جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۹

~ عکس هایی از بنیامین + تعریف و تمجید اشکین 0098 از بنیامین + یک خبر ! ~

با سلام خدمت دوستای عزیزم
در ابتدای این پست براتون چند عکس جدید از کنسرت بنیامین در تاجیکستان رو قرار میدم .
اینا خدمت شما ! :

امیدوارم عکس ها توجهتون رو جلب کرده باشه !
--------------------
حالا ، قسمتی از مصاحبه ی سایت فارس کیدز با اشکین 0098 رو براتون آماده کردم که اشکین به تعریف و تمجید از بنیامین بهادری می پردازه !
--------------------
و حالا هم یک خبری از ترانه ی شرقی به دستم رسیده و اون این هست که در حال پیگیری کنسرت بنیامین در تهران برای مرداد ماه هستن .. اما هنوز هیچی قطعی نیست …
موفق باشید !
پ.ن : در آخر هم برای تمامی دوستانی که امتحان هاشون باقی مونده یا منتظر کنکور هستن آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

۴۹ نظر:

سوگند گفت...

نظرات اشكين خان رو گوش ندادم آخه نظرش برام اصلا مهم نيست مهم اينه كه خودم بنيامينو دوسش دارم!راستي سلااااااااااام
مرسي پيمان جان بخاطر آرزويي كه واسمون كردي منم كنكوريم ولي چشمامو از سر راه كه نياوردم خرخوني كنم!!!!اين آقاهه كه كنار بنيامينه vali نيست؟فكر كن بنيامين و vali پيش هم نشستن!واقعا حيف بني جون!
مهسا جيگيلي گوشيتو روشن كن كارت دارم اي بابا از وقتي كه خداحافظي كردي نه گوشيت روشنه نه ايميلمو جواب ميدي بابا بخدا قبولي كم...بزن!اگه اينجا اومدي و كامنتمو ديدي بهم بزنگ كارت دارم منتظرم!
آقا پيمان اين كنسرت جديدبازم توي برج ميلاده؟يا تالار وزارت كشور؟تاريخشو حدودا نميدوني؟يك مرداد به بعد ميشه؟تو ماه رمضان نمي افته؟

میلاد گفت...

سلام پیمان جان
میلادم از اتفاق نو
خواستم بازم دعوتت کنم به انجمن جدیدی که اکثر بچه های اتفاق نو اونجا هستن
این آدرسشه:
http://2barehettefaghino.mihanbb.com/index.php

امیدوارم ببینمت باز.

ناشناس گفت...

سلام پيمان عزيز اميدوارم كه از نظر قبليم ناراحت نشده باشى كه جواب ندادى.به هر معذرت ميخوام فكر نميكردم ناراحت بشى.

ناشناس گفت...

سلام پيمان عزيز اميدوارم كه از نظر قبليم ناراحت نشده باشى كه جواب ندادى.به هر معذرت ميخوام فكر نميكردم ناراحت بشى.

ناشناس گفت...

سلام پيمان جان و سلام به همه دوستانى كه يه روزى برام مايه افتخار بودن همون آدمايى كه كمر به قتل من بستن و ....
سلام ليلاجان راستش تو تنها كسى بودى كه من با شنيدن حرفاش نه تنها ناراحت نشدم بلكه به خيلى واقعيت ها كه قبلا خودم باورشون نميكردم رسيدم. تقريبا باهمه نظرهات موافق بودم مثل شازده كوچولو كه فقط خدا ميدونه چقدر به حرفاش ايمان دارم. راستش درسته من به خاطر آقاى بهادرى ميرم كلاس ويلن اما حالا كه از دست اين تور ناراحتم2ماهه كه كلاس نميرم اما مطمئن باش كه حتما اين هفته ميرم.
راستش نظرهاى من همون احساس نگرانى هايه كه تو اين مدت عين خوره افتاده به جونم فكر نميكردم كه اينطورى مورد اتهام و البته توهين دوستان قرار بگيرم. من در خيلى موارد رو راست بودم كه احساس ميكنم دوستان اين رو راستى منو دوست ندارن مثلا فكر نكنم كسى مثل من اسم واقعى خودش رو گفته باشه!!
به هرحال ازت ممنونم البته بانظر حريم شخصى تا حدودى موافق بودم مثلا اسم فكر نكنم جزء حريم شخصى باشه نظر تو چيه؟

ناشناس گفت...

oon 2 ta kilipi ke marboot be concerte washington hastesho nemitoonam danlod konam,mishe linkasho eslah koni?

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
من ناراحت شدم !؟ از چی !؟
من هیچوقت از هیچ حرفی تا وقتی که توهینی توش نباشه ناراحت نمیشم !
اگه مشخصا بگید جواب چی رو ندادم ممنون میشم.
الان منظورت این بود که من کمر به قتل شما بستم !؟ :دی
به هر حال باید بگم که من از هیچی ناراحت نیستم !

و این که بله ، متاسفانه کلیپ های واشنگتن به علت کیفیت خیلی پایین و حجم بالا حذف شده؛اگر کلیپ خوبی از واشنگتن به دستم رسید قرار میدم.
موفق باشید.

PeMi گفت...

راستی اینو بگم !
دوستانی که در نظرسنجی شرکت می کنن علل انتخاب خودشونو هم بگن !!!
ممنون از همه !

alamate soaal گفت...

