جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۹

~ نظر سنجی + قالب جدید + موسیقی پس زمینه ی وبلاگ ~

با سلام خدمت دوستان عزیز .

اولین نظرسنجی سایت به پایان رسید ! نظرسنجی ای که در آن نظر شما در مورد نزدیک تر بودن تنظیم یکی از گزینه های داده شده به موسیقی بنیامین بود !
گزینه ی منتخب دوستان :  پیام شمس بود !

پیام شمس که هم اکنون در غرب هالیوود استودیویی را راه اندازی کرده و به کارهای موسیقایی خود ادامه می دهد.
حال ، باید صبر کنیم و ببینیم که آلبوم سوم بنیامین بهادری به چه شکل خواهد بود ! آیا پیام شمس به طور کامل در آن حضور خواهد داشت ؟ آیا قطعاتی چند از پیام در آلبوم سوم بنیامین خواهیم شنید ؟ یا آیا اصلا از او در آلبوم سوم استفاده خواهد شد ؟!
طبق شنیده ها حداقل 2 قطعه از پیام شمس در آلبوم سوم خواهیم شنید ! ! که البته ممکن هم هست این اتفاق نیفتد !
--------------
همونطور که دیدین قالب سایت تغییر کرد و به روز شد ، دوست دارم نظر شما دوستان عزیز رو در مود قالب جدید بدونم !
--------------
در همین راستا ، پس از انتخاب شدن پیام شمس به عنوان گزینه ی برتر ، قطعه ی کوتاهی ساخته ی پیام شمس به عنوان آهنگ پس زمینه ی سایت قرار گرفت..

موفق باشید

۲۹ نظر:

ناشناس گفت...

pemi ghalebet dir bala miad
valikhob khoshkele
ye fekri kon ke dardesare

sara? گفت...

salam payam shams ba benyamin miad canada?

مريم گفت...

سلام قالب وبت خووووووشگيل شده پيام شمس هم رفت و .......خوشبحالش!!!!
آهنگش خيلي كوتاهه تا مياي حس بگيري تموم ميشه!!!!!!ساراجونم رفتي كنسرت سلام همه مارو به بني و گروهش برسون!!!!!!!!!!

PeMi گفت...

ممنون از نظرات همه ی دوستان و ممنون و ممنون از لطفتون !
در جواب دوست عزیز ناشناس باید بگم در اولین بار که سایت رو باز می کنید بله،یه کم دیر بالا میاد که به علت بارگذاری آهنگ پس زمینه هست.
و در جواب سارا خانوم هم : بله ! پیام هم در کنسرت کانادا ی بنیامین حضور خواهد داشت و رهبر ارکستر بنیامین هست.
موفق باشید.

مهسا گفت...

خوبيد؟سلام!!!
1- خودمم پيام شمس رو انتخاب كردم!!!
2- قالب جديدتم شيكه ولي دلگيره خيلي تيره است
3- آهنگش قشنگه اي كاش صداي بنيامين روش بود!!!
؟؟؟؟- پيام شمس تا حالا با نريمان كار كرده؟مثلا شده توي يه آهنگ با هم بخونن مثل من لعنتي بنيامين؟

نيما68 گفت...

سلام قالب وب هي بدك نيست!!!خب سليقه ها فرق داره ناراحت نشيا!!!!!!من اشكان كوشانو دوست دارم بخاطر سبكش ولي پيام با بنيامين مكمل هم هستند!!!آهنگم فعلا گوش ندادم!!!!!سارا خانمي اولا كه بينهايت خوشحالم برگشتي مثل مريم و شايد بقيه بچه ها چند تا وصيت دارم برات:
رفتي كنسرت حسابي بجاي ماهم خوش بگذرون!!بعدش براي بنيامين از طرف خودت و همه ي بچه هاي تو ايران يه دست گل بخر و بهش بده!!!و ديگه نصيحت و وصيتي نيست بهت خوشبگذره.....

