جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۹

~ در کنار آخرین مراحل آلبوم سوم ، بنیامین آهنگسازی هم می کند … ~

دوستان عزیز و بازدیدکنندگان گرامی

قطعه ی ( عشق پنهونی ) از آلبوم ( آخرین ثانیه ) با خوانندگی امیر سام که به تازگی منتشر شده . ( عشق پنهونی ) توسط بنیامین بهادری آهنگسازی شده است .

پ.ن : نظر شخصی من این هست که قطعه از لحاظ ملودی خیلی خوب و قوی هست . از لحاظ تنظیم میشه گفت که خیلی خیلی نرمال و معمولی هست و کار خاصی در تنظیم دیده نمیشه . اما در مجموع کار خوبی هست . امیدوارم همونطور که همیشه هم بنیامین حواسش به کارهایی که انجام میده بوده ، این بار هم همین کار رو بکنه و در آلبوم جدید خودش هر کاری رو به کاربلد اون کار بسپاره تا شاهد یک تحول دوباره در موسیقی پاپ توسط آلبوم سوم بنیامین باشیم.

پ.ن 2 : فعلا تنظیم این قطعه در هاله ای از ابهام هست ! ظاهرا توسط بنیامین و نیما تنظیم شده ! لذا پست تصحیح شد تا اخبار دقیق تر متعاقبا قرار بگیره .Winking smile

منتظر نظرات شما دوستان عزیز و گرامی هستیم.

موفق باشید.

۴۹ نظر:

ناشناس گفت...

دست گلت درد نکنه @};-

elnaz گفت...

man ye mosahebe az amirsam khoondam ke tooye oon esme hameye kasaie ro ke bahash hamkari dashte gofte bood ama esmi az benyamin naborde boood. shoma motmaeinin ke benyamin in ahango tanzim karde? ye sari be musicema.com bezanin bebinin chera amirsam esmi az benyamin nayavorde?

PeMi گفت...

دوست عزیز الناز :
بله الناز خانوم مطمئنم !
قطعه ی شماره 10 آلبوم امیر سام که ( پنهونی ) یا ( عشق پنهونی ) نام داره توسط بنیامین آهنگسازی و تنظیم شده.

Benjamin 0k گفت...

pemi jon benyamin faghat ahng sazi kardeh.man orginal kharidam,didam benyamin 4ta tanzim,onam ba nima dareh.chetor be baghiye eshareh nakardi?
khabar dorost bedeh.by

PeMi گفت...

دوست عزیز Benjamin Ok :
من متوجه منظورت نشدم . در موسیقی ما هم نوشته که بنیامین جزو تنظیم کنندگان هست..
شما که کاور آلبوم رو دارین ، قطعه ی پنهونی تنظیم کنندش کیه !؟
کدوم قطعه ها رو بنیامین تنظیم کرده ؟!

Benjamin 0k گفت...

pemi jon orginal bekhar,motevajeh mishi

PeMi گفت...

دوست عزیز خب شما که دارین کاور رو اگه توضیحتون رو تکمیل کنین ممنون میشم !

مسعود گفت...

سلام داداش پیمان
تو کاور آلبوم نوشته 4 تا آهنگ بنیامین با نیما تنظیم کرده . ولی وقتی به بنیامین گفتیم تکذیب کرد . قرار شد پیگیری کنه خبر بده .

غزل گفت...

ای کاش این چندتا آهنگ که میگین خود بنیامین تنظیم کرده باشه....بدون نیما

YEK DOOST گفت...

سلام

مهم: : :
(در مورد اهنگ عشق پنهونی)فقط خواستم بگم من از اینجا داونلود کردم و البوم را نمی خرم(چون دیگه مدتیه تصمیم گرفتم هیچ البوم ایرانی نخرم و هر چی هم داشتم ریختم دور.به این دلیل این یکی را هم نمی خرم) ولی مبلغ ان را از فروشگاه می پرسم و در صندوق صدقه برای هنرمندان مربوطه یعنی بنیامین و خواننده و غیره می ریزم.امیدوارم راضی باشند چون تنها کاری هست که می تونم در این شرایط بکنم تا زیر دین نباشم.


مرسی از آهنگ عشق پنهونی که گذاشتید.من دانلود کردم.شعر خیلی جالبی داره شعر را دوست دارم .شاعر کیه؟
در مورد ملودی و تنظیم و خواننده و غیره نظری ندارم چون تخصصی ندارم
فقط اسمش یعنی "عشق پنهونی" منو یاد
secret love""
-nicos
می اندازه که اهنگ فوق العاده زیبایی هست.سکرت لاو را میگم.من خیلی ان اهنگ را دوست دارم و زیاد گوشش کردم .یه بار انقدر منو گریه انداخت که تا چند روز سرم درد میکرد...این متن ترانه می تونه یک تفسیر از ان اهنگ سکرت لاو باشه..ایده جالبی بوده..هر جند سکرت لاو نیکوس نیازی به ترانه نداره خود موسیقی تمام داستان را میگه.
از نظر من موسیقی زیبا و قوی ، تصویری هم هست ...من جایی در اهنگ سکرت لاو، زنی را می بینم که ( درذهنم) با تمام احساسات عشق اتشین زنانه اش یواشکی از پشت ستونی داره سرک میکشه و معشوق خودش را پنهانی نگاه می کنه.معشوق ش و چیزهای دیگری! را می بینه (هنوز پی نبردم ان چیزهای دیگر چی هستند) ولی هول و هراس را در تمام وجود و قلبش حس می کنم.قلبش که داره می لرزه وعشقی که باید سکرت بمونه .هم دردناکه هم پر رمز و راز هم پر هیجان و هم خب خیلی چیز های دیگه..موسیقی اش انقدر قوی هست که ذهن من خودش موزیک ویدیو اش را ساخته! که خودم در ان بازی می کنم.....و خلاصه این ترانه هم یک جوری گریزی به ان می زنه و...... و........

