جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۹

~ کلیپ های کنسرت بنیامین در تورنتو ~

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز
در ابتدا با عرض معذرت بابت تاخیر این کلیپ ها به علت یه مسافرتی که برام پیش اومده بود…
Capture
این هم کلیپ های اجرای بنیامین در تورنتو – کانادا
و البته به همراه یک سورپرایز !!!!!!
و اون هم اجرای قطعه ی شناسنامه برای اولین بار هست ! که واقعا زیبا اجرا شده ! البته کلا همه ی کلیپ های این کنسرت زیبا هست.
تقدیم به شما هواداران و همراهان عزیز.
کلیپ هالینک دانلود
بوی عیدی 1دانلود
بوی عیدی 2دانلود
عاشق شدمدانلود
اینم بمونهدانلود
بیا عاشقم کندانلود
من امشب می میرمدانلود
کجای دنیای ؟دانلود
شناسنامهدانلود
بی اعتنا – منو تنها …دانلود
موفق باشید.
پ.ن : منتظر نظراتتون هم در مورد نظرسنجی ها و دلیل انتخاب گزینه ها و هم در مورد پست ها هستم.
پ.ن 2 : این پست با یک کلیپ دیگر که اجرای ریتمیک و شاد دو قطعه ی ( بی اعتنا ) و ( من و تنها .. ) هست به روز شد !!!

۸۸ نظر:

ناشناس گفت...

peiman jan
negranam ro khonde to in 2 konsert ya nakhonde?lotfan javab bede

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
فعلا که توی کلیپ هایی که به دستم رسیده نه ! نگرانم رو نخونده..

درناز گفت...

اپم
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله!!!* ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
اگه خواستین ازراه دریا بیاین

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-منتظر حضور گرمتون هستم .
راستی ممنون از کلیپ ها . عالی بود . من فعلا فقط یکیش رو دانلود کردم .

مهساpresident-to-be گفت...

سلام بچه ها.واقعا" یورولما" اقا پیمان پست هاتون همیشه جالب و نو میشه.ببخشید ولی سارا جون قرار بود از کدوم شهر کانادا برامون فیلم بفرستن؟اینا همونا بودن؟اگه همونه پس سارا جون هم خسته نباشن.قضیه ی بوی عیدی 1و2 چیه؟چون اینترنت من دایل اپه حوصله ی دانلودشو ندارم.در ضمن پیمان جان شما می دونی کدوم اهنگارو تو البوم علی اصحابی اشکان ابرون و کوشان حداد تنظیم کردن؟من شنیدم بیشتر اهنگای این البومو الیاس شیرزاد تنظیم کرده ولی اسمی ازش تو اینسرت نیست.حالا بگید چرا من انقد از این وزارت ارشاد بدم میاد.باعث و بانی تمام این حق خوری ها و در رفتن استعدادهامون همین وزارت ارشاده.
تو رو خدا بگید من چی کار کنم!!!یه بار این دگمه ی انتشار رو میزنم نظرم ارسال نمی شه. دو بار میزنم جفت جفت تایید می شه.
راستی سدا جون نمی دونستم یه دختر کوچولو هم داری.اسمش چیه؟از طرف من ببوسش.
ممنون سیما جون حالا این اقا ولی توعکس کدوم یکی هستش؟بابا توکه امتحانات رو یه هفته قبل از من تموم کردی پس چرا اینقد کم پیدا شدی؟

ناشناس گفت...

sepas peiman jan
2ta konsertesh baghi monde va 14 tir barmigarde?

ناشناس گفت...

peiman jan
shenasnamo ro danlod kardam chera sedash intore?sarma khorde?sedaye benyamin dare mishkane?to ham tavajoh kardi???lotfan javabbede

مريم گفت...

سلام آقا پيمان سفر خوب بود؟خوش گذشت؟ ايشالا هميشه شاد باشيد!
بابت اين كليپها دستتون درد نكنه در حال دانلود دوتاشون هستم!!سارا جان اگه رفتي كنسرت بي زحمت عكسي فيلمي بفرست راستي بنيامينو موفق شدي ببيني و باهاش حرف بزني؟آدرس وب رو بهش دادي؟
آقا پيمان شما چي عكس از كنسرت تورنتو نداري بذاري؟اين يكي خيلي كمه!ممنونم ازتون!!!

لیلا گفت...

مرسی ،یه عالمه مرسی .این چند تایی که دیدم محشر بود....شناسنامه خیلی خیلی عالی اجرا شده حتی عالی تر از خود آلبوم....خدای مهربون ،هر روز تسلط بنیامین بیشتر میشه....نمیدونم این حس منه یا واقعاًاینطوریه....اجراهای امریکا محشر بودن....ولی اینقدر دارن تو اجرا هر دفعه حرفه ای تر میشن،که حتی یاد آوریش تو خاطرت،یه حس خیلی خیلی خوبی رو بهت میده...جالبه مگه پخش آلبوم تو کانادا هم بود؟بازم همراه زیاد داشتن....راستش رو بخواین،دلم میخواد یه اجرا ازشون تو قطب!!!! ببینم،تو یه سالن بزرگ،که همخوان نداشته باشن ببینم خودشون ،تنهای تنها چطور میخونن!!!!!!!!
خیلی ممنون پیمان....برای هر دوتون(هم شما هم بنیامین بهادری)آرزوی موفقیت میکنم

sara گفت...

salm khedmate hame doostan man raftam concerte ziad ba keifiati nabood vali ejraye benyamin khoob bood albate man ba doostane kharejim raftam va oona khosheshoon umad as sabkesh va ta hodody ejrash!!salon ziad va be andaze LA sholoogh nabood tebghe gholy ke dade boodam gol kharidam vali as nazdik natunestam bahash harf bezanam !!jaye hamatoon ham raghsidam va ham soot o jigh!!alan ham ke daram minevisam galoom shadid dard mikone!!dar kol omidvaram betoone hamishe movafagh bemoone rasti mr rajab pur harchi gashtam peida nakardam nemidunam oomade bood ya na???????dar akhar merccccccc az hamatoon va agha peyman!!!

325 گفت...

