جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۹

~ کلیپ های کنسرت بنیامین بهادری در تهران ~ ملاقات در پاییز ~

سلام

یک شب به یادماندنی دیشب توسط دوستداران بنیامین تجربه شد ! شبی که به این زودی ها کسی فراموش نخواهد کرد ! شبی که 21 قطعه ی زنده و با استایلی جدید و نو اجرا شد ! شبی که بنیامین اون رو بهترین اجرای زندگی خودش معرفی کرد ( 19 آبان سانس دوم ) ! شبی که بنیامین خودش بود ! شبی که چند تن از دوستان بنیامینی رو ملاقات کردیم ! و و و ….

واقعا میشه گفت که همه چی عالی بود ! و به بهترین نحو اجرا شد !Winking smile

در اینجا جا داره که از دوستان خوبمون در شرکت ترانه شرقی که زحمت برگزاری این کنسرت رو کشیدند و کنسرت به بهترین نحو اجرا شد تشکری جانانه داشته باشیم …Red rose

در این پست کلیپ های تصویری بنیامین در اجرای 19 و 21 آبان سانس دوم قرار خواهد گرفت که امیدوارم لذت ببرید !!! Party smile ( ترتیب کلیپ ها به ترتیب اجرا شده در کنسرت هستش !!! ) و البته سورپرایز زیبای این پست که اجرای بسیار زیبای قطعه ای جدید توسط بنیامین هست که ما اسمش رو میذاریم ( یادم میمونه ) !

دانلود کلیپ های کنسرت : ( به مرور تکمیل خواهد شد ، زود به زود این پست رو چک کنید !! )

دانلود تیزر ورودی کنسرت بنیامین – رمیکس زیبای آهنگ های بنیامین :     2:41  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( عاشق شدم ) :     3:08  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( اینم بمونه ) :     3:29  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( بیا عاشقم کن ) :     2:23  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( صدای قلب تو ) :     3:10  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( رفیقا میگن ) :     3:33  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( شناسنامه ) :     2:16  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( خاطره ها ) :     2:06  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( یادم میاد ) :     3:39  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( عاشقی با تو ) :     3:11  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( یادم میمونه ) :     2:26  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( لکنت ) :     2:49  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( ای وای دلم ) :     3:10 دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( آدم آهنی ) :     4:40  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( من و تنها … ) :     2:59  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( شومینه ) :     3:15 دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( تنگ غروب ) :     4:05  دانلود

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( آهای تو ) :     3:16  دانلود

دانلود کلیپ تصویری دکلمه ی فرید احمدی پیش از قطعه ی (من امشب میمیرم ) :     1:14  دانلود * سورپرایز باشگاه هواداران بنیامین

دانلود کلیپ تصویری اجرای قطعه ی ( من امشب میمیرم ) :     4:22  دانلود

پ.ن : سری عکس های بسیار زیبای موسیقی ما از کنسرت بنیامین در 5 آذرماه رو میتونید از لینک های پایین ببینید.

سری اولسری دوم

۷۴ نظر:

سیما گفت...

سلام سلام سلام بچه های بنیامنی واقعا شب قشنگی بود من هنوز تو جو کنسرتم بنیامین خیلی بااحساس زیبا کار کرد مخصوصا دو قطعه ای که خودش به تنهایی می خوند با نم موزیک شناسنامه وقطعه سوپرایز یا همون یادم می مونه حتی تو چند بار سالن منفجر کرد حنجره من منفجر شده اصلا صدام درنمیاد از دیشب تاحالا از بس جیغ زدم بنیامین تشویق کردم تیزرهایی که اماده کرده بودن هم قشنگ بود یکی از اثرهای جدید ترانه شرقی هم معرفی کردن گروه داتیس بود که وقتی اقا رجب پوراومد روی سن گفتکه تشویقشون کنیم حالا من از سانس دوم خبری ندام ولی خود بنیامین بارها می گفت هیج جا بچه های تهران خود تهران نمی شه وحتی خودش وگروهش وسط برنامه تمام مردم تشویق کردن به خاطراینکه مردم باهاش همراه بودن خلاصه اقا پیمان فوق العاده بود راستی تو سانس دوم اتفاق خاصی نیافتاد سانس اول که مامورها همش گیر می دادن

PeMi گفت...

دوست عزیز سیما :
سلام سلام سلام سیما جان !
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشت !
واقعا همینطور که شما گفتین اجرای بنیامین عالی بود و همه چی فوق العاده بود ! من همچنان صدام از حنجره م در نمیاد !:دی
و اینکه سانس دوم من که اصلا ندیدم گیر بدن و همه چی عالی بود و خود بنیامین گفت که بهترین اجرای زندگیش این سانس بوده...

مريم گفت...

سلام ديشب واقعا شبي بياد ماندني بود
من اومدم جلوي بوفه ولي كسي رو نديدم بعد از تموم شدن كنسرت هم رفتم همون نزديكا ولي دوستاي بنياميني رو نديديم خيلي حيف شد

PeMi گفت...

دوست عزیز مریم :
اتفاقا ما قبل و بعد از کنسرت همون قسمت ها و قسمت راه پله ها و اون قسمت ها بودیم و قبل از کنسرت منتظر شما هم شدیم اتفاقا اما متاسفانه نتونسنیم پیداتون کنیم.

چه فرقی میکنه گفت...

واقعا خیلی خیلی شب خوبی بود به تمامه حاضرا خوش گذشت. بقل دست من یه خانم و آقای جوون بودن که سنگ باید جلوشون شاگردی میکرد. یعنی دریغ از یک واکنش به اون همه هنر و هیجانه بنیامین، تنها نکته منفی کنسرت برای من همین سردی بعضی از حاضرا بود وگرنه خود بنیامین و گروهش که گل کاشتن شدید و باحال بودن، چقدر اجرای بنیامین صمیمی و راحته!!! رجب جون هم که ماشالا آروم و قرار نداشت، برادرانه مامور و معذور هم که حسابی انجام وظیفه کردن. تو سانس اول سر اجرای دوم خاطره ها خیلیا بلند شدن برای حرکاته موزون!!! بیچاره بنیامین وسطه خواندن میگفت بشینید، من فکر کردم شام دعوتیم که میگه بلند نشید!!! خوش به حاله کسایی که امشب میرن، اگه میدونستم انقدر توپه یه سانس دیگه هم میگرفتم.
حالا کنسرته بعدی کی هست ایشالا!!!!! (فکر کن)

elnaz گفت...

emrooz mr rajabpour gof ehtemale tamdide concerte beny baraye 5 va 6 azar mahe ke anooz maloom nis.
ye nokte inke benyamin goft ke az balaie ha khahesh mikonam ba inke kheyli doosetoon daram mesle dishab kari nakonin ke man natoonam sans haye bad concert ejra konam va in yani inke dishab bala ieha too sanse dovom bijanbe bazi daravordan o beny ham aziat shode.