ناشناس ساعت June 25, 2010 1:00:00
از کامنتت خوشم اومد .درددلم باز شد .من خواستم یه حرفایی رو تو دلم مونده بگم.اینا کمر به قتل منم بستن ولی خودشون دق کردن.کلا این جور کارا بین یه عده طرفدارای بنیامین که یا خودشونو شکل طرفدارا درآوردن یا اومدن عقده های روانی خودشون خالی کنن طبیعیه .من که بهش عادت کردم.اگه خلافشو ببینم تعجب میکنم مثه تعجب از پیمان که میبینم با شعورترین منطقی ترین با ظرفیت ترین طرفدار بنیامینه که من دیگه الآن می شناسم .تعجب می کنم پیمان رو که می بینم .بقیه برام عادین حتی خود بنیامین هر کاری کنه برام عادیه.به نظر من بنیامین موضوعش خیلی سادس .نمیدونم چرا اون رو اینقدر پیچیده می کنن.خودم هم پیچیده میکردم.اما با شناختن بنیامین واقعی دیگه مشکلی ندارم.جواب خیلی سادس اونی که درموردش این قدر قیل و قال می کنین یا رویا پردازی می کنین اصلا بنیامین واقعی نیست
نمی دونم منظورت از کلاس ویلون رفتن یا نرفتنت چیه
مورد اتهام قرار گرفتن و توهین که طبیعیه.فقط مثله تو فکر نمی کنم اینا دوستان نیستن.بعضیا گرگ در لباس میش هستن

درناز گفت...

سلام . دستتون درد نکنه .
چه موزیک زیبایی ... چه کیفیتی هم داره ...

alamate soaal گفت...

nashenas
?vase chi inja esmeto nemigi
to ke migi
مثلا فكر نكنم كسى مثل من اسم واقعى خودش رو گفته باشه!!
injam bayad migofti dige

درناز گفت...

راستی ... ببخشید میشه لطفا این عکس کوچولو ها رو بزرگش رو هم بذارین تو وب ؟!

PeMi گفت...

dornaz jan age rooye un aks kuchikhaa click konid , albume kamelesh baaz khahad shod...
mamnoon az shoma

ناشناس گفت...

علامت سوال شما سوسك خسته نيستي؟قبلا خيلي سوسك خسته نظراش باحال بود و خيلي رك كه جناب آقاي ...ي بي جنبه كمر به قتلش بست آره بعضي از طرفدارا با خودشونم دعوا دارن از نظراشون ميشه فهميد!همه ميدونن بنيامين اونوري با بنيامين اينوري فرق داره دارن خودشونو گول ميزنن و ميان اينجا فلسفه ميبافن!!كسي نميخواد قبول كنه آقاي محسن رجب پور همون آدم بده
هست!!حتي خود پيمان وقتي ميگه رجب پور هزار تا رجب پور ازش ميريزه!!همين كارا باعث ميشه فقط به خوندن نظرها اكتفا كنم و با نظر ندادن و سكوت اعلام نارضايتي كنم ميتونيد نظرمو تاييد نزنيد چون اصلا قصد نظر دادن نداشتم اين كلمات يكدفعه به ذهنم اومد

مريم گفت...

سلام روز پدر به تمام پدرهاي خوب دنيا و پدرهاي بچه هاي اين وب و آقا پيمان تبريك ميگم!
پيمان خان كجايي؟كم پيدا شدي!رفتي مسافرت؟

مهساpresident-to-be گفت...

من دو روز اینجا نبودم و حالا زیاد از کامنتا سر در نمیارم.متوجه منظور بعضی از دوستا نمیشم. ولی به هر حال من کشته مرده ی این مدل بحثام!alamate soaal عزیز کدوم کار ما ایرانی ها از روی شعوره که اینجا دومیش باشه؟یک دوست عزیز گفته بود ایرانی ها بالغ درون سالمی ندارن که یک حقیقت محضه و اون بیچاره رو از وبلاگ علی و بهارک و شیدا جون اینا تبعیدش کردن.حالا بماند اینکه چقدر تو تایید یک دوست طومار نوشتم و سر از ناکجا اباد در اورد.اینجا وب هواداران بنیامینه خب طبیعی هم هست که عقاید هم شبیه به هم باشه.پس مورد اتهام و توهین قرار گرفتن وجود نداره.همونطور که خانم سحر تو این وبلاگ پس زده شد من وامثال من و اکثر بچه های این وب داریم تو جامعه پس زده می شیم و این بر می گرده به اکثریت و زور بیشتر.در ضمن توی نظرت از اتهام و توهین حرف زدی مگه خودت تو همین کامنتت بچه ها رو متهم به عقده ای بودن و یا هوادار نما(یه چیزی تو مایه های تماشاگرنما)بودن نکردی؟ البته باهات موافقم که بنیامین اینور با اونوریه فرق داره.نمی دونم تقصیر رجب پوره یا کس دیگه.اما این جور مسایل به شدت خسته ام کرده.دیگه بحث دامپینگ به موسیقی و هواداراش هم کشیده.بازم مجبورم بگم که مرغ همسایه غازه.

مهساpresident-to-be گفت...