سلام ، خسته نباشید . آقا پیمان اگر به کامپیوتر وارد هستید ، میشه بگید چرا تا میخوام یه آهنگ رو دانلود کنم، صفحه ی مونیتور سیاه میشه و میره ؟ خیلی ممنون

88 گفت...

سلام. ببخشيد خانوم سدااگه اين نظررو ميخونيد والبته اگه حرفاتون راست بوده ميشه نتيجه تحقيقاتو به ما كه عضوي از مجموعه اماريتون بوديم- يعني نمونه-اطلاع بديد؟ خيلي جالب بود واين كه اين تحقيق به چه درديتون ميخوره ؟مي خواي با اين تحقيق چي كار كنيدبراي پايان نامتون نبوده؟و اين كه خب من بعضي از نظرات شما رو خوندم... كار جديدو روزنامه نگاري واين ها چي بودن براي تحقيق بود يا ... واين كه شما از كجا مطمئنيد كه هر كسي اين جا نظري ميده نو جوان هست؟؟؟يا جوان ؟؟؟ از كدام تيم تحقيقاتي هستيد واگه ميشه اسم سازماني يا دانشگاه كه اون جا كار ميكنيد يا تحقيق ميكنين يا اين تحقيق مربوط به اون ميشه يا براي اون بوده ياكارهايي رو كه ميخواي با اين تحقيق انجام بدي واين كه چرا از روي علاقه كانديداهاتونو انتخاب كرديد يا اين كه ملاكتون در انتخاب كانديد ها چي بوده وچه طوري روي نظر ها تحقيق كرديد واين كه اين مرحله از كارتون به كدوم بخش و مرحله از كارتون مربوط ميشه رو بگيد... من به شخصه-البته با تاكيد بر صحت حرفتون -ميخوام اين رو هم بدونم كه ايا ميخواين اين رو هم برسي كنيد كه چند نفر و چه اشخاصي نسبت به حرفتون واكنش نشون ميدن؟؟؟يا اين كه اين تحقيق ادامه داره و اين كه اين هم مهم هست كه :ايا اين تحقيق يكي از مواردي بوده كه در ارتباط با نجوون ها بررسي شده فقط از همين منظر يا از بعد هاي ديگه هم بوده( يعني موارد ديگري هم بوده مثلا تاثيري كه يه بازيگر (هنرمند هنر ديگه اي)يا فوتباليست يا پلي استيشن وخيلي چيزاي ديگه كه نوجوون باهاش سروكارداره)
يه سوال كليدي ايا مطرح كردن اون نظرتون _كه تحقيقو اينا بوده-خودش براي يه تحقيق ديگه نيست؟؟؟؟؟راستي شما اون سحر نبوديد؟؟؟
ببخشيد من اصولا زياد سوال ميپرسم.گاهي هم سوالام يه جوريه كه غيرخودم هيچكسي منظورمو نمي فهمهو جوابي نداره.
اقا پيمان خسته نباشيد ومرسي .از نظر من هم مرغ همسايه غاز نيست به خاطر شرايطي هست كه اين جا حاكمه و فعلا دست ما نيست.

325 گفت...

سلام ، کا منتمو دیدید یا نه ؟ همچنان منتظره جوابم.....

HA HA گفت...

peiman az harfam narahat nashia vali kheili badam omad dobare esmeto didam tu un webloge zaye agha ali kenari
azun zayetar ghalebeshe ke ham rango ham shekle toe
orze nadaran monhalesh konan inghadr zaiyebazar nakonan
faghat munde bian khodetam bedozdazdan.ina che rui daran
valllllaaaa

baghi concertayie beni bargozar mishe?khabar dari?

mokhleset HA HA

benyaminfans.ir - بهارک گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > عکسهاي نمايشگاه موسيقي + کليپ هاي کنسرت بنيامين در تورنتو کانادا< به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مدير BenyaminFans.Ir

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان جان سلام دادا،چطوري؟؟
من حدود 2هفته اي ميشد نت نداشتم.الآن که اومدم و نظراتي که بازديدکنندگانت نوشتند را خوندم

اول تعجب کردم که واقعاً وب پيمان خودمون هست،که موضوعش بنيامين بهادري و پيرامون ان هنرمند بوده ! ! يا نه

چون بحث ريش،تيغ،و لوازم آرايش و فکر کنم سلماني هم يه جائي بود،که خوندم
واقعا تلاشت ستودني هست،اما اين بحث ها جز تخريب هنرمند مورد نظر،چيزي ديگه اي نيست....

حتئ چندتا نظر هم در مورد من علي رحيمي بود که اونم فداي دوستي من و آقاپيمان!!که هرچه از دوست رسد نيکوست.....

اميدوارم اين نظر منو توهين و تمسخر فرض نکني،چون من از در دوستي و علاقه اين نظر را نوشتم

اميدوارم هم بنيامين عزيز و هم شما که براي ايشون زحمت ميکشي تو کارا تون مؤفق باشين


علي رحيمي کناري،مدير BenyaminFans.Ir

............ گفت...

پيمان يه روز هستي يه هفته نيستي!اگه وب ساعت كاري داره بگو منم همون موقع بيام!!!كجايي؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پگاه گفت...

سلا آقا پيمان
نيستين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستش ديشب شوكه شدم ديشب تو راديو جوان (ايران)شنيدم كه سينا سرلك كه نميدونم كيه تو آمريكا و كانادا ميخواد كنسرت بذاره!!!!!!
ميگم خوب شد بنيامين اين كار رو كرد...

sara گفت...

Mr peyman haletoon khoobe?OK hastin?chera nemiaid nazarato taeed konid?doost daram nazare khodeto darbare concert bedoonam

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
امروز 12 كليپ دانلود كردم.
بهتون خسته نباشيد ميگم چون من كه فقط دانلود كردم خسته شدم چه برسه به شما....

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز مهسا :
مهسا خانوم الیاس شیرزاد به علت ممنونع الفعالیت بودن اسمشون در کاور آلبوم علی اصحابی استفاده نشده !

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
معلوم نیست بنیامین کی برمیکرده اما قرار هست که 4 روز بعد از آخرین کنسرت برگردن !