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز مهسا :
ممنون از نظرت ، بله ! پیام شمس در قطعه های ( سلام ) و ( دارم عاشق میشم ) نریمان حضور داشته و با نریمان هم خوانی کرده !

و در مورد قالب وبلاگ هم خب درسته یه کم دلگیره ، خودمم قبول دارم !
اما خب بد نیست برای تنوع ! سعی می کنم زود به زود قالب رو عوض کنم،البته بگم که قالب دست پخت خودم هست !!!
به مرور نظراتتون رو برای قالب آینده ی وب بگین ! مطمئن باشید که توی دست پخت آینده تاثیر میدم !
یا اگر هم از دوستان کسی آشپزی قالب بلده به من بده تا برای قالب آینده استفاده کنم!!!!!
ممنون از نظرات دوستان عزیز.

مهسا گفت...

جدي؟؟؟اگر دست پخت خودته پس خييلي عاليه!!!ايول!!!راستي آقا پيمان توي آهنگ دارم عاشق ميشم نريمان پيام شمس همونه كه رپ ميخونه و ميرقصه؟؟؟؟؟؟؟؟؟درست گفتم؟
حالا كه بازم اسم رقص اومد نصيحتهاي نيما رو كامل كنم:
سارا جان اگه رفتي اونجا و ديدي بنيامين بد ميرقصه يا حركاتي شبيه رقصيدن اگه ديدي و متوجه شدي كه بازم بلد نيست و خوشت نيومد يه موقع شاكي نشي!!!اصلا به روي خودت نيار!دسته گل هم اگه خريدي حتما رز قرمز داشته باشه بنيامين دوست داره!!از برگشتنت خوشحالم و مثل مريم جان منم خيلي شديد دوستت دارم!!!!

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز مهسا :
ممنون از لطفتون.
بله ، پیام شمس همونه !

فرزاد گفت...

به به ... سلام پیمان جان قالب نو مبارک .میبینم که اشپزیتم خوبه .بگو مامانت برات اسفند دود کنه یه وقت چشم نخوری پسر...با نظر بچه ها موافقم ...قشنگه فقط یه کم تیره ودلگیره.ادم دلش بیشتر برای بنیامین تنگ میشه...
ساراخانم چقدر خوب که برگشتی.حالا که بازار وصیت داغه بذار من هم وصیتهام بکنم:
1:کلی حالشو ببر .
2:از بنیامین یه عالمه فیلم و عکسهای خوشگل مشگل بگیر برای ما هم بفرست...
یه وقت یه چی بهش نگی ناراحت بشه هااااا....
بزنم به تخته بچه ها سلیقه ی بنیامین بهتر میدونند پس به توصیشون عمل کن
یه توصیه دوستانه:
یه لحظشم از دست نده چون بعدا خیلی حسرت میخوری.مثل من که هنوزم ارزومه یه بار دیگه فروردین میشد و من دوباره میرفتم کنسرت کیش.

مهساpresident-to-be گفت...

بابا اینجا چه خبره؟چرا عین ادمای دم مرگ همه وصیت می کنن.ولی کار خوبی می کنین بالاخره یکی از بچه های خودمون میره کنسرت بنیامین تو کانادادیگه.پیمان جان قالبت خیلی خوشگله ولی من قبلی رو بیشتر دوست داشتم.ببخشید پیمان جان یه سوال فنی داشتم:شما هم با سرویس دهنده ی بلاگ فا و هم با بلاگر کار کردی میشه بگی کدوم یکی بهتره؟یعنی امکانات بیشتری داره.
قربونت برم سارا جونم جای ما رو هم اونجا خالی کن.باشه؟
راستی یه سوال غیر فنی که داشت یادم می رفت:شما بیو گرافی پیام شمس رو می دونید؟

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز مهسا:
به نظر من بلاگر بهتر هست ، هم از لحاظ امنیتی هم از لحاظ امکانات پیشرفته.

