جستجوی این وبلاگ

شنبه، آبان ۲۲، ۱۳۸۹

~ اینجا تهران است ، کنسرت بنیامین ، جمعه 21 آبان ~

خب ! واقعا بهترین اجرایی که در طول کنسرت های برگزار شده در ایران دیدم از همه ی لحاظ میشه گفت این سری کنسرت های ( ملاقات در پاییز ) بنیامین بوده ! از اولین لحظه ی شروع کنسرت گرفته تا آخرین لحظه ! Red rose

مهمترین فاکتور نظم و استایل و سبک و دکور جدیدی بود که برای این کنسرت ها در نظر گرفته شده بود !

اجراها توسط گروه بسیار بسیار عالی بود ! رهبر ارکستر ( علی منصوری ) بود که واقعا کارش رو به نحو احسنت انجام داد ! فقط یه انتقاد کوچیک نسبت به کارش داشتم که حضوری به خودش گفتم !

درکل همه چی عالی بود ! اجرای بنیامین به مراتب زیباتر ، مسلط تر ، حرفه ای تر و جدیدتر شده بود .

از نکات جالب کنسرت دعوت بنیامین از فرید احمدی برای اجرای این قطعه ی سپید قبل از اجرای قطعه ی ( من امشب میمیرم ) بود :

قایق های نجات که رسیدند ، سرمان را زیر آب بردیم ، ما غرق شدیم ، ما دریا را دوست داشتیم …. ( در کاور آلبوم 88 موجود است ، + کلیپ این قسمت در سایت و در پست قبلی قرار خواهد گرفت ! )

مهمانان ویژه ی کنسرت عبارت بودند از : فریدون آسرایی ، استاد فرید احمدی ، شراره فرنژاد و ساناز کاشمری ( اعضای گروه آریان ) ، پژمان بازغی ، مهناز افشار ، الهام حمیدی ، سیاوش خیرابی و … Secret telling smile

فضای زیبا و احساسی ای بر این کنسرت حاکم بود ! که واقعا جای همه ی دوستان و عزیزان و بنیامینی های عزیز در اونجا خالی بود .

همچنین این مژده رو به طرفداران بنیامین بهادری میدم که کنسرت های 4 و 5 آذرماه تقریبا قطعی شده و اطلاعات بیشتر رو به زودی و متعاقبا خدمت شما دوستان عزیز اعلام خواهم کرد .

پ.ن 1 : این کنسرت ها در حالی برگزار شد که بنیامین عزیز با کسالت و مریضی ای مواجه بود که ظاهرا یک سرماخوردگی شدید بود و حتی در بعضی سانس ها بنیامین با تب کنسرت رو اجرا کرده که براش آرزوی سلامت و بهبودی دارم .

پ.ن 2 : دیداری کوتاه با بنیامین عزیز انجام شد و من به نیابت از شما دوستان عزیز یه سری از مسائل رو به بنیامین منتقل کردم و امیدوارم که به زودی خبرهای خوبی رو برای شما عزیزان داشته باشم .

و این هم عکسی هست از این دیدار که با بنیامین داشتم.

( ملاقات در پاییز ) به نحو احسنت اجرا شد . امیدوارم دوستانی که موفق به شرکت در این کنسرت ها نشدند بتونن در کنسرت های 4 و 5 آذرماه شرکت کنن و اون انرژی خاص بنیامین رو حضورا دریافت کنن. Red heart

پ.ن 3 : این هم لینک عکس های کنسرت بنیامین در موسیقی ما و موسیقی ایرانیان برای دوستانی که آرشیو کامل این عکس ها رو میخوان ! – عکس های موسیقی ماعکس های موسیقی ایرانیان

پ.ن 4 : آهنگ جدید و زیبای بنیامین به عنوان آهنگ پس زمینه ی باشگاه قرار داده شد ….. این هم لینک جدید و با کیفیت آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام ( یادم میمونه ) برای دوستان و بازدیدکنندگان و هواداران بنیامین بهادریدانلود

پ.ن 5 : پست قبل رو فراموش نکنید ! کلیپ های کنسرت تهران در پست قبل و تدریجا بر روی سایت قرار خواهد گرفت ! از چک کردنش غافل نشید .

موفق باشید.

۵۷ نظر:

سیما گفت...

سلام سلام سلام من فکر کنم اولین نفر باشم وای وای اقا پیمان خوش به حالتون بالاخره بنیامین دیدید اقا پیمان سلام رسوندین بهش گفتین چقدر 20 بود نمیشه یک ذره توضیح بدین چی شد جه جوری شد ؟؟؟؟؟ایول چه مهمون های با حالی اومده بودن اون شب که رجب پور نگفت کیا اومدن اقا پیمان بازم خوش به حالتون اون شب که من پیچوندن نشد بنیامین ببینم اگه می دونستم بالاخره موفق می شید بنیامین ببینید می گفتم سلام ویزه من برسونید ولی اشکالی نداره راستی یک سوال رنگ چشم بنیامین به نظرمن تغییر کرده لنز گذاشته به نظرم این جور بود یا تو عکس این جورافتاده ؟؟؟؟

سیما گفت...

سلا دوباره راست می گید واقعا مریض بود گفتم بنیامین باید به خودش استراحت بده اون شب احساس کردم بنیامین زیاد رو فرم نیست اقا پیمان شما دیدینش حالش چه طور بود ؟؟؟؟الهی گفتید با تب دلم یه جوری شد براش چه جوری اجرا کرده الهی

PeMi گفت...

دوست عزیز سیما :
بله ! از طرف همه ی دوستان این برنامه ی فوق العاده رو بهش تبریک گفتم .
بله ! بنیامین از لنز استفاده کرده بود . احتمالا لنز طبی بود به خاطر عینک .
بله ، خیلی هم خسته بود ! دیگه انرژی نداشت ! و بین اجرا هم گفت که : بی تعارف بگم ! خیلی خسته ام ! باید باهام بخونید و کمکم کنید !

مهسا گفت...

سلااااااااااااااااااااااااااااام
تبريك ميگم بالاخره موفق شدين بنيامينو ببينيد خوشبحالتون اي كاش ميشد اونشب ما هم يه لحظه ميديديمش!واقعا تبريك ميگم من الان از شدت هيجان منفجر ميشم با لنز آبي خيلي خوشگل شده......اميدوارم هرچي زودتر خوب خوب بشه
آقا پيمان بيماري بنيامين ويروسي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه بيماري ويروسي واگيرداره!!!!!!!!!!قطعا الان رجب پور هم بايد از بنيامين سرماخوردگي دريافت كرده باشه!!!!!!!!!آرزوي بهبودي ميكنم واسه جفتشون!!!!!!!
راستي ميشه 4 يا5 آذر ماه هماهنگ بشه و هوادارا بنيامينو بتونن از نزديك ببينن؟

bita گفت...

سلام آقاپیمان
می خواستم بپرسم شما چه جوری با بنیامین ملاقات کردید؟
چون ایشون بعد از تموم شدن برنامه خیلی سریع از سالن میرن.
راهی هست که ما هم بتونیم بنیامینو ببینیم و باهاش حرف بزنیم؟؟

ناشناس گفت...

یه سئوال داشتم ازتون.اول برنامه ای که شما بودین،منظورم هر دوسانسه،اول برنامه بنیامین عینک نداشت؟که میگین لنز طبی داشت؟مهمه برام بدونم.

PeMi گفت...

دوست عزیز مهسا :
سلام ! هنوز هیچی مشخص نیست برای کنسرت های آذرماه ! اما فکر نمی کنم متاسفانه امکان پذیر باشه ، اما من حتما صحبت ها و نظرات رو منتقل می کنم .. متاسفانه من تصمیم گیرنده نیستم..

دوست عزیز بیتا :
سلام بیتا جان ، متاسفانه امکان پذیر نیست ! به خاطر مشکلات و محدودیت هایی که هست ملاقات و صحبت با بنیامین امکان پذیر نیست . اما امیدوارم با پیگیری هام بتونم یک ملاقات رو جدای از کنسرت برای هوادارای عزیز تدارک ببینم که البته متاسفانه چشام زیاد آب نمی خوره !! مطمئن باشید من به عنوان یک نماینده از طرف شما دوستان عزیز نظرات شما رو منتقل می کنم و خواهم کرد و امیدوارم که نتیجه بده.
موفق باشید.

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
بنیامین در اول هر سانس با کت و شال گردن و عینک وارد می شد و بعدش عینک و کت و شال گردنش رو در می آورد. من گفتم، حدس میزنم لنز طبی رنگی بوده باشه ! اما خب مطمئن نیستم که میشه با لنز طبی از عینک استفاده کرد یا نه !!! و یا شاید هم لنز طبی نبوده!!

ناشناس گفت...

مرسی از پاسختون

YEK DOOST گفت...

مرسی اقای پیمان عزیز
تبریک میگم شما مثل بنیامین و رجب پور نیستید .شما راستگو هستید.حقایق را میگید نه اینکه دیگران را به بازی بگیرید
حالا که اینطور کردند من شخصا اگر کنسرت هم بگذارند نمیرم.مگر ما بی شخصیت هستیم یا بیکار یا بازیچه؟من از این نوع رفتار هاشون خیلی بدم میاد و بهم بر میخوره کلا از ادمهای اینجوری بدم میاد و به بازی نمیگیرمشون!در ضمن بهتر که ملاقات نمی کنه من اگر کارت دعوت هم برایم می فرستادند افتخار نمی دادم!!!!نمی دونم چرا همه اینقدر اصرار دارند بنیامین را بیبیند که او هم فرصت این را پیدا کنه تا شخصیت انها را پایین بیاره؟..این را جدی میگم...
من تا حالا هیچکس نتونسته شخصیتم را پایین بیاره یا توهین کنه . هیچکس نتونسته.چرا باید اینقدر خودتون را اذیت کنید؟
قبول دارم این چند روز باز احساساتی شدم که گفتم کنسرت میرم یا ......!!! چون اتفاقی برام افتاده که شرایط روجی ام خوب نیست یه دفعه به طرز خنده اوری احساسی میشم!!!با دیدن صد باره این چیز ها ،تصمیمم را عوض کردم.خوشحالم که وقتم را تلف نکردم و به کنسرت هاش هم نرفتم.چقدر بهم برخورد بدم امد.من مثل هیچکس دیگه نیستم و خیلی چیزها برام مطرحه که برای بقیه نیست.من وقتم را برای هر کسی تلف نمی کنم چون همه میرن یا مد شده یا از این حرف ها.من هر جا خودم نشخیص بدم ارزش داره میرم و هر کی را خودم تشخیص بدم ارزش داره می بینم
ببخشید رک گفتم.ولی هر چیزی من جمله دوستی و دوست داشتن باید دوطرفه باشه.اینکه خودتو گول بزنی و تحمیق کنی و مدام رفتار های بد یکی دیگه را نسبت به خودت به زور توجیه کنی چه ثمری داره به جز احمق شدنت؟این را دارم به خودم میگم.به هیچکس نگفتم.این فلسفه من هست
خواستم اگر دیگه کمتر امدم بدونید

خیلی متشکرم

چه فرقی میکنه گفت...

