جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۹

~ عکس های مجله ی نسل امروز از بنیامین ~

عرض سلام ،

دوستان عزیز مجله ی ( نسل امروز ) در نسخه ی ( نیمه ی اول آذرماه ) خودش مصاحبه ی جذاب ، مفصل و کاملی رو با بنیامین بهادری انجام داده و به چاپ رسونده که من عکس های این مجله رو براتون قرار میدم ، پیشنهاد می کنم برای خوندن مطلب جالب و این مصاحبه ی زیبا حتما این مجله رو تهیه کنید.

متاسفانه امکان اسکن وجود نداشت .. !

 

پ.ن : پست کلیپ های کنسرت تهران در حال تکمیل شدن هست ! دانلود کردن کلیپ ها رو فراموش نکنید !

موفق باشید

۴۰ نظر:

elnaz گفت...

merci peyman jan kheyli axaye ghashangi boodan . mamnoon.

ناشناس گفت...

پیمان جان دستت درد نکنه ولی چرا عکسها را کامل نگذاشتی در مجله هشت عکسه که تو فقط چهار تا گذاشتی لطف کن کامل بذار

مهسا2 گفت...

سلام پیمان جون خوبی.عیدتون هم با تاخیر مبارک.راستش دیروز اردبیلو زیر پام گذاشتم ولی پیدا نکردم این مجله رو.امروز هم میرم بینم می تونم پیدا کنم یا نه.ممنون به خاطر عکسا.تا 2 ساعت دیگه والیبال شروع میشه و من به شدت استرس دارم...

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
ممنون بابت عكس ها و كليپ ها
من ديروز مشهد بودم و خيلي اتفاقي اين مجله رو ديدم و بعد از رد كردن سكته اي ناقص خريدمش.
به همه هم پيشنهاد ميكنم كه بخرنش چون هم عكس ها بسيار بسيار زيباست و هم حرفايي كه بنيامين زده.
راستي عيد غدير رو با يك روز تاخير بهتون تبريك ميگم و همچنين تولدتون رو با يه عالمه تاخير(راستش يادم بود اما به نت دسترسي نداشتم)
همونطور كه گفتم مشهد بودم براي بنيامين و همه ي بنياميني ها دعا كردم.براي كساني كه هميشه همچون خواهر و برادر دوستشون داشتم و دارم و همچنين براي كساني كه هيچوقت تنهام نذاشتن نه تو غم و نه در شادي


با ارزوي موفقيت بنيامين و همه ي بنياميني ها

PeMi گفت...

دوست عزیز مهسا 2 :
سلام،ممنون مهسا جان از تبریکتون .. مرسی از لطفت.

دوست غزیز پگاه :
سلام خانوم پگاه ، مرسی و ممنون از لطفتون ، امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه و ما رو هم دعا کرده باشین. مرسی بابت تبریکت .

ناشناس گفت...

chi avardi az baramun az consert???
????

سدا گفت...

سلام دیروز کنسرت بنیامین برگزارشد وفوق العاده بود .با وجود برگزاری کنسرتای مختلف در این چند روز واینکه خود بنیامین ده روز پیش سه روز برنامه داشت وتعطیلی تهران استقبال فوق العاده بود ولی این دفعه هودارای دو اتیشه بنیامین نبودن که به کنسرتش میومدن بلکه خانواده ها ومردم عادی بودن که خیلی تو وادی موسیقی پاپ نبودن ولی بین این همه خواننده بنیامینو انتخاب کرده بودن به یه دلیل ساده (چون دوستش دارن )کسایی که تو هیچ نظر سنجی ای شرکت نمیکنن تو هیچ سایتی کامنت نمیذارن خیلی دنبال عکس وخبر از بنیامین نیستن ولی دوستش دارن وبین این همه خواننده اونو انتخاب کردن . وواقعا جای تبریک داره به بنیامین . افرین !نوه ومادر بزرگ خانما واقایون مسن خانواده پزشک وکسایی که به گفته خودشون هزینه تهیه بلیط براشون زیاد بوده ولی به خاطر بنیامین اومده بودن .من که میگفتم هوادارای بنیامین الان نوجوونا هستن حرفمو پس میگیرم نه واقعا اینطور نیست هنوزم همه قشرای جامعه بنیامینو دوست دارن . البته این هوادارا یه عیبی که داشتن این بود که نسبت به هوادارای روز چهارشنبه ساکت تر بودن تا جایی که بنیامین گفت هم ساکتی تون قشنگه هم شلوغی تون !البته بالکنیها وردیفای عقب بازم یه شور وحالی داشتن

سدا گفت...

