!
faramoosh ham mishe,chunkhodesh midonest ke mishe,man fekr konam mikhan haddeakasere sude maliro kone ta mitune.
pemi va digar dustan man jedan fekr mikonam shoma dastane beniro eshtebah gereftin ,.mikhain entezarate khodetuno roosh tahmil konin
aghebat ham maiios mishid.kudumetun midunin tu saresh chi migzare ke vasash tasmim ham migirin
in shumiad ke beniro eshtebah
.fahmidid.beni moghasser nistesh
betun barnakhore amma az hamechi partin va;i fek mikonin kheili midonin va saretun mishe

movafagh bashin

ناشناس گفت...

در مورد انتقاد یکی از کاربرا که فرموده بودند کیش بودن و قضاوتشون این بود که بنیامین تموم شده باید بگم که وقتی خودتون هم اونجا بودین بهتر از همه میدونید که استقبال خیلی خوب بوده حتی از تصور من یکی خیلی بیشتر بود...درسته که تو اون سالن نود درصد هم طرفدار دو آتیشه نبودن ولی مطمئنا براشون اینقدر جاذبه داشته که یه تایمی رو گذاشتن برای کنسرت ،اون هم با اون مصیبتی که برای سالن رفتن اونجا وجود داره.
درسته من هم دوست ندارم بنیامین به تکرار برسه،ولی این برام خیلی جالب بود که به فاصله ی 6ماه دوبار کنسرت کسی رو رفتم که آلبوم جدیدی نداشت،ولی تو کارش اینقدر خلاق هست که همیشه حرفی برای گفتن داره، یا حداقل حضورش سالن به اون بزرگی رو پرکنه پس تموم نشده...برنامه هاش هم درسته از طرف مدیر برنامه ش تعیین میشه ولی مطمئناً موافقه که قبول میکنه وگرنه هیچ گیوتینی نمیتونه یه آدم رومجبور به انجام کاری کنه که میدونه بهش آسیب میرسونه ...فکر میکنم الان یه کم حوصله و اعتماداز طرف طرفداراش بیشتر بهش کمک کنه.این رو مطمئنم که نمیشه تصمیمش رو در مورد کارایی که داره انجام میده تغییر داد،پس بهتره بهش اعتماد کرد
البته این نظر منه ممکنه قضاوت من هم اشتباه باشه

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سیما :
سلام سیما جان ، واقعا شعرت جالب بود ! ممنون ازت.
این همه هنرمند و شاعر اینجا داریم اونوقت بنیامین از فرید احمدی شعر میگیره !!!:دی
خیلی خیلی خوشحال شدم که بازهم به جمع ما اومدی و با نظرت واقعا خوشحالم کردی.موفق باشی.

پاسخ دوست عزیز احمدرضا :
دوست عزیز ، احساس می کنم برداشت شما از این جریان اشتباه بوده،چون واقعیت این هست که بنیامین به انتها نرسیده و درجا هم نزده ، اما به یک شوک نیاز داره، یک شوک جهشی در کارش، که مثلا میتونه کار کردن با یک تنظیم کننده ی قهار یا مثلا یک خواننده ی زیرزمینی معروف باشه ! اینطوری میشه این حالت سکون رو که درجا زدن احساس میشه رو از بین برد.

پاسخ دوستان عزیز ناشناس :
دوستان ببینید ، ما نه مایوس شدیم و نه دست از حمایت از خواننده ی عزیزمون برداشتیم و نه توهینی انجام شده ! فقط خیلی ساده داریم میگیم که باید هم از طرف بنیامین و هم از طرف آقای رجب پور تعامل بیشتری با طرفدارا صورت بگیره ! همین ! خیلی سادس !
باور کنید آرزوی تک تک ما و دوستان این هست که بنیامین روز به روز پیشرفت کنه چون این باعث افتخار ما هست ، پس ما باید هم انتقادات و هم تحسینات خودمون رو همه رو هر کدوم در جای خودش در فضایی صمیمی و دوستانه و خیرخواهانه بیان کنیم تا ایشالا به پیشرفت بنیامین عزیز کمک کنه.
ممنون از نظرات همه ی دوستان عزیز.
موفق باشید.

سیما گفت...

