جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

~ خرید دی وی دی کنسرت بنیامین در سن خوزه با کیفیت HD ~

Hot smile با سلام Hot smile

g090310181816s

یکی از دوستان در نظرات لینکی رو گداشته بود که از طریق اون میتونین فیلم کنسرت بنیامین در سن خوزه رو با کیفیت بالا خریداری کنید.

من هم حس کردم که برای خیلی از دوستان میتونه جذاب باشه و به عنوان پست در نظر گرفتم.

همچنین دمویی از این فیلم رو میتونین از لینک زیر دانلود کنید .

دانلود دمو ی ویدئویی

ورود به سایت برای خرید DVD

پ.ن 1 : طبق خبری که به دستم رسید منتظر افتتاح سایت جدید و رسمی بنیامین بهادری در اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه باشید.Winking smile

پ.ن 2 : کنسرت بنیامین در تهران …. به زودی …. Party smile

پ.ن 3 – اصلاحیه : آلبوم سوم بنیامین با اشعار فرید احمدی ، آهنگسازی بنیامین ،تنظیم : علی منصوری و یک تنظیم کننده ی دیگر در حال تولید می باشد ! همچنین خبر خوش برای هواداران عزیز این که حضور کوشان حداد تقریبا قطعی شده.

همچنین منتظر ! تک آهنگ ! جدید بنیامین از باشگاه هواداران بنیامین بهادری باشید… به زودی … Red heart

موفق باشید.

۳۳ نظر:

ناشناس گفت...

mer30000000000000000000000000

ناشناس گفت...

migam pemi to khodet in dvd ro kharidi? be dard bokhor hast?

مهسا2 گفت...

سلام اقا پیمان.یه روز داشتم دیکشنری رو ورق می زدم چشمم به کلمه ی nocturnal افتاد.با کلی مصیبت حفظش کردم.حالا هر وقت چشمم به زمان نوشتن هر پست و جواب دادن کامنتا می افته یاد اون کلمه می افتم(البته امیدوارم سو تفاهم نشه البته مطمئن هستم که نمیشه).می گم پس شما کی می خوابی؟البته این یه مساله شخصیه و بستگی به هر فرد داره اما من از شبا متنففففففرمم.
خوب شد قالبو عوض کردی دیگه خیلی تکراری شده بود.چند روز پیش می خواستم بهت ون بگم که خودتون پیش دستی کردین و عوض کردین.واقعا ممنون.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
نه دوست عزیز،من نگرفتم اما دمو خیلی جالب بود. اطلاعات دیگه ای ندارم.

پاسخ دوست عزیز مهسا 2 :
سلام ! آره کلمه ی جالبیه! نه من فقط شبا به خاطر سرعت بالا و شروع دانلودها بیدار میشم و پستی که آماده هست رو آپلود می کنم ! همین !
من کلا چه شب چه روز رو دوست دارم ! فرقی نمی کنه.
ممنون از نظرت.

ناشناس گفت...

پیمان من از یوتیوپ اکثر کنسرت سان خوزه را دانلود کردم خیلی جالبه و شفارش این دیویدی رو دادم که بتونم در دستگاه معمولی نگاه کنم به بچه ها توصیه میکنم حتما بخرند این کنسرت با تمام کنسرتهای دیگه بنیامین در آمریکای شمالی خیلی فرق میکنه من بارها ویدئوهاشو نگاه کردم باور کنید از همه کنسرتها جالبتر و با حال تره .مطمئن هستم که از دیدن این دیویدی کنسرت سان خوزه لذت میبرید اونو از دست ندید خیلی جالبه.

سیما گفت...

سلام مرسی اقا پیمان ودیگه چه فرق میکنه عزیز اون شب این قدر عصبی شده بودم همه رو رو دادشم خالی کردم همچین دلم خنک شد ممنون که شما حمایت کردین یه سوال این چه جوری بخرم یعنی پولش چه جوری بدم الا من تا حالا این جوری نخریدم ؟من واقعا این دی وی دی می خوام ؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سیما :
سیما جان من انجام ندادم مراحل رو اما فکر می کنم بعد از انتخاب گزینه ی خرید پستی و ادامه دادن مراحل، برای شما ارسال میشه و در محل تحویل هزینه از شما گرفته میشه.
ممنون از حضور و نظرت.

سیما گفت...