__________________________________
من کمتر مزاحم می شم چون حالم اصلا خوب نبوده.فکر می کردم دیگه هیچ وبلاگی را نروم....اما حالا که کمی بهترم خوشحالم که امدم و دیدم طبق معومل سورپرایزهای زیبایی در انتظارم هست.از امدنم خوشحال شدم...خیلی ممنونم واقعا متشکرم احساس بهتری پیدا کردم!
همیشه برقرار و در اهتزاز باشید!

شاعر کیه؟یعنی همان ترانه سرا

YEK DOOST گفت...

ببینید یادم میاد خیلی قبل من این حرفم را یک بار دیگه گفتم که بنیامین وقتی که ملودی هایش را میده به دیگران تا بخوانند واقعا تلف می شوند از بین می روند.ملودی های زیبایش را خودش باید بخواند و به دیگران ندهد .یکی در جوابم گفت خب بخاطر همین هست که اسم بنیامین را گذاشتند اهنگساز جوانمرد(!!!!!!!!)که ملودی های خوبش را فقط برای خودش نگه نمی دارد.
به عقیده من این هیچ ربطی به جوانمرد بودن یا نبودن نداره. این کشتن یک اثر هنری هست.یعنی چیزی که می توانست زیبا بشه و من و شما و هر کس دیگر از زیبایی ان لذت برده و بهره مند بشه یکسره نابود میشه و میشه یک قهوه ولرم با طعم سوخته که ما باید بنوشیم .باز هم میگم بنیامین نباید ملودی های زیبایش را با دست خودش به کشتارگاه بفرسته تا سلاخی بشوند. اخه من با چه زبانی حرف هایم را بگویم تا فهمیده شوند.این چه ربطی به جوانمردی دارد؟!این اسمش فقط هدر اتلاف جوانمرگ شدن هست و بس...کسی که حسی در مورد معنا و مفهوم یک شعر نداره اصلا جنایت میکند وقتی ان را می خواند .این نظر من.چون انگار خنجر را در قلب کار فرو می کند و ان را می کشد.
خیلی بی پرده بگم واقعا بد خوانده....مفهوم شعر واقعا جالبه اما خواننده عزیز اصلا درکش نکرده. .عشق بین ادمها انگار مثل یک بازی هست که هر کسی توپی را به طرف دیگری می اندازد تا او بگیرد(عشقش) اما توپ همیشه فقط به زمین می خورد ،بی هدف و بی سرانجام.و هیچ توپی هیچوقت گرفته نمی شود توسط هیچ کس! ...یک پوچی تلخ را نشان میده که خود واقعیت هست.نکته سنجی زیبایی هست...البته به نظر من سرنوشت محتومی است که هیچ راه فراری نداره.در لحظه اول این فکر به سراغم امد که چه خوب میشد هر کسی نگاه میکرد و فقط توپی را که به طرفش انداخته میشد میگرفت و به همان رضایت می داد(هر چند از تن به رضایت دادن متنفرم و مرگ را به ان ترجیح می دهم)اینکه همیشه باید یک نفر تو پ بیندازد و یک نفر تو پ بگیرد.یعنی یک طرف قضیه سرنوشتن را قبول کند که خود انتخابگر نیست و فقط انتخاب شده هست و هیچ اختیاری و انتخابی ندارد که می شود یک سرنوشت بی مزه و بی روح و خیلی خسته کننده.البته چیزی شبیه به زندگی سنتی ایران خودمان!یعنی این شعر از سرنوشت محتوم و تلخی حرف می زنه که در هر حالش عیب و ایراد داره
راه دیگر هر کسی هم توپ بگیرد و هم توپ بیندازد! . یک ادم می تواند هم توپ بگیرد و هم توپ بیندازد در این صورت می شود دو عاشق و یک معشوق یا همان مثلث سه گوشه عشقی معروف!یک بازی 3 نفره می شود تازه اگر هر گروه 3 نفره ای از گروه 3 نفر دیگر کاملا مجزا باشد که عملا این ممکن است اتفاق نیفتد. یعنی این بازی را می شود کرد اگر عشق ها به جای عشق دو نفره عشق سه نفره باشند و همه ادمها به واحد های 3 نفری مجزا از هم ،تقسیم شوند!.بله کاملا امکان پذیر هست!همیشه به ما گفته اند عشق امری 2 طرفه هست.ایا درست گفته اند؟سوال اینست!..پس اخرش به تلخی بدبینانه ای می رسیم که البته خود واقعیت است که سهم بیشتر ادمهاست و هیچ فراری از ان ممکن نیست
....حالا به نظر شما چنین ترانه ای را باید چطور خواند؟ با یک صدای بی احساس؟! یادم افتاد به زمان مدرسه.گاهی بعضی بچه ها انشاهایشان را نمی نوشتند و دیگران برایشان می نوشتند و بعد جلوی کلاس حتی نمی توانستند روخوانی کنند و با صدایی یک نواخت مدام تپق می زدند....شاید یک دلیل که بنیامین همیشه اصرار داره شعرهایش را فرید احمدی بگوید و دلیل پر احساس بودن کار هایشان همین باشد که نمی خواهند چنین اتفاقی بیفتد.مثلا بنیامین در مورد البوم 85 گفت ایده شعر ها از خودش بوده و فقط فرید سروده.تفاوت را می بینید از کجا تا کجا؟
بله میدانم باز رک حرف زدم اما حقیقت را می توان با زبان دیگری هم گفت و باز حقیقت باقی بماند؟!