در مورد پیام شمس هم این که : ایشون از سال 1374 تنظیم حرفه ای رو شروع کرد، کار با خوانندگانی مانند شادمهر عقیلی،شروین سهرابیان،مهدی مقدم،نریمان،مازیار فلاحی،بنیامین بهادری و ...
همچنین از معدود آهنگسازان حرفه ای در زمینه ی موسیقی متن فیلم هست که کارهای او رو همه در فیلم سینمایی ( مجنون لیلی ) شنیدیم.
همچنین از اولین افرادی بود که در ایران شروع به تنظیم دیجیتالی کرد .
از طرفی از ایجاد کنندگان سبک جدید موسیقی در استایل 6و8 هم هست.

همچنین برای اطلاعات بیشتر میتونید به www.payamshams.com مراجعه کنید.
موفق باشید.

درناز گفت...

سلام . قالب قشنگه اما تو قبلیه عکس خود بنیامین هم بود .
مرسی از کلیپ ها و مرسی از اطلاعات .

............... گفت...

سلاااام آخ جون سارا برگشت!!!!!سارا هواتو داريم هرجا كه باشي!!ديگه حرف از رفتن نزنيا خيلي جيگري!!!!!براي بنيامين از طرف من يه ساعت خوشگل و مارك دار بخر
ببخشيدا ميري تو خرج ولي چيكار كنم من نتونستم اينجا از نزديك هديه بهش بدم!!!
بچه ها تا كنسرت شروع نشده ليست سفارشاتو بديد!!!راستي يادم رفت قالب نو قشنگه آره خيلي دلگيره صورتي بود بهتر ميشد!!!!پيمان جونم تا حالا پيام شمس تو تهران كنسرت داشته؟آهنگايي كه توشون 6و8خونده كدوما هستن؟
سارا لطفا به وصيتهاي ما خسته دلان عمل كن!!!!خواهش ميكنم!!!

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز ........ :
نه ، پیام شمس تا حالا کنسرتی در ایران نداشته..
آهنگ های ساخته ی پیام که استایل جدید 6و8 توی اونا دیده میشه مثل : (چجوری؟اینجوری) سعید پانتر . (نازنین ناز نکن) نریمان . (سونامی) مهدی مقدم . و ......

سوگند گفت...

نه بابا....شما آشپزي هم بلدين؟منظورم غذا پختنه ها با قالب وب اشتباه نگيريد ميدونم تو قالب وب درست كردن استادي دارم ميبينم!غذا پختن هم بلدي؟مثل وبت خوش آب و رنگ ميشه؟پيام شمس يه جوريه نميدونم چه جوري توضيح بدم خلاصه يه جوريه ديگه!!!!سارا خير مقدم!از اومدنت خوشحالم!!!!رفتي اونجا آدرس اين وب رو بهش بده شايد فرجي بشه و اينجا جواب هواداراشو بده.

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز سوگند :
آره اتفاقا ! آشپزی هم بلدم ! البته به خوبیه دست پخت قالبم نمیشه !!!:)):)))
چه جوریه پیام شمس !؟ یه توضیحی ، چیزی بده ما هم احساستو دربارش درک کنیم !!
آره !!!! اتفاقا منم با شما موافقم !
سارا جان حتما آدرس وبمون رو به بنیامین بده ! اومد و یه فرجی شد ..
موفق باشید.