من دو روز اینجا نبودم و حالا زیاد از کامنتا سر در نمیارم.متوجه منظور بعضی از دوستا نمیشم. ولی به هر حال من کشته مرده ی این مدل بحثام!alamate soaal عزیز کدوم کار ما ایرانی ها از روی شعوره که اینجا دومیش باشه؟یک دوست عزیز گفته بود ایرانی ها بالغ درون سالمی ندارن که یک حقیقت محضه و اون بیچاره رو از وبلاگ علی و بهارک و شیدا جون اینا تبعیدش کردن.حالا بماند اینکه چقدر تو تایید یک دوست طومار نوشتم و سر از ناکجا اباد در اورد.اینجا وب هواداران بنیامینه خب طبیعی هم هست که عقاید هم شبیه به هم باشه.پس مورد اتهام و توهین قرار گرفتن وجود نداره.همونطور که خانم سحر تو این وبلاگ پس زده شد من وامثال من و اکثر بچه های این وب داریم تو جامعه پس زده می شیم و این بر می گرده به اکثریت و زور بیشتر.در ضمن توی نظرت از اتهام و توهین حرف زدی مگه خودت تو همین کامنتت بچه ها رو متهم به عقده ای بودن و یا هوادار نما(یه چیزی تو مایه های تماشاگرنما)بودن نکردی؟ البته باهات موافقم که بنیامین اینور با اونوریه فرق داره.نمی دونم تقصیر رجب پوره یا کس دیگه.اما این جور مسایل به شدت خسته ام کرده.دیگه بحث دامپینگ به موسیقی و هواداراش هم کشیده.بازم مجبورم بگم که مرغ همسایه غازه.

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی سوگند جان دقیقا به نکته ای اشاره کردی که منم می خوام ازاقا پیمان بپرسم این شخصی که پهلوی بنیامین نشسته خیلی شبیه vallyهست اقا پیمان این همون ولی است یا نه ؟یا خطای دید هست ؟راستی منظورتون همین اشکین خودمون که از بنیامین تعریف کرده ؟؟؟؟ من که هنوز مصاحبه دانلود نکردم ولی فکرکنم باید جالب باشه اشکین از بنیامین تعریف کنه درهرحال ممنون

نيما68 گفت...

وب تعطيله؟؟؟؟؟؟؟؟؟:))
پيمان حالت خوبه؟نگرانت شدم:))
چرا نمياي سر بزني؟
:((
:((
:((

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزيز نيما :
نيما جان شرمنده من يه مسافرت بدون برنامه ريزي پيش اومد به اينترنت دسترسي ندارم كه جواب بدم اما به زودي منم ميخوام نظرم رو راجع به اين موارد بگم ! منم خيلي حرف دارم !!
ممنون از نظرات همه ي دوستان عزيز.

PeMi گفت...

در پاشخ دوست عزيز مريم :
ممنون از تبريكتون مريم جان .. خيلي ممنونم..
بله !‌يه مسافرتي اومدم ولي زود دوباره ميام در جمع گرم بچه ها ..

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزيز سيما :
بله سيما جان .. اون كه بغل بنيامين نشسته والي هست ..
و ظاهرا كنسرت بنيامين در تاجيكستان مشترك با والي بوده ..

سوگند گفت...

چه عجب بالاخره يه جوابي از آقا پيمان ديديم!!!هرجا هستيد بهتون خوش بگذره!!!
مهسا جان با نظرت موافقم!ايرانيها كجا باهم درست حرف زدن كه اينجا دوميش باشه؟راستي يه خبر از اون يكي مهسا:داره خودكشي ميكنه و تركوندني داره ميخونه و اينكه سلام به همگي رسوند....
vali با بنيامين همزمان كنسرت داشتن؟مفهومش اينه كه تمام حاضرين و تماشاچيها فقط بخاطر بنيامين نيومدن؟؟؟
هي ي ي ي ي!يه آه گنده با تمام وجود براي خودمون ميكشم كه چقدر بدبختيم! مگه ما از تاجيكيها چي كم داريم؟ اميدوارم بنيامين بتونه يه تور كنسرت هم در ايران بذاره وگرنه يواش يواش به حرفهاي سارا كه كلمه چاپلوسي توش بود ايمان پيدا ميكنم!آقا پيمان نگفتي قضيه ي كنسرت تهران چي شد و كجاست.....

ترانه گفت...

سلام آقا پيمان
خسته نباشيد
واي چه قدر جالب بود.
راستي وب من هم به روز شد خوشحال مي شم سر بزنيد.
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

vally kiye?tajikestaniye iraniye?
nashenidam valla

ناشناس گفت...

vally kiye?tajikestaniye iraniye?
nashenidam valla

سدا گفت...

اقای رجب پور یکی از کاردان ترین مدیران موسیقی کشور ما هستن برای موسیقی این مملکت خیلی زحمت کشیدن هیچ وصله ای به ایشون نمیچسبه اگه درایت وکاردانی رجب پور نبود بنیامین هم نبود ایشون بسیار حرفه ای عمل میکنن وتو شرایط سختی که در ایران وجود داره دارن کار میکنن چون عاشق کارشون هستن وفوق العاده شم اقتصادی دارن ودر جذب اسپانسر برای خاننده والبومهای موسیقی جز اولین افراد هستند والبته فوق العاده حامی بنیامین ایشون کارشونو بلدن لطفا اگه بنیامینو دوست دارید به اقای رجب پور توهین نکنید بچه ها چرا باید از این تور ناراحت باشید اینکه خاننده مورد علاقمون بین المللی شده این تور اعتبار زیادی برای بنیامین به ارمغان میاره هم مادی وهم معنوی باعث میشه باخیال راحت به کشور برگرده وسر فرصت البوم جدیدش رو اماده کنه لطفا به رجب پور اعتماد کنید مسلمه بنیامین اینور با اونور باید فرق کنه من بالای شهر که تو خیابون میرم یه جور لباس میپوشم مثلا مرکز شهرم برم یه جور لباس میپوشم پس بنیامین باید فرق کنه اگه واقعا اینطور باشه که شما میگید بنیامین ورجب پور خیلی حرفه ای دارن با این قضیه تقابل فرهنگی کنارمیان میدونید از دو طرف در فشار هستن ولی تا حالا خبلی درست رفتار کردن واین مسئله به تجربه رجب پوردر برگزاری کنسرت برمیگرده ودرایت ایشون

مهساpresident-to-be گفت...