YEK DOOST گفت...

تصحیح می شود:


ببخشید می شود 2 عاشق و 2 معشوق.اما عاشقهایی که هیچوقت معشوق نیستند.دو تا عشق یک طرفه
حالا اگر هر معشوق عاشق هم بشود می شود یک اشفته بازار کامل .یعنی هر نفر، عاشق 2 نفر می شود

YEK DOOST گفت...

تصحیح:


سلام.مرسی که نظرم را نمایش دادید

سلام.مرسی که نظرم را نمایش دادید

من در چند مورد در انتخاب کلماتم اشتباه کردم که تصحیح می کنم:
1-( که هر کسی توپی را به طرف دیگری می اندازد تا او بگیرد(عشقش) اما توپ همیشه فقط به زمین می خورد ،بی هدف و بی سرانجام)
->بی هدف کلمه اشتباهیه.مسلما بی هدف نبوده اما به هدف نخورده مثل تیری که به هدفی نشانه میره و از کمان تو خارج میشه ولی به هدف نمی خوره.اما "بی سرانجام" هست
.
توپ=عشق

2-(.یعنی یک طرف قضیه سرنوشتن را قبول کند که خود انتخابگر نیست و فقط انتخاب شده هست و هیچ اختیاری و انتخابی ندارد که می شود یک سرنوشت بی مزه و بی روح و خیلی خسته کننده)
- >کلمه "سرنوشت" اشتباهه.باید می گفتم "تقدیر"



3-( ولی مبلغ ان را از فروشگاه می پرسم و در صندوق صدقه برای هنرمندان مربوطه یعنی بنیامین و خواننده و غیره می ریزم)
->"برای" انها نمی ریزم بلکه "به نیابت" انها می ریزم!


شما می دانید شاعر کیه؟

****

عزیزان
در ضمن من نظر دومم را بعد از اینکه بیشتر از 10-15 بار اهنگ را گوش کردم دادم
در مورد ملودی نظر تخصصی ندارم که ای کاش داشتم.اگر تخصصش را داشتم، خودم فکر می کنم الان نظرات جالبی داشتم تا بدهم.اما به طور غیر تخصصی و شخصی بله قشنگه



اما به نظر من همیشه در تمام کار های ایرانی ، کم و زیاد این مسئله وجود داره که انتخاب سازها خوب نیست(این می شود تنظیم).بیشتر اهنگ هایی را که می شنوم، به خودم میگم، اگر من بودم ،این قسمت را فلان ساز می گذاشتم یا بهمان . صداها تکراری هستند انگار یک میلیون بار قبل، شنیده ام.فاقد جذابیت و نو بودن هست.
....و خیلی حرف های دیگه هم دارم اما متاسفانه چون اصطلاحات تخصصی را نمی دانم نمی توانم حرفم را بیان کنم.
من همان 16-17 سالگی بعد از تمرین های مسخره تکراری نواختن ارگ و بعد پیانو ، به کلی قیدش را زدم و تا حالا حتی هوس هم نکردم دیگه دست به ساز ببرم.این قدر من را زده کردند یا خودم زده شدم! به خاطر یکنواختی و صدا های ناهنجار در گوشم .من حس شنوایی ام شدیدا حساس هست و بعضی صداها واقعا ازارم میده.هر چند دلم می خواهد تئوری موسیقی را کمی یاد بگیرم چون واقعا به دردم می خورد، نه برای کار موسیقی، برای کارهای خودم و همچنین معلومات عمومی. اما فعلا انقدر کار های حیاتی و مهم دارم که مجالش را ندارم....حیف که نمی توانم حرف هایم را بگویم حس می کنم گنگ هستم و یک عالمه حرف.....

YEK DOOST گفت...