YEK DOOST گفت...

سلام بچه ها\

خوبید؟
خوشحال شدم که اینقدر خوش گذشته و نتیجه خوب بوده و انگار همه چیز خوب بوده به جز همان برادران محترم که البته در حال انجام وظیفه بوده اند!!!!!!

نمیدونم از کجا شروع کنم.خب اول به احترام مدیر سایت از ایشون! اقای پیمان خیلی ممنون از اهنگی که برامون سوغاتی اوردید یا به قول خودتون تحفه.مرسی که به یاد "جا مانده" ها هستید!من که همان نیمه شب(دیشب) داونلود و گوش کردم.حدود 3-4 بود.اما متاسفانه نشد نظر بگذارم که با تاخیر الان می نویسم
خیلی اهنگ زیبایی بود من که دوستش دارم.همان حال و هوای روزهای گذشته ی گمشده را داره.روزهایی که رفتند تا بیایند اما هیچوقت بازنگشتند!انگار جایی جا ماندند!من حس نستالژی عجیبی پیدا کردم.....

چه فرقی می کنه جان.کامنتهاتون واقعا دلچسب بودند.شما به فکر انهایی که نبودند هستید !و این خیلی جای تشکر داره


من ، همانطور که می دونید جزو "جامانده" ها هستم . از وقتی شنیدم که اجرای سانس اول بنیامین با عاشق شدم بوده دچار افسردگی بدی شده ام.البته به بیان بهتر افسردگی ام بسیار زیادتر شده! و فعلا واقعا افسرده و غمگینم.عاشق شدم اهنگ مورد علاقه من هست.البته کل البوم 85 را خیلی دوست داشته ام ولی این اهنگ را وحشتناک زیاد دوست دارم.یک حس غیر قابل وصف و یک کوه خاطره با این اهنگ دارم
..باز قطار رفتو بازمن جا ماندم!..هر دو اجرای تهران با عاشق شدم بوده و من نبودم تا بشنوم تا این را هم به پوشه ی خاطرات خوبم سنجاق کنم.ان روز ها، اخرین خاطرات خوب من بودند و از ان به بعد هیچ چیز برای پوشه "خاطرات خوبم" پیدا نکردم و پیدا نمی کنم



خیلی خوشحال شدم از تعریف های شما دوستان عزیز.رایحه خوبی می اید!عطری در فضا پیچیده که من مدام استشمام می کنم!حس خوبی پیدا کرده ام.


راستی یک چیزی!.....نه !..اول فکرکنم شاید بعد !



my best

ناشناس گفت...

سلام
وای چه کنسرت عالی بود...همه چی عالی بود...شب خاطره ها بود...کنسرت به این زیبایی ندیده بودم...بنیامین خیلی حرفه ای شده ...با تسلط کامل..از هیجان مردم هم کاملا مشخص بود که همه دلشون برای بنیامین تنگ شده بود من با بابا م رفته بودم تا یه زمانی جیغ نکشیدم ..به زور خودمو نگه داشته بودم...ولی وقتی لیلی در پاییز و خوند دیگه نتونستم ...کلا خیلی خوش گذشت...منم افتخار ملاقات شما و دوستان دیگه رو نداشتم ...حیف شد که شادیم صدبرابر نشد با ملاقات شما...انشالله یه فرصت دیگه...ببخشید اقا پیمان عکس دیگه ای از کنسرت نگرفتین...من نتونستم مامورا نذاشتن..موفق باشید

YEK DOOST گفت...

راستی چه فرق می کنه عزیز,

معلومه جای نشستن شما خیلی خوب بوده.میشه بگید کجا بوده؟تشکر
(شاید برای بار دیگه بتونم استفاده کنم)

رژین گفت...

سلام
بعد از ملاقات پاییزی
"منو بارون هردوتامون صدامون یه کم گرفته..."
به امید یک ملاقات شاید بهاری...

پگاه گفت...

سلام سلام
از راه دور شاهد حال و هواى بچه هاى بنياميني چه از طريق نت و چه از طريق تلفن شدم و خواهم شد و اين همه حس خوب هم به من منتقل شده
خوشحالم كه به همه خوش گذشته خيلي خيلي خوشحال
نكته جالب توجه اينه كه صداى منم به خاطر مسابقات واليبالي كه بين مدارس شهرستان بوده حسابي گرفته و باهاتون احساس همدردي ميكنم
راستي شنيدم جناب رجب پور 20 آبان موهاشون رو فشن كرده بودن!!!!!!!!!!!!!

من كه كلى خنديدم.......فكر نميكردم حتي اگه كنسرت بنيامين نياي هم بهت خوش بگذره

راستي بابت كليپ و عكس و تك اهنگ ممنون من كه 24 ساعته ميام و چك ميكنم كه هرچه سريعتر و بيشتر از كنسرت و جزئياتش باخبر شم

موفق باشيد.

YEK DOOST گفت...

در مورد کامنت دیشبم:

سلام
من دیشب یک کامنت نوشتم که می بینم خوشبحتانه هنوز نمایش ندادید.
ضمن اینکه همچنان از زحمات شما تشکر می کنم اما فکر کنم نوشته هام زیادی احساساتی بودند اخه من در یک حال احساساتی قرار گرفته بودم. اگربگم کامنتم را نمایش ندید که احتمالا میدید! پس فقط اضافه می کنم که به نظر خودم مسخره نوشته ام! من به احساسات زیاد خوش بین نیستم و قضاوت های احساسی همشه غلط هستند و من نوشته هام خیلی احساسی بودند!!!!یک جورایی پس شون میگیرم، البته منهای تشکر از شما و دوستان.
خیلی ممنونم.همیشه سرسبز باشید

سیما گفت...

