جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۹

~ اجرای احساسی ( من امشب می میرم ) توسط بنیامین + کلیپ های دیگر کنسرت تهران ~

 با سلام به همه ی دوستان عزیز

( عکس ها مربوط به کنسرت بنیامین در آتلانتا )

امیدوارم همه چی برای همه ی دوستان عزیز خوب پیش بره ! اعم از زندگی و امتحانا !
---------------------------
امروز کلیپ اجرای کامل و بسیار بسیار زیبا و احساسی بنیامین و با کیفیت بالا اجرا شده در کنسرت تهران ( 10 اسفند 88 ) رو براتون قرار دادم که امیدوارم لذت ببرید..







----------------------
پ.ن : اکثر کلیپ ها با فرمت m4a قرار داده شده،اما اکثر دانلود کننده های مرورگر ها و برنامه های مدیریت دانلود به علت عدم شناسایی با فرمت mp3 ذخیره می کنند.
شما خودتون میتونین فرمت رو هنگام ذخیره یا بعد از ذخیره روی کامپیوترتون به صورت دستی به فرمت m4a تغییر بدین ( با استفاده از save as ...) و این فرمت تقریبا توسط همه ی برنامه های پخش کننده قابل پخش هست.

( عکس مربوط به Orange County )

----------------------------
Benyamin's Upcoming Concert
Benyamin LIVE @ Toronto Canada - 26 June 2010
اجرای زنده ی بنیامین در تورنتو کانادا - 6 تیر 1389

موفق باشید

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی عالی بود برای بنیامین عزیز آرزوی موفقیت میکنم

فرزاد گفت...

سلام.وقتی کلیپ تهران دیدم حس خوبی گرفتم.دوباره این احساس بهم دست داد که بنیامین همون خواننده ایرانی ایرانی مورد علاقمه.کنسرتهای بنیامین خوب بودن منم همه ی اونایی که رو سایت زدید رو دیدم.خیلی خوشحال شدم که بنیامین مثل خیلی ها تا پاش رسید اونور و چند نفر براش کف وسوت زدند خودش گم نکرد (تا حالا...)و ما رو فراموش. اما به نظرم توی کنسرتهای ایران "بنیامین بنیامین تر و هنرمندتر "بود تا کنسرتهای خارجیش.ولی توی کنسرت لس انجلس ازهمه بهتر بود.احساس میکنم هرچی جلوتر میره بنیامین بیشتر به ظاهر کار توجه میکنه تا... .اینارو گفتم چون دوستش دارم و دلم میخواد همیشه موفق باشه.

مهساpresident-to-be گفت...

از اون جایی که طبق جدیدترین رده بندی سرعت اینترنت در جهان ایران از اخر هشتم شده:
به نظرتون سرعت اینتر نت در چه کشور هایی پایینتر از ایرانه؟
ا)افغانستان 2)اتیوپی
3)بنگلادش 4)هر سه مورد به اضافه ی 4تا کشور دیگه
مخلص شما :مهسا بحرینی!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

چرا اجرای لس آنجلس یا واشنگتن را نذاشتید؟

ناشناس گفت...

dialup ke dige hichi

فرزاد گفت...

سلام پیمان جان خسته نباشی.امیدوارم از امتحانات سربلند بیرون بیای.برای موفقیتت دعا میکنم.یه نظری داشتم:عکس دوم در اتلانتا خیلی خوب نیست .لطفا اگه میتونی عوضش کن.ممنون

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز فرزاد :
مرسی ممنونم از لطف شما .
کاش مشکل عکس رو هم اعلام می کردید.ممنون.
موفق باشید.

Elham گفت...

ممنون پیمان، خیلی قشنگ بود.

الهی، چقدر بنیامین احساس داره.

پیمان کاش تو سایت اعلام کنی بچه هایی که فیلتر شکن دارن برن تو سایت رادیو جوان و نظر بدن. آخه اونجا همه دارن بر علیه بنیامین حرف می زنن.

فکر کنم ماها که بنیامین رو دوست داریم در مقابلش وظیفه داریم و باید یه کم بیشتر هواش رو داشته باشیم.

فرزاد گفت...

پیمان جان مشکل خاصی نداره فقط به نظرم کیفیت عکس خیلی خوب نیست وبنیامین خیلی خوب نیفتاده .اخه دوست دارم بهترین عکسارو از بنیامین رو سایتت ببینم.البته فقط نظر شخصیم گفتم وگرنه شما صاحب اختیاری.راستی اگه بازم کلیپهای بیشتری از کنسرت تهران بذاری ممنون میشم.

فرزاد گفت...

پیمان جان خیلی ممنون که کلیپهای تهران گذاشتی.چقدر بااحساس اجراکرده. خداییش با توجه به اینکه اولین کنسرتش بود واقعا عالی بوده.همینه که اعتقاد دارم بنیامین یه هنرمند واقعیه.امیدوارم همیشه بدرخشه مثل ما..ا..ا..اه وقتی گریش (نه ..خندش ..) میگیره....

آرزو گفت...

سلام
خسته نباشید و ممنون از شما اقا پیمان عزیز.همه یه عکس ها مخصوصا عکس های کنسرت تهران خیلی زیباست .ممنون از شما.براتون تو همه امتحان ها ارزوی موفقیت میکنم.

درناز گفت...

سلام . خیلی ممنون مرسی ........
وای اون عکس بنیامین که دستش رو قلبشه داره دیوونم میکنه خیلـــی نازه

88 گفت...

سلام.ممنونم از زحماتتون.ولي خب بهتر نيست يه نگاهي به اين لينكا بندازيد☻اخه بعد از 4ساعت و76% دانلود تازه پيلم ميدهو دانلود نميشه(دومين قطعه)اولي هم بعد از چند بار دانلود فقط تا چند ثانيه دانلود ميشه.