این عکسا برای چه روز و سانسیه ؟ فکر نکنم برای چهارشنبه سانس اول باشه، چون اون سانس بنیامین لنز نداشت و وقتی عینکشو برداشت چشماش رنگی نبود، کاش اون روز هم داشت، بهش میاد با این لباس و این چشم شبیه هنرپیشه های فیلمای وسترن شده!!!!! راستی یادم رفت بگم، وقتی بنیامین اومد رو صحنه به شدت بوی ادکلن بسیار خوش بویی پیچید که حتی انقدر اسانسش قوی بود که تا آخره اجرا با هر حرکت بو تو فضا می پیچید! آقا پیمان تونستی اسم ادکلنش و بپرس (فکر کن)!!!!!

PeMi گفت...

دوست عزیز یک دوست :
من با حرفت موافق نیستم اصلا یک دوست عزیز !
چون با تصویری که من از بنیامین می شناسم و سراغ دارم انقدر این پسر خاکی و صمیمی و مهربون هست که اصلا فکر نمی کنم از جانب شخص خودش هیچ مشکلی باشه که حتی 1 میلیون هوادار بریزن سرش و ملاقات کنه باهاشون !
اما اطرافیان سخت گیری بیشتری دارن که اگر منصفانه نگاه کنیم میبینیم که واقعا حق دارن ! چون خیلی از هواداران ما متاسفانه هنوز رفتار یک هوادار واقعی و استاندارد رو بلد نیستن و البته از طرفی اطرافیان از جهات مختلف تحت فشار هستن و معذورات و محدودیت های بسیاری دارن ! خیلی متاسف میشم اگه با تکیه روی این استدلالت خودت رو از این انرژی بی حد و حسابی که میتونی از کنسرت بگیری محروم کنی ! به هر حال دلایلت از طرف یک ناظر بیرونی کاملا قابل درک هست اما واقعیت نیست.
موفق باشی.

YEK DOOST گفت...

اقای پیمان سلام
خیلی ممنونم از پاسخ تون.متوجه نکته و منطق تون شدم و به نظرم درسته

این که خیلی از طرفدارها رفتار استاندارد و واقعی یک طرفدار رابلد نیستند و رعایت نمی کنند کاملا درسته و من هم موافقم.
هر چیزی آدابی و اتیکتی داره، منجمله طرفدار بودن.رفتار مودبانه و صحیح این هست که میگن حتی اگر فن کسی هستی و او را جای عمومی (مثلا رستوران فروشگاه خیابان)به طور اتفاقی دیدی ،اصلا درست نیست واکنش های شدید نشان بدی طوری که او معذب بشه.رفتارصحیح و اتیکت این را میگه که تقریبا معمولی سلام و احوالپرسی می کنی و خواستی خودت را معرفی می کنی و میگی من یک طرفدار/فن شما هستم و فلان کار شما را خیلی دوست داشتم و خیلی خوب بود.از دیدنتون خوشحال شدم .همین!
.اگر شرایط خیلی مساعد بود می تونی امضا بگیری .مثلا اگر دستش پر بود یا عجله داشت یا....نباید مزاحمش بشی یا معذبش کنی
....اگر تنها نبود و با دیگران بود مثلا دوستان خانواده همکاران یا یا...،هم نباید وقتشون را بگیری و مزاحمشون بشی.باید به چند جمله کوتاه اکتفا کنی و نباید بایستی و بخوای با او عکس بگیری
وقتی که او را می بینی باید طبیعی رفتار کنی و از هر واکنش شدید و جار و جنجال و بروز شدید احساسات مثلا داد کشیدن جیغ کشیدن فریاد زدن و امثالهم پرهیز کنی تا مبادا نظر جمع را به طرز مسخره ای به سوی این هنرمند/نویسنده/یا هر شخص معروف که فن او هستی،جلب کنی که نهایت بی ادبی هست چون او را در یک موقعیت ناراحت کننده قرار میده و معذب می کنه و دیگران یعنی جمع مردم عادی هم که حضور دارند، ازرده میشن وو روال عادی کار ان مردم نباید مختل بشه....و......
بله اقای پیمان اینها رفتار صحیح زیبا برازنده باشخصیت یک فن هست و متاسفانه خیلی ها رعایت نمی کنند و باعث شرمندگی خودشون جلوی مردم و معذب و ناراحت کردن ان هنرمند،گاه و بیگاه میشن
فن محترم،شماره تلفن را هر شخصی خودش باید به ما بده و از ما بخواد تا به او تلفن کنیم.این که شماره تلفن او را از اینجا و انجا گیر بیاریم و مزاحمش بشیم واقعا زشت و بی ادبانه حتی غیر انسانی هست


اصول رفتار درست یا اتیکت چیزی نیست به جز همدردی و همدلی.یعنی در موارد مختلف خودت را جای دیگران بگذاری و ببینی دوست داشتی چطور با تو رفتار بشه و چه حق و حقوقی داشتی که نباید پایمال بشه....رفت و امد کردن ازاد و بی دغدغه در اجتماع حق هر شهروندی هست از جمله یک فرد معروف،پس نباید این حق از او گرفته بشه...دوست داشتن و طرفدار کسی بودن درست،اما نباید طوری انجام بشه که باعث مزاحمت، خجلت یا اذیت او و همراهان او یا دیگران (یعنی مردم عادی که حصور دارند)بشه .باید با نهایت ارامی و ادب و ملایمت به صورت عادی و مختصر انجام بشه



من خودم تین ایج هم که بودم رفتارم این نبود که میبینم خیلی ها می کنند تنها به بهانه نوجوان بودن. عده ای هر رفتار نازیبا و غلطی را توجیه می کنند باز به بهانه نوجوان بودن...اگر کسی تربیت و شخصیت داره از همان کودکی داره و اگر نداره از همان کودکی نداره.این را هر خانواده درستی می دونه ،هرادم با تربیتی هم میدونه.این حرف که بالاخره بجه هست نوجوانه و هر رفتار زشتی که می کنه ایرادی نداره فقط منطق یک بزرگسال بی تربیت هست که خودش هم بلد نیست .درسته که هر سنی اقتضای خودش را داره ولی مزاحمت و بی تربیتی اقتضای هیچ سنی نیست.

بله اقای پیمان.موافقم.
فن عزیز،اصلا اصرار شدید کردن و در معذور قرار دادن هیچ کسی به اینکه با ما ملاقات کنه و ما را ببینه ،جایز نیست.و همانطور که گفتم تنها با یک منطق ساده میشه به راحتی ادم مودب متمدن باشخصیتی بود یا فن مودب ومتمدن و باشخصیتی بود.اینکه خودت را به جای طرف مقابل بگذاری در اینجا بنیامین و به یاد ان ضرب المثل بیفتی که"انچه برخود نمی پسندی بر دیگران مپسند" و به این ترتیب سررشته همه چیز راحت و اسان به دستت میاد....اینکه ما شنیدیم بنیامین با حوصله هست ساده هست ارام هست به این معنی نیست که او هم یک شهروند نیست یک انسان نیست که نباید درست با او رفتار کنیم.معنی نداره همینطور درنزده سرنزده دعوت نشده وقت و بی وقت مزاحمش بشیم

اقای پیمان اگر عذرشون این هست به نظر من کاملا موجه هست و من حرف هایم را پس میگیرم.من خودم شخصا بیشتر از هر چیز مخالف با این رفتارها هستم....فقط میگم خدا صبرشون بده!

اقای پیمان من خیلی طرز جواب دادن شما در جایگاه یک مدیر سایت را تحسین کردم.باوجود اینکه موافق نقطه نظر من نبودید خیلی ارام و منطقی پاسخ دادید.من نقطه نظر مورد نظر را دیدم و قانع شدم.جدا به شما تبریک میگم.

سیما گفت...

سلا سلام امروز یک سلام کم شد یک دوست جون اصلا با حرفت موافق نیستم اگه دقت هم کرده باشین بنیامین طفلک تو این ماجراها هیچ تقصیری نداشته وشخص اول این اتفاقات اول رجب پور وبعد ماموران سالن بودن اصلا تو باید می بودی صمیمیت بنیامین رو صحنه می دیدی اون وقت می فهمید ی بنیامین مهربون تر خاکی تر ازاونی که فکرش بکنی ولی این وسط خوب یک سری از ادم ها با احساسات هواداران بازی می کنند شاید سواستفاده می کنند من گفتم رجب پور وماموران مارا دست انداختن نگفتم بنیامین چون اگه به خود بنیایمن بود مطمئن باش می خواست ما هارو ببینه ودلیل دوم اینکه بنیامین حالش زیاد خوب نیود خودت دیدی حسابی مریض بود شاید به خاطر کنسرت وفشردگی برنامه اش ومریضیش اون جورکه می خواست نتونست با هواداش رفتار کنه واین محدودیت ها همش رجب پور به وجود میاره وگرنه برای بنیامین چه فرقی می کنه من نوعی برم یا اقا پیمان بره ببیندش ما همه هواداراشیم همه تو یک جبهه قرار داریم وبنیامین درمقابل ما ولی با کلی حصار هایی که بین ماو اون فاصله انداخته این حصارها تو ایران خیلی به سختی شکسته می شه ولی نمی شه همه این ها از چشم بنیامین دید بنیایمن ارزش محبت ودوست داشتن داره این ها توجیه نیست واقعیت هست عزیزم راستی خیلی جالب اقا پیمان اقا علی میگه نظرات شما گفتم اقا مسعود هم می گه نظرات شما گفتم وانتقادات گفتم شما هم که همین می گید هیچ کسی نمیگه این وسط به بنیامین چی گفته بنیامین چی جواب داده ؟؟؟ ما روگذاشتین تو خماری راست می گی چه فرقی می کنه جان من اون روز متوجه لنز بنیامین نشدم اصلا نبود فکرکنم جمعه فقط زده با لنز عینک بزنی زیاد جور درنیاد حالا برای چی زده فرقی نمی کنه بهش میاد بوی عطرش هم قشنگ یادم خیلی باحالا بود

سدا گفت...