اقا پیمان خودم گرفتم اره باید همون کاری هایی که گفتید بکنیم من سفارش دادم فکر کنم با پست پیشتاز زودتر بیاد راستی اون بسته راهنمای خرید بزنید خودش راهنماییتون می کنه مرسی خداحافظ

taraneh گفت...

سلام پیمان

خوبی ؟

من یه چند روزی کامپیوترم خراب شده بود نتونستم بیام همین الان درست شد.

چقدر وبلاگت عوض شده.

پاییزی و قشنگ شده.

چه خبرای خوبی.......

به نظر من کنسرت بنیامین تو سن خوزه عالی و فوق العاده بود.

خیلی خوب بود....

چقدر عالی شد که می تونم فیلم کنسرت رو بخرم.

سایت بنیامین هم افتتاح بشه دیگه خیلی خیلی عالی می شه.

برای این همه خبرای خوب ممنون.

همیشه موفق باشی.

مهسا2 گفت...

ببخشیدا پیمان جان کیفیت hd یعنی چی؟یعنی کیفیت خوب؟من هر چی سعی می کنم اون صفحه رو باز نمی کنه.سرور رو پیدا نمی کنه.اما ظاهرا سیما جون تونستن سفارش بدن.بهتره منم تلاشمو بکنم.اخه دو دقیقه بعد پشیمون میشم از خریدنش(خودم می دونم دمدمی بودن عادت بدیه)

88 گفت...

سلام.چه تصوير واهنگ زيبايي خيلي هماهنگ هستن.چه خبر خوبي كنسرت در تهران اميدوارم اين دفعه بتونم برم.مثل اين كه سايت اقاي بهادري هم از يك سياره ديگه كه روز هاش چند ماه طول ميكشه به زمين ما منتقل شده و داره اماده ميشه.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز مهسا 2 :
مهسا جان ، HD یعنی کیفیت خوب .
اونطور که توی دمو دیدم ظاهرا فیلم هایی که از کنسرت بنیامین در سن خوزه روی سایت یوتیوب بوده رو جمع آوری کردن و با کیفیت خوبی در قالب یک دی وی دی ارائه میدن. برای دوستانی که موفق نشدن دانلود کنن این دی وی دی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.
موفق باشی.

پاسخ دوست عزیز 88 :
ممنون از لطفت دوست عزیز.دلمون برای شما تنگ شده بود، خیلی وقت بود نبودید.خیلی خوشحال شدم که اومدی و کامنت گذاشتی.
و اینکه بله،سایت جدید بنیامین در حال آماده شدن هست و قرار هست که به همراه یک سورپرایز در اواخر مهرماه و یا اوایل آبان ماه افتتاح بشه ! که همزمان اون سورپرایز از باشگاه هواداران بنیامین بهادری هم ارائه خواهد شد.
موفق باشید.

پگاه گفت...

سلام پيمان جان

بالاخره مشكل اينترنتى من حل شد.
اينجا خيلي خيلي خوشگل شده قالب زيبايي گذاشتي

مثل هميشه عالي.........

پگاه گفت...

سلام
پيمان تو پيانو و ويلن ميزني و نگفته بودى؟

تو وب راميسنا خوندم

مهسا2 گفت...

یعنی بنیامین هم تنظیم کننده شده؟امیرحسین مجیدی کیه؟در ضمن من هم موفق شدم اون دی وی دی رو سفارش بدم.درباره ی توضیحت هم ممنون.

از نزديکان بنيامين گفت...

پيمان، اين منبع خبرت از کجاست؟؟چرا اخبار الکي ميذاري رو وبت؟؟
اميرحسين مجيدي ديگه کيه؟؟؟
اينو کم داشتيم؟؟
خودت اوندفعه گفتي که کوشان حداد ممنوع الفعاليت هست!!!نگفتي؟؟؟
حالا قراره چطور اضافه بشه؟؟؟
قرار نيست براي بازديد بيشتر و معروفيت اين اخبار کذب را بذاري

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز پگاه :
مرسی پگاه جان،نظر لطفت هست.
بله،من نوازندگی و بعضی وقتا هم آهنگسازی انجام میدم !

پاسخ دوست عزیز مهسا 2 :
خوشحالم که موفق به سفارش دی وی دی شدین.امیدوارم که خوب باشه .