این والی کیه؟چرا من نمیشناسمش؟
راستی بچه ها تو رو خدا بیشتر کامنت بذارین که سرگرم شیم.اصلا یه بحث فلسفی یا چه می دونم موسیقیایی چیزی راه بندازید اموراتمون بگذره دیگه.حالا از بنیامین خبری نیست از خودتون معدل هاتون!!!!! کنکور و از اینجور چیزا بگید تا این اقا بنیامین برگرده.
می گم دقت کردین روحیه ی افراط و تفریطی من اینجا هم خودشو نشون می ده؟نظرهای من یا کلا ارسال نمی شن یا دوتا دوتا تایید میشن.کلا میانه روی تو مرام ما نیست.

فاطمه گفت...

سلام من تازه به جمع شما اومدم و اونم فقط بخاطر بنيامين عزيز هست شايد بخاطر اينكه تازه واردم خوشتون نياد نظر طولاني بدم ولي بااجازه همه ي بچه ها منم نظر خودمو ميگم يه جورايي آقاي رجب پور دارن عمل ميكنن كه از اينجا رونده و از اونجا مونده نشن بايد هر جاي دنيا يه رفتار و يه ايده ي نو پياده كنن كه به اينجايي بودنشون لطمه نخوره و بتونن انتظارات مردم اونجا رو به خوبي براورده بكنن به نظر من زندگي خصوصي هركسي به خودش مربوطه خب بنيامين هم يه آدمه بايد جوري كه ميخواد زندگي كنه ...اگه بخواد باب ميل طرفداراش زندگي كنه كه ديگه بهش نميگن هنرمند فكر ميكنم يه كم توقع طرفدارا بالاست رجب پور چه خوب باشه چه بد مهم نيست مهم اينه كه بنيامين دوسش داره و مديريت كارهاشو بهش سپرده اون بهتر از همه ي ما ايشون رو ميشناسه اگه ميدونست آدم بديه كه باهاش كار نميكرد ما كه طرفدار بنيامين هستيم با هر نظر و عقيده اي كه داريم و برامون محترمه بايد هواي همديگرو داشته باشيم در اينصورت ميتونيم پشت بنيامين بايستيم و بهش بگيم كه خاننده ي محبوبمونه اگه بخوايم باهم دعوا كنيم و يك دل نباشيم پس كي ميخواد به فكر بنيامين باشه و ازش طرفداري كنه؟
ببخشيد من نظرم طولاني شد ولي به عنوان يه تازه وارد ميخواستم نظر خودمو بگم
گرچه بچه هاي قديمي وب بيشتر از من حق نظر دادن دارن راستي بنيامين كنسرت تهرانش اوكي شده؟

سدا گفت...

ادم کسی روباید بشناسه که میخاد باهاش حشر ونشر کنه دلیلی نداره بخوای شخصیت واقعی یک همرمند رو بشناسی همین که شخصیت بیرونی یک هنر مند رو تحلیل کنی به نظرم کافیه تازه ادم سالها با کسی زندگی میکنه نمیتونه بشناسدش چطور میتونه مثلادوستش روبشناسه علامت سئوال عزیز شما که میگی بنیامینو میشناسی باید بگم بنیامینم یه ادم معمولی هست مثل همه ما هیچ چیز اضافه ای نداره فقط استعداد وبشتکار اون چیزی که باعث شده مابنیامینو بشناسیم موزیک وصداش هست وکارای هنریش دراین مورد میشه ساعتها بحث کرد هر هواداری بسته به علاقش میتونه کارهای یک هنرمند رو از جهات هنری واجتماعی یا فرهنگی بررسی کنه به نظرم اینا فلسفه بافی نیست البته من نمیدونم شما منظورت دقیقا باکی هست ولی مطمئنا این با بحثایی که اینجا میشه ربطی به شخصیت به قول شما ساده ی بنیامین نداره تراوشات ذهنی ماست حالا گاهی تحلیل یک نفر 80%به واقعیت نزدیک هست یکی دیگه 40%

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
راستش اينترنت ما به خاطر اينكه اشتراك آي سي دي ال گرفتيم قطع بود براي همين من با موبايلم كامنت گذاشتم اما نميدونم چرا با اسم نا شناس كامنتو ثبت كرد.
خب من به خاطر نظر قبليم ازتون معذرت خواسته بودم گفتم شايد از اينكه پرسيده بودم آشناي دوست دختر بنيامين هستين ناراحت شدين و براي همين زير كامنت قبليم چيزي ننوشتين
به هر حال اگر ناراحت شدين عذر ميخوام
راستش الانانقدر خوشحالم كه ميتونم با سرعت بالا دانلود كنم(دست باباي گلم درد نكنه)

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
راستش با اين همه ذوق و شوق به همراه استرس كنسرت هاي آنتالانتا رو دانلود كردم اما چرا صدا ندارن؟
اون دفعه هم با هزار بدبختي دانلود كردم صدا داشت تصوير نداشت!!
موضوع چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پگاه گفت...