سلام جدا اقا پیمان ولی من اصلا استعداددی تو ترانه ندارم این شعر که برای برادرم خوندم کلی بهم خندید ذوق شاعریم کور شد ودر جواب اون دوست عزیز اقا احمد رضا درست که ما ها دلگیریم از دست بنیامین واین دلیل نمیشه دیگه همه چیز زیر سوال ببریم به نظر من دوره بنیامین تازه شروع شده بنیامین با کنسرت تهران وصدالبته کنسرت امریکا وکانادا جهش بزرگی برداشت البته شاید تو این راه اشتباهاتی کرد مثل چندبار گذاشتن کنسرت تو کیش ولی به نظرمن دوره بنیامن تموم نشده من داشتم مصاحبه علی اصحابی می خوندم نوشته گفته بود کنسرت اون وبنیامین استقبال خیلی بیشتر نسبت به خوانند های لس انجلسی داشته همین که بنیایمن خیلی از خوانند های لس انجلسی پشت سر گذاشته اون هادربرابر بنیایمن کم اوردن خودش نشون پیشرفت بنیایمن من می گم بنیایمن مثل یک تیکه طلا بارزش برای رجب پور اون حاضر نیست از دستش بده وبا گذاشتن این همه کنسرت خارج از ایران وتهران درامد خوبی درمیاره دیگه برای چی خودش به دردسر بیندازه دنبال مجوز تهران باشه طفلک بنیامین که خیلی وقت دست به چهره ا اش نزده ودوم یادت باشه برای یک هنرمند داشتن تیپ وچهره خوب ومردم پسند از الویت هاشون واز نظر اخلاق بنیامین چیزی کم ندارم من این مطمئن هستم ولی گفتم این فشارها رجب پور نمی گذاره اون چیزی که هست خودش نشون بده همین راستی چرا پیام شمس منوع الفعالیت شده به خاطر همین بنی نمی تونه باهاش همکاری کنه حیف شد

ناشناس گفت...

pemi
taghiire puste be ghoule khodet ali beja ziba fogholadeh hastesh
khaste nabashi.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
ممنون دوست عزیز نظر لطفته.

پاسخ دوست عزیز سیما :
کاملا موافقم با حرفات ! درضمن شعرت واقعا عالی و جالب بود !
و اینکه پیام شمس ممنوع الفعالیت نیست ! اما بنا بر برخی علل فعلا همکاری با بنیامین در آلبوم جدید مقدور نیست .

سیما گفت...

سدوباره سلام مرسی اقا پیمان بابت تعریف اخه تو همین مصاحبه علی اصحابی با اتفاق نو نوشته بود البوم بعدیش چند تراک با پیام شمس کار می کنه ولی چون ممنوع الفعالیت اسمی ازش مثل الیاس شیرزاد تو اینسرت البوم نمیاره به خاطر همین گفتم راستی این اهنگ جدید کامران وهمون بچه ها خیلی قشنگ مخصوصا کلیپش من که برای خودم ضبطش کردمراستی چندوقت پیش شبکه افغان وتاجیکستان داشتن با ولی مصاحبه می کردن اتفاقا اون سالنی که بنیایمن توش اجرا داشت هم چندبار نشون دادن همون که تو تاجیکستان بود البته ولی توش برنامه داشت البته از بنیامین هم حرف زد ولی ما شالله این قدر بالهجه تاجیکی بود افغانی بود نمی دونم حرف می زد من نمی فهمیدم دقیقا چی میگه ولی اسم بنیایمن چندبار اورد البته کمی تا حدودی که فهمیدم ازش تعریف کرد جالب بود اونهم چند روز بعداش تو مالزی کنسرت داشت حالا نمی دونم شما اون برنامه دیدید یا نه ؟؟؟

چه فرقی میکنه گفت...

سیما خانوم کارت خیلی خوب بود، این کارای بنیامین حداقل لطفی که برای ما هوادارا داشت همین کشف استعداده، چه میکنن این هوادارااااا، اگه بنیامین همینطور ادامه بده احتمالا هرکسی یه دیوان می تونه منتشر کنه!!!! این حرف که بنیامین تموم شده واقعا جکه، بنیامین انقدر ذهنه خلاقی داره که با یه آلبومه جدید بتونه دوباره اذهان و به نفعه خودش بکنه، مشکل ما الان با تصمیماتشه، که میتونست خیلی پیشبرنده باشه، کسی که تو آمریکا سالن و پر میکنه نباید انقدر راحت هر جایی و هروقتی اجرا کنه، الانم مطمئن باش هرجا داخل ایران اجرا بذاره سالن پر میشه، ما از بنیامین در حدی که انتظاراتمونو برده بالا توقع داریم، واسه همینه که نمیتونیم درجازدنشو ببینیم، بنیامین با تموم شدن خیلیییییییییییییییییییی فاصله داره!!!

مسعود داعی گفت...

داداش پیمان بازگشت غرور آفرینت به عرصه رو تبزیک میگم....یه دونه ای....(منظورمو فهمیدی خودت)

PeMi گفت...