پاسخ دوست عزیز از نزدیکان بنیامین :
ببین دوست عزیز، یه چیزی بگم.اولا که اگه شخصیت (را) داشتی نمیومدی با اسم های غیر واقعی و مختلف نظرت (را) بذاری... و مث یه آدم با شخصیت اسم خودتو میگفتی و اظهار نظر می کردی..
درضمن شما بزرگترین کذب رو دارید (رسما) میگید !!!!! خودت هم خوب متوجه منظورم شدی ......
و اینکه از کی تا حالا شما از نزدیکان بنیامین شدی !؟؟؟؟؟ خیلی جالبه !!! از نزدیکان بنیامین هستی و از هیچی خبر نداری !؟
به هر حال،اقای مجیدی از آشناهای من و از دوستان دور من هستند و این خبر رو به نقل از ایشون گذاشتم.. در ضمن تعداد بازدیدها از لطف و علاقه ی دوستان هست و من هیچ نیازی ندارم که کذب بذارم اینجا یا از کلماتی مثل .... درحالی که اینطور نیست، استفاده کنم که بازدیدم بره بالا !
درضمن در مورد کوشان حداد هم بله،من گفتم که ممنوع الفعالیت هست،اما در مورد بنیامین و آقای رجب پور ایشالا که مشکلی برای استفاده از کوشان حداد در آلبوم جدید بنیامین نخواهد بود ! و یا اینکه حداکثر از اسم (ک.ح) استفاده خواهد شد !!
به هر حال !
آرزوی موفقیت دارم برای بنیامین و بنیامینی ها ..

سدا گفت...

پیمان جان گفتی بنیامین تنظیم قطعاتی از البومو انجام میده ؟من عاشق اینم که یه تنظیم از بنیامین بشنوم امیدوارم موفق باشه

از نزديکان بنيامين گفت...

پيمان جون،چرا بد اعصباني ميشي دوست من؟؟
مگه دوستان ديگه که نظر ميذارن،اسم و رسم نميدن بي شخصيت هستند؟؟؟
توکه با ادب بودي،چرا اين لحن را به کار ميگيري؟؟؟

اين طرز جواب دادن ازت بعيد بود،انتظارشو نداشتم..
من براي اولين بار اينجا کامنت ميذارم،اونوقت باهام اينجوري برخورد ميکني؟؟


به قول محمود: ..... سوخت که،دستت رو شد؟؟؟

ديگه نميام وبت،مطمئن باش؛چون واقعاً بي ادبي

راستي منظورت از اين چي بود؟؟(درضمن شما بزرگترین کذب رو دارید (رسما) میگید !!!!! خودت هم خوب متوجه منظورم شدی !!!(نه متوجه نشدم)
و اینکه از کی تا حالا شما از نزدیکان بنیامین شدی !؟؟؟؟؟ خیلی جالبه !!! از نزدیکان بنیامین هستی و از هیچی خبر نداری !؟)(نه ندارم،شما بگو خبردار بشيم)
اگه ميخواي اميل يا آيدي يا تلفن ت را بده،تا باهم خصوصي رف بزنيم،نه اينکه تو وبلاگ شما؛محل فرهنگي_هنري هست بحث و تبادل نظر کنيم

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامنی خوبید خبر که دیدم یکه خوردم مگه بنیامین تنظیم کنند ه هم شده ؟اگه شده پس اصول کار بلده این جور که بوش میاد البوم با حالی میشه امیدوارم بعد از کنکور بیاد البومش چون قبلش من درگیرش می شم درس نمی خونم منم این امیر حسین مجیدی نمی شناسم ولی امیدوارم که تنظیم کننده خوبی باشه در ضمن اقا پیمان هیچ وقت خبر کذب ودروغ نمی نویسه راتی وبتون هم خیلی قشنگ شده سلیقه قشنگی دارید راستی بچه هامن اومدم چند هفته ای یا بیشتر خداحافظی کنم یه مشکل خیلی بدی برام پیش اومده فقط تو روخدا دعا کنید که درست بشه اگه اتفاقی بیافته دیگه سیمایی نیست دلم براتون تنگ میشه خداحافظ

مسعود گفت...

پیمان چرا اعصاب خودتو خراب میکنی داداش من ... ؟ از این ناشناس ها تا دلت بخواد زیاده . ما هم داریم از این قشر نظرا ... اینارو بی خیال ... فقط خودم و خودت داداش پیمان ... یه دونه ای ... موفق باشی داداشی

PeMi گفت...