سلام پیمان جان خوبی ؟تو اون عکست با بنیامین چقدر قیافت با روح وصمیمی افتاده اصلاحا عکست روح داره .اون اهنگ جدیدش قشنگه (اما غمناکه ) ولی ادمو یاد البوم 85 میندازه خیلی دلم میخاد یه اهنگ جدید از بنیامین بشنوم بدون هیچ اشاره ای به البوم 85 . مث بوی عیدی رو ملودی کس دیگه ای هم نباشه .راستی بنیامینه دیگه اگه موهاشم تغییر نده لنز میذاره که با لباسشو شلوارش چشاش ست شه چقد حس زیبایی شناسیش قویه. .همین تفاوت بین ادماس که دنیاروزیبا میکنه .

ناشناس گفت...

یک دوست عزیز شما مطالبی را عنوان میکنید ولی هنرمندان ما در ایران محدودیتهای خاص خودشان را دارند من از سالی که بنیامین معروف شده همه اخبار راجب اون دنبال کردم و حتی از کنسرتهایی که از طریق اینترنت می بینمبه نظرم بنیامین خیلی خوش اخلاق است و تمام کسانی که بنیامین را از نزدیک ملاقات کردند همه در یک کلام میگند که بنیامین فردی خوش اخلاق و خوش برخورد است شما چنان با افاده و طمطراق مسائلی را عنوان می کنید مثل اینکه همه کسانی که به این کنسرت رفتند وقتشون رو تلف کردند به جز شما .یادتون باشه نفر به نفر ما اخلاقمون با هم دیگه فرق میکنه و همه مثل هم نیستند و یک جور فکر نمیکنند .

ناشناس گفت...

می بخش یک دوست عزیز تو مثل اینکه حالت روحیت دم به ساعت تغییر میکنه من سردر نمیارم این چه اخلاقیه که شما دارین اخلاق شما مثل هوا میمونه که پیش بینی اون مشکله گاه خوب گاه بد لطف کنید تکلیف خودتون رو با خودتون روشن کنید .

surush گفت...

خداییش ایول داری....
تو کل گوگل سرچ می کنی ، فقط تو کنسرت های بنیامین رو داری....
من که هر جا می رم وبلاگتو به همه معرفی می کنم.
 فقط اگه با کیفیت تر باشه دیگه خیلی خوب می شه.
بازم mer30

PeMi گفت...

دوست عزیز یک دوست :
کاملا درسته ! اگر واقعا رعایت کنند مطمئن باشید خیلی از مشکلات هنرمندان حل میشه ! باور کنید من خودم به چشم دیدم هوادارانی که چه شلوغ بازی هایی که در نمی آوردند ! ( آخ الهی جیگرتو بنیامین ، تورو خدا من برم بنیامینو ببینم ، وای بنیامییییین،الهی من بمیرم واسشش ، چقد خوشششگله !! و و ... !) خب طبیعتا یک مدیر برنامه وقتی با چنین احساساتی رو به رو بشه طبیعی هست که اجازه ی ملاقات با اون هنرمند رو نده ! از طرف دیگه هم شدیدا تحت نظر و تحت فشار و محدودیت هستن ! و باید خیلی این مسائل رو با حساسیت و وسواس مدیریت کنن ! انصافا باید بهشون حق بدیم ! امیدوارم که همه ی ما بتونیم به اصلاح خودمون و جامعه مون بپردازیم تا به ایده آل ها کمی نزدیک شیم.موفق باشی.

دوست عزیز سیما :
کاملا درسته سیما جان ، من فقط به عنوان یک نماینده از طرف همه ی شما دوستای عزیز رفتم جلو تا هم یه سری هماهنگی ها رو برای برنامه های خبری آتی انجام بدم تا اخبار رو دقیق تر ، سریع تر و بهتر در اختیار شما دوستان عزیز بذارم و هم اینکه انتقادات و نظرات شما رو منتقل کنم.
به هر حال امیدوارم به زودی به اون ایده آل های مدنظر برسیم.

دوست عزیز سدا :
سلام سدا جان ، ممنون از لطفت .
درصدد هستم تا رمیکس بسیار بسیار زیبای آهنگ های بنیامین که در اول هر سانس روی تیزر کنسرت پخش میشد رو با کیفیت اریجینال بگیرم و در اختیار شما دوستان عزیز بذارم تا همه لذت ببرن که امیدوارم محقق شه !

دوست عزیز سروش :
مرسی عزیزم . ممنون از لطف و انتقادت ، فقط اگر یه کم شفاف تر و موردی تر انتقادت رو بگی ممنون میشم.
مرسی از لطف همه ی شما دوستان عزیز.
موفق باشید.

YEK DOOST گفت...

خودت می بخشی ناشناس اول ،شما مجبور نیستی درباره موضوعاتی که درکش براتون مشکله ذهن خودتون را خسته کنید و دم به ساعت!!!! بیای با اسم ناشناس برای من کامنت بگذاری!نگو نه چون چند پیش هم اومدی جوابتو هم کامل دادم اما اقای پیمان نمایش نداد.پیش بینی اخلاق من هم فکر نکنم دخلی به شما داشته باشه پس خودت خسته مسائل خودت بکن .شما فقط با اسم خودت کامنت بگذار که پیش بینی اینکه هویت شما چیه هست واسه همه اسون باشه! دلیلی نمیبینم هر بار با ایدی ناشناس بیای!!!!!!!

YEK DOOST گفت...

منظورم از ناشناس اول:ناشناس Sunday, November 14, 2010 5:55:00 PM

هست
_________
اقای پیمان

موافقم 1000 در 100.در مواردی که شما گفتید درباره این مثلا هواداران متشخص !!!!خاص،نظر من این هست که اینها اصلا لیاقت کنسرت امدن را ندارند.والا من یادم میاد تا چند سال پیش فقط 4 تا"" پسر" غربتی لات دهاتی که معلوم نبود از کجا به شهر امدند سر 4 راه ها می ایستادند و با دقیقا همین الفاظ و عبارات به خانم ها متلک می گفتند بعد هم که نیروی پلیس می امد و با توسری اینها را تو ماشین می انداخت و به کلانتری می برد.حالا داریم می بینیم یه عده دختر دقیقا به همین کارها مشغول هستند ان هم نه تنها کنار خیابان ها بلکه در محیط کنسرت.بعد هم خودشون و یه عده دیگه میان میگن اینها مریم مقدس هستند و فقط احساسات پاک شون را دارن نشون میدن!!!!!!!!ادم می مونه،یعنی من واقعا نمی فهمم اینها اصلا خانواده هم دارند؟در خانواده بزرگ شدن؟ اگه شدن چه نوع خانواده ای ؟از کجا اومدن از کدوم غربت؟ از پشت کدام کوه؟چون مردمان دهات حتی خیلی متعصب تر از شهر ها هستند .از هر دهاتی هم امدند مطمئنا مردم خودشان هم طردشون می کنند
والا اقای پیمان من اصلا نمی دونم در باره اینها باید چی گفت و نمی دونم ماهیت اصلی شون چیه.....اگر اقای رجب پور و نیروی امنیتی داره جلوی اینها را میگیره که خیلی هم کار خوبی می کنند.خسته نباشند.من در این مورد بزرگترین مدافع و حامی انها هستم
اقای پیمان من اصلا منظورم به این دسته افراد نیست .چون خیلی رک بگم من اصلا اینها را مایه شرم جامعه زن ها می دونم و هیچ جوری نمیشه رفتار اینها را توجیه کرد و اصلا فکر نمی کنم هیچ تربیت درستی شده باشند.در مورد ماهیت شون هم هیچی نمی دونم...منظور من اصلا این افراد نیستند
من کاری ندارم طرفدار های بنیامین (هر تعدادشون یعنی 1 درصد یا 90 درصد در اصل قضیه فرقی نمی کنه)اینطور کنند حق شون دقیقا همین هست....من نه حکومتی هستم نه مذهبی اما در خانواده ام خیلی چیز ها دیده ام و یاد گرفته ام.مثلا اینکه یک خانم باید به خانم بودن خودش افتخار کنه نه مثل پسر های لات سر 4 راه متلک بگه .این نهایت افتضاح هست و من هیچ حرفی ندارم در این مورد بگم....البته الان حرفم این هست که وجود اینها دیگران را که اینطور نیستند شرمنده میکنه.باور کنید من اصلا خجالت می کشم برم در کنسرت کنار اینها بشینم.نه فقط چون شاید فکر می کنم اگریک اشنا یک دوست که من را انجا در بین انها یبینه، خجالت می کشم بلکه جلوی خودم خجالت می کشم که چرا امدم بین اینها.به خودم میگم ببین چقدر بدبخت شدم باید بیام بشینم کنار دست این چنین افرادی!!!!به چه ذلتی و خفتی افتادم....حرف من کامنت در پست قبلی هم همین بود که یک از دوستان سو تعبیر کرده بودند که منظورم مخالفان سیاسی و این چیز ها هست.من دقیقا حرفم این بود که گفتم نمی خوام به این جور جاها برم چون عارم میشه
....واقعا جامعه شناسان و روانشناسان باید از خودشان بپرسند که جامعه ایرانی تا چه حد سقوط کرده که این چیز ها عادی و باب شده؟ چطور شده که یک دختر که باید غرور زنانه داشته باشه و به ان افتخار کنه ، نقش پسر های لات سر 4 راه را ایفا می کنه و در ملا عام متلک میگه؟!!!!!!
راستش این از درک من خارجه و هیچ جوری نمی فهممش و علاقه ای به فکر کردن در موردش ندارم
اقای پیمان من اصلا منظورم این افراد نبودند و کاملا نقطه نطر ترانه شرقی بنیامین و خلاصه هر کی مخالفه و هر کی که سد راه هست را فهمیدم و میگم با انها به شدت موافقم.اگر بنیامین هم با این افراد و این چیز ها مشکل نداره و خودش دلش می خواد این افراد را ببینه و فقط رجب پور سد راهشه،پس رک بگم این نشان میده بنیامین هم مشکل داره.اگر بنیامین مخالفه پس باید بنیامین را تشویق کرد.که من نمی دونم و نظری ندارم که کدومشه، چون اصلا بنیامین را نمی شناسم و چیزهای مختلف و متضادی در باره اش می شنوم که نمیدونم کدوم درسته کدوم نادرست
در هر حال خوشحالم که نقطه نظر ها مون معلوم شدند و سو تفاهمات برطرف شد.