پاسخ داداش مسعود :
فدای تو گل پسر !!!!! خیلی ماهی دادا !!!
آره خدا رحم کرد !! شانس آوردم حافظه ی قوی ای دارم !
به هر حال خیلی مخلصتم داداشی !

مهسا گفت...

سلااااااااااام
خيلي خيلي خيلي خيلي وبلاگ خوشگل شده من عاشق پاييزم!!!!!
كي ميگه بنيامين تموم شده؟بنيامين براي ما هيچوقت تموم نميشه فقط اميدوارم قبل از بيرون اومدن آلبوم سومش دوباره توي آمريكا كنسرت نذاره چون اگر اين كارو بكنه مطمئنم كه تا حدودي تموم شده محسوب ميشه بنا به دلايلي كه فكر ميكنم همه ميدونن........
آقا پيمان ما صد سال ديگه هم اينجا نظر بديم فكر نميكنم توي تصميمات جناب رجبپور اثر بذاره .....
البته من يه دليلي به غير از اون دوتا دليل قبلي(كه يا محدوديت بود يا ثابت كردن چيزي به اطرافيان)كشف كردم كه واقعا ميترسم بگم حس ششمم هم ميگه تقريبا درسته اين كه چرا رجبپور توي يك سال اينهمه كنسرت از بنيامين رو برگزار كرد و دوباره ميخواد تا سال تموم نشده بازم ازش كنسرت بذاره؟
تا جايي كه خيليها فكر كنن بنيامين از همين الان تموم شده...من به غير از آقاي احمدرضا از اشخاص ديگه اي هم شنيدم كه ميگن بنيامين داره درجا ميزنه!!!!
براي من جاي سواله كه چرا بنيامين از پيام شمس يكدفعه رسيد به علي منصوري؟؟؟نكنه فكر ميكنه كار منصوري بهتر از پيام شمسه؟!!!اصلا پيام شمس حاضر به همكاري با بنيامين نشده يا بنيامين نخواسته كه اسم پيام شمس توي آلبومش باشه؟؟؟
كساني كه منو از نزديك ميشناسن مثل سيما ميدونن كه من رك همه ي حرفامو ميزنم الانم ميگم كه اصلا و ابدا افتخار نميكنم كه بنيامين داره توي مالزي كنسرت ميذاره يا با گروه آريان دوباره داره ميره آمريكا وفقط براي طرفداراي خودش توي جشنواره ي زجر كنسرت گذاشت واقعا راجع به طرفداراي داخل ايران به خصوص تهرانيها چه فكري كرده؟صد بار توي كيش كنسرت بذاره بعدشم تا دور افتاده ترين كشور بره حتي اگه شده افغانستان هم كنسرت بذاره ولي تهران كه پر از هوادارا هستن نياد!!
من نميگم بنيامين داره درجا ميزنه ولي اگر همينطور ادامه بده و بقول سدا استاپ نكنه قطعا درجا ميزنه.......
ما طرفدارشيم نه دشمنش اي كاش يه ذره به حرف هواداراش اهميت ميداد.....

سدا گفت...

سلام نظر دادن به معنی تعیین تکلیف کردن یا اینکه بخاییم کسی رو عوض کنیم نیست من هم سن بنیامینم وقتی دانشجو بود من وهمکلاسی هام دانشجو بودیم وقتی البوم 85 اومد همه حتا استادامون عاشق این البوم شدن از همه مهم تر تصویر محو بنیامین تو جلد البوم وتاکید زیادی که روی همکاری گروهی میکرد حتا چقد از این وارسته نمک نشناس تعریف میکرداما نظز شخصی من اینه که بنی بعد این البوم به ظاهر بیشتر توجه کرد وبعد البوم 88هم به حاشیه رفت اگه میگم تو جامعه فراموش شده یه واقعیته چون بعد البوم 88که در بدترین زمان ممکن پخش شد وبا اشوب انتخابات همراه شد اصلا تو بطن جامعه حضور نداشته والبته خودش هم مقصر نیست البته اون هنوز دو البوم داده وهیچ وقت تموم نشده درسته این اواخر ظاهرشو زیاد تغییر نداده ولی در این چند سال یه قیافه ثابت که مردم بشناسن نداشته هیچ کس نمیدونه تو سر دیگری چی هست ولی از رفتار وظاهر حدودی میشه فهمید بنیامین عزیز تو تا حالا مطابق سلیقه طرفدارای کم سن تر بودی لباس عوض میکردی تیپ میزدی هر کاری هم میکنی میگن عالیه واینقد صادقانه دوستت دارن که حمایتت میکنن نمیخای یه کوچولو دل هواداری بزرگتر و بدست بیاری ؟شاید میلونها نفر باشن

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا :
سلام مهسا خانوم،خوبی !؟
مرسی دوست عزیز،نظر لطفته ..
من با اکثر مواردی که شما گفتین موافقم،اما خب مطئنن فیدبک ها و انتقاد ها امیدواریم که بهشون برسه و کار درست رو انجام بدن.همچنین انتقادهای شا نسبت به تنظیم کننده از انتقادهای من هم هست.
موفق باشی.