تصحیح:


سلام.مرسی که نظرم را نمایش دادید

سلام.مرسی که نظرم را نمایش دادید

من در چند مورد در انتخاب کلماتم اشتباه کردم که تصحیح می کنم:
1-( که هر کسی توپی را به طرف دیگری می اندازد تا او بگیرد(عشقش) اما توپ همیشه فقط به زمین می خورد ،بی هدف و بی سرانجام)
->بی هدف کلمه اشتباهیه.مسلما بی هدف نبوده اما به هدف نخورده مثل تیری که به هدفی نشانه میره و از کمان تو خارج میشه ولی به هدف نمی خوره.اما "بی سرانجام" هست
.
توپ=عشق

2-(.یعنی یک طرف قضیه سرنوشتن را قبول کند که خود انتخابگر نیست و فقط انتخاب شده هست و هیچ اختیاری و انتخابی ندارد که می شود یک سرنوشت بی مزه و بی روح و خیلی خسته کننده)
- >کلمه "سرنوشت" اشتباهه.باید می گفتم "تقدیر"



3-( ولی مبلغ ان را از فروشگاه می پرسم و در صندوق صدقه برای هنرمندان مربوطه یعنی بنیامین و خواننده و غیره می ریزم)
->"برای" انها نمی ریزم بلکه "به نیابت" انها می ریزم!


شما می دانید شاعر کیه؟

****

عزیزان
در ضمن من نظر دومم را بعد از اینکه بیشتر از 10-15 بار اهنگ را گوش کردم دادم
در مورد ملودی نظر تخصصی ندارم که ای کاش داشتم.اگر تخصصش را داشتم، خودم فکر می کنم الان نظرات جالبی داشتم تا بدهم.اما به طور غیر تخصصی و شخصی بله قشنگه



اما به نظر من همیشه در تمام کار های ایرانی ، کم و زیاد این مسئله وجود داره که انتخاب سازها خوب نیست(این می شود تنظیم).بیشتر اهنگ هایی را که می شنوم، به خودم میگم، اگر من بودم ،این قسمت را فلان ساز می گذاشتم یا بهمان . صداها تکراری هستند انگار یک میلیون بار قبل، شنیده ام.فاقد جذابیت و نو بودن هست.
....و خیلی حرف های دیگه هم دارم اما متاسفانه چون اصطلاحات تخصصی را نمی دانم نمی توانم حرفم را بیان کنم.
من همان 16-17 سالگی بعد از تمرین های مسخره تکراری نواختن ارگ و بعد پیانو ، به کلی قیدش را زدم و تا حالا حتی هوس هم نکردم دیگه دست به ساز ببرم.این قدر من را زده کردند یا خودم زده شدم! به خاطر یکنواختی و صدا های ناهنجار در گوشم .من حس شنوایی ام شدیدا حساس هست و بعضی صداها واقعا ازارم میده.هر چند دلم می خواهد تئوری موسیقی را کمی یاد بگیرم چون واقعا به دردم می خورد، نه برای کار موسیقی، برای کارهای خودم و همچنین معلومات عمومی. اما فعلا انقدر کار های حیاتی و مهم دارم که مجالش را ندارم....حیف که نمی توانم حرف هایم را بگویم حس می کنم گنگ هستم و یک عالمه حرف.....

PeMi گفت...

دوست عزیز یک دوست :
سلام ، اول شرمنده بابت تاخیر در تایید کردن و جواب دادن و دوم اینکه ممنون که تشریف آوردین و نظر دادین.
متاسفانه نه ، نمیدونم که ترانه سرای این قطعه چه کسی هست اما با نظرتون موافقم.
از دوستانی که کاور آلبوم رو دارن تقاضا می کنم که لطف کنن و بگن که ترانه سرای قطعه ی پنهونی چه کسی هست .
ممنونم.

elnaz گفت...

ta jaie ke man etela daram taranehsarash faird ahmadie

ناشناس گفت...

YEK DOOST گفـت:
(ببخشید ایدی منو قبول نمی کنه.)



سلام اقای پیمان عزیز.امیدوارم خوب باشید و موفق
خیلی ممنونم از لطفتون...خیلی متشکرم
از بچه ها ممنون میشم اگر بدونم ترانه سرا کی هست؟

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان جان سلام،خوبي داداش؟با بنيامين عکس انداختي باکلاس شدي و نميايي طرف ما؟هرجا باشي،داداش مني و دوستت دارم.مسعود دادا خودمون بهم خبر داد که اين پست و بحث را گذاشتي،منم اومدم براي تکميل پستت؛اگه اجازه بدي :

1_اسم آهنگ عشق پنهوني هست.شاعرش سيد فريد احمدي عزيز،تنظيم تو کاور زده بنيامين بهادري_نيما وارسته!که منم خيلي تعجب کردم!

2_البته تو اين آلبوم ابهامات ديگه اي بود،که من شخصا بنيامين بهادري عزيز را ،با ارسال سريع کاورهاي اورجينالش براش؛در جريان قرار دادم.اونم واقعاً متعجب شد.

3_چون ما هم پست اين آلبوم را مفصل تو وب http://BenyaminFans.Ir زده بوديم که ه درخواست بنيامين و به گفته مسعود دادا؛تا روشن شدن دقيق موضوع فعلا تعليق کرديم.

ناشناس گفت...