سلا سلام سلام اقا پیمان به ما هم نگفت این بهترین اجراش بوده ولی به نظرمن عالی بود نه اخه می دونید سر قطعه اهای تو وتنگه غروب وخاطره ها ولکنت کلا اهنگ های ریتمیک سالن منفجر شده بود حالا خوب پسرخاله های من و....بااینکه مثل من اونجور بنیامینی نبودن ولی این قد جو گرفت بودنش که به نمی دونستن چه جور بنیامین تشویق کنند به خاطرهمین مامورها همش گیر می دادن بهشون به خصوص اکیپ جلو وپشت ما که خیلی بدتر بودن مامورها همش توهمون ناحیه بون گیر می دادن که بشینید از این حرف ها اعصاب من خورد کردن تو یک قطعه خو دبنیامین ولوم صداش اورد پایین از مردم خواست اروم تر باشن راستی چه فرقی می کنه راست می گه اخرین قطعه بنیامین خاطره ها بود که مردم بلند شدن بنیامین بهشون گفت بشینن جالب بود همه که از پارکینگ میومدن بیرون بنیامین گذاشت بودن نمی دونید چه خبر بود تو ماشین ها خوب من سی دی بنیامین بردم خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت ولی الان هم صدام بدجور گرفت 5شنبه هم که رفتم اموزشگاه اصلا صدا نداشتم تصویر بودم کلا روی سایلنت بودم ادبیات هم امتحان داشتم اصلا هم نخونده بودم سر زنگ ادبیات هم نمی دونستم چی بنویسم معلمون هم از اون گیرها بود اومد بالای سرمن گفت چرا نمی نویسی گفتم بلد نیستم بچه ها گفتن اخه رفته کنسرت از دهنشون پرید بعد عصبانی بنیامین مسخره کرد گفت رفتی خوش گذرونی دیگه منم بهم برخورد جای مفهموم ابیات ومعنی شعرها شعرهای بنیامین نوشتم به جای شعر حفظی شعر های بنیامین نوشتم به جای اسم شاعر ها بنیامین وفرید احمدی نوشتم وروش نوشتم تاکور شود هرانکه نتواند بیند که دیگه من مسخره نکنه چه برسه به بنیامین خلاصه فکر کنم من از سرکلاسش اخراج کنه ولی اصلا مهم نیست عق است بنیامین پس بچه های بنیامینی همدیگر دیدن حیف جای من خالی دوست داشتم شما ببینم ولی ن شااله کنسرت بعدی فعلا بای

PeMi گفت...

دوست عزیز الناز :
احتمالا منظور بنیامین ماها بودیم :دی
اما خب تقصیر خود مامورها شد ! چون اول فقط چند نفر ایستاده بنیامین رو تشویق کردن بعد اومدن گیر دادن بعدش همه بلند شدن ! و ایستاده بنیامین رو تشویق کردن که واقعا فضای زیبایی رو ایجاد کرد.

سیما گفت...

سلام دوباره راستی این تمدید کنسرت واقعا راست خدا کنه راست باشه پگاه جان 4شنبه که رجب پورفشن نکرده بوده من از نزدیک دیدمش باهاش حرف زدم جوون تراز مهربون تر از اونی که بود فکر می کردم 4شنبه من گفتم سالن منفجر شد به خصوص تو قسمت بالکن من گفتم مگه چیه خوب خوانند ه محبوبمون بعد از این همه وقت می بینیم ولی طفلک بنیامین اذیت می کنند تو کیش هم این جور بود بنیامین گفتن دیگه اجازه اجرا بهش نمی دن تقصیر بنیامین که نیست گناه داره اذیتش می کنندیک دوست جان بنیامین همه کنسرت هاش با عاشق شدم شروع می کنه ولی کنسرت باحالی بود خدا کنه باعث نشه دیگه بهش مجوز ندن حالم گرفته شد

PeMi گفت...

دوست عزیز یک دوست :
خیلی خوشحالم از این حس و از این انرژی و از این لطفت دوست عزیز.
واقعا ممنون . واقعا شما و دوستان عزیز ( جامانده ) دیگر خالی بود..

دوست عزیز ناشناس :
امیدوارم در کنسرت های آینده شما دوست عزیز رو هم ملافات کنیم. خیلی خوشحالم که شب خوب و به یادماندنی رو تجربه کردید.

دوست عزیز رژین :
ممنون از نظرت رژین عزیز

دوست عزیز پگاه :
واقعا جای همه ی شما دوستای عزیز خالی بود . خواهش می کنم و البته ممنون از لطفتون پگاه جان.

دوست عزیز سیما :
سلام سلام سلام ! واقعا خاطره و مطلب خیلی جالبی بود سیما جان ! امیدوارم که همه چی خوب و خوش برای شما پیش بره ! و اینکه بله واقعا همه چی عالی بود ! و البته امشب هم در سانس دوم خواهم بود و جای همه ی شما دوستان عزیز رو خالی خواهم کرد.
موفق باشید.

مهسا2 گفت...

خب حالا کمتر پز بدین.....من که اصلا اشتیاقی ندارم این کنسرت و بقیه کنسرتای بنیامین و از نزدیک ببینم.اینم گفتم که بدونین توصیفاتتون دل ما جامونده ها (به قول یک دوست)رو اصلا وابدا نسوزوند.اصلا هر وقت رییس جمهور شدم جوابتونو می دم.بچه های بدددددددددددددد.

سدا گفت...

سلام کنسرت عالیی بود .خیلی با شور حال فقط حیف دخترمو نبردم راستی ما همکف بودیم کلا کسایی که پایین بودن ساکت تر بودن کنار ما یک اقای میانسال بود که کسی بلیطو بهش هدیه داده بود اولش انگار اومده گفتگوی تلویزیونی خیلی شق ورق بود اخراش اونم سر جاش حرکات موزون میکرد وگفت که خیلی بهش خوش گذشته .کلا کنسرت بنیامین خیلی با شور وحال بود ومهم تر از همه صمیمیت بنیامین به چشم میومد (مثل بعضی خواننده ها چوب خشک نیست با اینکه قدرت مانور هم نداره ولی با تمام وجودش با مخاطب ارتباط برقرار میکنه ) به نظرم یه چیزی تو وجود عده ای هست که باعث میشه شخصیت اونا جذاب به نظر بیاد این ویژگی ورای خصوصیات ظاهری مثل قیافه و..هست اون چیز یا ویژکی در بنیامین وجود داره .

PeMi گفت...

دوست عزیز مهسا 2 :
مهسا جان ! باور کنید ما قصدمون دل آب کردن و اینا نیست ! فقط دوست داریم که این حس و انرژی که گرفتیم رو با همه ی دوستانمون که نتونستن بیان به اشتراک بذاریم ! همین !!!

ناشناس گفت...

http://torinorgist.20upload.net/files/1389/aban2/12895512861.wmv


kharabeh!!!!!!!!

ناشناس گفت...

میگم پمی تو اون وب
(www.benyaminfans.ir) یه دوستی به اسم بیتا خواسته بود تیزر افتتاحیه کنسرت بنی رو ببینه.منم واسه بیتا، نوشتم وب تو موجوده و بیادببینه.الآن دیدم علی رحیمی کامنتمو تایید نزده!!!!!دلم واسه کوچیک بودن رحیمی میسوزه.آدم اینقد حسودم میشه که واسه حسودی خودش حق بچه های وبو هم پامال کنه؟؟؟!!!

مهسا2 گفت...

شوخی کردم... من که از خدامه همه دوستای بنیامینی همیشه شاد باشن.پیمان جون پس کی عکساو کلیپارو می ذاری رو وب؟عمو فرید رو اونجا دیدین؟رجب پور گفته خیلی از هنرمندا اونجا بودن.مثلا کیا؟شما خودت کسی رو دیدی؟

چه فرقی میکنه گفت...