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی خیلی دلم براتون تنگ شده بود خیلی وقت بود که نتونستم به وب سربزنم ولی الان خوش حالم که که بعد ازکلی گرفتاری دوباره تونستم برگردم همچنین سلام خدمت اقا پیمان بابا ایول چقدرپست های جدید من که از قالب وب خیلی خوشم اومد راستی من بحث های قبلی خوندم اینکه چرا بنیامین تو کنسرت هاش نمی رقصه و....من نمی خوام این موضوع کش بدم ولی به نظرمن شان وشخصیت بنیامین نیست که بخواد برقصه بلکه بتونه توجه مخاطبان جلب کنه به نظرمن این راه استیج داری نیست که اگه خوانند ه بلد باشه برقصه شد نامبروان راه رسم استیج داری بلد اگه هم بلد نباشه خودش ضایع کرده !!!!!این کاربه درد همون خواننده های لس انجلسی می خوره که این قدرتو اجرا زنده ضعیف هستن که برای جلب توجه مردم از رقصندها استفاد ه می کنن د یا خودشون می رقصن ولی این درشان بنیامین نیست بنیامین این قدر اجراش قوی هست به دل می شینه که نیازی به این کارها نیست درهرصورت ما بنیامین همون جورکه هست دوست داریم خواهیم داشت اینکه بنیامین چرا باهواداراش عکس نمی ندازه تو ایران یا چرا ریش می گذاره دیگه این محدودیت هایی که تو ایران چون این جا افتاده که اگه پسرس ریش بگذاره می شه اخر بچه مثبتی و....اگه بنیامین این کارمی کنه مطمئن باشید طبق نظررجب پوربس برای اینکه مشکلی پیش نیاد کارها خوب پیش بره وزدن ریش هم به نظرمن جلف بازی نیست !!!! این طورنیست به نظرتون من با نظرها سارای عزیز موافقم درباره محدودیت ها و...ولی اینکه چرا بنیامین نمی رقصه خودش ضایع کرده یا اینکه چون ریشش زده حالا شده جلف این عبارات برای بنیامین اصلا مناسب نسیت ونخواهد بود چون بنیامین اول یک هنرمند ونه یک رقاص که سالیان سال تجربه رقص داشته باشه ثانیا بنیامین می خواد برگرده ایران اگه بخواد همچین کاری کنه بهانه خوبی دست وزارت ارشاد داده که ممنوع فعالیت بشه اونم چند سال پس چرا باید با اینده خود ش بازی کنه حالا اگه حرکتی روصحنه انجام میده به خاطرتاثیر جوی که تو ش قرارا گرفته باعث هیجانش شده این طبیعی است و..... درهرحالبرای بنیامین عزیز وهمهی بروبچ بنیامینی ارزوی موفقیت می کنم راستی سارا جان اگه بنیامین دیدی بی زحمت بهش بگو یک نگاه به ایمیل هاش بندازه اگه خواست یک جوابی بده راه دوری نمی ره بهش سلام من هم برسون بگو خیلی خیلی صداش دوست دارم ممنون عزیز موفق باشی راستی اقا پیمان من تو این نظرسنجی شرکت نکردم ولی الان نظرم میگ شاید دیگه خیلی دیر من پیام شمس انتخاب می کنم چون کارهاش نامبروان هم صدای خیلی قشنگی داره من تراک من لعنتی بیشتر به خاطرصدای شمس گوش میدم خیلی قشنگ این اهنگ که گذاشتید زیبا بود ممنو ن

?sara گفت...

salam doostaye khoobam mamnoon az lotfe hamatun!!!manam kheily kheily doostetun daram!!!chashm har kar o farmayeshi darid begid man anjam midam!!!bedune kamo kasr!!faghat doa konid betunam az nazdik bahash sohbat konam !!!rasti man saram kheily sholughe o karam ziade shayad dir be dir biam sar bezanam ama har ja basham beyadetunam
bazam tashakor mikonam az shoma va peymane aziz!!!!!

مريم گفت...