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
به نظر من بنیامین قطعه ی شناسنامه رو واقعا علی اجرا کرده اما خب چون کلیپ های ما کیفیت زیاد بالایی نداره ما خوب نمیتونیم در مورد اجرای کاملا بی نقص بنیامین نظر بدیم !

در پاسخ دوست عزیز مریم :
چشم اگه عکس های دیگه ای هم پیدا کنم حتما میذارم ، اما خب دوست عزیزمون سارا خانوم قرار بود برامون عکس و فیلم بفرستن که فعلا این اتفاق نیفتاده !

در جواب دوست عزیز سارا :
سارا خانوم ما بچه ها منتظر عکس ها و کلیپ ها و گزارش شما از کنسرت بنیامین هستیم! مثلا توضیحات کنسرت چه اتفاقاتی افتاد و و و ... ! ممنون!

در جواب دوست عزیز 325 :
والا وارد هستم اما نمیدونم این مشکل شما از کجا هستش !!! احتمال زیاد به کارت گرافیک شما مربوط میشه ! یا شاید هم سیستمتون ویروس داره.

در جواب دوست عزیز علی رحیمی کناری :
سلام !!!
مرسی خوبم شما خوبی !؟
ممنون از نظرت اما این سبک اداره ی من هست و باز هم ممنون از نظرت اما شما هرجوری دوست دارین میتونین وبلاگتون رو اداره و مدیریت کنین،شیوه ی من این هستش...موفق باشید.

و در آخر واقعا ممنونم از نظرات همه ی دوستان و همراهان عزیز ، فقط میتونم بگم شرمندم ! دو روز هست که سیستم و اینترنت و مودمم با مشکل مواجه شده ! نمیدونم احتمالا ویروس گرفته ! الان هم از کافی نت در خدمتتون هستم.. ایشالا که مشکلم زود رفع میشه و دوباره دربست در خدمت همه ی دوستان و همراهان عزیز خواهم بود !
بازهم ممنونم از همه ی شما دوستان عزیز...

ghazal_blage benyamin گفت...

*salam*
mamnoon az inke harvaght up kardin be man khabar dadin,vali man 1mah computeram kharab bood,moteasefane koli az benyamin bi khabar boodam.be jorat mitoonam begam behtarin webo baraye BENYAMINI ha darin.
movafagh bashin.

HA HA گفت...

peiman
zough kardam ke halet khube
ishala systemet salem mishe bezudi dar kenaret hastim.delemun vasat tang shode bud

be ali agha rahimi ham begam ma inja dust nadarim dekhalathasho tahamol konim.hamun webe khodesh ke mohitesh bade kafiye.ajibe valla.adam biyad to khuneye digarun bege chekar konan chekar naknan.zeshte vala
migan taraf balad nabud tu khuneye khodesh kachi-babuneh bepazeh mikhast bere khuneye digarun halvaye khan-ahmadi bepazeh!!!!shode in ali aghaye mohtaram
akhere khandast
ali agha ma miyaim inja ta shekle toro nabinim.dige kafiye

baraye HA HA گفت...

HA HA, lotfan bozog sho in kara to ro kochik negah midare
pemi joon mer30 az zahmatat omid varam karbaraei mesle HA HA kareto kharab nakonan

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز یک دوست :
خوشحالم که دوباره به جمع ما برگشتی !
واقعا خوشحال شدم !
و البته ممنون از لطفت دوست عزیز.
اما نوشته بودی که نمایش ندم !! اگه دلیلتو برام خصوصی بذاری ممنون میشم..
موفق باشید.

در پاسخ دوست عزیز غزل :
خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستیم و به سایتمون سر زدی !
و البته ممنون از لطف و نظرت.
موفق باشی...

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی مرسی مهسا جان من امتحانم 27 خرداد تموم شد بقیه اش درگیر پیش دانشگاهیم بودم که کجا ثبت نام کنم عزیز تازه 2روز دیپلم گرفتم این چند روزه همش استرس داشتم به خاطرهمین حوصله نت را نداشتم وحالا هم دیگه به ز ور دوباره اومدم ودوباره گرفتار یک مشکل دیگه شدم که دوباره همه وجودم استرس گرفته عزیز دیگه نمی تونه اون جورمثل قبل به وب سربزنم مرسی عزیز راستی اقا پیمان بابت کلیپ ها ممنون شناسنامه فوق العاده بود امیدوارم بنیامین زودتر برگرده ما که دلمون برای بنیامین تنگ شده چه برسه به پدرومادر وخانواده بنیامین که چقدر دلشون برای بنیامین تنگ شده الهی امیداوارم زودتر برگرده

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
ممنون از اينكه لينكم كرديد.
منظر حضور گرمتون هستم.
با آرزوي موفقيت و خسته نباشيد براي شما

Dornaz گفت...

وای این آهنگه که از پیام شمس روی وبتون گذاشتین دیوونم می کنه خیلی قشنگه خیلی آرامش بخشه ...

نيلوفر گفت...

چه كليپهاي زيبايي اين قابل تحسين هست كه بنيامين اين قدر در كارش پيشرفت كرده اي كاش در اخلاقش هم تجديد نظر كنه
به جاي اينكه بهتر شه روز به روز بدتر ميشه راستي من چندتا عكس دارم كه البته توي خونه هست يعني بنيامين در خونه بفرستم ؟

ناشناس گفت...

salam

سدا گفت...