چه فرقی میکنه گفت...

YEK DOOSTجون اگه بخوای با این دید به هنرمندا نگاه کنی اونوقت دیگه کسی به چشمت دلنشین نمیاد، همون طور که هنر ما از هر لحاظ محدوده هنرمندامون هم بسیار محدودیت دارن، ما باید این و قبول کنیم که رفتن به کنسرت فقط به خاطره دیدنه هنره طرفه نه ملاقاته حضوری، من خودم هیچ وقت (البته از وقتی این و درک کردم) دنیاله دیدنه خواننده نبودم و نخواهم بود، چون به نظرم بی دلیله، خودت و جای اون خواننده (نه صرفا بنیامین) بذار، خسته بعد از 2ساعت اجرا بیای تازه با چندین نفر با سن و جنس و نظره مختلف ارتباط برقرار کنی و طوری رفتار کنی که به مذاق همشون خوش بیاد، سخته واقعا سخته، ولی این رو هم قبول دارم که ما هنرمنده مردمی به معنیه واقعیه کلمه یعنی عدم مردم گریزی به تعداد انگشتانه یک دست هم در سرتاسره ایران نداریم (به بسیاری دلایل که یکیش هم همین برخورد نادرست هواداراست). من راجع به شخصیته غیره هنری بنیامین شناختی ندارم و به من هم مربوط نمیشه، من فقط به خاطره هنرش و لحظاته زیبایی که با هنرش برامون خلق کرده میرم و با توجه به این دیدم، واقعا هم لذت میبرم، ولی این رو هم میدونم که هنرمندا اگه یه کم پاشون بلغضه کاملا به نابودی کشیده میشن و این یعنی رعایت خطوطه قرمز، معلومه کسی که تو سالن جلوی اون همه آدم داد میزنه بنیامین ...!!! وقتی خودش و از نزدیک ببینه چه رفتاری میکنه، و از اون جایی که بنیامین مدیر برنامه داره (رجب جووون) در واقع اونه که ملاقات ها رو تنظیم میکنه و... پس زیاد از دست بنیامین ناراحت نباش، تو این زمینه باید قبول کنیم لااقل در روزای اجرا چاره ای غیر از این واقعا نداره!!!!!

YEK DOOST گفت...

خیلی متشکرم چه فرقی می کنه عزیز.به لطف شما می دونم کجا باید بشینم تا از چیز هایی که دوست ندارم دور باشم .قبلا این نکات را نمی دونستم و چه بسا می رفتم یک جای نامناسب، می نشستم و خیلی بد می گذشت.البته هنوز مرددم هر چند خیلی از مشکلاتم به خاطر اطلاعاتی که لطف کردید حل شدند.باز هم تشکر

مریم گفت...

این ادا اطوارها فقط از دخترهای تهرانی برمیاد دخترهای شهرهای حتی بزرگ هم در این اخلاقها به پای دخترهای تهرانی نمیرسند بنیامین اگه در شهرهای دیگه کنسرت بده شما میتونید تفاوت رااحساس کنید و بدونید که هر کسی حتی از شهر دیگه به تهران بیاد و اونجا زندگی کنه اگه دختر جوون باشه باز هم همین اداها را درمیاره زیرا در شهرهای دیگه محدودیتها باعث میشه که هم تربیت خانوادگی و هم محیط حتی تحصیلی هم با تهران فرق داشته باشه .

سدا گفت...

کنسرت بنیامین همکف خیلی خوبه دور وبر ما که کسی ابراز احساسات شدید نمیکرد .من با استادم رفتم خوب بود ولی بنیامین از کسایی مثل ما حس وانرژِی نمیگیره اصلا سبک کاریش این مدلی نیست اون یه خواننده جوون پسند هست که نه همه ولی اکثر طرفداراش قشر خاصی اند نوجوون نیستن هر کلمه ای بگم زیاد جالب نیست البته منظورم اون افرادی که کامنت میذارن ودوست دارن بنیامینو ببینن نیست اینا احساسات پاک وخالصانه هست وبعد یک مدتی همین حس در وجودشون تعدیل میشه .منظورم کسان دیگه هست من با رفتن به کنسرت بنیامین ومقایسه اون با کنسرت دیگه فهمیدم بنیامین با این شور وحال هست که معنا پیدا میکنه بنیامین اون همه رو صحنه انرژِی میذاره اگر کنسرتش بری متوجه میشی با با هر کلمه ای که میخونه یک حرکتی میکنه خب بایدم بازخورد بگیره در ضمن اگه بخواد اون کسایی که با معیارهای شما فن واقعی هستن ملاقات کنه مطمئنا تعدادشون از صدتا بیشتره یعنی از هزار نفر حدااقل صد نفرشون دوست دارن یک ملاقات کوتاه داشته باشن وبه قول شما فقط بگن مثلا ازاین کارت خوشم اومد اصلا چنین چیزی عملی نیست طبیعیه مدیر برنامش نخاد هیچ ملاقاتی صورت بگیره چرا فکر میکنید بنیامین با ملاقات نکردن میخاد شخصیت افرادو پایین بیاره اصلا اینطور نیست این برداشت اشتباه شماست

YEK DOOST گفت...

مریم جان منظور من این هست که اینها قشر خاصی هستند یعنی قشر عجیب و غریبی هستند، مجهول الحال!با هویت مجهول و ساکنان واقعی شهر های بزرگ یعنی خانواده های اصیل نیستند .نه حتی فرهنگ دهات اینطور هست !چون میزان تعصب در دهات خیلی بیشتر از شهر ها هست و اگر یک کاری ،یک شهری را فقط متعجب کنه در حدی که ابروش را بالا ببره فقط،مردمان دهات اصلا نمی پذیرند و برخورد خیلی خشنی در ان مورد می کنند.
احتمالا تهرانی های اصیل هم نیستند.هر چند تهران هم تا 150 سال پیش دهات کوچکی بیش نبوده یعنی یک قریه و حتی ساکنان اصیل تهران هم در واقع دهاتی هستند.تهران پیشینه تمدنی خاصی نداره.این یک واقعیته.اما معتقدم این ها رفتار خانواده های تهرانی های اصیل هم نیست
....بعد من خودم تهرانی نیستم .من با افتخار میگم که از یک شهر بزرگ دیگرایرانم که از لحاظ تاریخ و تمدن و فرهنگ عروس و تاج سر ایرانه و و دست کم صدها ساله انجا زندگی کردیم و قبول دارم که تاریخ و فرهنگ و تمدن حتی تهرانی های اصیل در مقابل شهر من ناچیزست.من فرهنگ خانواده های اصیل انجا راخوب می شناسم چون بین انها بزرگ شدم.اما دقیقا تعدادی ازهمان دهاتی های بی نام و نشان در شهر من هم به هر نوع کار الوده ای مشغولند البته به جز متلک گویی دختران به پسران در ملاعام ،نه چون اهلش نیستند ،چون محیط برنمی داره !یغنی تا فعلا اینطور بوده ولی روز به روز تعداد اینها مثل قارچ داره زیاد میشه.البته شک ندارم بعضی هاشون اگر به تهران بیان و مثلا به کنسرت بنیامین این کارها را می کنند!!! درست میگی تهران محیط مساعدی برای این جور افراد هست.کاملا درسته.ولی انها در حال حاضر شهر های بزرگ دیگه در خفا به این کار ها مشغولند مثلا مزاحم تلفنی می شوند و....

..اما به عقیده من افرادی که این رفتار های زشت را می کنند از ساکنان اصیل هیچ شهر و هیچ روستایی نیستند.موضوع ده و شهر نیست.مگر دهات یا شهرستان های کوچک، ساکنان اصیل و با خانواده نداره؟چرا داره. که شدیدا پایبند اصول اخلاقی و فرهنگی خودشان هستند و یک عالم عزت نفس و احترام دارند....من میگم واقعا نمی دونم اینها کی هستند از کجا امدند؟یعنی یه عده بی نام و نشان و بی اصالت بی خانواده بی اخلاق هستند که هویت واقعی انها زیر سواله.در واقع هویتی ندارند که بخواد زیر سوال باشه!!!!اخه به گفته خودشون تهران شده مرکز دهات ایران.چیزی که من دیدم یه عده توی دهات ها و شهرستان های کوچک هستند که خیلی غیر اخلاقی هستند و بی اصالت های انجاها بشمار میرن.اینها راه می افتند میان شهرهای بزرگ و به هر کار زشت غیر قابل تصوری مشغولند و واقعیت اینه اگه یه سفر بره دهات خودش، حتی لباس پوشیدنش را عوض می کنه تا مبادا انها بفهمند!.من خودم اینها را دیدم .از اینها هر کاری بگی بر میاد.کلاهبرداری ها کار همین هاست.قاچاقچی گری مواد کار اینهاست خانه های فساد اینها هستند.اتفاقا بعضی هاشون پیشرفت مالی هم کردند ار راه های غیر قانونی غیر اخلاقی ویا ورود به سیستم های خاصی با خود فروشی و رذالت بعضا در محله های خوب زندگی می کنند و ماشین های خوبی سوار می شوند اما نزدیکشون بری از رفتار و گفتارشون می فهمی که از چه قماشی هستند.خیلی هاشون به کلی جلای وطن کردند!!!!اخه برگردند دهاتشان دنبال چی؟نه آبرو دارند نه جایگاه اجتماعی نه احترام نه ملک و املاک.چیزی ندارند که به عقب نگاه کنند!من فکر می کنم اینها همین طبقات هستند...البته اینها قشر فقیر هم زیاد دارند که می شود همان دختران خیابانی و مواد فروش های سیار خرده پا و غیره و غیره
البته این نظر من در مورد ریشه اینهاست شاید دقیق نباشه.من اینطور دیدم

YEK DOOST گفت...