سلام سيما جان حرفات كاملا درسته اما بحث سر اين بود كه بنيامين وقتي رفت اونجا توي هيچكدوم از كنسرتاش ريش نداشت خب بالاخره هركسي متوجه تغيير رفتار بنيامين ميشه يا اينكه تحت تاثير جو اونجا قرار گرفته بوده وهيجاني شده بوده و حركاتي انجام داده آره قطعا اينا درسته و اينكه چرا در شان بنيامين نيست كه برقصه؟مگه كار زشتيه؟اصلا خودش يه هنره و استيج گرداني هم همينطور مايكل جكسون كه بي نظير بود هم ميرقصيد و هم ميخوند و هم استيج گرداني ميكرد آيا ميشد قضاوت كرد چون صداش خوب نيست ميخواد بيننده رو بخاطر تنها رقصيدنش ميخكوب كنه؟البته اونجا كه وزارت ارشاد نيست پس خواننده ها مجازند هر طور كه ميخوان بخونن و كليپ بسازن و برقصن چه خوب و اخلاقي باشه چه غير اخلاقي بهر حال آزادند من و شما كه تا حالا توي كنسرتاي اونوريها شركت نكرديم و نميدونيم فضاشون چه طوريه ولي اين روشن هست كه همه ميرقصن و كسي جلوشونو نميگيره و خواننده حرفه اي همزمان ميرقصه و ميخونه ولي اينجا توي شادترين كنسرت بايد روي صندلي بشيني و دو انگشتي دست بزني نوع تيپي هم كه زدي بايد توسط منكرات تاييد بشه تا بتوني بري تو (جشنواره فجرو ميگم)!!!!سارا هم اينو ميگفت كه اگه بلد نيست برقصه پس بهتره كه حركتي كه شبيه رقصيدن باشه انجام نده نه اينكه با يه سري حركات به همه نشون بده كه رقصيدن بلد نيست و بخاطر هيجانش داره دستاشو تكون ميده!!البته دوست ندارم ديگه اين بحث ادامه پيدا كنه چون خودتم ديدي كه بعضيها از اين فرصتها براي بهم زدن بين ما طرفدارا استفاده ميكنن همينجا بحث تموم تموم بشه بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه گفت...

چرا گزينه بد توي نظرسنجيتون نيست؟به نظر خودتون درجه ي بد با ضعيف يكيه؟

نيما68 گفت...

سلام نه اين بحث بين دخترا تمومي نداره!!!بچه ها و خانومهاي محترم!!!!!اگه يه كوچولو ديگه بحث رو ادامه بديد خواهر سحر با تمام خواهرها و برادرهاي بسيجي ديگه ميان و هممونو جمع ميكنن ميبرنا!!!!اونوقت سر جووني سابقه دار ميشيم به خاطر بحث رقصيدن!!!!بابا پيمان تو يه چيزي بگو هركي ندونه فكر ميكنه بچه هاي اين وب از صبح تا شب مشغول لهو و لعبن(درست نوشتم؟)و همش دارن ميرقصن نميدونن كه اگه خودمونم تنهايي بذارن وسط نميتونيم برقصيم!!!پيمان بهشون بگو بسه حرف مرد يكيه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز فاطمه :
بله ، به جای کلمه ی بد از ضعیف استفاده شده ! به بزرگی خودتون ببخشید !
در جواب دوست عزیز نیما 68 :
کاملا حرفتون درسته قربان !!!
از دوستان عزیز خواهش می کنم این بحث و پرونده رو مختومه اعلام کنیم و بریم سراغ بحث ها و پرونده های دیگر !!!
:دی
ممنون از همه ی دوستان.
موفق باشید.

مهساpresident-to-be گفت...