سلام
اولین باره نظر میدم و دلیلش حرفهای دوستمون"یک دوست"بود
چقدر حرف برای گفتن دارند و لبریزند

من هم آهنگ رو گوش دادم موزیکش و دوست داشتم و صدای خواننده بد نبود اما واقعا بی حال و بی حس خونده شده شاید اگر این آ]نگ و خود بنیامین میخوند با توجه به اینکه خواننده حسی هست بهتر میخوند
باز هم میگم آهنگش نسبت به کارهای قبلی بنیامین جدید بود.

دوست دارم به دوستمون بگم که مهم نیست توپ به هدف خورده بشه یا نه مهم اینه که واقعا توپی باشه
به نظر من عشق در هر حالتی زیباست چه عشق یکطرفه و چه دو طرفه البته باید ایمان داشت که واقعا اتفاق عشق افتاده باشه نه شبه عشق
موفق باشید0150

ناشناس گفت...

مجددا سلام
من هم مشتاق هستم بدونم ترانه سرا این قطعه کی هستند؟

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
همونطور که دوستای عزیزمون الناز خانوم و علی آقا گفتن ترانه سرای قطعه فرید احمدی هستش.
دوست عزیز علی رحیمی کناری :
سلام علی عزیز . ممنون مرسی ، شما خوبی ؟
نه آقا ، باکلاسی و بی کلاسی به این چیزا نیست !!! ممنون از لطفت و ممنون از کامنتت و اطلاعات تکمیلی در اختیارمون گذاشتی.
ممنون از لطفت عزیز.

بهارک - ترانه واژه گفت...

سلام خوبی پیمان جان؟
وب با چند آهنگ دیگه از کنسرت بنیامین و تیزر شروع آخرین سانس ملاقات در پاییز آپ شد...خوشحالمون میکنی که بهمون سر بزنی...
راستی اون دکلمه ی استاد احمدی رو دانلود کردم اما کامل باز نمیکنه...وسطش قطع میشه...)):)):

taraneh گفت...

salam
khoobi? eeee benyamin ahangsazeshe??? pas hatman migiram.khabaraye kheili jalebi bood. khaste nabashi. taraneh vazhe be rooz shod. montazere nazaretetoon hastim
movafagh bashi

ناشناس گفت...

pemi khan dobare webet filtere
yani chi???????che vazeshe
khoda aghleshun bede
maletoro filter kardan chikar
age dastam miresid postekalashono mikandam ba hame rishashun
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
نه فیلتر نیست ! مشکل احتمالا با دانلود آهنگ عشق پنهونی بوده که حل شد !
آدرس جدید فیلتر نیست.
http://benyaminfansclub.blogspot.com

ناشناس گفت...

inke adrese ghadimie
mage ghadim chi bud?

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
این آدرس جدیده : http://benyaminfansclub.blogspot.com/
آدرس قدیمی هم این بوده : http://benyaminfanclub.blogspot.com/

ناشناس گفت...

pemi hich khabari nist?mordim az bbikhabari

سیما گفت...

سلام سلام سلام بروبج بنیامینی دلم براتون (.)این قدر شده بود بی ما خوش می گذره راستی سدا جان ونویسنده عزیزم واقا پیمان ومهسای گلم واقعا ممنون که به فکرم بودین اینم شانس من هرچی اتفاق تو سال کنکور بی افته .راستی شرمنده من نمی دونستم محمد اینجا کامنت گذاشته خیلی عصبانی بوده معلوم که داغ کرده حسابی!!!درباره اپ جدید من چون نتم قطع فعلا نمی تونم به وب بیام الان کافی نتم نمی تونم با دقت کامنت ها بخونم تاشب اگه شد نظرم می گم ولی به نظر من بنیامین شاید اهنگسازی کرده باشه ولی تنظیم شک دارم !!!!فعلا موفق باشید

PeMi گفت...

دوست عزیز ناشناس :
فعلا که نه ! بی خبری مطلق ! اما انشالله با پایان محرم و صفر خبرهای خوبی برای شما خواهیم داشت...

دوست عزیز سیما :
سلام سلام سلام سیما خانوم ! خیلی خوشحال شدم که اومدی و کامنت گذاشتی ! امیدوارم که درس ها و کلا همه چی خوب پیش بره براتون ، و این مرحله از زندگیتون رو با موفقیت طی کنین . با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما .

غزل گفت...

قالب وبلاگ قشنگه..ولی باید زمستونیش کنی!!!!:دی
!

ناشناس گفت...

پمی با فیلترینگ مخابرات تماس بگیر تا از وبلاگت رفع فیلتر کن.بهشون بگو اشتباه شده.آمارتم خیلی زیاد افت کرده. حتمن چون آدرس جدیدتو ندارن.

ناشناس گفت...

پمی با فیلترینگ مخابرات تماس بگیر تا از وبلاگت رفع فیلتر کن.بهشون بگو اشتباه شده.آمارتم خیلی زیاد افت کرده. حتمن چون آدرس جدیدتو ندارن.

سدا گفت...

سلام خوبی پیمان ؟سیما جان خوشحال شدم کامنتتو خوندم واز حالت خبردارشدم امیدوارم تودرسات موفق باشی

سدا گفت...

اقا پیمان خوابی یابیدار؟

ناشناس گفت...

pemi na hasti na nazararo taid mizani
kojai?
khubi?

مهسا2 گفت...