پاسخ دوست عزیز سدا :
کاملا درسته،آلبوم 88 در بدترین زمان منتشر شد..که این جریان و دلایل اثباتش رو قبلا هم گفتم.

ممنون از نظرات دوستان عزیز.

سدا گفت...

پیمان عزیز قالبت خوشگله مرسی که تنوع دادی از اولی بهتره ببخشید که من اول نظر میدم بعد یاد تو میفتم به خدا اینقد که سرم شلوغه شرمنده !!راستش من کارم خیلی وقته تموم شده ولی به خاطر بنیامین وهواداراش والبته خود تو که خیلی منطقی وفهیم هستی اینجا میام واسم شده عادت نمیدونم تاکی ؟راستی اگه گفتم بنیامین یه کم مطابق میل طرفتارای بزرگترش رفتار کنه منظورم در دراز مدت بود بعدشم یه سئال بنیامین روابط عمومی خوبی داره ؟نکنه رفاقتی کار میکنه مثلا با علی منصوری دوسته میگه البومم تنظیم کن من فک میکنم البوم جدید بنیامینو یه تنظیم کننده خوب وتا حدی استفاده از ساز های زنده به اوج میبره من خیلی به البوم سوم امیدوارم مطمئنم بهتر از 88 میشه من خیلی از االبوم 88 خوشم نیومد خب نیومد دیگه فقط چند تا اهنگش محشر بود اما مطمئنم البوم سوم عالی میشه امدوارم اون موقع هنوز ایجا باشم بقیه هم همینطور بگم دیدین گفتم اون روز نزدیکه فک کنم دوسال دیگس کم کما!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سدا :
ممنون از لطفت سدا جان،
راستش تا اونجایی که میدونم بنیامین در مصاحبه ای گفته بود : ( من هر روز خودمو چک می کنم،اطرافیانمو چک می کنم، تو کار با کسی تعارف ندارم،هروقت احساس کنم که کس نمیتونه خودشو به گروه برسونه ازش عذرخواهی می کنم... )
البته من فکر نمی کنم واقعا اینطور باشه،چون عملا ممکن نیست ! مثلا فرض کنیم که با یک تنظیم کننده ای استارت آلبومی زده بشه،در اواسط کار احساس کنی که کارش خوب نیست !!! آیا واقعا میتونی دیگه باهاش کار رو ادامه ندی !؟ من اینطور فکر نمی کنم.
من هم با ساز های زنده موافقم اما در کل مهم تنظیم کننده هست.
ممنون از نظرت.

به سلامت. گفت...

سلام

سدا عزیز من حیرت زده هستم (سدا:؟نکنه رفاقتی کار میکنه مثلا با علی منصوری دوسته میگه البومم تنظیم کن)
جواب: همه میدونن اصلا رفاقتی نیست و رفاقتی کار نمی کنه اما ظاهر شما نمی دونین.بنی واسه اینکه تو کارش خوب باشه باباشو هم نمی شناسه برادر خودشو هم فدا میکنه.اینو همه طرفدارش میدونن اما شما نمی دونی
این نسخه هایی که میپیچی در کل شاید تا حدودی درست باشه ولی کتابی هست ارزشی نداره.مثلا در عمل هر اصل کلی هزارتا اما و اگر پیدا می کنه
بنیامین بدبخت اکه بخواد به نسخه هایی خیلی ازین طرفداراش براش می پیچند عمل میکنه فاتحه ش خوندس.منظورم فقط کاربر محترم سدا نیستا.