حالا یه توصیف مختصر کنسرت .اولا بنیامین پیراهن وشلوارقهوه ای پوشیده بود با کت قهو ای شیک واسپرت با یه شال گردن طوسی لنزم نداشت فوق العاده خوش وتیپ وساده بود موهاشم شبیه عکسش تو مجله نسل امروز بود اول ورودش که مردم دست زدن وتشویقش کردن با یه حرکت ظریف یه ذوق کوچولو کرد که خیلی جالب وبا با مزه بود حلاصه ملت کلی انرژی گرفتن بعدم عاشق شدمو خوند بعد سلام وخوشامد گویی واون جمله معروف هیچ جا تهران نمیشه رو گفت ودر سراسر کنسرت با شور وحال چند بار تکرار کرد خلاصه حسابی خودمونم باورمون شد که هیچ جا تهران نمیشه.ضربان قلب بوی عیدی ادم اهنی رفیقا میگن یه عاشق کجای دنیا و...رو اجرا کرد

سدا گفت...

حالا بهتره جاهای با مزه کنسرتم بگم .سالن گرم بود بنیامین وسطای دنیا دیگه مثله تو نداره شال گردنشو دراورد من انگار نفسم باز شد نمیدونم در حال خوندن تو اون یه ساعت اول چطور اون شالو تو گردنش نگه داشت بعد از باز کردن شال مورد تشویق حضارقرارا گرفت چند تا اهنگ بعدم که کتشو در اورد مورد تشویق بیشترقرار گرفت !!موقع خوندن اهنگ اهای تو اولش رو صندلی بود قسمتای اول شعرو اروم دکلمه میکرد مثلا میگفت یااادته اوووون رووووزی که پا گذاشتی رو دلم بعد خیلی جدی به یه گوشه تو سمت چپ نگاه میکرد میگغت اینکارو نکن سه بار این کلمه رو تکرار کرد بعد هر بیت خوندنوبه همون سمتم نگاه میکرد بعضی ها فک میکردن اون گوشه کسی داره کاری چیزی انجام میده که بنیامین با این جدیت میکه اینکارو نکن !موقع خوندن اهنگ ای وای گلم وقتی میگغت ای وای گلم گلایی که مردم اورده بودن خیلی با سلیقه واحترام برداشت وگذاشت روی میز وخیلی اینکارش جالب بود.قسمتایی که تو اهنگای مختلف کلمه دوستت دارم بود اینقدر خودش نمیخوند تا مردم چند باربگن دوست دارم بعد پنج شش بار تکرار مردم که همه با هم بهش میگفتن دوستت دارم خودش با دست اشاره میکرد که نه من بیشتر شمارو دوست دارم محکم کلمه دوستت دارمو تکرار میکرد که من اینو میذارم به پای شیطنتش چون اینقد از مردم دوستت دارم شنید که حدو حساب نداشت .

سدا گفت...

هر روز بهتر از دیروز این جمله واقعا درباره اجرای زنده بنیامین مصداق داره بنیامین تو این اجراش بیشتر از دفعه قبل که من دیده بودم میخندید حرکات نمایشیش کم تر شده بود وبیشتر با مزه وجالب یود با علم واشاره وبه هر ترفندی سعی میکرد واسه مخاطب جذابیت ایجاد کنه خیلی هم حس نمیگرفت وتو خودش فرو نمیرفت فقط کاش اینقد دست به شلوار وکمر بندش نمیزد دلم میخواست یکی بهش بگه باباهمه چی درسته . این دفعه اخر اهنگ دنیا دیکه مثه تو نداره خداحافظی کرد به نظرم بهتر بود ولی جملاتی که واسه خداحافظی میگه خیلی کوتاهه (البته این دفعه چند تا جمله بیشتر گفت) وصحنه رو هم خیلی زود ترک میکنه وقتی اخرای برنامه رجب پور صداش کرد اینقد هول شد بدو بدو اومد من فک کردم چیزی شده !!در ضمن این چیزا که میگم استنباط شخصی منه بنیامین یه جوون فوق العاده محجوب ودوست داشتنی با شخصیت جذاب وجالب هست و حتا رفتار وحرکاتش واقعا با عکسایی که ازش میبینین متفاوته این چیزی که میکم دختر نه ساله منم که یه بار بنیامینو از نزدیک دید فهمید. واقعا جای تبریک داره به خانوادش وخودش که جوونی که جند ساله خواننده پاپ هست وتو کشورای مختلف برنامه اجرا کرده اینقد محجوب ودوست داشتنی هست واینو از طرز نگاه وحرکاتش (نوع دست تکون دادنش )میشه فهمید با ارزوی موفقیت برای بنیامین وهمه دوستادارانش وبه امید اجراهای بهتر وبیشتر

ناشناس گفت...