سلام این تحقیق مربوط به من نبود که بخام نتیجهشو بگم مختص استادم بود من وچند تا از دوستام برای ایشون کار تحقیقاتی میکنیم ما فقط اطلاعات جمع میکنیم نتیجه گیری وجمع بندی کار بسیارتخصصی هست که ایشون انجام میدن در ضمن متاسفانه در ایران هیچ دانشگاه یا موسسه ای برای این تحفیقات هزینه نمیکنه فقط تحقیقاتی که فرمایشی باشه براش بودجه در نظر میگیرن اگه کتابای درسی رونشناسی رو گذرا مطالعه کنید همه تحقیقات مربوط به خارجیها هست استاد ما با هزینا شخصی خودش این تحقیقات رو انجام میده البته خودشون یک موسسه غیر انتفاعی با همکارشون دارن درضمن در کار علمی علاقه شخصی مطرح نیست گفتم 15هنرمند که محبوب بودن انتخاب کردیم من با علاقه شخصی مثلا 4 نفر رو اتنخاب کردم درضمن بخش کوچکی از کارم مربوط به نت میشد بیشتر از طریق پرسشنامه تو مدارس کار کردیم گاهی هم پارکا به قول شما من اطمینان ندارم کسایی که نظر میدن حتما نوجوان هستن ولی حدس ما این بود بیشتر کسایی که اینجا هستن نوجوان هستن در ضمن در کار تحقیقات به هیچ عنوان نظرات فرد خاصی مد نظر نیست ونظرات جمع بطور کلی در نظر گرفته میشه بیشتر روی نظرات کسایی که حدس میزدم دبیرستانی هستن دقت میکردم البته مرحله جمع اوری اطلاعات تمام شد ولی مراحل دیگه باقی مونده قبلا استادمون یک مقاله در همین مورد نوشته بود متاسفانه هیچکدام از روزنامه ومجلات معتبر حاظر به چاپ نشدن

سدا گفت...

من هیچ وقت ادعای محقق بودن نمیکنم من فقط لیسانس روانشناسی دارم وهمینطور لیسانس ادبیات فارسی روزنامه نگار نبودم ویراستار بودم کار تحقیقاتی احتیاج به مدارج بالا داره وهمینطور بودجه و وقت زیاد من به خاطر علاقه شخصی به استادم کمک میکنم مد نظر من اصلا وابدا واکنشهای شما به نظراتم نیست من فقط نظرات شخصیمو اینجا گفتم مثل یک کاربر معمولی حتا اوایل نظراتی دادم که احساس کردم الان رو واکنشهای بچه ها تاثیر میذاره همش به پیمان گفتم پاک کن که نکرد خدارو شکر تاثیر زیادی هم نذاشت اگه از اول پیمان مدیر وب بود حتما بهش میگفتم البته من خودم هم طرفدار بنیامین هستم خییلی زیاد وقبلا هم به وب علی میومدم البته خیلی دیر به دیر ولی هیچ وقت نظری نمیدام فقط چند ماه یه بار که از بنیامین والبومش اطلاعات بگبرم پیمانم از اتاقهای گفتگوی اتفاق نو میشناختم

سدا گفت...

در ضمن همونطور که گفتم من تومنطقه ده زندگی میکردم اونجا دو.ستی داشتم که برادرش ادعا میکرد بنیامینو میشناسه ودخترای زیادی رو گول میزد واطلاعات زیادی هم از زندگی خصوصیش میداد که به هیچ عنوان معلوم نیست راسته یا دروغ من روی این موضوع حساسم واصلا دوست ندارم اگر کسی یک هنر مندی رو میشناسه بخاد زندگی خصوصی اونو برای دیگران بگه ایجا یک سوئ تفاهم برای من ایجاد شده بود شاید به اشتباه فکر میکردم یک کاربری اطلاعاتی از بنیامین داره ومیخاد گه گاه اطلاعات بده البته شاید اشتباه من بود در کل جای این بحثا اینجا نیست منم اصلا ادعای دانای کل بودن نمیکنم وقتی اینجا میام البته یک هوادار معمولی بنیامین هستم منم در نوجوانی از یک هنر مندی خوشم میومد که متاسفانه خارجی بود ولی واقعا مثل شما عاشقش بودم وشب وروزم اون بازیگر بود وهمه این حالات در نوجونها وگاهی جوانها طبیعی هست واگر راه افراط نگیره حتا باعث میشه نوجونها از خیلی از اسیبهادور بمونن همونطور که قبلا گفتم طرفداری از یک هنر مند ورزش ذهن هست وبرای استراحت دادن به ذهن مفیده البته دانش زیادی ندارم ولی اگه استادم کمک کنه یک وب روانشناسی درست میکنم ودر مورد این موضوعات بحث میکنمیم

سدا گفت...

در ضمن سوسک خسته یا علامت سئوال یا ناشناس من اصلا قصد ناراحت کردنتو نداشتم اگه ناراحت شدی معذرت یک دوست جان متشکرم که اظهار لطف کردی بجه ها لطفا هر چه به ذهنتون میرسه در مورد هنر مند محبوبتون اینجا بگید واصلا خودتون رو سانسور نکنید وهیچ وقت خجالت نکشید که شاید مثلا نظرات منو قبول نداشته باشن نظرات همه شما برای بیشرفت بنیامین مفید هست من زیاد در جریان نیستم که سحر کی هست ولی اگه منظورتون اون سحر هست که نظرات افراطی در باره دین داشت واسم خیلی جالب بود که ینیامین چنین طرفداریی داره88عزیز من اون سحر نیستم اگرم بعد از این نظری ندم ولی گهگاه اینجا میام وحتما اخبار مربوط به بنیامینو پیگیری میکنم ونظرات شمارو میخونم

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
الان تو سايت موسيقي ما بودم داشتم آلبوم عكسهاي بنيامين رو نگاه ميكردم كه ديدم نوشته «آلبوم عكس هاي وحيد بهادري (بنيامين)»

بگذريم...
ميخواستم ازتون بپرسم كه نميدونيد بنيامين بعد از تور كانادا دييگه كجا تور خارجي ميزاره؟
اين كنسرت تهران هم تاريخ و جاش معلوم نشد؟
غير از تهران شهر ديگه اي كنسرت نداره؟
و در آخر آلبوم جديدش كي مياد؟

پگاه گفت...

آقا پيمان شرمنده شما
اون سايتي كه گفتم موسيقي ايرانيان بود نه موسيقي ما
باز هم معذرت - وقت كردين به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشيم.
خسته نباشيد

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز درناز :
واقعا همینطوره ! منم کاملا دیوونش شدم !!!!! در عین کوتاهی کاملا تمام عنصرهای یک آهنگ حرفه ای و کامل رو داره !