سلام پيمان جان
صبح روز دوشنبت به خير من كه دارم با استرس دسته و پنجه نرم ميكنم آخه مامانم رفته كارناممو بگيره
مشكل صدا تو كنسرت ها حل شد اما چرا كنسرت آنتالانتا كليپ خاطره ها تا نصفه باز ميشه؟؟؟
واي من كه ديوونه شدم............
يكي بياد كمك!!!!!

............... گفت...

مهسا گفتي معدل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان داشتم با معاونمون تلفني حرف ميزدم گفت اكثر بچه ها فيزيك افتادن!!!!ولي به من نگفت افتادم يا نه!وقت اعتراض كردن هم گذشته!رفت تا شهريور!!!!اميدوارم من جزو اونا نباشم اما چون در كل زندگيم هميشه با اكثريت همراه بودم الانم بعيد نيست كه.........!؟
پدر درس بسوزه كه نميذازه آب خوش از گلوي ما پايين بره اينهمه ميخونيم آخرشم با ليسانس يا فوق ليسانس بايد بيكار بچرخيم!!!
پيمان وب بدون تو صفايي نداره بيا برگرد و مثل هميشه بهمون روحيه بده!!
بنيامين رفت قرار بود دوماه بعدش بياد شد سه ماه و نيومد تو هم رفتي و قرار شد زود بياي كه نيومدي .....
پيمان بيا برگرد جون من اينقده....

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
مثل اينكه هنوز از دستم ناراحتين
(خوب نيست وقتى خدا بنده هاشو ميبخشه شما نبخشينشون)
هنوز با من قهريد؟؟؟؟؟؟
من كه معذرت خواستم!!
آخه شايد شماها منو تازه ميشناسيد اما من حدود يك ساله كه با شما و نوشته هاتون آشنايي دارم فقط هيچوقت دوست نداشتم نظرى بدم
آقا پيمان به خاطر اينكه باور كنيد معذرت خواهي هام رو شمارو با افتخار فراوان لينك كردم
شما هم اگر مارو بخشيدين و دوست داشتين لينك كنين مايه خوشبختيه

ناشناس گفت...

اون ناشناسي كه گفت فلسفه بافي من بودم و پگاه نيستم بله خانوم سدا من دقيقا منظورم شما بودي شبيه علامه ي دهر صحبت ميكنيد و انگار كه همه بايد فقط حرف شمارو قبول كنن لحنتون يه كم تند هست مگه شما رجبپور رو ميشناسي كه بهش ميگي كاردان؟شما ميدونيد رجبپور كيه؟يبه نفر كه به خاطر پول حاضره آدمفروشي هم بكنه لطفا بريد ازشون اطلاعات جمع كنيد بعدا اينجا سنگشو به سينه بزنيد

PeMi گفت...

عرض سلام دارم خدمت همه ی دوستان عزیز.
ممنونم از لطف همه ی دوستای همدم وب ..
در پاسخ دوست عزیزمون پگاه خانوم باید بگم که باور کنید من ناراحت نیستم از شما ! چون اصولا آدم بی جنبه ای نیستم ! و منظور شما رو کاملا متوجه شدم !! پس باور کنین که من ناراحت نیستم از شما همیشه هم قدمتون در وب روی چشم ما هست.
و درباره ی این موضوع اخیر در مورد آقای رجب پور و بنیامین :
ببینید نظر من در مورد آقای رجب پور این هست که ما ( حداقل طرفداران بنیامین ) باید قدردان ایشون باشیم.ایشون نه فامیل من هستن نه دوست من و نه از اقوام ! من هم بعضی کارهای ایشون رو شایسته ی تحسین میدونم و به بعضی از کارهاشون هم انتقاد دارم..
این که مثلا بنیامین رو سرپا نگه داشته ( چون میدونین که ، اینجا کسی نمیتونه بیش از یه حد مجازی معروف و محبوب بشه و اگه بیشتر از این بشه عاقبتشون مثل شادمهر،فرشید منافی و .... خواهد بود ) اما اینکه آقای رجب پور انقدر خوب بنیامین رو با این همه مشهوریت و محبوبیت مدیریت کردن که هم اجازه ی کنسرت در ایران و هم افتخارآفرینی در خارج رو انجام داده واقعا جای تحسین داره .. ببینید بالاخره شغل ایشون موسیقی و مدیریت هست..ما نمیتونیم به خاطر بعضی محافظه کاری ها از ایشون گله کنیم..چرا که اونوقت دیگه چیزی از موسیقی پاپ و بنیامین باقی نمی مونه، یکی از پایه های اصلی مدیریت موسیقی پاپ کشور بدون شک محسن رجب پور هست.
پس بیایید یه کم منطقی تر و دقیق تر و با دید بازتر به مسایل و پشت صحنه های بنگریم.
و در مورد بنیامین هم این که به نظر من بنیامین اینور با بنیامین اونور هیچ فرقی نداره و مرغ همسایه هم غاز نیست و این فقط برداشت سطحی نگرانه ی بعضی از ما هست.
ببینید با یه مثال ساده سعی می کنم منظورمو بفهمونم.
توی کنسرت تهران دوستانی که حضور داشتن دیدن که بنیامین با چه شور و شوق و عشق و هیجانی کنسرت رو اداره کرد ( در حالی که اولین حضور او روی استیج بود ) و در حالی که چشم های کنترل کننده ی بسیاری در خیلی از نقاط سالن مراقب بنیامین و کوچکترین حرکاتش بودن .. اما حرکت بنیامین در آخر کنسرت که به طور ناگهانی سالن رو ترک کرد نوعی شفاف سازی عملی بود .......
از طرفی حرکات پر از هیجان و احساسی و پر از انرژی بنیامین در کنسرت های خارجی او هم نوعی دیگر از شفاف سازی عملی هست.....
امیدوارم منظورمو تونسته باشم برسونم...
در مورد ریش بنیامین هم باید بگم که ممکنه دلیل بعضی از دوستان در مورد خشنود سازی ارشاد درست باشه که حداقل دفعه ی بعد آلبوم کاملا زمستانی با شال و کلاه پشمی و شومینه و برف و و و به جای اسفندماه در اردیبهشت ماه مجوز پخش نگیره .........
و این که خب جدیدا ریش مد شده !!
خود من از اونایی بودم که همیشه با ریش تراشیده و اونم از نوع 3 تیغ ! می گشتم اما حدودا 9 ماه میشه که دیگه تیغم 10سانت خاک گرفته ! و اکثرا با ته ریش می گردم ! پس این یه مد هم میتونه باشه و میتونه یکی از دلایل بنیامین هم باشه ! اما شاید اگر من هم به خارج از کشور برم با توجه به مد و فضای موجود دوباره از تیغم یه گردگیری حسابی بکنم !!
:دی
به هر حال ! از نظرات همه ی دوستان عزیز ممنون و سپاسگزارم..
موفق باشید.