سلااااااااااااااااااااااااااام.
من دوباره اومدددددددددم با یه قیافه جدید!!!!!!البته شما که منو نمیبینین!!! ولی جاتون خالی عینکی شدم.دو روز نبودماا همه چی چقد عوض شده.مرسی اقا پیمان بالاخره دکلمه رو هم گذاشتین رو وب.اما من حالا حالا ها به علت نزول بلای اسمانی نمی تونم دانلودش کنم(گریه)
بای بای

ناشناس گفت...

kojai?pemi?che khabre ?

ناشناس گفت...

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir
با > بعد از مدت ها انتظار.....حرف هاي خودموني بنيامين بهادري با هواداران < به روزرساني شد

YEK DOOST گفت...

ناشناس عزیز
که ماه مهر /اکتبر برای من کامنت داده بودید(موضوع حلالیت)،جوابی تکمیلی برای شما در وبلاگتان گذاشتم.مایل بودید بخوانید.

YEK DOOST گفت...

دوست عزیز (Saturday, December 18, 2010 12:37:00 AM)
-----------------

چنین عشقی کشنده هست چه جسمی چه روحی.خود شاعر محترم نیز گفته اند که ادم را می کشد.
بله،روز اول خیالات ،روز دوم رویا ،روز سوم توهم می شود! یا باید به صورت یک ادم توهمی با توهمات زندگی کرد یا چشم در چشم واقعیت زنده تلخ دوخت و ان را باور کرد .باور ان یا منجر به ضریه روحی شدید است که بالاخره ادم را از پا می اندازد ، باور ان یا منجر می شود با کنار امدن با سرنوشتی تلخ و تحمل دردی ابدی و یا انتخاب راهی جدید که این راه جدید به جز "تولد دوباره" شخص ممکن نیست.بیشتر ادمها در این نقطه می میرند شاید اگر جسمی نه،روحی و عاطفی و هیچوقت به تولدی دوباره نمی رسند چون تولد دوباره کار خیلی دشواری است.کار هر کسی نیست.
زیبایی اولیه ان در صورتی پایدار می ماند که انسانی در توهم همیشگی باقی بماند که می شود نوعی جنون که باز نوعی مرگ است.هرچند مرگ فیزیکی نیست.
من شخصا تولدی دوباره را انتخاب کردم و دنیا برایم زیبا شد!


خیلی متشکرم از بذل توجه شما به کامنت خودم.

YEK DOOST گفت...

سلام
در مورد اهنگ عشق پنهونی:
ممنونم از اینکه گفتید شاعر چه کسی هستند
شعر خیلی جالبی هست.حرفی بزرگ را چه ساده و کوتاه گفته اند.بی اختیار یادم می افتد به رباعیات خیام که چه حرف های پیچیده ای را با چه زبان ساده و روانی بیان کرده.مثل یک کاسه اب زلال می ماند!شاید این شعر و رباعیات خیام ارتباط مستقیمی در دید دیگران نداشته باشند اما در ذهن من دارد.
از ان روز تا حالا مدام ذهنم درگیر متن ترانه بوده و هست.بعد ازان انقدر سکرت لاو نیکوس را گوش کردم که سیستم ایمنی من در حد صفر شد و من سرما خوردگی بدی گرفتم که هنوز گرفتارم و خوب نمی شود!(ولی من سالها بود که اصلا سرما نمی خوردم).از بس موضوع غمناکی هست.
خواستم زودتر کامنت بدهم ولی ترسیدم سیستم ایمنی من با یاداوری زیاد برخی چیزها به کلی از کار بی افتد و من روانه دیار باقی شوم!پس صبر کردم تا الان
در مورد ملودی که بنیامین گذاشته راستش فکر کنم زیاد مناسب چنین موضوع سنگین و غمناکی نیست.حق چنین موضوعی را نیکوس و همکاران او به جا اورده اند که حسی شرقی بسیار زیبا و سنگین و اندوه ناکی را به خوبی منتقل کرده اند...این یک اهنگ شاد نیست پس ملودی ان و ساز ها و خلاصه همه چیز دیگر باید با ان همصدا می شدند و حاکی از حس و معنا ی ان بودند.البته این نظر شخصی من هست

خواننده که واقعا خراب کرده
ترانه بسیار زیبا هست.این را 100 بار گفتم ولی تکرار میکنم چون از گفتنش خسته نمی شوم


ممنونم

YEK DOOST گفت...

دارم حرف اول را اخر می زنم.معذرت.
شروع سال 2011 را به همه تبریک میگم.خوشحالم 2010 بالاخره تمام شد.

به موضوع جالبی برخوردم .خیلی جالب.باید در تکمیل حرف های قبلی ام این را هم بگم:

الان طالع نجومی خودم را برای سال 2011 خواندم.اولا به طرز عجیبی راست هست چون این پیش گویی ها برای سال 2011 من ،چند ماهی هست که کمرنگ در من اشکار شده اند!در ان از اگاهی یافتن بی سابقه من در زندگی ام و پیدا کردن درکی جدید پس از 14سال(!!!!) و تولد دوباره ام در سال 2011 گفته شده چه در زمینه کاری و چه زمینه احساسی! نتیجه اینکه من مطمئن شدم حرف من در مورد " تولد دوباره" به عنوان تنها راه چاره برای موضوع شعر اقای فرید احمدی درست هست!من به اگاهی رسیده ام!
.....نوشتم چون دلم می خواست دیگران همچون من , از تجربه و اگاهی ام استفاده کنند.خیلی دلم می خواهد دیگران به همین اگاهی و ارامش برسند...."تولدی دوباره برای پرهیز از مرگ"....مرگی که اقای احمدی در شعرش به درستی از ان حرف زده!