YEK DOOSTجون مرسی لطف داری من واقعا دوست داشتم همه بتونن بیان ولی... !
وروده بنیامین به استیج هم جالب بود با یه حالته لطیف و وزین و... انگار که رو ابرا راه میره در حین خواندنه عاشق شدم!!! آره جامون خوشبختانه خوب بود (جایگاه B ردیفه 4) سالنه برج میلاد کلا دو حالت داره، اگه میخوای خواننده و صحنه رو خوب ببینی باید تو همکف و جایگاههای B,C,D بشینی (جایگاهه A دو ردیف داره که اونم VIP) جایگاه B,C,D هرکدوم 10ردیفه، E,F,G رو دقیق نمیدونم ولی اونام تقریبا همین حدودا، B,F روبروی استیجن و بقیه تو زاویه. حالت دوم اگه میخوای خیلی تخلیه انرژی داشته باشی باید بری بالکن، چون همکفیا زیاد متاسفانه این کارو نمیکنن ولی دیده همکف خیلی بهتره، البته سالنه میلاد اینطوره ولی مثلا وزارته کشور هم بالکنش دیده خیلی خوبی داره. بازم اگه سوالی باشه و بتونم جواب بدم خوشحال میشم.
در ضمن امیدوارم که از این حالت افسردگی خارج بشی هرچند این اپیدمی قرنه و بیشتر ماها تو زمانایی دچارشیم و البته این حالت در کناره بدی هایی که داره یکی از خوبی هاش پرورشه استعدادهای هنریه، دقت هم بکنیم تو اطرافمون بیشتره هنرمندا اکثرا تو همین حالتنا!!!!!!!!!

نویسنده گفت...

سلام ٍ امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه ٍ توصیفای شما برای ماهایی که نتونستیم بریم کنسرت خیلی جالبه . من هر وقت فرصت کنم ٍ کامنتای بچه ها رو می خونم . الانم برای با خبر شدن از حال و هوای کنسرت اینجا اومدم.خواستم به دوست خوبمون سیما جان بگم من کارشناس ادبیات و دبیر هستم و از طرفدارای بنیامین .نتونستم به کنسرت برم ولی نوزدهم عصر تو مدرسه آلبوم بنیامین رو گذاشتم . بچه ها شور و هیجانی داشتند تماشایی ٍ حیاط مدرسه واقعا دیدنی بود! صدای بنیامین فضای مدرسه رو پر کرده بود! آره دوستای بنیامینی " تنها صدای عشق است که می ماند" موفق و سربلند باشید.

ناشناس گفت...

خیلی خوش گذشت گرچه صداش اصلا" تعریفی نداشت و هی خارج میشد ولی با کل قضیه حال کردیم... پانتومیم بازی میکرد :)))

سیما گفت...

سلا سلام سلام اقا پیمان بابا ایول بازم می رید خوش به حالتون امیدوارم بهتون خوش بگذره من با مهسا حرف زدم اون شب حسابی به یاد موندنی بوده کاش من بودم با اکیپ شما مهسا فکر کنم دلیل نیامدن بهتون گفت ولی واقعا به خاطر کلاس گذاشتن نبود اتفاقا دوست داشتم شما وبقیه ببینم ولی نشد اقا پیمان من خواستم بنیامین ببینم ولی مامور این قدرباهم بد حرف زد بهم انگار من بهش بدهکارم برخورد گلی که خریده بودم پرت کردم تو صورتش گفتم نخواستم ببینمش خیلی بی ادبن رجب پورهم که من سرکار گذاشت به قولش عمل نکرد گفت اخر برنامه که اخر هیچی به هیچی امیدوارم امشب ببنیدش اگه نشد که هیچی ان شالله کنسرت بعدی بنیامین می بینیم ولی بنیامین تو این چند روز فکر کنم خیلی خسته شده اون بنیامین قبلی نبود دلم براش می سوزه باید کمی به خوش استراحت بده مهسا جون قصد ما دل اب کردن نبود ما از سرذوق تعریف می کنیم ولی قصدمون این نیست عزیزم اقا پیمان برام فرق نمی کنه خوب پیش بره یانه مهم اینکه من حالش گرفتم بهتون خوش بگذره بعدا بگید به ما چه خبر بود ها بی خبرمون نگذارید بای

Saji گفت...

Saji
بنی جونم خیلی دلم واست تنگ شده متأسفانه خیلی دیر فهمیدم که کنسرت گذاشتی امیدوارم زودتر آلبومتو بدی بیرون

ناشناس گفت...

پیمان جان چرا ترانه عاشق شدم دانلود نمی شه

درناز گفت...

سلاااااااااااااااممممممممم...
وای خیلی خوش گذشت . البته من اون روزی که شما بودین نبودم .
خیلیییییییییی خووووووووووووووش گذشت!!!!
راستی اسم جالبی واسه اون شعر جدید انتخاب کردین .
موفق باشین .

PeMi گفت...

دوستان عزیزم :
سلام به همه ی شما دوستان عزیز و گل !
انقدر انرژی و احساس خوب دارم که نمیدونم چه جوری براتون تعریف کنم و یا اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم !!
فقط یه کم بهم فرصت بدید ! مطالب زیاد هست ! و امیدوارم که چیزی از قلم نیفته ! و البته در کل هم فکرم مشغول هست و هم اینکه همه چیز ریخته سرم !! یه کمی بم فرصت بدین خبرای جالب و البته خوبی براتون دارم !
فعلا خبر داغ برای دوستان علاقه مند و دوستانی که موفق به حضور در کنسرت بنیامین در این 3 روز نشدند این هست که به احتمال 90% کنسرت های بنیامین برای روزهای 4 و 5 آذرماه 1389 تمدید خواهد شد ! منتظر اخبار تکمیلی باشید.
راستی لینک قطعه ی عاشق شدم تصحیح شد.

مهسا گفت...

سلاااااااام
خوب هستین؟!واقعا کنسرت بیاد ماندنی بود جای تمام دوستایی که نیومدن به شدت خالی بود من هنوزم تو هیجان کنسرتم هنوز از فازش در نیومدم!!!!
سدا جون خیلی دوست داشتم ببینمت ولی متاسفانه نشد چهارشنبه سانس دوم بودی؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.آقا پیمان از کنسرت جمعه تعریف کنید بهتون خوش گذشت؟تونستین بنیامینو از نزدیک ببینین؟با رجب پور دوباره صحبت کردین؟
هر وقت اسم رجب پورو میبینم یاد پیچوندن میافتم!!!!!!واقعا تجربه ی جالبی بود!!!!!!!!!

مسعود داعی گفت...

در جواب دوست عزیز ناشناس که فرمودن نظرشون در بنیامین فنز تایید نشده :
دوست عزیز این چند روز تمام نظرات رو شخص بنده تایید کردم و نظر شما اصلا ثبت نشده بوده ! من حتی نظری که به ما توهین کرده بود تایید کردم ! دلیلی نداره نظری که راجع به وب داداش و دوست عزیزم پیمان باشه تایید نکنم .
ممنون

YEK DOOST گفت...