کنسرت رفتین؟چه خبرا؟گزارش مزارش چی اوردین؟ای بابا هیچ خبری نیست چرا؟[تعجب][تعجب]

ستاره گفت...

سلام
من تازه این وبلاگو پیدا کردم و این نظر اولمه
این مجله رو منم گرفتم دنباله عکسای مجله بودم که این جا پیداشون کردم
لطفا اگه میشه و امکانش براتون هست کنسرت خای بنیامین رو واسه دانلود بزارین چون من مشهدم و نتونستم ای کنسرت ها رو ببینم
خیلی ممنون

ناشناس گفت...

pemi chera scan nemishe?
tohfeh az concert nadari?pemi concet chetor bud?ma ke tehran nistim berim

PeMi گفت...

دوست عزیز سدا :
سلام سدای عزیز !!! واقعا لذت بردم از گزارش کامل و زیباتون ! واقعا عالی بود !
اگه صلاح میدونین گزارش شما رو به عنوان یه پست جداگونه بزنم !
باز هم ممنون بابت گزارش .

دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز من در کنسرت 5 آذرماه متاسفانه حضور نداشتم !

دوست عزیز ستاره :
عرض سلام و خیر مقدم دارم خدمت شما ستاره خانوم !
تقریبا 90% کلیپ های کنسرت های بنیامین در آرشیو باشگاه موجود هست ! اگر مشکلی بود یا پیدا نکردین در خدمتتون هستم.
موفق باشید.

سدا گفت...

خواهش میکنم پیمان عزیز قابلی نداره هر طور خودت صلاح میدونی .اگه دوست داشتی ویرایشم بکن

نویسنده گفت...

سلام.سدا جان اینقدر زیباصحنه های کنسرتو توصیف کردی که میشه به همون زیبایی تجسمش کرد . واقعا متشکر. کاش من هم دخترمومیبردم!!!راستی یه مطلبی می خوام بگم ٍ شب عید غدیر یه مراسم دعوت داشتیم که چندنفراز مقامات روحانی و...هم حضورداشتن ٍدر نهایت تعجب آهنگ "لیلی درپاییز"بنیامین رو گذاشتن .خیلی زیبا بود فکرشم نمی کردم اینطورمکانی آهنگای بنیامینوبشنوم بااینکه نتونستیم به کنسرت بریم اما صدای بنیامین رودرشب قشنگ عید شنیدیم!برای بنیامین وهمه بنیامینی هاآرزوی موفقیت وسربلندی می کنم .

مهسا گفت...

سلاااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود!!!!!!!!!!!!
سدا جان گزارشت خیلی عالی بود هیجانزده شدم!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا جای ما خالی بوده بازم مرسی عزیزم
راستی بچه ها سیماتصادف کرده و مدتیه بیمارستانه به من گفت از طرف خودش به همتون سلام برسونم و از سدا جون هم تشکر ویژه کرد

سدامیتونی فیلمهای کنسرت رو بفرستی؟

PeMi گفت...

دوست عزیز مهسا :
سلام ! مهسا جان امیدوارم که هرچه سریعتر حال سیما خانوم خوب شه . از طرف من بهشون سلام برسونین و احوالشونو بپرسین.
ممنون ازت .

نویسنده گفت...

سلام ٍمهسا جان سلام ما رو هم به سیما برسون. انشاءالله زودتر حالش خوب بشه.

واسه سیما جووون!!!!!!!! گفت...

سیما
چوب خدا صدا نداره وقتی که زد دوا نداره.هر چی بت گفتم بدی نگو بدی نکن..حالا دیدی؟

melika گفت...

sima ta hamin pariruz too mosighiye ma nazar neveshte hala to migi
modatie!!!
modatie!!!
modatie
tasadof karde bimaresanate!!!!!!!
are mahsa???
dorughe charshanbesurie?

مهسا گفت...