مرسی وبای

PeMi گفت...

دوستان عزیز چند روزی به علت مشکلات فنی در سایت متاسفانه امکان تایید نظرات و پاسگویی میسر نبود که من همینجا از همه ی شما دوستان و همراهان عزیز عذرخواهی می کنم .
به زودی قالبی جدید برای سایت در نظر گرفته شده و در حال آماده سازی هست که قرار خواهد گرفت و امیدوارم که لذت ببرید و مورد اقبال شما قرار بگیره .
ممنون از همه ی شما دوستان عزیزم.
موفق باشید.

YEK DOOST گفت...

سلام اقای پیمان
خوشحالم که خوبید . ...چرا ان ادرس فیلتر شده؟!خیلی مسخره هستند. ان دوست عزیز درست میگن نمیشه از فیلترینگ خارجش کنید؟یک قسمت دارند که مربوط به شکایات و رسیدگی هستآ.....اینها فقط مونده سایت خودشان را فیلتر کنند.اصلا نمی فهمند فیلترینگ یعنی چی.دیوانه هستند!...فکر کن اصلا کلماتی را که برای فیلترینگ دادند!!!!! مسخره هست. دیوار هم خنده اش میگیره
من هم میگم به ان قسمت تماس بگیرید.باید بازش کنند...من دیدم سایت هایی را دوباره باز می کنند.امیدوارم موفق باشید.اصلا برای زحمت ادمها ارزش قائل نیستند .برای حقوق ادمها هم ارزش قائل نیستند.یک شخص اینهمه زحمت میکشه.هزینه زمانی و پولی و احساسی می کنه بعد اینها همینطوری فیلترش می کنند ...آَه


××


در توضیح تکمیلی کامنت دیروزم در مورد تولد دوباره
یک نفر به درستی میگفت که تولد دوباره هم باز با نوعی مرگ همراه هست ولی نه ان مرگی که به معنای فول استاپ کامله و از بین رفتن ابدی.بلکه نوعی تکامله.یعنی در هر حال با شاعر موافقم که گفته ادم را می کشه چون در مورد تولد دوباره هم باز انگار کشته شدی/مردی ولی به شکل دیگری متولد میشی.
من خیلی سعی میکنم به این موضوعات فکر نکنم ،تا زمانی که حالم خوب بشه ولی نمی شه که.یعنی خیلی سخته.فقط کافیه یک لحظه منفک بشم....این اهنگ یعنی موضوعش بدجوری من را تحت تاثیر قرار داده.نمیدانم چکار کنم....میگم که! بعضی لحظات ، زمان بیداری ادم هست.یک چیزهایی را ادم درک می کنه که انقدر مهیبه که فقط زیر فشارش له میشه.از یک طرف می دونی که راسته پس نمی تونی انکارش کنی یا ازش فرار کنی یا زیر فرش جاروش بزنی(!!!) از طرف دیگه انقدر سنگینه که اگر رشته کوه های البرز را هم روی ادم میگذاشتند اینقدر احساس فشار و خفگی وله شدن نمی کرد.از طرف دیگه انقدر زشته که دیگه نمی خواهی چهره اش را بزک کنی به قول قدیمی ها یا میک آپ به قول جدیدی ها!!!حتی اگر بتوانی و بشود.
باز هم میگم برای صدو یکمین بار.این شعر واقعا جالبه واقعا پرمعناست گرچه خطرناک و ترسناکه[نیشخند]

مرسی

YEK DOOST((برای مهسا ۲ جان) گفت...

برای مهسا ۲ جان
**************
سلام

خوبی عزیزم؟الان کامنتت را دیدم.خیلی خوشحال شدم.همیشه از دیدنت خوشحال می شم...عینک مبارک!(راستش نمی دونم باید چی بگم!)



در مورد ان کلیپی که فعلا نمی تونی داونلود کنی من برات متنش را می نویسم.البته پایین تر...نمی دونم دوست داری خودت داونلود کنی و ببینی، که در اینصورت پایین صفحه می نویسم ،نگاهش نکن...ولی اگر اشتیاق داری الان بدونی، پس بخوان...ببخشید واقعا نمی دونم کدومه.ولی گفتم شاید الان بخوای بدونی محتوای کلیپ چیه...اینطور انتخاب با خودته که بخوانی یا نه!