alamate soaal گفت...

manam ta haddde zyiady ba nashenas
Monday, June 28, 2010 10:42:00 PM
ham nazaram.
rajabpur taasire bad ruye shakhsiyate benyamin dashte va dare
man kheilivaghte uno gozashtam zire zarrhebin
mese sheitun hast shayad vase benyamin pul biare ya mofavaghiyate zaheri amma ruhesho fased mikone va karde.unchizai ke mide ham tarikhe masraf dare.vaghti benyamin bedadresh nakhore mese ye sibe gandideh benyamino mindazatesh dur
khoda kone benyamin inaro bekhune bidar beshe

ناشناس گفت...

peiman jan
konserthaye beni
do 2 ta
anjam shodan?
age shodan ahange negaran ro ham baz ejra karde?age karde clipesho bezarin
sepas

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی اقا پیمان ازجوابتون ممنون مهسا جان این شخص اسمش ولی است نه والی مهساجان ولی یک خوانند های است که من شنیدم اهل مشهد که حالا تو لس انجلس است حالا باز دقیق نمی دونم ولی سبک خوندنش ولحن خوندنش شبیه افغانی ها یا یه جوری شبیه تا جیکستانی هاست عزیز اگه pmcیاکانلGEMTVببینی زیاد نشونش میده برام جالب که اون وبنیامین کنسرتشون مشترک بوده من هم با نظراقا پیمان وسدای عزیز موافقم قبلا گفتم بنیامین تحت تاثیر جو اونجا قرارا گرفته مثلا منم بخوام برم اموزشگاهی یا جایی چون می دونه ازهمه طرف دارم کنترل میشم معلوم روی تیپم باید تغییراتی انجام بدم ولی وقتی یه جایی میرم که روم کنترلی نیست روم حساس نیستن معلوم تیپمم زمین تا اسمون تغییر می کنه اگه بنیامین تو کنسرت ایران به این تیپ گشته چون 4چشمی مواظبش بودن که مبادا اگه بنیامین خطایی بکنه سریع ممنوع افعالیت بکنند باید قبول کنیم که که وزارت ارشاد اصلا با بنیامین خوب نیست پس بنیامین نباید بهانه ای دست اون ها بده این وسط رجب پورنقش خیلی مهمی داره اون باعث شد که بنیامین بتونه ازموانع زیادی بگذره البته هوش وذکاوت واستعداد بنیامین نباید نادیده گرفت ولی نقش رجب پورخیلی مهم بوده وبه نظرمن بنیامین همون بنیامین عزیز خودمون وهیچ فرقی هم با اون موقع که تو ایران بوده نکرده ولی من ازاین می ترسم که عاقبتش مثل عموی من بشه که فقط برای 2و3ماه رفت المان برای تفریح ولی یکدفعه موندگارشد برنگشت یا مثل پسرخالم ای داد خداکنه بنیامین برگرده به ایران ما فقط دلمون به صدای بنیامین عزیز خوش امیدوارم هرچه زودتربرگرده

نيما68 گفت...

سلام پيمان برگشتياز سفر؟ناراحت نشي پيمان خالي ميگم در آقا بودنت شكي نيست من باهمه راحتم!اين قضيه ريش هم تاريخي شد!اتفاقا منم بعضي اوقات هوس ميكنم ته ريش بذارم ولي يه سوال به نظرت توي كنسرت تهران بنيامين ته ريش داشت يا ريش؟

مهساpresident-to-be گفت...