تا دیروز که رجب پور خدا بود و بهترین مدیر و هر کی هم حرف میزد به فلک میبیستین تو این وبلاگا(این وبلاگ که حالا بهتره.اون یکی وبلاگ که در چاپلوسی رو دست نداره).حالا چی شده؟! رجب پور از اسمون افتاد زیر مشت و لگد همه
این طرفدارای)!!!) متعصب؟....من اعتراضم به این دلیله که اتفاقا همین عده طرفدار نماها که دیروز طرفدارای خوش نیت را به اهانت و مسخره و فلک می بستند و خودشون را می انداختند وسط و دایه دلسوزتر از مادر بودن(دو روز بیشتر نبود پیداشون شده .پیش کسوت ها را نمی شناختن و با سن کمشون حتی برای بزرگتر ها هم احترام قایل نبودند که البته بر میگرده به تربیت خانوادگی و محل بزرگ شدنشون که خودشون هم میگن کجاها بوده!!!!!) حالا از این در اومدن و خودشون دارند رجب پور رو به توپ می بندد.درباره بنی جوک میگن. حالا هم شدن دایه دلسوزتر از مادر!!!!!!! واقعا که تاسف باره
البته طرفدارهای واقعی و عاقل و بالغ خیلی وقته دور این وبلاگها با نظردهندگانش (الان اون وبلاگ دیگه را ببینین )و طرفدارهای بد دهن و کم عقل را خط کشیدند و دیگه نظر نمیدن و با انهاهم دهن نمیشن
اقا پیمان به تو برنخوره .منظورم اتفاقا به تو و مهسا 1و 2 نیست.منظورم به خیی های دیگه هست که از وبلاگ دیگه با اسم ناشناس می ان و بد دهنی میکنن و حتی شهامت گفتن اسمو شون را هم ندارند.یا یه عده دیگه(!!!) که فقط باید کامنت های دیروزشون را با امروزشون مقایسه کنی تا به صحت گقتار من پی ببری
خودتون همیشه گفتید بنیامین خیلی باهوشه مثلا همین کاربر محترم سیما...پس لزومی نداره این خانم دختر 18 ساله دبیرستانی برای کسی مثل بنیامین نسخه بپیچه!!!!به علاوه بگذارید حداقل 6 ماه بگذره بعد 180 درجه تغییر جهت بدید فقط چون بنیامین جواب میل های بچه کانه تون رو نداده تا مورد تمسخر واقع نشید.طرفدارای به کردن به پیش کسوت ها نیست سیما . یا بد دهنی حتی به مخالف ها.چون فقط ارزش بنیامین را پایئین میاری و این چیزری نیست که بهش افتخار کرد
واقعا شما میخواید بنیامین بیاد و در مورد کارهایش به چنین نطراتیاز چنین افرادی ترتیب اثر بده!؟تروخدا یه لحظه فکر کنین .مثل من خنده تون میگیره
به سلامت.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز به سلامت :
ببینید دوست عزیز،میدونی مشکل ما این هست که حرف های همدیگه رو از روی خوش سکه نگاه نمی کنیم ! و سعی می کنیم که برداشت های شخصی خودمون رو از حرفا داشته باشیم.
ببینید،اینجا کسی قرار نیست برای کسی تعیین تکلیف کنه ، فقط چون طرفدار هستند و البته متعصب دوست ندارن درجا زدن یا پسرفت بنیامین یا خراب شدن اذهان عمومی درباره ی بنیامین رو ببینن.
حالا هر کسی با توجه به سن،علاقه،اخلاق و و و .. متناسب با خودش این عقیده رو بیان می کنه ! الان حکایت این انتقاد شما دقیقا مثل انتقاد حضرت موسی (ع) در اون جریان موسی و شبان هست ! ( چوپانی که به زبان خودش به تعریف و تمجید از خدا پرداخته بود ) .
من نمی گم حرف شما نادرسته ! اما میگم که باید این رو بپذیرید که همه ی دوستان طرفدار و خیرخواه بنیامین هستن و بحث تعیین تکلیف هم نیست.
ما هر موقع از بنیامین و یا آقای رجب پور حرکت مثبتی رو دیدیم تعریف و تمجید کردیم و به به و چه چه گفتیم،اما جا داره هرجا هم که حرکت نادرستی صورت میگیره هرکس ساده و با زبان خودش انتقادش رو مطرح کنه.
ممنون از نظر شما .

سدا گفت...

ببخشید پیمان جان همش سئال میکنم اخریشه.حالا که حرف از تنظیم کننده شد میگم چرا جنبه موسیقیایی تو کارای بنیامین کم رنگ هست من اصلا از موسیقی اطلاعی ندارم فقط به عنوان مخاطب عام میخام بدونم جرا تنظیم تو البوم 88اینقدر کم رنگ بود البته پیام شمس عالیه میخام بدونم نظر تنظیم کننده هست که خاننده مدام بخونه واهنگ کم باشه یا خاننده یا هردو به نظر من تو البوم 88همش خاننده میخونه جای زیادی برای شنیدن موسیقی نیست یعنی پیام شمس تنظیماش عالیه ولی چرا تو البوم 88ما زیاد کار پیام شمسو نمیشنویم صدای خاننده بیشتر به چشم میادبا شروع قطعه خاننده میخونه با تموم شدنش اهنگ تموم میشه به جز لیلی در پاییز که واقعا محشره حداقل بعد ازتموم شدن شعر تنظیم زیبای پیام شمسو میشنویم چرا تو کارای دیگه اول واخر قطعه از موسیقی خبری نیست به نظرت پیام شمس اینطوری خاسته؟بعید میدونم .راستی یه سئوال دیگه سایتی سراغ داری که فیلتر نباشه واشعار ترانه های قدیمی خاطره انگیز خارجی رو نوشته باشه

سدا گفت...