سلام نمی دونم چرا کامنتای من همشون گم وگور می شن!!!به هر حال تو نظر قبلیم چند تا سوال پرسیده بودم که ظاهرا باید تکرارشون کنم.
پیمان جان به سایت پیام شمس که ادرسشو داده بودی رفتم.به نظرت بیوگرافی شو زیادی اغراق امیز ننوشتن؟"benyamin,nariman&... owe their fame to his music"ین ممکنه در مورد نریمان و مهدی مقدمو کسایی که البوم اولشونو با پیام کار کردن صادق باشه اما در مورد بنیامین درست نیست.دوم اینکه اقای شمس چند سالشونه؟ چون حتی اگه وقتی فعالیت حرفه ای شون رو شرروع کردن 20 سالشون بوده باشه الان باید 35 ساله باشن.ظاهرا بنیامین علاقه ی زیادی به دوستی با ادمای بزرگتر از خودش داره.
سوم اینکه واقعا اشپزی بلدی؟من که اگه مامانم نباشه در عرض 2 روز هلاک میشم(درست مثل امروز)چون حاضرم از گرسنگی بمیرم اما دور و بر اشپزخونه افتابی نشم!!

سوگند گفت...

سلام راست ميگن دنيا داره بر عكس ميشه من يه نيمرو ميخوام درست كنم سنگر ميگيرم تازه سر تا پام هم ميسوزه!!!!!!بايد يه كلاس آشپزي برم اينطوري هيچكس حاضر نيست آيند ه شو با ما تقسيم كنه!!!!!!!!بيچاره رو ميكشيم از گرسنگي و تشنگي!!!!!!آقا پيمان اسپند واجب شدي!!!!
برادر نيما بسيجي جرات نداره دور و بر خودمو دوستام ظاهر بشه با يه فن و دو حركت همشونو نقش بر زمين ميكنم(دروغ گفتم)!!!!!آقا پيمان چه جوري بگم پيام شمس يه جوريه بابا درك كنيد ديگه احساسم به زبونم نمياد!!!يه آهنگ طولاني تر ازش نداري بذاري رو وب؟

PeMi گفت...

جواب دوست عزیز مهسا :
همه ی کامنتای شما هستن مهسا خانوم !
راستش نمیدونم دقیق اما میپرسم !
در مورد اون قسمت بیوگرافی هم درسته حرف شما ! به نظرم یه مقدار اغراق آمیز نوشته شده ! البته خود پیام ننوشته اون بیوگرافی رو، یکی از دوستان و هواداراش سایت رو اداره می کنه و اون احتمالا نوشته..
بله ، آشپزی می کنم ولی در حد همین چیزا که همه ی پسرا بلدن !
در جواب دوست عزیز سوگند :
ممنون از نظرتون ! خب حالا اون حستون خوبه یا بد !؟
آهنگ های پیام زیاده ، آلبوم سونامی مهدی مقدم ، مجنون لیلی ، البوم احسان حق شناس ، آلبوم نریمان تابستان 86 ،آلبوم شروین سهرابیان،و تک آهنگ ها هم که زیاد هست..اکثر تک آهنگ های سعید پانتر و نریمان ساخته ی پیام شمس هست.
راستی، اگر آهنگ بی کلام از پیام می خواین قطعه ی (ترایتون) البوم سونامی مهدی مقدم آهنگ بی کلام ساخته ی پیام شمس هست که خیلی جالبه !
موفق باشید.

حسين گفت...

ما پسرا از همون روز اول تو سري خور بوديم!آدم بخاطر زن ذليلي از بهشت بيرون شد!الانم كه من بايد دانشگاه برم!توي خونه مامانم بهم آشپزي و ظرف شستن و لباس شستن و گرد گيري و ....ياد ميده گلدوزي و خياطي هم گذاشته وقتي درسام تموم شد!!!!سوگند خانوم راست ميگي دنيا داره برعكس ميشه مردها هيچوقت خدا از دست زنها آسايش نداشتن و نخواهند داشت اين بنيامينو ديدي اينقدر لاغره؟اگه زن بگيره صد برابر لاغر ميشه به همتون قول ميدم!!!

Atefeh گفت...

من تازه اومدم قالب قبلي رو هم نديدم ولي اين فالب كه قشنگه ، من خوشم اومد

َََعاطفه گفت...

من قالب قبلي رو نديدم ولي اين قالب قشنگه ، من كه خوشم اومد