2


حرف من این هست که قبلا 4 تا پسر غربتی لات به "خانم ها" متلک می گفتند حالا می بینیم یه عده دختر به" پسر ها "دقیقا همان متلک ها را میگن!!!!!!!!!! نه تنها در خیایان ها بلکه در کنسرت...این الفاط که اینها می گویند دقیقا الفاظ متلک مردها به زن ها ست و این خیلی جای تعجب داره!!!!!!!!!!...من فکر می کنم باید با اینها برخورد خشن بشه ...واقعا ادم نمی فهمه چه بر سر جامعه داره میاد با وجود اینها

البته باز یک واقعیت هست که بعضی از دهات و شهرستان های کوچک ایران اصولا شهرت خوبی ندارند .این هم هست.من مثال بارزش در ذهنم امد.این ها استعداد هر کار افتضاحی را دارند و به فساد مشهورند
البته من ادعا نمی کنم که خوب ریشه یابی کردم که اینها کی هستند .من در حد تجربه و شناخت خودم گفتم که انقدر زیاد هم نیست.من واقعا نمی دونم اینها کی هستند و از کدام جهنم امده اند!
من اگر بودم همان وسط کنسرت بلیط اینها را باطل می کردم و از سالن اخراجشون می کردم چون دو بار که ضرر مالی بکشند یا دیگه نمیان یا دو بار فکر می کنند قبل از اینکه رفتار افتضاحشان را شروع کنند.هر چند می دانم این کار اسان نیست چون ارامش سالن را به هم میزنه و جو کنسرت را برای تماشاچی های بی گناه خراب می کنه که اصلا درست نیست.امیدوارم قاطعانه برخورد بشه. نمی دونم چه برخوردی!

YEK DOOST گفت...

سدا جان
خیلی سعی کردم کامنتتون را تمام و کمال بفهمم! اما حس می کنم سر بسته گفتی به این دلیل خوب نفهمیدم.البته سر خط هاش را گرفتم .کاش می شد سر باز بگی و ان لغتی را که جالب نیست هم بگی چون همانطور که می دونی خیلی از معانی فقط با داشتن " اسم" قابل فهم میشن.
اتفاقا نظراتت برام خیلی جالبه و دوست دارم بدونم دقیقا چی هستند اما متاسفانه به دلیل سر بسته بودن ممکن نشد.نمی دونم شاید محیط اقتضا می کنه سربسته بگی
نمی دونم درست فهمیدم یا نه...یک چیز هایی را فهمیدم....

منظورم از اول تا اخر (منهای پاراگراف اخره )که برام مهمه

YEK DOOST گفت...

اقای پیمان
وبسایت شما هم شده مرکز دنیا!!! از تمام کشور ها و قاره ها و خلاصه از هر گوشه دنیا بازدید کننده دارید. خودتون می دونید؟؟
جهانی شدن وبسایتتون را تبریک میگم!بچه ها ما به جهان متصلیم!

مریم گفت...

یک دوست عزیز من تمام حرفاتو تایید میکنم مثلا تو شهر ما به قول امروزیها که خودش یه کلان شهر محسوب میشه کسانی به تهران رفتند که اینجا نمی توانستند هر کثافت کاری یا اداهایی دربیارند و یا پز بدهند که مثلا ما تو تهران زندگی میکنیم هر کس و ناکسی بلند شده و رفته تهران و چون تهران بطور وحشتناکی بزرگ شده و اینها را در تهران هیچ کس نمی شناسه باور کنید من خودم سانس اول روز اول کنسرت بودمقبل از شروع کنسرت اکثریت دخترها که نگاه میکردم مثل اینکه عروسی یا مجلسهای آنچنانی اومدند به قول شما اصلا معلوم نیست که اینها از چه خانواده هایی هستند به خدا من آدم متحجری نیستم و خیلی هم به وضع ظاهری و لباس مرتب و شیک اهمیت می دهم و حتی بنیامین که یک لباس مرتب و شیک پوشیده بود خیلی پسندیدم ولی یک دوست عزیز هر چیزی حدو حدودی داره اگر از حدش خارج بشه لوس و بی مزه میشه و دیگه از چشم میوفته و ارزش واقعی خودشو از دست میده .(آقا پیمان ببخشید که مطالب طولانی شد)

سیما گفت...

سلام سلام سلام بچه ها عجب بحثی شد ها می گم بی خیال حالا دیگه این دخترهای تهرانی نقد نکنید نا سلامتی ما هم یکی از اون هاییم ومریم جان همهی دخترهای تهرانی اون جور نیستن راست می گی اون روز تیپ بعضی ها می دیدی واقعا نمی دونستی این ها کنسرت اومدن یا عروسی ولی خوب جامعه این شکلی شده ولی بچه ها باورکنید من اگه خواستم بنیامین ببینم نمی دونم چه جوری احساساتم بگم به خاطر اینکه واقعا دوستش دارم نه اون دوست داشتن که بعضی از این دخترها به زبون می ارن نمی دونم چه جوری بگم ولی من واقعا روم نمی شد این جملاتی که اقا پیمان می گفت بخوام حتی به زبون بیارم چون شخصیت ادم پایین میاد یه جور جلف بازی متقابلا رجب پور نباید اجازه بده ولی من اون روز هم برای بنیامین گل مورد علاقه اش خریدم هم یه هدیه کوچولو من با رجب پور حرف زدم خیلی مودبانه ازش خواستم یه ملاقات کوتاه داشته باشم با بنیامین به غیر از من چند نفر دیگه هم بودن اقا رجب پور به من گفت اخر برنامه بیا یه کاری برات می کنم که اخر برنامه شد اقا رجب پور هیچ کاری نکرد من وقتی با مامور اونجا خواستم که با اقا رجب پور حرف بزنم یاد اور شم این قدر با من بد حرف زد که نگو اشتباه من این بود یک پسر با خودم نبردم این اقا اجازه داد به خودش با 2تا دختر این طور برخود کنه خوب این برخوردها همه جا وجود داره همین طور که گفتم بعضی ها سواستفاده می کنند راستی سدا جون من نظراتت خیلی دوست دارم خودتم خیلی دوست دارم نمی دونم یه جورایی تحلیل هات خیلی قشنگ راستی اقا پیمان این عکس هم خیلی قشنگ هی دل ما اب کنید ها هر روز یک عکس جدید بگذارید با بنیامین راستی اون کلیپ که فرید احمدی میاد روصحنه می گذارید یا نه ؟؟؟؟

YEK DOOST گفت...

نه مریم جان! اینها متحجر بودن نیست.به قول حضرت علی اینها گل های مزبله هستند!!!! البته گل هم نیستند.خار مزبله هستند! اینها حتی به فرض محال که بتونن ظاهر خودشون را به شکل گل هم دربیارن که نمی تونن، بوی زباله میدن و این بو انها را لو میده!! حتی اگر صد تا شیشه عطر بزنند این بوی زباله هست تا انها را لو بده
موضوع همینه که این غربتی ها فکر می کنند تجدد یعنی این رفتارهای زشت انها!چون اصلا نمی فهمند، ندیدند، حتی ببینند هم قدرت درک و فهم و تجزیه و تحلیل شون پایینه بنابراین پیام غلط را دریافت میکنند و وهیچوقت نمی تونن که بفهمن!ببین !افرادی که این همه سال در قلب امریکا و اروپا زندگی کردند میان ایران از این تغییرات و رفتار های این غربتی ها تعجب می کنند.مثلا یک اقایی بود حدود 50 -60 ساله که از یک خانواده خیلی معروف شهر من هست که اگر اسم خانواده را بگم کل ایران می شناسند یعنی اینکه فکر نکن یه ادم سطح پایین بود که متحجر باشه یا عقب افتاده یا ندیده بعد اصلا هم ادم متعصب یا مذهبی نبود برعکس خیلی روشنفکر..بعد ،از سن تین ایجری در امریکا بزرگ شده بود.حالاخودت حساب کن که میشه چند سال .فقط یکی دو بار کوتاه قبلا امده بود ایران .الان هم بخاطر وکیل و مسائل ملکی اش به تهران امده بود .میگفت من این دختر ها و صحنه ها یی که در پارک های تهران دیدم با این رفتار های بدشون، به خدا هیچ جای امریکا ندیدم.امریکایی که واقعا شهر فرنگه از همه رنگه یعنی هر چیزی که بگی دران وجود داره و هیچ حد و حصری نداره ،چنین چیز هایی را نمی بینی.(می خوام بگم این حرف های ما تحجر نیست عین تجدد و تمدن و تفکر هست)....و همه اش هم همین غربتی ها هستن.مثل قارچ هم در حال رشد هستن.اینقدر زیادن که زشتی شده نرم جامعه.یعنی انگار برای مردم عادی شده
البته به این جاها که می رسم به خودم میگم به من چه.من فقط در حدی که کلاهم را باد نبره می خوام این جامعه درب و داغون را بشناسم وگرنه نه اینها را از خودم می بینم و نه برام مهمه.هر کسی لیاقتی داره و بالاخره در حد لیاقتش زندگی اش فرم میگیره.لیاقت اینها هم همینه.من تنها چیزی که می خوام اینکه از این زباله ها دور باشم .من خودم، نگاهم فقط به افراد ارزشمند هست که البته انها هم کم نیستند.بگذار برات حساب کنم !در همین تهران که در واقع یک ده بوده،اگر هم ادم بزرگ داشته چند تا بوده مگه؟انگشتشمار.مگر یک ده چند تا جمعیت داره که چند تا ادم بزرگ داشته باشه؟! خوبی ها و پیشرفت های تهران را واقعا افرادی ساخته اند که از شهرهای دیگر ایران امده اند که خیلی هاشون افراد بزرگ شهر یا روستای خودشان بودند از لحاظ خانواده -استعداد- روح و افکار و.خیلی چیزهای دیگه .انها بودند که خوبی های تهران را ساخته اند و اما بدی ها و زشتی هاو فسادش را یه عده بی سروپای غربتی از همین قماش ساخته اند و من همیشه به خوب ها و بزرگ ها فکر می کنم و حاضر نیستم کنار دست این زباله ها بشینم چه برسه ارتباط برقرار کنم.حتی نزدیکشون هم بشینی بوی زباله میگیری!!!!
و هدفم این هست که بتونم بفهمم کجا زباله دانی هست تا نروم.چه کسی از مزبله هست تا دور شوم