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز 88 :
متاسفانه مشکل از اینترنت شما هستش... و البته این روز ها سرعت اینترنت به شدت اومده پایین...
اماخب لینک ها مشکلی ندارن،هم من چک کردم و هم خیلی از بچه ها راحت دانلود کردن..
موفق باشید.

ناشناس گفت...

Peyman benyamin22khordad ham concert dare????

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز ناشناس :
نه !!!!!

ناشناس گفت...

pemi faghat ye sar boro site beni
http://www.benyaminmusic.com/

bebin chi shode!!!!!!!!yani chi?????????kheili narahat shodam.hala chikar konim

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز ناشناس :
مشکل خاصی نیست...
به زودی حل میشه.

علي رحيمي کناري گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > تعريف و تمجيد مجله ترانه ماه از کنسرت بنیامین بهادری در امريکا < به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مديريت وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري

mhbftdb گفت...

خدا بگم چیکارت نکنه آقا پیمان نمیذاری درسمون رو بخونیما

خارق العاده است ندیده بودم

فرزاد گفت...

سلام پیمان جان.خسته نباشی از امتحانات .من کلیپهای کنسرت واشنگتن رو دانلود نکرده بودم .الان که میخوام دانلود کنم errorمیده که notfound .میشه بگی چی کار باید بکنم

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز فرزاد :
درسته..لینکهای واشنگتن مشکل داره ..
ایشالا در آینده درستشون می کنم.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

pemi site beni dorost shode

ناشناس گفت...

na hanooz site beni dorost nashode ke

ناشناس گفت...

سلام
ببخشید امکانش هست لینک های 4 تا دانلود آخر رو تغییر بدید؟
(mediafire)
اگه نشد ،هم هیچی.مرسی.

ناشناس گفت...

site beni dorost shode

ناشناس گفت...

yany

diruz sitesh aslan nabud

dubare umade

hamun site ghadimy

ناشناس گفت...

Pemi beny key miad?barnameè baraye concerte tehran dare?akhe ye chizaèè azash shenidam nemidunam raste ya na?

PeMi گفت...

در جواب به دوست عزیز ناشناس :
فعلا برنامه ای برای کنسرت نهران نیستش...

رژین گفت...

سلام
من از آقای رجب پور پرسیدم گفت دارن برای تهران برنامه ریزی می کنن برای تابستون
امیدوارم بشه...

ناشناس گفت...

Pemi khoobi?chand vaghte nisty delemun barat tangide! Che khabar az emtehanatet?khoob dadishun?

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز ناشناس :
مرسی ممنون.. آره خوب پیش میره ، خدا رو شکر...
آرزوی موفقیت دارم هم برای شما و هم برای همه ی دوستان و هوادارای عزیز..

?sara گفت...

Hi!beny mikhad biad inja canada!manam ba dustam miram!bayad be in agha khanandegi o concert yad dad fek karde inja afghane na raghsidan balade na ax andakhtan!baraye tarafdara delam misuze!miram havam avaz she vali age az nazdik bebinamesh inaro be khodesh migam!concert tehran rish mizare!concerte inja jelf mishe!akh ke in benyamin o rajabpr chaplusan!mr.peyman be fekr yeki dige bash barash veb bezani!!!ok?????

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز سارا :
ببینید تا حد زیادی با حرفاتون موافقم !
خب ببینید کلا در بین هنرمندای ایرانی کدوم خواننده رو سراغ دارید که در زمینه ی رقص مث خواننده های حرفه ای برقصن ؟
فقط مربوط به بنیامین نمیشه !
در موارد دیگه هم شما مطمئن باشید که با محدودیت مواجه هست.
البته این نظر شخصی منه که از روی شواهدی که خودم دیدم میگم.
باز هم ممنون از نظرتون.
راستی ! اگه فیلم یا عکس هم بگیری برام بفرستی خیلی ممنون میشم!

ناشناس گفت...

در جواب سارا باید بگم که سارا خانم به شما بگم که لیاقت شماو امثال شما خواننده های آن وره آبه نه هنرمندان داخل ایران. شما چی فکر کردید که توهین به این بزرگی به یک هنرمند موسیقی پاپ میکنی متاسفم. حرکات جلف که شما میگوییدمن که کلیپهای بنیامین را نگاه میکردم چیزی به نظرم نرسید یا شما با چشمهای جلف نگاه میکنید وهمچنین برای تو که همیشه از ظاهر آدمها قضاوت میکنی نه هنر و صدای هنرمند. واقعا متاسفم که ما هنوز هم که هنوز هست باطن هنر را نشناخته ایم و لطافت و زیبایی آن را درک نکرده ایم وفقط به ظواهر آن فکر میکنیم نه به هنرمندی که واقعا زحمت می کشد وهنر خود را به مخاطبان عرضه میکند. من به شخصه به ظاهر هنرمند و یا به قول شما ریش گذاشتن اصلا برایم مهم نیست آنچه مهم است هنر وصدای خواننده های موسیقی پاپ است وبنیامین هم از این قاعده استثناء نیست هنر بییامین و صدای با احساس او بزرگترین ارزش و هدیه ای است قدر آن را خیلی خیلی بایدبیشتر بدانیم
به امید موفقیت و سربلندی برای بنیامین

PeMi گفت...

دوست عزیز (ناشناس) خوبه که به نظرات هم احترام بذاریم و متعصبانه برخورد نکنیم.
برای جواب کامل من به نظرات در پست بعدی مراجعه کنید.
موفق باشید.