سلام بچه ها
خوبید؟



چه فرقی میکنه جان.واقعا از توضیحاتتون خیلی ممنونم.حالا متوجه شدم دنبال بلیط کدام قسمت ها باشم! من که هم بی سر و صدا هستم و هم دست به سینه!! و هم اینکه فیلم نمیگیرم یعنی در کل با انظباط بیست(!!!! )،بنابراین واهمه ای از برادران محترم امنیتی ندارم! هر چه قدر هم دلشون بخواد نمی تونن به قول بچه ها به من گیر بدن(تازه حتی ممکنه من را جلوی همه بلند کنند و به عنوان الگو و اسوه ی یک تماشاچی منظم و مرتب و دلخواه خودشان (!!!) تشویق هم کنند!!!!.فقط دیدصحنه و اجرا هست که می خوام و هم اینکه از سر و صداها دور باشم و دید مستقیم را به زاویه دار ترجیح میدم که میشه: B & F؟درسته؟
....فقط یکی دو سوال دیگه هم دارم که ممنون میشم لطف کنید راهنمایی کنید.یکی اینکه جایگاه تماشاچی ها، شیبدار که نیستند؟(یعنی اینکه ردیف های جلو، پایین تر از صحنه قرار بگیرن)؟؟اگر اینطوره از کدام ردیف سطح جایگاهها نسبت به صحنه مناسب میشن؟
دیگه اینکه چطور واز کدام مرکز فروش می تونم بلیط مورد نظرم را تهیه کنم؟.اخه میخوام خودم انتخاب کنم نه اینکه هر جا انها هوس کنند.
راستی یک سوال دیگه کنسرت اینده که حرفش هست درسالن میلاده یا وزارت کشور یا شاید محل دیگه؟؟معلوم هست؟
واقعا ازتون تشکر میکنم
تعریف هاتون هم واقعا جذاب هستند .انجا که گفتید بنیامین چنان گفت بشینید که من فکر کردم شام دعوت داریم!خیلی با نمک بود .فکرش را کنید بنیامین در وسط اجرا باید تذکر هم بده! این یعنی انقدر تحت فشار گذاشتنش که باید نصف حواس اش به تماشاچی ها باشه تا مبادا! انهم در حین اجرا!!!
××××××××××××××
سیما جان خیلی خوشحالم خوش گذشته .می دونم چقدر دوست داشتی بری که رفتی!... از توضیحی که دادی واقعا ممنونم. پس بنیامین همیشه" عاشق شدم" را اول کنسرت هایش می خونه؟؟؟؟واقعا؟ یعنی در اول سانس اول یا اول هر سانس؟این برام مهمه لطفا جواب بدید تا بدونم باید حتما سانس اول برم یا هر سانسی میشه؟اقای پیما ن شما که سانس دوم بودید یا سانس اخر دیشب، باز هم عاشق شدم را در اول سانس خواند؟؟؟میشه راهنمایی کنید؟


××××××××××××××
اقای پیمان ما صبر داریم.منتظر هم می مونیم. من که میدونم شما خودتون در اولین فرصت همه چیز را در اختیار بازدید کنندگان قرار میدید بنابراین عجله ای ندارم.خیلی ممنون
همین اینکه هر بار یعنی چه کنسرت اول و چه این کنسرت، شما همان نصف شب امدید و پست کردید گویای همه چیز هست و دیگه نیازی نیست که این حرف گفته بشه که چقدر به فکر بچه ها هستید، بیشتر" جامانده" ها!
من کنسرت زمستان پارسال ، نصف شب بود (که فکر کنم حدود 2-3 بود) که دیدم پست کنسرت را گذاشتید .داشتم از شگفتی و تعحب می مردم که چقدر احساس مسئولیت می کنید و چقدر به یاد همه هستید...و چهارشنبه شب هم از حدود 2 اینجا بودم چون شک نداشتم که پست کنسرت را همان نصف شب در اولین فرصت میگذارید.انشب همان نصف شب سوغاتی هامون را دادید که نمی دانم به سهم خودم چطور تشکر کنم!
من همان لحظه سوغاتی ام (یادم می مونه) را باز کردم! و خیلی خوشحال شدم...
و با اسم رمزی که داشت که"" اینم بمونه"!, رفتم در دنیای زیبای خودم که "یادم می مونه"!قشنگی هاش "یادم می مونه"!

YEK DOOST گفت...

2-

××××××××××××××
مهسا 2 جان
دیروز ان کامنت تون را که خواندم اینقدر احساس غم کردم....این روز ها که در فاز احساسی هم که هستم صورتم پر از اشک شد...خیلی خواستم بیام چیزی بنویسم براتون مهسا جون ، ولی نتونستم .هیچ حرفی پیدا نکردم.هر چی تو ذهنم میگشتم تا حرفی بزنم، چیزی پیدا نمی کردم.می تونم خودم را جای شما بگذارم و بفهمم....خب امدن به تهران از بقیه استان ها واقعا برای خیلی ها میسر نیست در حالیکه خیلی دوست دارند به کنسرت بنیامین بیان .ای کاش اقای رجب پور طوری ترتیب بدن که برای استان های دیگه هم کنسرت بگذارن.من واقعا ارزومندم عزیزم.ارزومندم اقای رجب پور که میگن خیلی غیر ممکن ها را هم می تونن ممکن کنند این ممکن را ممکن کنند!
همیشه شاد باشی عزیزم

×××××××××

بچه های عزیز از همه تون متشکرم که با کامنت هاتون فضارا عطر اگین کردید.چه انرژی خوبی در فضا جریان داره!
از بنیامین که واقعا یک دنیا متشکرم.از اقای رجب پور هم باز، خیلی احساس قدردانی و امتنان می کنم

به قول پگاه جان، چه حرف قشنگی زد که گفت: نمی دونستم کنسرت بنیامین رو حتی اگه نری ،اینقدر بهت خوش می گذره!
..... من هم خواستم بنیامین بدونه که به " جامانده" هم خوش گذشته!
(البته به لطف دوستانی که رفتند و خاطراتشون را چه زیبا برای "جامانده "ها تعریف می کنند وانرژی مثبت شان را سخاوتمندانه انتقال میدن و وبسایت هایی که همان نصف شب اپ می کنند تا سوغاتی هایی را که از کنسرت برای جامانده ها اوردن را به انها بدن و کلا بستری را ساخته اند که این رد و بدل های احساسی و اطلاعاتی چه زیبا ممکن بشه!)

سدا گفت...