در پاسخ دوست عزیز نیلوفر :
ممنون از نظر و بازدیدتون نیلوفر خانوم.
این ای-میل من هست : pemi.88@gmail.com
اگر دوست داشتین برام بفرستین عکسهاتون رو اگر جدید بود با اسم خودتون روی سایت قرار می گیره !
ممنون از شما.

در پاسخ دوست عزیز پگاه :
بله درسته من خیلی وقت پیش دیده بودم که در سایت موسیقی ایرانیان از اسم وحید استفاده کرده که من تذکر دادم بهشون !
البته اهمیت زیادی هم نداره ، اینجوری فقط خودشون رو خراب می کنن !
باز هم ممنون از نظرات و بازدید شما.

موفق باشید.

مهسا گفت...

سلام.........................
بالاخره كنكور تموم شد!!!اميدوارم بره ديگه بر نگرده..........
اين مدت كه نبودم چه بحثهاي جالبي اينجا بوده!!!!راستي دلم براي همه بچه ها يه ذرررررررررررررره شده بود!
آقا پيمان ديروز كه سر جلسه بودم بابام تو ماشين mp4منو گذاشته بود و آهنگ بوي عيد شمارو شنيده بود بعد از اينكه برگشتم گفت اين آهنگه مطمئني خوانندش بنيامينه؟!بعد از توضيحاتي كه براش دادم دوباره گوش كرد و كلي راجع به صداتون نظر داد با اينكه زياد پاپ دوست نداره اما نظراتش جالب بود!!!!!
و در آخر اينكه خييييلي خستم!!!!تازه كنكور آزاد هنوز مونده!!!!
اين نيز بگذرد.....................

سحر گفت...

من واقعا تاسف ميخورم براي محيط اينجا 88من سدا نيستم سحر كاظمي هستم متولد 66دانشجوي الهيات و از زماني كه يادم مياد توي يه خوانواده متدين و بسيجي بزرگ شدم تا به حال كسي توهين به افكارم نكرده ولي اينجابا همه جا فرق داره مگه ماطرفدار بنيامين باشيم حرامه؟من به شخصه كارهاشونو دوست دارم در ضمن به نظر من اراذل و انسانهاي فكر خراب كه ميخوان بچه هاي مردم رو به بيراهه بكشن همه جا هست بخصوص در اينترنت حتي اينجور آدمها ميان و وبسايت يه هنرمندي رو تاسيس ميكنن نه به دليل طرفداري از اون هنرمند بلكه به خاطر سودجويي خودشون از دختران جوان اين موضوع ريش و ته ريش چه دخلي به سايت هواداران بنيامين داره؟بقول استادمون مردي كه ميخواد بقول خودش به صورتش صفا بده صفارو از دل خودش ميبره و تراشيدن ريش موجب حتي افسردگي هم ميشه بايد اينترنت هم دختر و پسرش جدا بشه وگرنه خدا ميدونه علما چه كاري ميخوان بدن دست خودشون مملكتمونو به كثافت كشيديد

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
جواب سوالام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

YEK DOOST گفت...

#1



سلام

اقای پیمان عزیز در مورد اینکه چرا ان شب بعدش گفتم کامنت هام را پاک کنید دلایل شخصی زیادی داشتم که هم زیاد هستند! و هم بعضی ها قابل بازگو کردن نیستند!

یکی نگران بودم باعث کدورت ذهن شما بشوم و یا بنیامین (منظورم شخص بنیامین نیست.بنیامین هنرمند خواننده اهنگساز هست) .

من به طور ناشناس اغاز وبلاگتون را تبریک گفته بودم و به نظر من ان حرکت خیلی درستی بود از جهات مختلف.و وجدان بیدارتون- صلابت اخلاقی تون که نشان دادید قابل توجه و قابل ستایش هست اما فکر می کردم اگر چیز ننویسم شاید کار بهتری باشه..در هر حال نمیدانم

سدا گفت...

توضیح ضروری :امیدوارم تعبیراشتباه نشه که تحقیق علمی کاری سطحی هست ما برای این تحقیق مشکلات فراوان داشتیم به خصوص در مدارس که به سختی همکاری میکردن در ضمن در این تحقیق اسم هنر مند خاصی اورده نمیشه .اینکه گفتم نظری نمیدم نه اینکه دوست نداشته باشم فرصت ندارم والا در جواب علی رحیمی کلی مطلب اماده دارم. 88عزیز چند تا سئوال کرده بودی سعی کردم کلی جوابت رو بدم اگه بازم سئوالی هست در خدمتم در مورد شیوه تحقیق واینکه چه چیزایی مد نظرم بود اگه بخام چیزی بگم از حوصله بحث خارج هست .اول میخاستم ادرس دفتر استادم رو بدم واز شما بخام اگه دوست دارید بیایید اونجا پرسشنامه رو پر کنید ولی دفترشون کوچک بود وفکر کردیم شاید درست نباشه. باتشکر از همه شما وپیمان عزیزکه یکی از طرفدارای دانا عاقل بنیامین هست وارزوی موفقیت

YEK DOOST گفت...

#2

و یک دلیل خیلی مهم و بزرگ شخصی، برای من، حرف های یک عزیز هست که از من خواست در هیچ وبلاگی نظر ننویسم.دلایلش هم منطقی هستند و دلم نمی خواست که او فکر کند نوشتنم عمدی بوده. اخه من گاهی تصمیم هام خیلی لحظه ای و احساسی هستند مثل انشب ..و.. بعد که نوشتم و سیستمم را خاموش کردم ورفتم ،یک دفعه یادم امد و برگشتم و خواستم پاک کنید و نمایش ندید ،که شما دادید(حالا دیگه اشکالی نداره.گذشته و رفته).در هر حال دوست دارم این کامنتم را هم نمایش بدید

وبلاگتون هم نیازی به گفتن نداره که خیلی خوبه.امیدوارم روز به روز موفق تر بشید

*********************

سدا جان

یک توضیح برای کامنت های اخیر تون که فکر کنم براتون مفید و جالب باشه و شاید هم یه کمک کوچولو.....من خودم نوجوان نیستم(البته یک ادمی هستم که کودک طبیعی درونم خیلی سالم و سرزنده ،توانسته خودش را زنده نگه داره که مطمئنم معنی حرفم را می فهمید و پی به اهمیت و تفاوتی که ایجاد میکند می برید و می دانید که این یک استنثای مهم هست.