سلاااااااااااااام
دوستي كه گفتي چوب خدا صدا نداره و .... مگه سيما به شما توهيني كرده؟يا مگه از شما بدي گفته كه اينجوري حرف ميزني؟
در ضمن مليكا خانوم بچه هاي اين وب من و سيما رو از خيلي وقته كه ميشناسن و من دوست سيما هستم پس دليلي نميبينم كه الكي در موردش حرفي بزنم سيما جمعه صبح تصادف كرد و تا همين الان توي بيمارستان هست احتمالا فردا يا پس فردا مرخصش كنن
از من خواست سلامشو به بچه هاي وب برسونم منم اينكارو كردم الانم دوست ندارم درموردش قضاوت بشه وقتي كه خودش نيست دفاع كنه......

محمد رضا گفت...

سلام من برای اولین بار اینجا میام این ادرس از مهسا خانم گرفتم ولی وقتی بعضی از کامنت ها خوندم واقعا برای بعضی ها متاسفم اول درجواب خانم ملیکا سیما روز 5شنبه به علت سربه هوایی برادرش تصادف جزیی کرد پس شما که می گید سیما تا پریروزکامنتی گذاشته من واقعا موندم چون سیما اصلا خونه نبود پس چرا این قدر بی انصافانه قضاوت می کنید همچنین درباره مهسا خانم ایشون طی این چند روز همش جویای احوال سیما بود پس قضاوت درباره ایشون کار نادرستی هست ایشون هیچ گونه دوروغی نگفتن وشما کاربر دیگه سیما چه بدی به کسی کرده جز اینکه هر توهینی بود شنید چه خودش چه سایر هواداران به خاطردفاع از اقای بهادری چوب خدا صدا نداره اصلا چه موضوعیتی داشت این موضوع به موقعی برمی گرده حق کسی ضایع کرده باشه به کسی ظلم کرده باشه نه اینکه هر توهینی دوست داشتین بهش کردین که خیلی دوست داشتم جواب دندان شکنی به همش بدم وخواهم داد چون من تاحالا از این موضوع خبر نداشتم ولی حالا که خبر دار شدم اجازه توهین نخواهم داد و....پس لطفامواظب حرف زدنتون باشیدودر اخر من دیگه تحمل توهین به سیما ندارم واگه ببینم کسی بخواد اون یا سایر دوستاش اذیت کنه ازجمله مهسا خانم دیگه پاسخ محکمی بهش میدم .ودراخر از مدیریت سایت اقا پیمان بابت تایید نظرات متشکرم !!!!!!موفق باشید خداحافظ

PeMi گفت...

دوست عزیز مهسا :
ممنون از نظرت مهسا خانوم ، سلام من رو هم به سیما برسونین و بگین که برای بهبودی حالش کلی دعا کردم و امیدوارم هرچی سریعتر خوب بشن و به جمع ما برگردن !

دوست عزیز محمدرضا :
سلام ! خیلی خوشحالم که تشریف آوردین و نظر گذاشتین ، دقیقا همینطوره ! من مدت هاست که سیمای عزیز رو می شناسم و ایشون توی وب نظر میذارن و من هیچوقت جز احترام و ادب از سیما چیزی ندیدم . و تاحالا هم کوچکترین بی ادبی یا توهینی از ایشون ندیدم. امیدوارم که هرچی زودتر حالشون خوب بشه و با نظرات پر انرژی خودش ما رو همراهی کنه . و در آخر ممنونم از لطف شما که ما رو در جریان گداشتین.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

salam agha peyman.aya mishe benyamine aziz ro be tore mostaghim molaghat kard?man az tarafdarane ishunam va kheili dust daram ke ghabl az safaram be kharej az keshvar betunam eftekhare didaneshuno az nazdik dashte basham va azashun ghadrdani va tashakor konam.man sa'ey karadam "emaile shakhsie" ishuno peida konam vali moteasefane movafagh nashodam.Benyamin honarmande mahbub va bozorgie ke baraye man vaghean ghabele ehterame.age betunid mano rahnamai konid kheili mamnun misham

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز متاسفانه فعلا امکان ملاقات با بنیامین مقدور نیست ...
اما ای-میلی که بنیامین پاسخ میده این هست ، benyamin@benyaminmusic.com
امیدوارم که موفق به صحبت با ایشون بشید...

ناشناس گفت...

boro baba
az ghole khodet harf bezan peiman

ino yad negerefti hanuz?

سدا گفت...