بله پیمان جان شاید حق با تو باشه و انتظار مردمی بودن از خواننده ی مورد علاقه مون توقع بی جا و سطحی نگریه.شاید ما ادمای بی منطقی هستیم که دلمون می خواد خواننده ی محبوبمون یادش نره که زیر سایه ی همین مردم در داخل همین خاک به اینجا رسیده.شاید واقعا حق با تو باشه و ما واقعا سطحی نگر باشیم.ما هم می دونیم که اینجا شرایط فرق می کنه و محیط محدوده و هزار تا نهاد و ارگان همه رو زیر ذره بین گرفتن.ما هم می دونیم اینجا لندن یا لوس انجلس نیست.حرف ما اینه که ما تلاش خاصی از طرف بنیامین یا رجب پور جهت اینکه این ارتباط در همین محیط محدود صمیمانه تر بشه نمی بینیم.من اقای رجب پور رو از نزدیک نمی شناسم که بدونم ایشون چقدر کاردان هستن.اما اگه نبودن بنیامین رو به اینجا نمی رسوندن.اما این سیاست نباید به قیمت غریبه شدن مردم با هنرمند محبوبشون تموم بشه.شاید اصلا دلخوری امثال من به بنیامین مربوط نشه و سیاست های لعنتی این وزارت خونه ی به درد نخور ومنافع شخصی و عقاید باطل یه عده ادم امل باعث به وجود اومدن همچین شبهه ای شده باشه.شاید بنیامین هم مثل خیلی های دیگه اسیر ستاره کشی شده باشه.کسایی که به حمید عسکری مجوز کنسرت ندن و استدلالشون این باشه که کنسرتاش خیلی پر حرارته و مردم همه ی ترانه هاشو حفظن و اگه کنسرت نده بهتره تکلیفشون روشنه دیگه.اصلا شاید تقصیر من باشه که تو همچین کشوری دارم زندگی می کنم.پس دیدین که خیلی راحت از بنیامین صلب اتهام شد.دیگه سرتونو درد نمیارم با سطحی نگریهام.

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز نیما :
نه نیما جان ! من ناراحت نمیشم اصلا ! آقایی از خودتونه ..
والا نمی دونم ! بین ریش و نه ریش !:دی

در پاسخ دوست عزیز مهسا :
مهسا خانوم شاید من کلمه ی بدی استفاده کردم،معذرت می خوام..ولی واقعا منظورم این نبود..
منظورم این بود که خیلی از ماها از خیلی از مسایل بی خبریم و از روی ناآگاهی نظر میدیم.. ولی کوتاه خدمتتون عرض می کنم...
موسیقی در ایران مثل یک بازی شطرنج خیلی حرفه ای هست که با کوچکترین حرکت اشتباه کیش و ماتت می کنن.....
باز هم از شما معذرت می خوام که کلمه ی نا به جا استفاده کردم..
موفق باشید.

سدا گفت...

بله من رجب پوررو میشناسم شوهر من سالها باایشون همسایه بوده وبچگیشو با محسن رجب پور گذرونده خانواده پدریشون در تهرانسر بلوار یاس زندگی میکنن قبلا در کار تکثیر کاست بودن بارها برای شوهرم کاستهای خاننده های لس انجلسی را تکثیر کردن الان هم همسرم با ایشون سلام علیک دارن در کل منم با ایشون برخورد داشتم یک ادم بسیار موفق در کارشون هستن برای همین میگم کاردان به بنیامین علاقه دارم یک کار تحقیقاتی داشتم در مورد اثری که هواداری از یک هنر مند میتونه رو نوجونها داشته باشه واینکه در کل برای نوجونها مفید هست یا خیر یک بخش کوجک از کارم مربوط به فضای وب میشد علت اینکه این چند ماهه اینجا حضور داشتم همین بود البته چند هنر مند دیگه که خودم بهشون علاقه دارم انتخاب کرده بودم ولی بیشتر اینجا حضور داشتم به واسطه دیدار کوتاهی که با بنیامین داشتم وخود اقای رجب پور البته دفتر ترانه شرقی هم قول کمک داد ولی نیازی نشد بیشتر اطلاعاتم رو از روش زمینه یابی به دست اوردم الانم برای فوق میخونم البته اگه دکتری روانشناسی بالینی رو هم بگیرم باز هم طرفدار بنیامین وطرفداراش خواهم بود من ودخترم که 8سالشه و همسرم که به جز شجریان وافتخاری از جدیدا فقط بنیامین گوش میده همه هوادار بنیامین هستیم با تشکر از پیمان عزیز وهمه هوادارای خوب بنیامین وارزوی موفقیت

سدا گفت...

البته دیدار من با بنیامین ربطی به این موضوع نداره مربوط به امضا گرفتن بوده سالها قبل نه بنیامین نه رجب پور در جریان این تحقیق نبودن البته شاید به واسطه ی تماسم ترانه شرقی در جریان باشه ما یک تیم تحقیقاتی هستیم که15هنرمند رو انتخاب کردیم نتایج این تحقیق ربطی به یک هنر مند خاص نداره وقابل تعمیم به یک نفر خاص نیست من هیچ ارتباطی با بنیامین ورجب پور ندارم واگه گاهی چیزی گفتم از جانب کسی نبوده ونظر شخصی خودم بوده

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
از لطفي كه در حقم كرديد ممنونم
در پاسخ به دوست عزيز ناشناس البته با اجازع آقا پيمان بايد بگم كه من در مورد كامنتهاي ناشناس (فقط 3تاي اولي و با فونت فارسي) رو منظورم بود اميدوارم سو تفاهمي كه پيش اومده بر طرف شده باشه

پگاه گفت...