YEK DOOST گفت...

#3


و دیگه اینکه از" همه لحاظ" هم با تمام طرفدارهای بنیامین که تا حالا دیدم و نظراتشون را خواندم تفاوت کلی وعمده دارم.(دیگه تک تک اسم نمی برم چون همانطور که گفتم " همه چیز" که به معنای واقعی عبارت "همه چیز "هست یعنی در همه چیز و همه چیز.تقریبا نقطه اشتراکی را ندیدم به جز همان بخش نوجوان که ان هم باز متفاوت هست و ............!).طبق تعریف شما من اصلا در نمونه های قابل بررسی شما نمیگنجم ولی باز یک نکته ظریف اینجا وجود داره که کل تصویر را عوض می کنه ! و این هست که بخشی از من که البوم اول بنیامین را خیلی دوست داشت و یا کار های بعدی و بعدی تر او را و کلا از بنیامین طرفداری میکرد و کرده باز همان بخش نوجوان من هست که البته در تعریف خودم "کودک"هست.کودک در معنای روانشناسی ان(نه در معنای عامیانه ان .لطفا برای دیگران سو تفاهم نشه).همه چیز بر میگرده به همان بخش.بخشی که بنیامین توانست با ان حرف بزنه ارتباط برقرار کنه و دوست داشته بشه همان "بخش "هست.....خودم در این باره زیاد فکر کردم.تجزیه و تحلیل کردم و به نتایج حالبی هم رسیدم و توضیحات جالبی را پیدا کردم.(البته کمی به خودشناسی هم منجر شد) ...الان اینها را گفتم چون فکر کردم مفید فایده باشه!

می دانم لفظ نوجوان با کودک تفاوت اساسی داره ولی به نظر من ان بخش از نوجوانان طرفدار بنیامین، که به او واکنش نشان میده همان بخش کودک انها هست(طبیعی یا آداپته شده دیگر بماند.)



براتون ارزوی موفقیت می کنم .

ناشناس گفت...

salam bebakhshid in concerta ro fagat mishe did download nemishe kard

88 گفت...

سلام.سدا خانوم ممنونم از پاسختون.ميدونيد ناراحت نشيدا ولي گاهي اوغات روان شناسا يه كارايي ميكنن مثلا چند تا قرص بهت ميدن ميگن براي درمانه بعدا ميگن اون قرص شكر بود قرص تلقين گفتم شايد اون سحر كه خيلي حال خوبي نداشت هم از اين جور مورد هاست.منظوري نداشتم.واين كه من كلا هيچ كدوم از الگوهام هيچ وقت بازيگر نبودن واز روي احساس اثلا انتخابشون نميكنم بلكه از روي فكر كردن.يه درخواست اين كه اگه وبي زدين حتما به ما اطلاع بدين ممنونم.

اقا پيمان avg بد نيست.

حالا!؟ گفت...

پيمان آقا ازت توقع نداشتم با اينهمه بي احترامي كه بهت گفته شده توي وب قبلي بازم باهاشون همكاري كني خيلي ساده اي اينم براي دليل حرفم
_نوشته شده در سه شنبه هشتم تیر 1389ساعت توسط پيمان _
براشون هر چقدر كه زحمت بكشي آخرشم بجاي دستت درد نكنه ميزنن رو دستت ببين كي گفتم اگه بخاي باهاشون همكاري كني به حرفم ميرسي

sara گفت...

salam mr peiman man tozihati ke bayad migoftamo goftam nazare shomaro mikham bedoonam
bazam migam ejra ye benyamin khoob bood ama keifiat ziad bala nabood rasti cancel shodane concerte baady ehtemalan be khatere etela resani dir boode dar kol bad nabood
maryam jan az ghataati film gereftam ziad ba keifiat nist vali chon too aksaresh khodam hastam khasti ID khodeto begoo hatman ham photoham va ham filmharo barat mifresta

YEK DOOST گفت...

تصحیح:

اقای پیمان

گفتم"کدورت ذهن"که منظورم "مکدر کردن ذهن" بودن.معذرت.کلمه اشتباهی بود

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی خسته نباشی مهسا جان بابت کنکور امیدوارم قبول شی اونم با یک رتبه خوب عزیز مانع اصلی برداشتی که همون سراسری بود کنکورازاد سوال هاش اسون تر بهتر از سراسری است حالا من نمی دونم رشته ات چیه ولی برات ارزوی موفقیت می کنم راستی سارا جان میشه برای منم بفرستی اگه زحمتی نیست عزیز ممنون

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز پگاه :
معذرت میخوام که دیر جواب دادم..
بعد از تور کانادا فعلا قراری بر تور خارجی دیگری نیست.. و این که خیر،هنوز از کنسرت تهران و جاش خبری نیست..اگر خبری بشه حتما در اختیار دوستان قرار میدم. در مورد البوم جدید هم قبلا گفتم ! فعلا حالا حالاها منتظر آلبوم جدید نباشید!

در پاسخ دوست عزیز مهسا :
مهسا خانوم تبریک میگم..ایشالا که با موفقیت پشت سر گذاشته باشید.. ارزوی موفقیت برای شما.

در پاسخ بازدیدکننده سحر :
ببینید، یه سوال ساده دارم از شما:
هدف شما از نظر دادن در اینجا چی هست!؟ به جز به هم زدن فضا و اخلال هدف دیگه ای هم دارید ؟
کسی به افکار شما توهین نکرد،متاسفانه واقعیات هست که برای شما توهین تلقی میشه..
همه ی بچه ها اخلاق منو میدونن و نیازی به توضیح نیست.اگر کوچیکترین موردی بی اخلاقی هرکسی از من دیده بیاد اینجا اعلام کنه همه بدونن..
آخه چی میشه به امثال شما گفت ؟
رسوایی تا چه حد ؟! آیا خجالت از دروغ و تهمت و توهین در مرام شما و امثال شما جایی داره اصلا ؟
من خودم از کسایی هستم که همه ی کارهام سرجاش بوده ، ادعایی بر متدین بودن ندارم اما تمام کارهایی که اسلام گفته رو انجام میدم تا جایی که توان داشته باشم..
فقط میتونم بخندم به حرفای شما ..
از دوستان هم میخوام که جواب ایشون رو با سکوت بدن ! من جوابی که دادم سعی کردم به نمایندگی از بچه ها باشه..
ممنون.