.....همینطور من ! من هم غربتی های بی سر و پای دهاتی زیادی می شناسم که از دهات استان من اینجا امدند و دقیقا همینطور که میگی هستن.بعضی هاشون وضع مالی شون هم خوب شده و لی اخرش یا معتاد هستند یا نقطه چین!.همینطور لباس می پوشند که میگی زننده دهاتی وار!!!وخلاصه خیلی بدبخت!مجازات این غربتی ها همینه که هر چی هم بدوند به جایی نمی رسن چون خانه اخرشون جهنمه یا اعتیاده یا هزار مشکل دیگه که می دونی .

من شهر خودم را می گم خانواده های بزرگ و افراد بزرگ و توانای(الزاما نه همه از خانواده های اسمی ولی با فرهنگ غنی) زیادی می شناسم که تهران امده اند(در طول سالها.منظورم اینه که از قدیم تا امروز) و الان هم جزو بالاترین مردم تهران هستند.تاجر های خیلی بزرگ.پزشک مهندس دانشمند هنرمند و....اتفاقا انها که ساکنان اصیل شهر من هستند کاملا موفق هستند و کارهای بزرگی در دست شون هست.حتی از شهرستان های استان من هم افراد درخشان زیادی اینجا هستند که ایران را سربلند می کنند اما غربتی نیستند.اصالت دارن.اینطور رفتار نمی کنند.من همیشه به این افراد نگاه می کنم .در واقع ان مزبله ای ها برای من مرده اندو هیچ دغدغه ای هم در مورد بدبختی یا فقر فرهنگی انها ندارم فقط نمی گذارم وارد دنیای من بشن چه فیزیکی چه غیرفیزیکی.به این مرده ها توجهی نکن همون بدی هاشون بدترین مجازتشون هست فقط انقدر دور بمان تا به اتش انها نسوزی این خیلی مهمه.باورت نمیشه من گاهی میشینم درپیت ترین سریال های تلویزیونی را نگاه می کنم و دنبال می کنم چرا؟ فقط تا جامعه و فرهنگ مردم را بشناسم تا سرم کلاه نره یا جوری اسیب نخورم

YEK DOOST گفت...

2-

به عقیده من اگر به جای این ده تهران، یک شهر دیگر که سابقه غنی فرهنگی داره را پایتخت ایران کرده بودند فکر می کنم الان ایران وضع بهتری داشت.ما شهر های زیادی داریم که البته بعضی کمتر و بعضی خیلی زیاد غنی هستند.من فکر می کنم مثلا اگر شهر خود من پایتخت ایران شده بود الان ایران در اوج بود.متاسفانه کج سلیقگی قاجاریه و بعد پهلوی و بعد هم این رژیم.چون تهران در اصل چیزی نداشته که بخواد بده .فکر کن یه ادم گدا را شاه کنی.میشه همین دیگه.شاهی برازنده شاهزاذگان و شاهان هست!


ببین مریم جان خود بنیامین که گویا صد بار در کنسرتش گفته.برای تهرانی ها ست.هیچ جا تهران نمیشه و این حرف ها...درست؟ ...یعنی کنسرت در خور فرهنگ خودشون بوده معلومه که ما را راضی نمی کنه!!!!!!!ما به خیلی از چیزها که اینها مظهر فرهنگ میدونن میگیم کج سلیقگی

سربلند و سرفراز باشی

PeMi گفت...

دوست عزیز سیما :
با حرفاتون کاملا موافقم ! اما خیلی کم بودند اونهایی که طرز فکر و برخوردشون مثل شما بود !
بله اون قطعه ی شعر فرید احمدی رو حتما میذارم ! اما دارم کلیپ ها رو به ترتیب اجرا قرار میدم . امیدوارم که تا اینجا از کلیپ ها لذت برده باشید...

چه فرقی میکنه گفت...

YEK DOOST جون خیلی خیلی خوشحالم که میگی تونستم کمکت کنم! امیدوارم بتونی کنسرت آذر بنیامین رو بری و واقعا از دیدنه هنره بنیامین لذت ببری، به عنوان یه دوست در فضای مجازی، ازت می خوام که زیاد به جو اطرافت اهمیت ندی، چون واقعا جز اذیت شدن کاری و از پیش نمی بری، ما تو تهران(فقط یه نمونه از ایران) میلیون ها آدم رو داریم که دارن با آداب و فرهنگ و تربیت های مختلف زندگی میکنن و وقتی این جامعه آماری بزرگ رو تو یه نمونه آماری کوچیک مثل محیط کنسرت می بینیم متوجه این اختلافات رفتاری میشیم، اگه از دیده مثبت نگاه کنی تا حدودی جالب هم هست که آدمای مختلف و بشه یه جا دید و مقایسشون کرد، اگه همون آدمای شر نباشن که امکان مقایسه وجود نداره، پس وجودشون تو هر محیطی لازمه، مثلا تو کنسرت (که جای شاد و دلچسبی باید باشه)، درسته که گاهی بعضی الفاظه بد شنیده میشه، ولی واقعا اگه شور و هیجانه خیلیا نباشه خواننده نمیتونه ارتباط برقرار کنه و انرژی منفی منتقل میشه، تو کنسرت بنیامین هم چون خودش آدمه انرژیکیه پس نیاز به دریافته این ری اکشن ها داره، چون همکفیا زیاد پایه نبودن خیلی از اوقات به بالکن اشاره میکرد و این یعنی اونا روش اثر داشتن، انتقال احساس مهمه، به قوله قدیمیا : مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد، ما آدما دوست داریم که اگه کاری انجام میدیم سریع نظره اطرافیان و راجع بهش بدونیم، خواننده هم وقتی داره کلی هنر میذاره دوست داره بازخور سریع بگیره تا ببینه مورده پسند بوده یا نه، پس آدمای برون گرا تو اینجور محیطا خیلی برای جمع لازمن، ایشالا خودت میری میبینی که بودشون بسیار بهتر از نبودشونه (منظور در محیطه کنسرته ها)!!!!!

چه فرقی میکنه گفت...

اگه بخوام وارده بحثه اون تیپ آدما بشم هم میتونم بگم قبول دارم که داره تعدادشون زیاد میشه و مهم ترین دلیل این رو هم (البته از نظره من) به حساب نبود زمانه لازم برای تربیت میذارم، دیگه پدر و مادرا وقت و اعصاب این کارا رو ندارن، مادرا شاغل شدن، تعداده بچه ها تو خانواده ها کم شده و برای بازی و تفریح دیگه خواهر و برادری تو خونه نیست و محیط کوچه و مدرسه شده محل بازی که این خودش باعثه تقویته همون نوعه رفتارهای ناپسنده، چون به جای آموزش تو محیطه خونه و از بزرگترا، از محیطه بیرون و گروه همسالان آموزش میبینن، و وقتی تو سن کم چیزی در ذهن آدم رخنه کنه به راحتی امکان خروجش نیست و شخصیته شکل میگیره، واقعا بچه های این دوره با دوره ما زمین تا کهکشون فرقشونه، کلا آدما دارن عوض میشن، خیلی از پسندا ناپسند شده و برعکس، نه دخترا دخترای سابقن نه پسرا، رفتارا داره تو خیلی زمینه ها جابجا میشه، واقعا خدا به داد هممون برسه، چه شود مثلا 50 ساله دیگه که این بچه های بد رفتاره الان بخوان یه نسل دیگه رو تربیت کنن، و به نظرم اصله اصله مشکلات هم اقتصادیه، چون نبود پدر و مادر بیشتر اوقات به همین دلیله پس این مادره تمامه مشکلاته دنیا اینجا هم نقش اساسی داره، امیدوارم حداقل ماها که این تغییرات رفتاری و درک کردیم و اذیت شدیم، تو جامعه کوچیک خانواده هامون نذاریم این اتفاقه وحشتناک بیفته تا لااقل تو محیطه خودمون آروم باشیم و شاید بتونیم همینطور این کار و تو چند جای دیگه بسط بدیم.
پیمان خان جان و دوستان واقعا معذرت که در یه پست بی ربط با این مباحث، دارم فضا اشغال میکنم. از این به بعد فقط راجع به همون پست نظر میدم (این و گفتم چون میدونم آقا پیمان حتما این و میگفتی که دیگه تکرار نشه!!!!!)

YEK DOOST گفت...

