جستجوی این وبلاگ

شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۹

~ کنسرت بنیامین در دوبی با گروه پیام شمس اما بدون پیام شمس ! ~

عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز

کنسرت بنیامین در مرکز تجارت جهانی در دوبی با اجرای نوازنده های گروه پیام شمس اما بدون پیام شمس برگزار میشه !

دلیلی فعلا برای این اتفاق مشخص نیست !

25055_102813596418394_100000692632459_83067_3103512_n

به هر حال ! ایشالا که کنسرت به خوبی و خوشی و موفقیت برگزار میشه ! و 2 تا از دوستانم قول دادن که برامون کلیپ تهیه کنن ! که امیدوارم این اتفاق بیفته !

آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان عزیزم..

۱۱ نظر:

غزل_بلاگ بنیامین گفت...

ایشالا که موفقه!!!
اینجانب فقط با اسم غزل_بلاگ بنیامین کامنت میذارم :D

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز غزل :
ایشالا !
bale bale :D

چه فرقی میکنه گفت...

سلام پیمان خان جان. پس زنده بودی!!!!! مرسی از خبر دسته اولت. امیدوارم کلیپ های کنسرت دبی زود به دست برسه تا چشم ما هم روشن شه.

ناشناس گفت...

torokhoda hatman axasho bezarid va clipharo
omidvaram ke onayi ke raftan hesabi beheshoon khosh begzare

mersi az zahmathaye shoma
x
Elham

ناشناس گفت...

salam
lotfan koli ax va clip bezarid az in concerte dubai
omidvaram ke hesabi be kasayi ke raftan khosh begzare

sepas az zahmataye shoma, webe besyar toopi darid

ba ehteram
elham

ناشناس گفت...

سلام پيمان جان
اميدوارم مثل هميشه موفق باشه و همينطور دوستان كليپ هاى باكيفيتى تهيه كنند
راستى وب من با پست هاى سفرنامه و همچنين تولد بنى به روزه
منتظر نظراتت هستم
(پگاه)

درناز گفت...

سلام . خوبین ؟ واقعا که ...!
خیلی ممنون از این همه بی توجهیتون .
یهو می ذارین می رین خبری ازتون نمیشه به آف هاتونم جواب نمی دین .
لابد پیش خودتون گفتین گور بابای هر کی که دلش شور می زنه بذار هر کی هر چی می خواد فکر کنه به من چه ...
______________

برای بنیامین آرزوی موفقیت می کنم .
همچنین برای شما و بقیه ی بنیامینی ها .

ناشناس گفت...

کنسرت بنیامین در دوبی با گروه پیام شمس اما بدون پیام شمس ! ~"

khob ke chi
hatman dide hozooresh lazem nistesh

ناشناس گفت...

گزارش تصویری از کنسرت بنیامین در شهر دبی:
http://musiceiranian.ir/2743-گزارش-تصویری-از-کنسرت-بنیامین-در-دبی.html

elham

چه فرقی میکنه گفت...

پیمان تو کیش چه خبره که بنیامین دست نمیکشه؟؟؟!!! بابا یکی به این رجب پور بگه بسه دیگه، یه کمم وقت بذار واسه شمردن پولایی که از قبال بنیامین کسب کردی. احتمالا بازم تهران کنسرت نمیذاره، چون باز تو اول و آخره مهر،آبان،آذر،... دوباره تو کیش اجرا داره.ما که حوصلمون سر رفت......

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز درناز :
درناز جان ! من نمیدونم چی شده که این حرفو زدین ! اما من چند روزی به نت دسترسی نداشتم ! و اینکه تا جایی که من آف داشتم همه رو جواب دادم ! نمیدونم مشکل چی بوده که آف شما نرسیده ! به هر حال من عذرخواهی می کنم.
موفق باشید.