من چهارشنبه سانس اول بودم شاید اگه کنسرت تمدید شد یه بارم با دخترم برم منم دوست دارم طرفدارای بنیامینو ببینم راستش زمانی که من میخواستم بلیط بگیرم همه جا گفتن فقط همکف داریم همکف هم گرونه حتا زمانی که فهمیدم جمعه تمدید شدبعد از ظهرش زنگ زدم گفتن بالکن نداریم حالا امیدوارم بتونم دخترموببرم .راستی شما که کارشناس ادبیاتی خوشحال شدم کامنتتو دیدم منم کارشناس ادبیات هم روانشناسی هستم چیزی که تو کنسرت به چشم میومد این بود که هشتاد درصد اونایی که اومده بودن سنشون خیلی کم بود چرا شما کنسرت نیومدید امیدوارم بتونید تو کنسرتای بعدی شرکت کنید .راستی محیط اونجام خیلی معمولی بود خود منم اول نمبدونستم هیچ چیز خاصی نداشت . خیلی خوب بود ومنظم.درضمن سیما چقد با شور و شوق از کنسرت تعریف میکنی خوش به حالت کاش اون انر ژی که تو از کنسرت گرفتی منم میگرفتم البته کنسرت عالی بودا اشکال از منه امید وارم همیشه همینطور با انرژی وسبز باشی تو درساتم موفق امیدوارم بنیامینم ببینی

YEK DOOST گفت...

تصحیح می شود
-----------




پاراگراف اخر:
(وبسایتی که همان نصف شب اپ می کنه تا سوغاتی هایی که از کنسرت برای "جامانده" ها اورده را به انها بده و کلا بستری را ساخته که این رد و بدل های احساسی و اطلاعاتی چه زیبا ممکن بشه!)

PeMi گفت...

داداش مسعود :
دوست عزیز ناشناس ، داداش مسعود درست میگه ! من از چشم خودم بیشتر به داداش مسعود گل اعتماد دارم ، نظرت نرسیده ، دوباره بذار .

دوست عزیز یک دوست :
یک دوست عزیز واقعا این انرژی کامنتات بی حد و حساب هست ! واقعا تشکر می کنم بابت لطفت به من و سایت . من هرکاری می کنم فقط وظیفه هست و البته به خاطر بنیامین و بنیامینی ها . در مورد عاشق شدم اینکه بله ! در تمام کنسرت ها بنیامین اجرا رو با قطعه ی ( عاشق شدم ) آغاز می کنه و معمولا این قطعه و دنیا دیگه مثل تو نداره رو 2 بار اجرا می کنه. و اینکه کنسرت احتمالی 4 و 5 آذرماه در همان سالن همایش های برج مبلاد برگزار خواهد شد.
و خب برای ما افتخار هست که در این 6 سانس که برگزار شد در هر سانس هر 1600 بلیط موجود فروخته شده و پیش بینی این استقبال به این صورت هست که حتی 4 سانس احتمالی که قرار هست تمدید بشه اونها هم با همین استقبال مواجه خواهد شد ! و حالا شما این اجراها رو با اجرای پارسال مقایسه کنید..از لحاظ کیفی ، مدیریتی ، اجرایی و و و و و و .... که اونجا حتی تعدادی بلیط باقی ماند اما اینجا ...... دیگه خودتون دارید استقبال رو میبینید !!!!

در ضمن معذرت می خوام که به خاطر زیاد بودن مطالب من فرصت نکردم به دوستان تازه وارد و عزیزی که کامنت گذاشته بودن خیر مقدم بگم ، حالا فرصتش هست که بگم به جمع ما و بنیامینی های عزیز خوش اومدین..منتظر مشارکت بیشتر شما در مباحث و نظرات و کمک به من برای اداره ی هرچه بهتر یکی از مراجع برای بنیامینی های عزیز هستم .
موفق باشید.

YEK DOOST گفت...

اقای پیمان
من که نتونستم عاشق شدم را داونلود کنم هر چند خیلی وقته دارم تلاش میکنم.یک بار تا 3 درصد کرد ولی از ای اس پی که قطع کردم دیگه نشد...عجیب شده مثل یک دور باطل .بین 3 تا پیچ چرخ می زنه ولی دانلود نمیکنه.شده چرخه باطل
ان سرور دیگه که اهنگ یادم میمونه را اپلود کرده بودید برعکس این یکی خیلی سریع و اسان بود.نمیدونم چکار کنم..کلی وقتم را گرفت و خسته ام کرد بی نتیجه
نمیشه روی همان سرور بگذارید.این سرور خیلی بدقلق هست...مرسی

سیما گفت...

سلام سلام سلام اقا پیمان ما صبرمون کم تو روخدا بگید دیشب چی شد من خودم خدایش صبرم خیلی کم اره سدا جان من خیلی خوشحالم بنیامین دیدم هنوز که هنوز تو فاز کنسرتم وقتی کنسرت تموم شد اصلا دلم نمی خواست که برم گرچه بعضی این ماموران محترم حال من گرفتن اقا رجب پور من پی چوند ولی فقط به عشق بنیامین اصلا موردی نیست اره یک دوست جان اقا پیمان جواب سوال شما داد بنیامین همه کنسرت هاش با عاشق شدم شروع می کنم نمی دونم 4و5 اذر می تونم بیام یا نه چون درست روز کنکور ازمایشیم هست اصلا اعصابم خوردراستی صدا جان تونگران دخترت بودی من سانس اول که رفتم بچه های هم سن وسال دختر عزیزت اومده بودن حتی پیرزن وپیرمرد هم دیدم که اومده بودن من خیلی تعجب کردم اخه مامان بزرگ من بنیامین خیلی دوست داره به قول خودش بنجامین می خواست بامن بیاد ولی بابام گفت مناسب سن مامان بزرگم نیست اون فضا ولی اشتباه می کردیم افسوس می خورم کاش مامان بزرگم با خودم می بردم راستی کاش استاد ادبیاتم یک ذره مثل شما 2تا دوست گلم بود ولی حیف که ولش کن اصلا ازش خوشم نمیاد .من خودم خواستم از کنسرت بنیامین فیلم بگیرم ولی این قدر تو جو کنسرت بودم یا اصلا یادم می رفت دکمه ضبط بزنم یا اینکه بیشتر از پای بنیامین گرفتم تا خودش حالا منتظرم تا اقا پیما ن کلیپ هاش بگذاره چون خدایش حرفه ای فیلم برداری می کنه منتظریم ها

چه فرقی میکنه گفت...

خواهش میکنم YEK DOOST جون. استسج برج میلاد حدود یک متر از زمین بالاتره، انقدر بلند نیست که ردیفای جلو گردنشون به خاطره نگاه کردن درد بگیره، شیب سالن هم نسبت به سایره سالن ها نرماله، یعنی اگه بزنم به تخته یه آدمه تنومند هم تو صندلیه جلویی بشینه میشه استیج رو دید و اونطور نیست که ردیفای جلو مزاحمه دید بشن. شیب همکف خوبه اگه انتهای سالن هم باشی راحت استیج و میشه دید، ولی بالکن اصلا اینطور نیست، شیبش خیلی تنده و یه جاهایی فکر نکنم جز ال سی دی سالن چیزی دیده بشه. بالکن باید ردیف های جلو باشی حتما تا چیزی عایدت بشه. ولی با توجه به اینکه در تولید آلودگیه صوتی بسیار کم مصرفی گویا (با توجه به گفته های خودت) همون همکف عالیه مخصوصا جایگاه B و F. البته من یه بار E نشستم اونم خوب بود و جز ریز شدن عوامل روی سن نسبت به ردیفای جلوتر، هیچ مشکلی نبود!!!!!