در پاسخ دوست عزیز سدا :
با تشکر از لطف شما و نظرات مفیدتون.

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز کلیپ ها قابلیت دانلود دارن،مشکلی نیست.

در پاسخ دوست عزیز حالا؟! :
دوست عزیز من هیچگونه همکاری ای با وب fans ندارم !!! و نخواهم داشت !
اگر اعتراضی دارین به خودشون اعلام کنین ! من دلیلی برای نظردادن نمی بینم!
اما خب خوشحالم !! که وبلاگی که خودشو سایت رسمی هواداران!! معرفی کرده 90% مطالبش رو از بلاگ ما میاره ! این مایه ی افتخاره !

در پاسخ دوست عزیز سارا :
سارا جان اگر صلاح بدونین میتونین عکس ها و کلیپ های خودتون رو برای من به نشونی pemi.88@gmail.com بفرستین،ممنون میشم.
در مورد اجرای بنیامین هم یه سری بحث های غیر تخصصی توی وبلاگ آقای رحیمی مطرح شده ( که البته من ندیدم،دوستان برام پیغام گذاشتن ) که باید بگم من جوابی برای افرادی که غیر تخصصی در مورد اجرای بنیامین بحث می کنن ندارم ! اگر واقعا کسی دوست داره تخصصی و علمی بحث بشه تشریف بیارن اینجا مطالبشون رو مطرح کنن و ما هم باهاشون تخصصی بحث می کنیم .
ممنونم
از تمامی نظرات دوستان عزیز.
موفق باشید.

مهسا گفت...

سلام................
ممنون از شما آقا پيمان و مرسي سيماي گلم!!!!
من ديپلم رياضي دارم ولي كنكور تجربي شركت كردم البته زيست رو دركنار رياضي خوندم ولي به نظرم سوالاي كنكور كمي پيچيده تر شده بود كه خب طبيعيه!!!ولي آزاد رشته رياضي شركت كردم خانوادم مشكلي با آزاد يا سراسري بودنش ندارن نه از لحاظ مالي و نه از جنبه هاي ديگه فقط ميگن رشته ي خوبي باشه تقريبا اميدوارم قبول شم چون خييييييييييلي درس خوندم!!!!!!!!
بازم ممنونم ازت ايشالا خودتم هميشه موفق باشي!!!!!!
يك دوست عزيز چه خوب شد اومدي اميدوارم هميشه نظراتت رو اينجا ببينم
و فقط بهت ميگم هيچوقت چيزي رو كه ارزش نداره به دل نگير و اعصابتو بخاطر مسائل بيخود و بي ارزش خورد نكن.....

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
ممنون از جوابتون ميدونم كه سرتن خيلي شلوغه
زياد عصباني نشين مهم اينه كه ما تو فضاي وب شما احساس راحتي و از همه مهم تر امنيت ميكنيم.
راستي شما گفتين با علي آقا همكاري نميكنيد اما اسم شما رو كه البته ميدونم به خواست شما نبوده به عنوان نويسنده همكار زدن.
بازهم ممنون و خسته نباشيد.

YEK DOOST گفت...

سلام

من با هم با حالا عزیز خیلی موافقم.پیمان عزیز خوشحالم که گفتید ان پست در ان وبلاگfans را شما خودتان نکردید .

کاورج شما از کنسرت هاخیلی عالی و قوی هست که همتایی نداره

***********

مهسا جان.امیدوارم نتیجه کنکور عالی بشه و میوه تلاش هایت را بچینی

خیلی ممنونم عزیزم.حرفت کاملا درسته.من گاهی یک چیز های کوچک بی اهمیت ،از دیگران بی اهمیت را ،زیادی بزرگ میکنم.چون ذاتا حساسم....این حرفت خیلی درسته.مرسی از کلمات زیبایت

******************

خانم سحر کاظمی....امیدوارم این حرفم را دوستانه بپذیرید چون واقعا در کمال دوستی میگم.این صحبت هایی که شما در کامنت اخر خودتون نوشتید در" بعضی" موارد کاملا درسته یعنی در مورد "بعضی "اشخاص.("به "بعضی" توجه کنید یعنی نه همه).من خودم نمونه هایش را دیده ام و الان هم می توانم با اسم بگم که: کی و کجا(که البته نمی خواهم).اما شامل همه که نمیشه.شما یک ایراد در فکر کردن تون هست که یک یا چند نمونه را از "کل" میگیرید(که بله وجود هم دارند .واقعی هم هستند) و بعد عمومیت میدید به "کل"! که این درست نیست.مثلا درسته با دیدن خاک رس که قرمز هست کسی بگه تمام خاک های دنیا قرمز هستند؟! این غلطه !چون باوجود اینکه بعضی خاک ها قرمز هستند ولی نمی توانیم نتیجه بگیریم تمام خاک ها قرمز هستند.

در مورد وبلاگ/وبلاگهای بنیامینی ریش دار(ریش فیزیکی یا ظاهر مومن و متدین که در اصل فرقی نداره)که از دختر ها سو استفاده میکنند.من موافقم و نمونه اش را هم ،خودم می شناسم که نمی خواهم اسم ببرم.نه تنها من متوجه شدم این موضوع شده ام بلکه دیگران هم شده اند.این حرف شما کاملا درسته.ولی خانم عزیز این شامل همه وبلاگها و وبلاگداران نمیشه.به عقیده من اصلا شامل این وبلاگ نمیشه.