پاسخ داداش مسعود گل :
داداش مسعود آخه میبینی میان چی میگن !؟
من اعصابم اینجوری خراب نمیشه ! عادت کردیم دیگه !!
ایشالا خدا هدایتشون کنه ! ما مخلصتیم داداشی مسعود،آقایی،یه دونه ای ، دردونه ای !:دی

پاسخ دوست عزیز سدا :
بله سدا جان،تا اونجایی که خبر دارم بنیامین به تنهایی نه ، اما ظاهرا در تنظیم یکی دو قطعه همکاری خواهد کرد !

پاسخ دوست عزیز از نزدیکان بنیامین :
ببینید..من نه به شما توهینی کردم و نه حرف بدی زدم ! ولی شما هم توهین کردی،هم بد حرف زدی، هم تهمت زدی...
ولی خب خوبه که بدونید که اگه شما از نزدیکان بنیامین بودید از این جریانات اخیر باخبر می بودی ! و نمیگفتی که دروغه !
به هر حال ، اگر نظر گذاشتید و با اسم خودتون و با احترام صحبت کردید جای شما روی سر ما .. اما اگر مثل نظر اولتون برخورد کنید باز هم با همین لحن جواب شما رو خواهم داد .

پاسخ دوست عزیز سیما :
مرسی سیما جان،شما لطف داری...
امیدوارم که مشکلت زود حل بشه و دوباره شما رو در جمع بنیامینی های عزیز ببینیم..تا اون موقع که برگردید جاتون خالی خواهد بود..منتظر نظراتت هستم.

موفق باشید.

از نزدیکان بنیامین گفت...

پيمان ببين ديگه داري اعصاب منو بدجور ميريزي بهم؟؟؟
تهديد به جواب بد دادان به بازديدکنندگان،کار موشک هواکني نيست ها.....

من از هرچي هم که تو فکرشو کني به بنيامين نزديک و آشنا هستم.

من از هرچي هم که تو فکرشو کني به بنيامين نزديک و آشنا هستم.چون نزديکم اين نوشته هاتو باور نميکنم و تکذيبش ميکنم

دوست خوب من : اميرحسين مجيدي ديگه از کجا پيداش کردي،اونم رفيق شماست و قرار بشه تنظيم کننده بنيامين؟؟؟

علي منصوري و کوشان حداد را بله،منم خبرشو 1ساله دارم...اما تک آهنگ اميرحسين مجيدي تنظيم بنيامين واقعاً کذب دوست خوب....

منم ميدونم داري براي بنيامين و بنيامين ها کار ميکني،زحماتت هم قابل قدر داني هست...اما اون تيکه ازخبرت که گفتم،حقيقت نداره
مؤفق باشيد

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز از نزدیکان بنیامین :
دوست عزیز،من که خوب شناختمت که کی هستی !!!! و تقریبا هم مطمئن هستم... و این که مطمئنم که شما هیچ خبری از بنیامین نداری ! و فقط ادعا داری !
درضمن من تهدید نکردم،فقط محترمانه ازت خواستم که با احترام حرف بزنی و جواب بدی..چون میدونی، معمولا کسانی که از نزدیکان کسی هستن مثل شما نمیان هارت و پورت کنن ! و در عمل و با اخبار دست اول و جدیدشون و با آرامش ثابت می کنن که از نزدیکان هستن نه اینکه بیان با تهمت زدن به کسی و خراب کردن کسی خودشون رو بالا ببرن .
به هر حال ! زمان نشون خواهد داد که چه کسی از نزدیکان هست.
من ادعایی نکردم که از نزدیکان هستم.فقط به نقل از آقای مجیدی که از دوستان دور من هست و از طریق یکی دیگه از دوستانم مطلع شدم ، به نقل از ایشون این خبر رو گذاشتم.انقدر هم جراتشو دارم که اگه خلافش ثابت شد بیام بایستم و بگم که به این دلیل،به اون دلیل، این اتفاق نیفتاده و برنامه عوض شده ! اما به هر حال،اگر دوباره پاسخی با این لحن و غیر منطقی و بی ادبانه بدید تایید نخواهد شد..
درضمن ! شما این (جو)ی که در مورد جواب دادن من به بازدیدکننده ها رو دنبال می کنی مطمئن باش که به جایی نمیرسی ! چون همه ی بچه ها منو کاملا می شناسن ! و میدونن که تا کسی بد برخورد نکنه و توهین نکنه من همیشه کمال ادب رو نسبت به مخاطبای سایت داشته و دارم و خواهم داشت اما خب شما متاسفانه بازدیدکننده نیستی ! بلکه اومدی که خودتو نشون بدی !
موفق باشید !