خوشبحالتون باران میاد؟اینجا هوای الوده و هیچ بارانی هم نمیاد...چه جای خوبی زندگی می کنی ..قدرش را بدان...من خیلی از شهرهای سرد و برفی خوشم میاد.عاشقشم...خوشبحالت مهسا جون

مراقب خودت باش.فعلا













ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اقای بنیامین:

اینقدر احساس یکی بودن با شما میکنم ازتون خواهش می کنم این "می میرم" هاش هم با من بگید

یه خرده این قطعه عاشقانه ست ولی من تنهایی می ترسم بخونم.باید با من بخونید

می خواید قبلش، از استادم، که اجازه دوستی بهم داده ، بخوام که یک قطعه، خودش می دونه، الان ازش می خوام بخونه.یک قطعه(سفید؟)کوتاهه ،قبل از این قطعه ای که اجرا می کنیم.

بذارید اسم قطعه رو نگم.اینو بشنوید..من از شما خواهش می کنم....خوب گوش بدید....



اقای فرید احمدی وارد استیج می شود و میکروفون را میگیرد:

قایق های نجات که رسیدند

سرمان را زیر اب بردیم

قایق های نجات که رسیدند

سرمان را زیر اب بردیم

ما غرق شدیم

ما دریا را دوست داشتیم



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

YEK DOOST گفت...

سلام
فکر کنم این حالت هایی که من گفتم مربوط به تنظیمه و نه ملودی!
کار تنظیم نامناسبه.ملودی خوبه.

باور نمی کنم این کار نیما وارسته باشه با تعریف هایی که اخیرا از او شنیدم...اینکه خیلی پیشرفت کرده
...می دونید اخه قبلا کارهایش (البته من منظورم البوم 85 هست)خیلی حس هنری داشتند پر از خلاقیت ها و ظرافت های خاص.کار البوم 85 که من اینقدر دوست داشتم چون یک حس شرقی داشت(نه ایرانی.این دو خیلی با هم تفاوت دارند.باز هم میگم شرقی !که خیلی زیبا بود) ولی این کار از نظر حال و هوا با شعر نامناسبه حتی فکر کنم با ملودی.انتخاب سازها بده و خیلی خالی از خلاقیته.حس شرقی که اصلا نداره...فکر نکنم نیما وارسته اینطور کار کنه یعنی باورم نمیشه
البته گفتم که نظرات من شخصیه.حس های خودمه.از لحاظ علمی هیچی نمی دونم.ولی یک کار خوب هماهنگه.مناسبه. بگذریم از هنری بودنش.
ببینید تنظیم البوم 85 حتی اگر از نظر تکنیکی عالی نبوده که همه میگن، که احتمالا درسته اما از لحاظ هنری و خلاقیت و حسی خوب بود،زیبا بود .اما این کار اصلا.
البته یادم میاد از طرفی این حرف را زیاد شنیدم که البوم 85 یک کار شاخص ایشون بوده و کار های دیگه معمولی تر بودند.که خودم نمی دونم..تو ذهن من وقتی اسم نیما وارسته میاد فقط به البوم 85 فکر می کنم و نه مثلا کار های عسگری
×توضیح در مورد قسمت قبلی کامنتم:
(در مورد ملودی که بنیامین گذاشته راستش فکر کنم زیاد مناسب چنین موضوع سنگین و غمناکی نیست.حق چنین موضوعی را نیکوس و همکاران او به جا اورده اند که حسی شرقی بسیار زیبا و سنگین و اندوه ناکی را به خوبی منتقل کرده اند...این یک اهنگ شاد نیست پس ملودی ان و ساز ها و خلاصه همه چیز دیگر باید با ان همصدا می شدند و حاکی از حس و معنا ی ان بودند.البته این نظر شخصی من هست)×






***
باز هم میگم نظر من حرفه ای نیست.حسیه
.....این را کلی میگم.ولی من فکر کنم اینکه بیشتر کار های ایرانی خوب نیستند واقعا بخاطر خواننده ها نیست یا اهنگسازها... تنظیم کننده های بدی داریم.کارشون ضعیفه.مثل کلاس اولی ها می مانند.معلومه روی موسیقی احاطه ندارند و شاید نوازنده های سازهای مدرن هم ضعیف هستند.شاید که نه ،حتما
...من اینها را مقایسه ای میگم وقتی که ادم میاد کار های ایرانی مخصوصا تولیدات داخلی را با کار های خارجی مقایسه می کنه که (اصلا اتوماتیک وار در ذهن ادم مقایسه میشه) حس می کنه و میفهمه چقدر ضعیف هستند.مثل یک درخت خشکیده می مونن، خالی از برگ و بار با تنه نحیف.این حس منه!


مرسی

YEK DOOST گفت...

سلام آقای پیمان
این صفحه را دیدید؟وبلاگ شما شامل هیچ کدام از این موارد نیست.http://peyvandha.ir/0-2.htm

PeMi گفت...

دوست عزیز یک دوست :
سلام یک دوست عزیز .
ممنون از کامنت هاتون و ممنون که حس زیبای اون کلیپ رو به قلم کشیدید. واقعا جالب بود.
و اون نکات شما درمورد نیما وارسته هم خیلی جالب بود.
و اینکه هیچ دلیل خاصی برای ف ی ل ت ر اعلام نکردن ! حتی ای-میل هم دادم اما چیز خاصی گفته نشد !
کم کم دوستان عزیز آدرس جدید رو پیدا خواهند کرد و کم کم داریم اطلاع رسانی می کنیم !
ممنون از کامنتت دوست عزیز و موفق باشی.