در جواب دوست عزيز البته با اجازه آقا پيمان
ممنون از طرفداري كه كردى در مورد اسم هم خب من پگاه هستم كه اگه كامنتهارو خونده باشين دليل اسم ناشناس رو هم متوجه ميشين.
در مورد كلاس ويلن هم اگر سرى به وبم بزنيد خيلى چيز ها دسگيرتون ميشه
(www.zemestooni.persianblog.ir)
و در جواب به كسايى كه ميگن از رو احساس صحبت كردم و واقع گرا نبودم اين جمله از سقراط رو ميگم:
من ديگران رو به شكست و ترديد مى اندازم ، نه از آن رو كه حقيقت را ميدانم : بلكه بدان علت كه خودم سرگشته و حيرانم.

YEK DOOST گفت...

#1

سلام

اول در مورد کنسرت تورنتو.من ۳ اهنگ را داونلود کردم.شناسنامه-عاشقم کن -عاشق شدم...شخصا اجرای ارام بنیامین را در این کلیپ ها خیلی پسندیدم.در یک کلمه زیبا بودند

پیمان عزیز بابت همه زحمات تون و تلاش های مفیدتون تشکر می کنم
اتمسفر و جو وبلاگتون همانطور هست که از شما انتظار میرفت.ارام -دوستانه- پرنشاط - ازاد اندیشانه- پر ظرفیت و مدرن و شیک که جای تبریک داره.اگر ۵۰ درصد مردم ما ،در مقیاس خودشان، مثل شما پر ظرفیت و ازاد اندیش بودند ایران مهد ازادی و تمدن در تمام زمان ها و مکانها بود.






اول به مهسا to-be president عزیز:

خوشحال شدم از اینکه شما حرف من را متوجه شده اید .عزیزم از دید من بیشتری ها! کوچکتر و ضعیفتر از انی هستند که بخواهند به من صدمه ای بزنند ( الان منظورم همان دو نفر از سه نفری هستند که نام بردید).اصلا مهم نیستند.من از همان اول هم می دانستم پیمان عزیزاز ان قماش نیست و همیشه از مدیریت ایشون تعریف می کردم و خوشحالم که الان حرف هایم ثابت شدند.بعضی ها انوقت فکر می کردند من پیمان را می شناحتم که مدیریتش را تمجید میکردم. اما من فقط بر اساس قدرت تشخیص فردی ام شناخته بودم.سدا جان در جواب کامنت شخصی گفته اند مگر کسی می تواند دیگران را به این زودی بشناسد؟بله، بعضی ها واقعا می توانند و یکی از انها خود من هستم.من می توانم بگویم حداقل ۹۰ درصد قضاوت ها و تشخیص هایم در برخورد کوتاه اول و دوم در مورد بقیه ادمها درست و قطعی هست که این حاصل استعداد ذاتی . تمرین.دقت.مطالعه . تجربه و پرورش غریزه و میل به بقای شدید در من هست.من خیلی سریع در یک برخورد کوتاه می توانم زوایای پنهان ادمها را ببینم و این یکی از دلگرمی ها و امتیازات بزرگ زندگی من بوده

و خیلی وقت ها تشخیص می دهم با کسی نباید هم حرف بشوم و نمی شوم.من دیگر هیچوقت به ان وبلاگ سه مدیره که مهسا جان گفتید نمی روم و انجا نخواهم نوشت، چون در شان خودم نمی دانم.

مهسا جان تبریک میگم به فهم بالای شما





سدا جان من یک کامنت شما را خیلی دوست داشتم.از چند روز پیش که ان را خواندم در پشت ذهنم نشسته .بالاخره تصمیم گرفتم درباره اش چیزی بنویسم.همان کامنتی که در باره منطقه ۱۰ و جو سالهای قبل و.....بود.در دلم تحسینت کردم چون نوشتی وقتی فهمیدی, تغییر کردی و گفتی بنیامین هم همینطور بوده است.من کاملا این حرفت را درک کردم و برایم ملموس بود.به نظر من این چیزهایی که گفتید خیلی مهم و با ارزش هست. چون همه ما در جاهایی به دنیا می اییم که انتخاب خودمان نبوده.در محیط ها و با ادمهایی بزرگ می شویم که ارزش های غلط را به ما تزریق می کنند یا به طور کلی با ما متفاوت هستند.اینها مهم نیست.مهم بعدش هست یعنی که وقتی که بزرگتر می شویم و تجارب و معلوماتمان زیاد می شود، چه تصیمیماتی برای زندگی خودمان می گیریم.من خودم کسی هستم که خیلی ها به من افرین گفته اند که خودم برای خودم تصمیم گرفته ام ، که خیلی مستقل بوده ام.اما وقتی کامنت شما را خواندم دیدم ان چیزی هست که من به شدت ارزومندش هستم و اگر هم کرده ام ،کم کرده ام.....اگر بنیامین امروز خودش دارد برای زندگی خودش تصمیم میگیرد و بر اساس دانسته ها و عقل خودش، راه خودش را خودش انتخاب می کند بسیار تحسین برانگیز هست .

البته در اینجا یک نکته ظریف وجود دارد که متاسفانه در مورد بسیاری از مردم، وارونه کردن و بعکس کردن" همه چیز" ،به معنی تصمیمات شخصی و تغییرات هست، که اشتباه محض می باشد.مثلا قبلا به من گفته اند که باید سیاه بپوشی و من الان فقط سفید بپوشم.این غلط هست. اماوقتی که من تصمیم بگیرم به جای سیاه، چه رنگی را به چه دلیلی بپوشم، این درست است. و این همان بالغ سالم هست

در یک کلام بگویم این کامنت شما برای من، خیلی قشنگ و پرمعنا بود.





.

YEK DOOST گفت...

bebakhshid commenthamo ghabool nakard az aval mifrestam