در مورده خرید بلیط من تا چند وقت پیش تلفنی تهیه میکردم، ولی از اونجایی که کنسرتایی مثل بنیامین مهمه و نمیشه آدم به این راحتی اطمینان کنه، حضوری رفتم دفتر ققنوس و اونجا خودم گفتم کدوم جایگاه و ردیف و میخوام(البته در صورت موجود بودن بلیط اون جایگاه ها این کار ممکنه)، تلفنی هم میتونی جایگاه و ردیفتو بهشون بگی و اگه انسانهای شریفی باشند همون و برات میفرستن. همیشه باید امیدوار بود!!!

در مورد کنسرته بنیامین هم امیدوارم باز میلاد باشه، چون از شرایطه استانداردتری برخورداره.

متاسفانه رفتار بعضی از هوادارا (که البته از روی عشق و شوقه)، ممکنه باعث بشه که خواننده دیگه نتونه به راحتی مجوز اجرا بگیره و این یعنی مرگ تدریجیه یه هوادار که اونم باعث خودشه، ما باید بدونیم و یتونیم این حقیقت و قبول کنیم که نباید تحت هیچ شرایطی از صندلی سالن اجرا بلند شیم حتی در صورت انفجار و احتراق و...!!!!! تا کاملا همه چی آروم و تحته کنترل باقی بمونه وگرنه دودش تو چشمه خودمونه.

اگه بازم سوالی باشه خیلی خوشحال میشم بتونم جواب بدم.

چه فرقی میکنه گفت...

در مورد کنسرته بنیامین هم امیدوارم باز میلاد باشه، چون از شرایطه استانداردتری برخورداره.
متاسفانه رفتار بعضی از هوادارا (که البته از روی عشق و شوقه)، ممکنه باعث بشه که خواننده دیگه نتونه به راحتی مجوز اجرا بگیره و این یعنی مرگ تدریجیه یه هوادار که اونم باعث خودشه، ما باید بدونیم و یتونیم این حقیقت و قبول کنیم که نباید تحت هیچ شرایطی از صندلی سالن اجرا بلند شیم حتی در صورت انفجار و احتراق و...!!!!! تا کاملا همه چی آروم و تحته کنترل باقی بمونه وگرنه دودش تو چشمه خودمونه.
اگه بازم سوالی باشه خیلی خوشحال میشم بتونم جواب بدم.

YEK DOOST گفت...

چه فرقی می کنه عزیز
سلام
خیلی خیلی متشکرم از توضیحات جامع و کامل و مفیدتون.کاملا سر رشته کار دستم امده
بله همکف کاملا مناسب من هست که البته انطور که متوجه شدم B بهتر از f هست چون احساس می کتم F از صحنه خیلی دوره.B نه تنها به صحنه نزدیکه بلکه از سر وصدا هم دورتره!اتفاقا من مایلم جایی بشینم که بیشتر در معرض دید و کنترل نیروهای امنیتی باشه فقط تا از سر و صدا یا همان الودگی صوتی جانبی دور باشم!می خوام اسوده باشم
در ضمن در سایتی خواندم اقای رجب پور گفتن در صورت تمدید در میلاده

در مورد توضیحاتتون درباره خرید بلیط هم خیلی ممنون.متوجه شدم.فقط ققنوس ادرسش کجاست؟
...اینطور که من درک میکنم صندلی مورد نظر من زیاد پرطرفدار و مورد توجه خیلی از تماشاچی ها نیست!! پس امیده که من راحت بدست میارم.

من هم خیلی موافقم با رعایت یک سری اصول از سوی تماشاچی ها.راستش من ربطش نمیدم به حکومت یا رجب پور یا زور یا جو یا هیچ چیز دیگه .به عقیده من رفتار درست اینها را حکم می کنه .من از هر نوع شلختگی در رفتار و توحش بدم میاد مگر عمدا قصد مزاحمت و اغتشاش تخریب و خرابکاری قتل و غارت را داشته باشم که که در ان صورت هم قبلش اعلام میکنم اصلا هدفم همینه!!!!


باز هم تشکر می کنم.راهنماییهاتون خیلی مفید بودند
سربلند باشید



توصیفات شما از کنسرت خیلی جالب هستند.طنز دلچسبی داره ..بیشتر جنبه حسی دارند....توصیف هر کسی به نحوی هست.مثلا بعضیها به جنبه دیداری توجه کردند بعضی شنیداری...و خلاصه کار یکی مثل من که فقط شنونده هست و خودش هیچی را ندیده و تجربه نکرده خیلی جالبه چون مثل ساختن پازل قطعه ای هست که باید هر قطعه را از جایی بردارم در جای خودش قرار بدم تا یک تصویر نسبتا شبیه را ذر ذهن خودم بازسازی کنم...کاملا جالبه!

نویسنده گفت...

سلام ٍ برای شما دوستان بنیامینی آرزوی شادی و موفقیت می کنم. سدا دوست عزیز من هم از دیدن کامنت شما خوشحال شدم.راستی اگه دوباره کنسرت برگزار بشه میری ؟
آقا پیمان از شما هم متشکرم ٍ خسته نباشید ٍ مخصوصا به خاطر آهنگ "یادم میمونه" .موفق باشید

PeMi گفت...

دوست عزیز نویسنده :
خواهش می کنم دوست عزیز ، وظیفه هس !
ممنون از لطف و نظرت.
موفق باشی.

چه فرقی میکنه گفت...

YEK DOOST جون شما خیلی لطف داری!دلچسبی از خودتونه!!!!! خواهش میکنم. آره بیشتره مردم طالبه تخلیه انرژی و هیجان هستن تا سکوت در کنسرت، امیدوارم کنسرت بعدی بنیامین رو بتونی بری و یه جای خیلی خیلی خوب هم بشینی تا لذتت مضاعف بشه. بازم اگه سوالی باشه و بتونم بجوابم خوشحال میشم، آدرس ققنوس هم میدان تجریش،روبروی سینما آستارا، پاساژه حیدریان، طبقه دوم.تلفنش هم 22728007 و 22738007

YEK DOOST گفت...

سلام چه فرقی می کنه عزیز
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی هاتون.امیدوارم کنسرت برگزار بشه و تشریف ببرید و استفاده کنید.توضیحاتتون خیلی دقیق و مفید هستند.سربلند باشید

ناشناس گفت...

yadam mimune ro bezar
tond zuud sariiii
kei mizari?