سدا جان
خیلی دووست دارم بگی منظورت از قشر خاص که اسمش را نمی تونی انتخاب کنی و بگی چی هست؟ ان اسم چیه؟می پرسم چون نظرت برام مهمه.دارم تصمیم میگرم فردا بلیط بخرم یا نخرم و این تصمیم برام تعیین کننده هست چون اگه تصمیم بگیرم این کنسرت را نرم برای همیشه با بنیامین خداحافظی می کنم و الان برای تصمیم گیری خودم به شرح تو نیاز دارم



شرح هایی که تا حالا از بنیامین شنیدم انقدر متفاوت هستند بی اندازه...هر کسی چیزی میگه که البته به نظر من هیچکدام واقعی نیست .شده داستان همان فیل که در تاریکی لمس می کردند و یکی می گفت دیواره یکی ستون و ..و....
من همیشه قضاوت های خودم را دارم درباره هر کسی و قضاوت هام ،هم، همیشه درست در میان .خیلی سریع به ماهیت پنهان ادمها پی می برم.به نظرم بنیامین عمدا چهره خودش را در تاریکی نگه داشته تا دیده نشه .نمی خواد کسی چهره واقعی اش را ببینه و بشناسه.چهره واقعی او هر چیزی می تونه باشه...البته حدس خودم را دارم که چهره واقعی او چیه.ولی خودش را زنده/live هیچوقت ندیدم نمی تونم مطمئن باشم.فقط بگم به نظر من هیچکدام از این چهرهایی که نمایش میده نیست. من در قضاوت در مورد ادمها یادم نمیاد اشتباه کرده باشم .بزرگترین استعدادمه
از اینها بگذریم چون سوالم این نیست !چون جواب هیچکس من را قانع نمی کنه شاید به این دلیل که تا حالا کسی را ندیدم که بهتر ازخودم به کنه وجودی ادمها پی ببره!

من فقط می خوام کامنت صبح ات را لطف کنی باز کنی طوری که بفهمم .البته اگر امکانش هست ازت خیلی ممنونم .اگر نمیشه اصراری نیست
در هر حال ممنونم

مهسا2 گفت...

سلام با حرف مریم جون موافقم چون تو تهران ازادی (چه منفی چه مثبت )خیلی زیادتر از شهرستانهای دیگه وحتی کلانشهرهای دیگه هست و کنترل رفتار تو شهرستان ها ضروریتر دلیلشم اینه که مثلا من یاد گرفتم چطور رفتار کنم که تو شهر کوچیکی مثل اردبیل با اون فضای بسته حرف و حدیثی پشتم نباشه.پس اگه بخوام و موقعیتش رو هم داشته باشم نمی تونم جلف بازی در بیارم.اما صرف نظر از طول و عرض جغرافیایی هر کس باید خودش شخصیت خودش رو حفظ کنه.من موندم اگه برم خودمو جلوی بنیامین یا هر کس دیگه ای سبک کنم چی عایدم میشه؟با حرفای یک دوست عزیز هم موافقم.خیلی سعی می کنم به روی خودم نیارم چون 99% دوستامون تو همین سایت بچه ی تهران هستن اما به اسم تهران و خود تهرانی ها حساسیت پیدا کردم چون یه عده طرز تفکرم رو نسبت به پایتخت نشین ها عوض کردن.الان فقط از تهرانی ها تصویر کسایی رو تو ذهنم دارم که حق و حقوق شهرستانیها رو می خورن و بعدم براشون جوک در میارن.با عرض معذرت از تموم تهرانی های عزیز....راستش رو هم بخواین از اینکه بنیامین هم اهل تهران هست ناراحتم.و جالبه وقتی ازش می پرسن کجایی هستی می گه تهران اما هیچ اشاره ای به اصالت شمالی و اذریش نمی کنه.این نکته برام عجیبه چون خودم هیچوقت در جواب این سوال اسمی از محل تولدم(تبریز)و جایی که توش بزرگ شدم(اردبیل) نمیارم.ببخشید پر حرفی کردم شاید چون کامنتم طولانی شد کسی رغبت نکنه بخوندش.

رضا گفت...

سلام دوستان عزیز وبا احساس من به خاطر علاقه ای که به بنیامین داشتم ساعت 12 ظهر روز جمعه با ماشین خودم از اهواز حدود1000 کیلومتر راه رو اومدم تهران وخوشبختانه با همت دوستان موفق به تهیه بلیط(البته قیمت بالا) سانس آخر روز جمعه شدم،ولی واقعا به زحمتش می ارزید چون با تک تک آهنگاش خاطره دارم-با آرزوی لحظاتی خوش برای همتون-یه امید دیدار مجدد 5 آذر

رضا گفت...

سلام دوستان عزیز و با احساس ،من به خاطر عشق و علاقه ای که به بنیامین وآهنگاش داشتم وچون با تک تک آهنگاش خاطره داشتم روز جمعه ساعت12ظهر از اهواز با ماشین خودم با حداکثر سرعت ممکن اومدم حدود 1000 کیلومتر و خوشبختانه با همت دوستان موفق به تهیه بلیط سانس آخر شدم و واقعا به زحمتش می ارزید ،با آرزوی لحظاتی خوش وملاقات پاییزی دیگر در 5 آذر

PeMi گفت...

دوست عزیز رضا :
سلام رضا جان ، مقدم شما رو به جمع بنیامینی ها تبریک میگم و البته یه تبریک جانانه میگم بابت این همت و علاقه ات به بنیامین !!!!!! واقعا تبریک داره ! خیلی خوشحالم که به شما خوش گذشته و امیدوارم در کنسرت آینده هم اگر حضور پیدا کردید بهتون خوش بگذره حتما.
موفق باشید.

سیما گفت...

سلام بچه ها دیگه بسه دیگه هر چی دوست داشتین بار این بچه های تهرانی کردین از دخترش گرفته تا هرچی این قدر که هم شما می گید ما تهرانی ها منفور نیستیم دیگه تهران ساختید یک جا که .... ببنید یک سانس کنسرت بنیامین یه دیدن بنیامین به کجا کشوندین اصلا این بحث ها چه ربطی به اینجا داره توهین کردن اصلا ربطی به این پست اقا پیمان داره مریم جان یک دوست عزیز طوری حرف می زنی که ما ها همه ادم های بی فرهنگی هستیم که رفتیم کنسرت بنیامین بنیامین به خاطر صممیت اینکه تو تهران به دنیا اومده گفت هیج جا تهران نمیشه یعنی چه در خور فرهنگ خودشون ما بهش می گیم کج سلیقگی من واقعا نمی دونم این تعبیر ها از کجا اومده اصلا این تصویری که برای خودتون ساختید از کجا اومده حالا هرچی یک دوست عزیز ما هرچی گفتیم عین واقعیت بوده بنیامین همین که هست نشون میده لازم نیست چهره خودش برای ما پنهان کنه شاید تو واقعا دوست دای بگیم بنیامین یک ادم بداخلاق وکه اصلا قابلا تحمل نیست غیرمنطقی هست که هیچ کسی براش مهم نیست شاید این جور فکر می کنی به این شخصیتی اشتباهی که خودت از بنیامین ساختی نز دیک کنی بگی من شخصیت ادم ها می شناسم من فکر می کنم کسی جز خدا از ذات وحقیقت انسان ها خبر نداره طرفددارای بنیامین هرچی گفتن از سر احساسات پاک ومهربونش که فکر نمی کنم توش دوروغی باشه بنیامین همین شکلیه ولی هرچی ما می گیم چرت وپرت غیر واقعی منظورت همین نه نه شاید واقعا می خوای ما همین چیزهایی بگیم ولی نه متاسفانه بنیامین نمی تونه همچین ادمی باشه به نظر من به جای این بحث های حاشیه های اگه واقعا علاقه ای وجود داشت نمی شستیم این همه رو زیر سوال ببریم درباره شخصیت بنیامین این جور قضاوت کنیم یک سری مثل اقا رضا ازاهواز میان تهران فقط به خاطر عشق بنیامین یکسری هم فقط می شینن تو جیه هاتی برای خوشون درست می کنند که اصلا قشنگ نیست حتی توهین هم می شه چه به خود بنیامین چه به خود طرفداراش به نظر من اقا پیمان باید بحث همین جا ببنده وگرنه معلوم نیست دیگه چه اتفاقاتی می افته

PeMi گفت...

دوست عزیز سیما :
به نظر من تمام حرفای شما درسته سیما جان !
من هم تا اینجا سکوت کردم میخواستم ببینم دوستان نظرات افراطی خودشون رو تا کجا میخوان پیش ببرن !! نمیخوام ادامه بدم اما فقط به دوستان باید بگم که تهران یکی از غنی ترین و با فرهنگ ترین شهر های این کشور در حال حاضر هست.
اما این به مسائل دیگه مربوط نمیشه ! با توجه به جامعه ی آماری این شهر بدی ها و زشتی ها هم هست اما واقعا ناچیز هست نسبت به جمعیت زیاد ... که خب گفته های دوستان عزیز مثلا یک دوست و مریم خانوم به واقعیت ها خیلی فاصله داره...
به هر حال امیدوارم که قانع شده باشین و با حضور در کنسرت زیبا و پر انرژی بنیامین انرژی لازم خودتون برای یک سال رو بیاندوزید ! من که این کار رو کردم !!!
آرزوی موفقیت برای بنیامین و بنیامینی های عزیز ..

ایرونی -ایرونی -ایرونی ! گفت...