رفاقتی منظورم پارتی بازی نیست مثلا فریذ احمدی ترانه سرای قابلی هست ولی اینکه چرا بنیامین فقط ترانه های اونو میخونه چون باهم دوستن حرفای همو میفهمن درک میکنن گفتم شاید با علی منصوری زاحت تر از بقیه هست والا همه میدونن تنظیم کننده های بهتری از علی منصوری هستن در ضمن سیما از بهترین طرفدارای بنیامین هست شاید اگه سنش کم باشه نسبت به سنش خیلی منطقی هست بعدش نظر دادن مگه پیشکسوت وغیر پیشکسوت داره مگه اپولو هوا کردنه به قول پیمان همه میتونن نظرشونو بگن مگه کسی واسه کسی نسخه میپیچه اینجا یه تریبونه ازاده اگرم بنیامین گاهی جسته گریخته بیاد این نطراتو بخونه با دید کلی به اونا نگاه میکنه نه اینکه مثلا فلان شخص چی گفته کلا میفهمه جو به چه صورته در ضمن اگه رجب پور یا بنیامین کار درست بکنن همه تعریف میکنن اگه راهشون نادرست باشه خوب ناراحت میشن

ناشناس گفت...

به سلامت شما که شهامت داری چرا اسمتو ننوشتی؟

سدا گفت...

در ضمن رجب پور از بهترین مدیرای موسیقی هست وبه نظرم در مجوز گرفتن البومای بنیامین نقش زیادی داشته وگروهایی هم که باهاش کار کردن موفق بودن ولی اینا دلیل میشه که پشت سرهم تو کیش کنرت بذاره ذبار دبار کنسرت امریکا بذاره هوادارای بنیامینم چیزی نگن مثلا من گفتم ومیگم بنیامین خاننده مستعدییه من سبکشو دوست دارم صداشو دوشت دارم ولی ایا هر چی میخونه یا هر کار میکنه باید بگم خوبه؟متاسفانه بایدم کسی تو این وبلاگا نظر نده چون هر وقت پای انتقاد وسط میاد یه عده ای خودشونو میندازن جلو انتقاد حریم داره واگر نظرات ما دخالت در زندگی حرفه ای وخصوصی باشه نابه جاست مثه نظراتیکه مطرح بود مبنی بر اینکه بنیامین با رجب پور کار کنه یا نه بحث ما این نیست بحث ما اینه که اگه بنیامین بدون کنسرت داخلی دباره بره امریکا (حالا مالزی هیچی )حسابی از محبوبیتش کم میشه خودش باید تصمیم بکیره مثلا من به عنوان یه هوادار هم بنیامینو دوس دارم هم اینکه زیاد به ظاهرش اهمیت میداد ناراحت بودم خب باید زمینه پیش بیاد تا نظرمو بگم به جاش وبه موقع خب اگه پیمان این محیط ازادو فراهم نمیکرد منم اینجا خودمو خسته نمیکردم میذاشتم همون کسایی که الکی قربون صدقه ی بنیامین برن تو اون وبلاگ کار خودشونو بکنن شایدم بهتره واقعا خودمو زحمت ندم در ضمن هواداریه هنرمندهیچ وقت به این زودیا دست از حمایت اون برنمیداره

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سدا :
سدا جان همیشه نسبت به من و وب لطف داره که وافعا ازش تشکر می کنم.
در مورد کار پیام شمس در آلبوم 88 باید بگم که .. خب چون تعداد اولیه ی قطعات زیاد بوده..و این نظر اقای رجب پور بوده که تعداد قطعات انقدر زیاد باشه که اگه با مشکل مجوز برای آهنگی رو به رو شدن به کل کار لطمه ای نخوره، و این باعث شد که خیلی از قطعه ها اون انرژی ای رو که باید تنظیم کننده روش بذاره ، گذاشته نشه...
اما از طرفی یک تنظیم کننده ی خوب و باهوش تنظیم کننده ای هست که با هر خواننده طبق قابلیت های صدایی و متناسب عمل کنه..پیام شمس می گفت که چون کارهای بنیامین بیشتر احساسی هست و روی صدا و ملودی بیشتر تمرکز داره،نیازی نیست که ریتم ها و تنظیم ها شلوغ باشه و باید اجازه داد که صدا و ملودی کار خودشو انجام بده.
و البته این تصمیم مثلا پیام شمس یا بنیامین نبوده بلکه بر اساس نظرات تیم کاری و مدیر برنامه ی بنیامین بوده. و البته امیدوارم که برای آلبوم جدید حداکثر توان و هنر رو به نمایش بذارن.
ممنون از نظرت.