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
چشم ، سعی می کنم که امشب حتما کلیپ یادم میمونه رو قرار بدم.

ناشناس گفت...

montazeram pemi
yadam mimune r bezar

ناشناس گفت...

mersi

ستاره گفت...

خیلی خیلی خیلی ممنون

PeMi گفت...

دوست عزیز ستاره :
خواهش می کنم ستاره خانوم . این پست به مرور تکمیل خواهد شد .

ناشناس گفت...

گزارش تصويري از کنسرت 5 آذر بنيامين بهادري در برج ميلاد تهران http://BenyaminFans.blogfa.com

ترانه گفت...

سلام
خوبی؟
ترانه واژه با کلیپهای 5 اذر کنسرت بنیامین بهادری به روز شد. منتظر حضور شما دوستان هستیم.[لبخند][گل]

غزل_بلاگ بنیامین گفت...

سلام....
بله بله...خیلی کنسرت خوش گذشت واقعا..خیلی...!!!!!

ستاره گفت...

واقعا از کلیپ هایی که گذاشتین خیلی خیلی ممنون
هاخ ماها که نمی تونیم بریم دلمون به همین کلیپ ها خوشه
بازم خیلی ممنون

PeMi گفت...

دوست عزیز ستاره :
خواهش می کنم ستاره خانوم .
تازه هنوز به اون قسمت سورپرایز کلیپ ها که اون دکلمه ی فرید احمدی هست نرسیدیم!

ناشناس گفت...

پیمان جان چرا بقیه کلیپها را نمیذاری؟منتظر هستیم

مهسا2 گفت...

سلام.خوبین خوشین سلامتین؟پس کی دکلمه عمو فرید رو می ذارین رو وب؟بابا مردیم از انتظار.
راستی جوک قرن رو هم می تونین تو سایت موسیقی ایرانیان تو همون قسمت عکسای کنسرت ابان ماه بخونین.یه بنده خدایی قانون نسبیت!!!!کشف کرده و یه بوق و کرنا گرفته دستش که بگه منم هستم....خوشم میاد سه سوته امار هممونم در اوردن.خوبه که انقد مهم شدیم که از این وب میرن اون وب که بیوگرافیمونو در بیارن.خدا به این جماعت بیکار عقل بده...

مریم گفت...

با سلام .و باسلام خدمت شما آقا پیمان . ترا خدا مهسا جان ترا به جون هر کی دوست داری اینهارو به جان ما ننداز . میبینی که این جماعت چقدر بیشعور و بی شخصیت هستند که به هیچ کدام از طرفداران بنیامین رحم نکردندخودت شاهدی که چطو به بنیامین و طرفداران بنیامین توهین کردند مسخره مان کردند هر چه از دهنشان آمد نثارمان کردند حتی در وسط کامنتها یک نفر به موسیقی ایرانیان توصییه کرد که جلوی این هرج ومرج را بگیرد ولی شما آقا پیمان شاهد بودید که موسیقی ایرانیان حتی یکبار هم که شده جلوی این آدمها را نگرفت بطوری که چنان گستاخ و پرو شدند که حتی یک نفر هم نمی توانست کامنت در مورد مطلبی که موسیقی ایرانیان نوشته و یا از بنیامین دفاع بکند چنان به او هم توهین کردند حرفهایی زدند که بیچاره به خاطر شخصیت خود دیگر پایش را به آنجا نگذاشت و نمونه هایش را فراوان دیدیم به قول یکی از کاربران که دراونجا در انتقاد از موسیقی ایرانیان حرفهای موجه و جالبی زد کلام خوبی در مورد اینها بکار برد که به خاطر احترام به آقا پیمان و طرفداران بنیامین این جمله را نمیآورم ولی خودتان بروید آن را حتما بخوانید مهسا جان این را بدان همکلام شدن با این جماعت اصلا صلاح نیست و به نظر من جواب این جماعت را نباید داد جواب این جماعت ابله و نادان" خاموشی "است

ستاره گفت...

khob pas key in supraizetu miad ?
ma bisabrane montazerim

PeMi گفت...

دوست عزیز ستاره :
چشم به زودی ..
بابت تاخیرات شرمنده .

نویسنده گفت...

نازم آن آموزگاری را که دریک نصف روز
دانش آموزان عالم راهمه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعدازآن باخون هفتادودوتن امضا کند
سلام آقا پیمان ٍ فرا رسیدن ماه محرم را خدمت شما و دوستان بنیامینی عزیز تسلیت میگم.موفق باشید

رژین گفت...

سلام
من صبر کردم پست تکمیل بشه که یکجا ازتون تشکر کنم!
مرسی بابت کلیپ ها
به خصوص سورپرایزتون!
خسته نباشید...

PeMi گفت...

دوست عزیز رژین :
ممنون از لطفت خانوم رژین !

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان

با يه سوپرايز براى بنيامينى ها به روزم.

ستاره گفت...

اخ جوووووووووووووووون
بلاخره سوپرایز اومد
خیلی.........ممنون

PeMi گفت...

دوست عزیز ستاره :
خواهش می کنم ستاره خانوم ، ممنون از لطف شما.

دوست عزیز پگاه :
چشم حتما ! خیلی خیلی زیبا و جالب بود.

ناشناس گفت...

پیمان جان نظرت چیه راجب اون مطلبی که علی آقا تو سایت گذاشته که" مجله رونا " کنسرت بنیامین در برج میلاد رو نقد کرده چون من اصلا از موسیقی سردر نمیارم خودت هم در باره اون تقد یک نظری بگو .

fereshte گفت...

سلام و خسته نباشید ....شب به یادماندنی بود...من خودم یه کلیپ از آهنگ نگرانم واسه تو و یادم میمونه رو در آخرین کنسرت بنیامین در 5 آذر گرفتو که خیلی خوبه..اگه میشد که اونو اینجا بذارین خیلی خوب بود.

fereshte گفت...

سلام و خسته نباشید ....شب به یادماندنی بود...من خودم یه کلیپ از آهنگ نگرانم واسه تو و یادم میمونه رو در آخرین کنسرت بنیامین در 5 آذر گرفتو که خیلی خوبه..اگه میشد که اونو اینجا بذارین خیلی خوب بود.

PeMi گفت...

دوست عزیز فرشته :
سلام و ممنون از کامنتت فرشته خانوم.
متاسفانه اون کلیپ رو من ندارم . اگر کسی داشته باشه و برام بفرسته حتما روی باشگاه میذارم .

فرشته گفت...

من خودم دارمش...ایمیلتونو بدین براتون میفرستم.

PeMi گفت...

فرشته خانوم این ها ای-میل های من هستند : pt_06@yahoo.com
pemi.88@gmail.com
برای هر کدوم بفرستین فرقی نمی کنه .
آی-دی خودم هم همون اولی هست.
ممنون از لطفت.