من م حوصله ی بحثو ندارم .فقط میخام پیمان یا پمی خآن پآسخ بدی
الف> شما پمی خآن چن سآله شه و تو چن شهر دیگه ی کشورمون ایرون پرفرهنگ واسه ی چه مدت زندگی کرده که این نظریه پردازی نغز رو می کنه که تهرون
(تهران یکی از غنی ترین و با فرهنگ ترین شهر های این کشور در حال حاضر هست.)بازم پدرتو رحمت گفتی یکی از!!!!واسه این نظریه پردازی بایستی همه جاهایه ایرون عزیزو زندگی فرمائی با فرهنگای متنوع کاملن آشنا بشی بعد فرمایش بدی که اون خودش چند قرن زمان میبره/!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ب>بعدشم افراطی گری داره از نظره شما و اون خانوم سیما می باره.
نمونه آماری:
سیما گفت:
1 ما هرچی گفتیم عین واقعیت بوده
-(وای اینکه بد جوری تابلوئه:ما هرچی گفتیم عین واقعیت بوده.هر چی!)
2 بنیامین همین شکلیه
(تو میگی فقط خدا ذات بنده هاشو می دونه پس سیما تو از کجآ ذاته بنیامینو می دونی!؟)
(از روانشناسی تا حالآ اسمی شنیدی سیما!؟به جز خدا روانشناسی م می دونه!!!!!!!!)
3 به جای این بحث های حاشیه های اگه واقعا علاقه ای وجود داشت نمی شستیم این همه رو زیر سوال ببریم
(این همه رو !!!!!!-)(زیر سوال ببریم)
4یکسری هم فقط می شینن تو جیه هاتی برای خوشون درست می کنند که اصلا قشنگ نیست
(توجیه هاتی برای خودشون درست می کنند)(اصلا قشنگ نیست)
PeMi گفت:
1تهران یکی از غنی ترین و با فرهنگ ترین شهر های این کشور در حال حاضر هست.
2توجه به جامعه ی آماری این شهر بدی ها و زشتی ها هم هست اما واقعا ناچیز هست نسبت به جمعیت زیاد ... که خب گفته های دوستان عزیز مثلا یک دوست و مریم خانوم به واقعیت ها خیلی فاصله داره...
×اینا همش افراطیه و بی منطق گری/!!!!!!!!!!×
ج-رفیق عزیز کنسرته بنیامینو هر کی خاست میره زوری که نیست اخوی.واسه یه کنسرت معمولی ،ایرونو دیگه خرابش نکن دیگه
د-طبق کدوم آمار و ارقآم فرمآیش میدی/؟!!!!!!!
ذ-میدونم نظرمو حذف می کنی چونکه حرف حساب که جوآب نداره.حذفش کن بعدشم بگو نرسیده دست م!

PeMi گفت...

دوست عزیز ایرونی -ایرونی -ایرونی :
متاسفانه اینکه جواب شما رو بدم اینجا جاش نیست و الا جوابتون رو میدادم و قانع هم می شدید..
من نه تنها در چند شهر این کشور بلکه در کشور دیگه ای مثل ایتالیا زندگی کردم .. و تجربه ی زیادی در مورد فرهنگ ها و آداب فرهنگی و رفتاری آدم ها دارم . و حرفم رو هم از روی منطق زدم که تهران یکی از بهترین شهرهای ایران هست و مردمش هم بسیار محترم ... اینکه بخوام شرح بدم برای شما متاسفانه اینجا جاش نیست و الا دلایل محکمی برای حرفم دارم . امیدوارم که تا همینجا کافی باشه و دیگه ادامه پیدا نکنه ! قضاوت هم با خود دوستان !
موفق باشید.

PeMi گفت...

راستی لینک های ( یادم میمونه ) جایگزین شد و کیفیت خیلی بالا قرار گرفت ! به دوستان پیشنهاد می کنم دوباره یادم میمونه رو دانلود کنید ! و لذت ببرید.

سیما گفت...

درجواب ایرونی ایرونی چه اسمی اولا نشستی نکته برداری کردی برای من برای حرف ها دلیل دارم من هرچی از کنسرت گفتم وهرچی از بنیایمن شنیدم راست بود دلیلی نداشتم بخوام به بچه ها دروغ بگم ذات وسرشت ادم چیزی نیست که کسی بخواد درباره اش قضاوت کنه همون طور که وقتی خدا انسان افرید از روح خودش تو وجود انسان دمید به خاطر همین هرکس برحسب سرشت وذاتی که داره تو جایگاه افرینش قرار می گیره بر حسب اعمالش مورد قضاوت قرار می گیره ولی اخلاق وشخصیت ادم ها چیزی که کردار ورفتارشون قابل تشخیص ربطی به علم روانشناسی نداره احتمالا شما تا حالا اسم روانشناسی به گوشتون نخورده واین اصلا به بحث روانشناسی ربطی نداره من درباره ذات بنیامین حرف نزدم بلکه درباره شخصیت واخلاق بنیامین حرف زدم پس نظر درست بخون این جا جای مسخره بازی نیست مسخره گرفتن هر چیزی پس ادب داشته باش گفتم علاقه های به خاطر اینکه یک هودار بنیامین فقط به عشق بنیامین میره کنسرتش نه انتقاد کردن ادم های اطرافش که که چه کسی می ره کنسرت یا چه کسی نمیره چرا با این تیپ میره چرا با اون تیپ میره به بقیه چه ربطی داره فکر نمی کنم این همه که به کنسرت رفتن به مسخره گرفته شدن از فرهنگشون گرفته تا هرچی ... خیلی کم باشن توجیه هات هم چون تو تهران نیستن نمی دونند چه خبر فقط به خاطرچنداتا حرف وجوک دارن تهران وبچه هاشو به مسخره توهین می گیرن دیگه هر کی ندونه همه می دونند تهران یک شهر با فرهنگ والبته اداب رسوم های مختلف ولی این قدر اصیل نشین داره ما بچه های تهرانیم افتخارهم می کنیم مال اینجا هستیم ما هم نگفتیم کسی به زور کنسرت بره ولی حق هم نداره به بقیه توهین کنه چون خودش تهرانی نیست این با کدوم منطق قابل تو جیه هست تا اونجا که من می دونم اقا پیمان حرفی از بی منطقی نزد حالا که کپی برداری کردی 4تا چیز روش نگذار خودت می دونی نظری که گذاشتی بیشتر به درد خنده می خوره تا تحلیل کردن حرف حساب جواب نداره ا لبته باید دید این حرف حساب چیه ایا واقعا حساب یا توهین مسخره کردن دیگران به نظرمن اقا پیمان نباید این بحث ها جواب داد من خودم وقتی مهسا بهم گفت اومدم دیدم اونم خیلی ناراحت شده بود ولی مرام بچه های تهران چیزه دیگه هست

PeMi گفت...

دوست عزیز سیما :
سیما جان من کاملا درک می کنم شما چی میگین . اما بیخیال ! مطمئنا بچه های وب انقدر فهیم و اهل فکر هستند که بفهمن چه حرفی درسته و چی غلطه و منظور ما چی بوده !
اصلا خودتو ناراحت نکن ! با روی باز حتی با بد اخلاق ترین آدم ها رفتار کن تا اونا هم از تو یاد بگیرن ! مرسی دوست عزیز.
موفق باشی.

PeMi گفت...

دوستان عزیز اجرای قطعات زیبای شناسنامه ، خاطره ها ، یادم میاد ، عاشقی با تو در بخش کلیپ های کنسرت تهران قرار گرفت ! پیشنهاد می کنم همگام با قرار گرفتن کلیپ ها اونها رو دانلود کنین و از اجرای زیبای بنیامین لذت ببرید .

مریم گفت...

با سلام.آقا پیمان معلومه که شما تهرانو دوست داشته باشین امکانات ایران فقط تو تهرونه تو شهر ما به این بزرگی در یکسال یک کنسرت آتهم به زحمت گذاشته میشه ولی در تهران دم به ساعت کنسرتهای متفاوت وزیادی گذاشته میشه ما به خاطر کنسرت بنیامین به تهران میاییم اونم یک سانس چون برامون موندن تو تهران خرج داره باید به شهرمون برگردیم و واسه پنج آذر هم تو حسرت بمونیم ولی شماها هر وقت اراده کنید هر سانسی هم دلتون بخواد میتونین برید به خاطر امکانات تهران هر پیشرفتی میسر هست و بنیامین اگر در جای دیگه بدنیا میومد نمی تونست اسم و رسمی داشته باشه و طبیعیه که تهرانو دوست داشته باشه.

مریم گفت...

خوب شما تهرانیها دس به یکی کردین و پز تهرانی بودنتون به ما میدین بسه دیگه یه کنسرت اومدیم بزارید با حال وهوای کنسرت بنیامین (تو جو کنسرت موندیم)بمونیم واز دیدن کلیپهای کنسرت خاطراتمون زنده بشه .

مریم گفت...

با سلام .آقا پیمان من دو تا نظر نوشتم ولی شما رو وب نزاشتید اگه نرسیده که هیچ و اگه رسیده و اگه بهت برخورده مشکلی نیست من از این پس از این مطالب نمی نویسم .

PeMi گفت...

دوست عزیز مریم :
سلام مریم جان،،باور کنید این مسئله یکی از بزرگترین مسئله های کشور هست که امکانات به طور مساوی تقسیم نشده ! تقصیر تهرانی ها چیه !؟فکر می کنین ما ناراحت نیستیم از این جریان ؟
به خدا قصد من یکی که به هیچ عنوان پز دادن یا قیافه گرفتن یا این مسائل نیست ! چون دلیلی وجود نداره هر ایرانی از هرجای این سرزمین باشه ایرانی هست و عزیز هست برای ما و دلیلی برای این حرکات وجود نداره !
ممنون از نظرت . موفق باشی.

ناشناس گفت...

khodeti pemmi!!!!

ناشناس گفت...

پیمان جان برو موسیقی ایرانیان روی این سجاد پرو را کم کن خیلی پرو هستش با هیچ توپ و تشری از میدون نمی ره و دائما به بنیامین توهین میکنه تو می تونی از دستت برمیاد این بی چشم ورو را ادب کن ممنونم

یک بنیامینی گفت...

سلام پیمان عزیز .از هوادران بنیامین بهادری خواهشمندم که تا اطلاع ثانوی در سایت موسیقی ایرانیان به هیچ عنوان کامنت نگذارید شما خود شاهد هتاکیها و توهین علنی نسبت به بنیامین و هوداران ایشان هستید و این سایت به هیچ عنوان حاضر نیست که این نظرات را تایید نکند و از موضع خود کوتاه بیاید پس تا اطلاع ثانوی این سایت را تحریم کرده و اکیدا کامنتی نگذارید (پیمان عزیز لطف کن این کامنت را هرچه زودتر تایید کن که هواداران بتوانند آن را ببینند . با تشکر )

یک بنیامینی گفت...

پیمان عزیز من در سایت علی آقا همین کامنت را گذاشتم فوری تایید کرد چرا زمان تایید کامنت اینقدر زمان بر است زود تایید کن تا هواداران بتوانند ببینند (میدانم که تایید کامنت و گذاشتن روی سایت زحمت دارد ولی این مطلب من حیاتی و فوری است )