یلدا گفت...

سلام
خسته نباشید...ممنون از خبر واقعا به زودی قراره تو تهران کنسرت بذاره بنیامین...حالا به زودی نمیکشه انشالله تا جشنواره فجر...حالا اقا پیمان شما که با این امیرحسین دوستی یه مشخصاتی....اگر کاری قبلا انجام داده بیزحمت بگین...اگرم نه که هیچ... مردم از فضولی شرمنده راستی میگن روز تولد امام رضا قراره یه جشن بگیرن و اونایی که برای ایشون البوم ساختن دعوتن و تقدیر میشن نمیدونم راست یه دروغ...میشه شما اگر تونستی ببینی شایعه است یا نه؟؟؟بنیامین میره یا نه؟این تک اهنگ تنظیم کنندش کیه؟شرمنده اینم شد همش سئوال....قالب خیلی قشنگه....ممنون از شما ...دیگه شرمنده همش سئوال شد...پیروز باشید...انشالله مشکل سیماهم حل بشه...هرکدوم یه صلوات برای حل مشکلش بفرستیم...

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یلدا :
من دوستی ای با ایشون ندارم ! فقط از دور ایشون رو میشناسم..
و اینکه متاسفانه نه ، از اون برنامه ی امام رضا (ع) هیچ اطلاعی ندارم.اگر خبری شد روی وب میذارم حتما..

یه غریب گفت...

خانوم از نزدیکان بنیامین

از طرف پمی عذرخواهی میکنم.نمی دونم چرا اینقد شلوغش کرده.تو این چند تا وب بنیامین خدا نکنه غریب گیرت بیارن!!!!
یه پرسش فنی دارم از .این عکس
) هستش که تو اون وبه گذاشتن.

http://irupload.ir/images/acetsq9mmcifnd2e7jmo.jpg
میخام بدونم این اقاهه که میشه اولی از سمت راست با شلوار خاکستری بلوز سبز دقیقا کیه.این پرسشو چندتائی دارن

مویدباشی

یه غریب گفت...

اقا پمی

از شمام یه پرسش دارم.اسم تک اهنگه چیه؟اگه نگی مردم

یه غریب گفت...

ممنون اقا پمی

یه غریب گفت...

خانوم از نزدیکان بنیامین

عکسه این هستش.



http://irupload.ir/images/acetsq9mmcifnd2e7jmo.jpg

ناشناس گفت...

احساس بدی بهم دست داد وقتی برنامه تور کنسرت آریان رو دیدم. خیلی حرسم دراومد.11مهر،24مهر و اول آبان...یه برنامه ی منظم و بافاصله ی منطقی،نمی دونم چرا بنیامین اگه ملاحظه خودشو نمی کنه ،حد اقل یه کم به فکر طرفداراش نیست ،آریان هیچ وقت زیر بار هر برنامه ی عجیب و غریبی از طرف رجب پور نرفته و نه میره ،کاش بنیامین یه کم بیشتر به خودش فکر میکرد

علي رحيمي کناري،مدير BenyaminFans.Ir گفت...

سلام پيمان داداش،چطوري .من خيلي وقته نبودم،کامپيوتر من هارد ترکوند؛اسيرم کرد.خبرات واقعاً سوپرايز بود،اي ول دادا.من راجع به حداد بهت گفتم،تو گفتي امکانش نيست ناقلا.ولي بهرحال اميدوارم تو آلبوم سوم مؤفق باشه.راستي؛آلبوم سوم براي عيد90 قراره آماده بشه ها!اينم خبر ازمن.التماس دعا

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز علی رحیمی کناری :
سلام داداش ! مخلصم..تو خوبی !؟
آره دیگه !!!! قرار بر عید 90 هست ! که ایشالا اینطور باشه !!!
خیلی مخلصم .. ممنون که اومدی و سر زدی و نظر دادی عزیز.