سیما گفت...

سلام خوبید خواستم جواب به سلامت ندم ولی دارم از عصبانیت منفجر می شم جناب به اصطلاح محترم تو حتی بلد نیستس مودبانه حرف بزنی این دختر خانم 18ساله تو حتی نمی دونی تو این سن تو چه مقطعی ادم درس می خونه من کی برای بنیامین نسخه پیچیدم اصلا کی گفتم بنیامین چه کار کنه چه کارنکنه من اگه حرفی زدم برداشتی از رفتارهای بنیامین طی ان چند وقت بوده تو اصلا چه می دون متن پیام میل من به بنیامین چی بوده اصلابرای من فرقی نمی کنه که بنیایمن جواب بده یا نده منظور من احترام وارزشی بود که باید متقابل باشه همون جور که من برای بنیایمن احترام قائل هستم وارزش قائلم دلم می خواد اون هم اون جور باشه حالا جواب داد یا نداد فرقی نمی کنه من طی ان 3سال همیشه وهمه جا از بنیامین دفاع کردم وحتی از رجب پور هم یاد کردم ولی چون این اواخر کارهای رجب پور خیلی غیر عادی بود حرصم گرفت چون دلم برای بنیایمن می سوزه چون دلم برای هوادارا می سوزه که رجب پور این جور باهاشون تا می کنه ادم پاچه خوار که بچه های وب دیگه نسبت داه دوستان من هستند اونی که پاچه خوار تویی نه بچه های وب چون الان همه از این شرایط ناراضی هستند حالا این وسط تو فقط داری سنگ رجب پور به سینه می زنی اگه می شستی کارهای رجب پور تحلیل می کردی این جور قضاوت نمی کردی من به تو اجازه نمی دم بخوای به من توهین کنی فهمید ی اونی که داره بد دهنی می کنه بد حرف می زنه تویی نه من من این قدر شخصیت دارم طرفدرست حرف بزنم وقانعش کنم نه مثل تو با دلیل های بچه گانه سعی داری بقیه رو پایین بیاری من اصلا نیاز ندارم بنیایمن بخواد طبق نظرمن بخواد تغییری ایجاد کنه بنیایمن ای قدر باهوش هست که بدون داره چه کار می کنه وحیف وحیف این جا فضای وب من احترام قائلم وگرنه می دونستم چه جوری جوابت بدم راستی یادم رفت جناب طرفدار نما کمی هم مودبانه صحبت کردن یاد بگیر

ناشناس گفت...

دوست عزیز به سلامت خواستی جواب سیما رو بدی بی زحمت خودتم معرفی کن چون شهامتشو داری میگم!

سیما گفت...

می دونی مثال تو مثل چه ادم هایی هست مثال اون ادم هایی که ادعا روشنفکری می کنند ولی در اصل اصلا نمی دونن چی مخوان به قول بنیایمن ادم مگه دیوانه است حرف ادم هایی که خوشدشون نمی دون چی می خوان قبول کنه بد دهنی توهین خیلی بزرگی ود که خیلی دوست دارم چنا ن جوابی بدم که تا ابد یادت باشه با یک نفر چه جوری خرف بزنی ولی به نظرم وقت تلف کردن چون وقتم این قدر ارزش داره که نخوام وقت ادمی مثل تو کنم می دونی چیه اتفاقا بنیامین به ادم های مثل تو بها نمی ده می دونی چرا چون برای جلب توجه با توهین به بقیه می خوای خودت متفاوت نشون بدی واین خنده دار که ادم بخوادهمچین کاری بکنه برات واقعا متاسفم راستی خانم دختر نه دختر خانم باید یکم قواعد دستور زبان فارسی هم یاد بگیری

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سیما :
سیما جان خودتو ناراحت نکن !
ایشون ارزش خودش رو با حرفاش نشون داد و همه هم متوجه شدن ! و من هم جوابشو دادم شما هم جوابشو دادی !
دیگه فکر می کنم خودش متوجه اظهار نظر نادرست خودش شده باشه. چون حرفای شما کاملا درست هست. باهات موافقم.
به هر حال ! ما خیرخواهی خودمون رو ثابت کردیم. از شما هم میخوام که الکی خودتو اذیت و ناراحت نکنی.
موفق باشی دوست عزیزم.