سلام مهسا جان خیلی ناراحت شدم فهمیدم سیما تصادف کرده خداروشکرکه متوجه شدیم موضوع مهمی نیست امیدوارم زودتر خوب شه سلام منم بهش برسون .راستی متاسفانه من از کنسرت فیلم نگرفتم ولی خیلی حیف شد چون فیلمی هم ازایبن کنسرت ندیدم من فکر میکردم بلاخره یکی از این همه وبلاگ که مربوط به بنیامین هست میاد فیلم میگیره سهل انگاری از من بود! راستی اقا پیمان خوب شد اون گزارشو به عنوان یه پست جدا استفاده نکردی چون اگر از قبل باهم هماهنگ میکردیم من گزارشمو خیلی بهتر مینوشتم ومسائل شخصی وبرداشتهامو نمینوشتم وفقط در مورد بنیامین وکنسرتش مینوشتم واز کنسرتم فیلم و عکس تهیه میکردیم یه گزارش خوب همراه با فیلم حیف شد خب اشکال نداره اگه عمری باقی باشه تو کنسرتای بعدی .

PeMi گفت...

دوست عزیز سدا :
سدا جان امیدوارم که دفعه ی بعدی حتما این اتفاق بیفته !

راستی یه خبر خوب هم دارم برای بچه ها :
اینکه آلبوم جدید بنیامین داره مراحل آخر تنظیم رو طی می کنه ! و طبق شنیده ها البوم کاملا نو و خلاقانه تهیه شده و احتمالا در فروردین 90 منتشر خواهد شد ..
اخبار جدیدتر متعاقبا اعلام خواهد شد..

ناشناس گفت...

salam agha peyman.azinke emaile Benyamine aziz ro be man dadid mamnunam.dar zemn man un neveshteio ke ba'd az javabe shoma be man budo naneveshtam va az tarafe man nabude vali moteassefam.be nazaram aslan kare dorosti nabud.lotfan shoma be del nagir.baz ham mamnunam

ناشناس گفت...

ba arze salam va khaste nabashid.peyman jaan.omidvaram khubo khosh bashi.agar bekhahim ke nazarateman ro faghat shoma bebini emkane dashtane emaile shoma hast?ba tashakor

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
سلام و ممنون از نظرتون .
بله ! این دو ای-میل من هست در خدمتتون هستم.
pt_06@yahoo.com
pemi.88@gmail.com

ناشناس گفت...

salam peyman jaan.man ghablan chand ta email baraye Benyamine aziz ferestadam vali moteasefane hich javabi daryaft nakardam.az koja mitunim bedunim ke be dasteshun reside ya khodeshun khundan?aya rahi hast ke betunim movafagh be daryafte pasokhi azashun beshim?merci

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
سلام ! دوست عزیز ای-میل هایی که به اون آدرس ای-میل زده میشه توسط خود بنیامین خونده میشه ! اما خب جواب دادنش رو بعضی وقت ها میده و بعضی وقت ها هم جواب نمیده ! پیشنهاد می کنم ای-میلتون رو چند بار بفرستید برای اطمینان.

ناشناس گفت...

salam.peyman jan ma konserte 5 azare Benyamin ra sherkat kardim.kheili aali bud.hamechi monazamo moratab bud.shabe kheili khubi bud va be ma kheili khosh gozasht.ejraye Benyamin ham fogholade bud.az talash va zahamate sherkate tarane sharghi ham motshakerim ke barghararie chenin nazm va hamahangi ro emkanpazir kardan.hala ke be hame sabet shod ke tavanaie ijad va hefze chenin nazmi ra darand cheghad behtar mishod age baraye tarafdarane Benyamine aziz ke hamegi kheili dusteshan darim ham vaghte molaghat va didari gozashte mishod ta hameye havadaraneshan forsat va eftekhare didaneshan ra dashte bashand

ناشناس گفت...

salam.peiman jaan khubi?bebakhshid man 1 soal dashtam.un ahange "dire dige dire un ke mikhamesh dare mire" ham az tak ahangaye ghablie benyamine?sedash ke be nazaram sedaye khode Benyamine vali mikhastam motmaen sham

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
نه دوست عزیز . اون آهنگ مال بنیامین نیست .
اگه اشتباه نکنم اون آهنگ مربوط به آرسین هست که صدایی شبیه به بنیامین داره .

ناشناس گفت...

salam Peiman jan, omidvaram khob bashid. mishe befarmaeid mamoolan cheghadr tool mikeshe javabe emailetoon ra bedahid? chon bisabraneh montazre javabe emailham be shoma hastam. ba tashakkor. doostare shoma.

ناشناس گفت...

salam.peyman in duste nashenasemun rast mige?javabe emilato nemidi?yani dige bet email nazanim?

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
مطمئنا اگر ای-میلی که پاسخ بخواهد و به من رسیده باشد پاسخ داده خواهد شد !
موفق باشید.