چه فرقی میکنه گفت...

به سلامت ناسلامت بیشتر بهت میاداااا چون واقعا حرفات از ناراحتیه، ببین وقتی کسی برای آدم مهمه تصمیماتشم واسش مهمه، همه ما قبول داریم که رجب پور در زمانه قحطی مدیرانه برنامه خوب کار کرده، واسه بنیامینم کم زحمت نکشیده، ولی در حاله حاضر خیلی بیشتر از زحماتی که کشیده داره از قباله بنیامین سود میکنه، اینم به ما ربطی نداره که کی چقدر سود میکنه، ولی به عنوانه مدیر برنامه یه کم به تصمیماته اخیرش فکر کنه، به ارتباط و تناسبه آمریکا و کیش و دبی و مالزی و... بنیامین و برد به عرش(آمریکا) بعد آورد به فرش(دبی) بنیامینم جوونه تمامه اختیارشو داده به اون چون میگه این کارست و تجربه داره، ولی به نظرم یه کم هم تو تصمیماتی که براش گرفته میشه دخالت کنه، ممکنه سر رجب به خاطره بقیه خواننده ها شلوغ باشه و نتونه درست تمرکز کنه، پس این وظیفه بنیامینه که در اتخاذه بهترین تصمیم نقش داشته باشه، خوب پس این تکلیفه ما با گروهه بنیامین، کاملا مشخصه که هیچکدوم از ما طرفه مقابله بنیامین و یا حتی رجب نیستیم، بلکه ازشون انتظاره تصمیماته درست و به جا داریم تا از این رکود خارج شن، چون راهه خروجم فقط دسته خودشونه. در ضمن اینجا انتخابات ریاست جمهوری نیست که سن مهم باشه، هرکس دوست داره نظرشو میگه به کسی هم سن کس دیگه ارتباط نداره، سیما خانوم تو ام زیاد حرص نخور و به نظره من رو استعداده کشف شدت کار کن، و این خیلی خوبه که توی 18ساله این دید و به بنیامین داری که ازش نقد میکنی و یه هوادار متعصبه چشم بسته نیستی، این ناسلامتم احتمالا داشته از این ورا رد میشه گفته اگه چیزی نگم ملت فکر میکنن لالم!!!

►► کنسرت فوق جنجالی بنیامین در آمریکا ◄◄ گفت...

►►►► کنسرت فوق جنجالی بنیامین در سن خوزه آمریکا ◄◄◄◄

این محصول انحصاری سایت کنسرت بوده و در هیچ زمان و هیچ سایت دیگری یافت نخواهد شد

این محصول شامل پک کاملی از کنسرت بنیامین در سن خوزه آمریکاست همراه با اجراهای هات و پر هیجان

که قیافه های حضار رو دیدنی کرده

تخصص بنیامین در بمب هیجـــــــــــــــان بودن برای ایرانیای خارج از کشوره

این محصول 45 دقیقه کنسرت میکس شده با کیفیت HD-DVD بالاترین کیفیت تصویری از زاویه ی دور و نزدیک

به استیج بوده و لینک دانلود دموی2 دقیقه ای آن را برایتان قرار میدیم . دمو(خلاصه ی بسیار کوتاهی با کیفیت معمول

برای دانلود آسان تر شما بوده تا شما انتخاب شفاف تری نسبت به محصول اصلی و کنسرت اورجینال داشته باشید


این محصول در یک DVD با قیمت فـــوق استثنایی◄ 3400 ►هدیه به دیوونه های موسیقی و هیجان

◄◄◄ لینک رسمی سایت کنسرت: www.concertcity.ir

◄◄◄ لینک دانلود دمو: http://www.mediafire.com/?dr176va5t44w4db

◄◄◄ لینک خرید پستی کنسرت اصلی:

http://www.concertcityshop.com/Card/add.php?PID=213500502145896258&checker=0


برای خرید این محصول به کد پستی خود احتیاج دارید. چنانچه کد پستی خود را فراموش کرده اید روی لینک بازیابی کد پستی

کلیک کنید.

◄◄◄لینک بازیابی کد پستی: http://eservice.iran.ir/web/guest/post


سورپرایز بخش غیرقابل اجتناب زندگی جوونهاست

◄مطمئنیم از دیدن این کنسرت نافرم سورپرایز خواهید شد