میگید در اینترنت ادمهای اراذل و خراب هستند که می خواهند دیگران را به بیراهه ببرند .خب بله افرادی هستند که اینطور هستند.کاملا درسته. ولی این شامل همه اینترنت که نمیشه.در اینترنت افراد خوب ،سایت های خوب ،مطالب خوب هم خیلی فراوان هست.این درست نیست که کل اینترنت یا سایت ها یا افراد را محکوم کرد

منظور من این هست وقتی از چیزی تعدادی وجود داره باوجود اینکه باید انها(ان تعداد) را مد نظر داشت و انکار هم نکرد ولی نباید به "کل" تعمیم داد و عمومیت بخشید! چون این یک خطای خیلی بزرگ در فکر کردن هست و ادم را به اشتباه میندازه و در طول زمان موجب خرابی ذهن انسان میشه.اگر عادت بشه و گسترش پیدا کنه باعث زایل شدن عقل و جنون هم میشه.سحر عزیزم،بگم که اگر چه من از لحاظ عقیدتی خیلی با شما تفاوت دارم ولی بعضی چیز هایی (گفتم بعضی) را که بد شمردی من هم بد می شمارم چون از لحاظ اخلاقی بد هستند ولی در نتیجه گیری هایت داری خطا می کنی.باز امیدوارم حرف دوستانه من را دوستانه بپذیرید و روی ان فکر کنید.

سحر عزیز تراشیدن ریش موجب افسردگی نمیشه.شاید برای بعضی ها به دلایل شخصی خودشان یا تلقین هایی که به انها شده یا هر دلیل نامعلوم دیگر، اینطور باشه و این احساس را بده.ولی من زن و مردهای بسیار خوبی را می شناسم که دقیقا برعکس این، احساس و فکر می کنند و میگویند که گذاشتن ریش و دیدن ریش باعث افسردگی می شود.اگر استاد شما اینطور احساس می کند یا حتی ۱ میلیون نفر اینطور احساس و فکر کنند ،باز شامل همه مردم نمی شود.این نظر شخصی خود انها هست. نظر و احساس تعدادی اشخاص، ان را تبدیل به یک "واقعیت کلی" نمی کند

حرف من این هست.جز را از کل جدا کن.

اگر من امروز سر راهم ۴ تاپیرمرد نابینا دیدم نمی توانم نتیجه گیری کنم که تمام پیرمردها نابینا هستند .... و الی اخر!!!

موفق باشید

سحر گفت...

خانوم يا آقاي يك دوست من كاري به جز و كل ندارم من دارم ميبينم وقتي كه خواستم جلوي كساني كه براي فساد پراكني ميان بگيرم مدير وب نظر بنده رو ويرايش كردن و در جواب كامنتهاي بعدي به بنده و افكارم توهين كردن و با كلماتي زننده و غير معقول جوابم را دادن
مدير وب من دارم اخلال ايجاد ميكنم يا شما؟
از رابطه ي صميمانتون با غيره ميشه نتيجه گرفت اينجا چه خبره
بازهم ميگم دختراني كه ميان اينجا هنوز خيلي خام هستند و نميفهمند چه بلايي داره سرشون مياد

نيما68 گفت...

سلام پيمان جان خوبي؟اين جام جهاني هم ديگه داره حوصله سر ميبره آخرش يا ما ديوونه ميشيم يا اونا!!!!
مهسا خانوم بين آزاد و سراسري تفاوت زيادي هست مثلا مدرك آزاد تهران شمال با دانشگاه تهران ابدا يكي نيست و قطعا بچه هاي دولتي توي استخدام براي كار هميشه توي اولويتن من خودم آزاد شركت نكردم و چون الان دارم دولتي ميخونم اينارو گفتم اما مطمئن باش دولتي قبولي
خانوم سحر اين حرفهاي شما من دراورديه و هرگز يه استاد باسواد اين چرنديات رو نميگه بعدشم اينكه آره حرفت درسته اينترنت براي تو و امثالت بايد دختر پسر جدا باشه تا همه عالم نفهمن چقدر بي جنبه ايد!!!!!!درضمن لطفا اسم اون استاد دانشگاه هم بگو من دوست دارم بقيه نظراشونو درمورد ريش حضورا ازشون بشنوم
پيمان از اينكه نظر قبليمو حذف كردي ممنون اون لحظه انقدر عصباني بودم و بهم برخورد كه جامعه گرفتار چه آفاتي شده
البته خودم از اون قبليه پشيمون شدم و عذاب وجدان گرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!

PeMi گفت...

در پاسخ سحر :
فقط خدا رو شکر می کنم که خدا تحمل و صبر بالایی بهم داده ! و الا طوری که در شان شماس باهات برخورد می کردم ! اما حیف ....
جالبه !!!! پس برای شما کلماتی مثل .......... و ..... که حتی از افراد چاله میدونی هم شنیده نمیشه کاملا عادی هست !! جالبه !! دیگه باطن شما برای همه مشخص هست...
مطمئن باشید آخرین پیام پر از توهین و بی فرهنگی شما بود که نمایش داده شد...
دیگه وقت برای تایپ کردن مطالب هجو خودت توی این سایت صرف نکن..
خوش آمدید...

سیما گفت...

سلام خواهش می کنم مهسا عزیز منم رشته ام تجربی است وازالان برای کنکورسال دیگه شروع کردم به خوندن عزیز خوب اصولا درس های اختصاصی به خصوص زیست را سخت میدن وبعدش شیمی را البته با ظرفیتی که امسال اعلام کردن احتمال قبولی زیاد من بااقا نیما موافقم عزیز سعی کن بری سراسری چون معتبرتر است درهرحال برات ارزوی موفقیت می کنم ودرجواب این سحرخانم شما دیگه خیلی دارید تند می رید تا حالا هرچی دوست داشتی به مدیروب وبچه ها گفتید بگذار ازیک موضوع مطلعت بکنم اگه بدونی که شک دارم اینجا وب هواداران بنیامین است نه یک سایت مذهبی واخلاق که اینجا مدام برای ما پند می دید این طور که شما حرف می زنید کل مردای ایران گناهکار هستند به خاطراینکه ریششون می زنندو....بابا بی خیال کی گفته نشان مردی به ریش است این افکارپوسیده بریز دورمهم ذات ادم هاست که پاک باشه نه ظاهر ودراخر من نمی دونم منظورت از اینکه دخترهایی که میان اینجا خیلی خام هستند این یعنی چه من فکرمی کن ما خودمان این قدر شعوروفهم وعقل داریم که می دونیم داریم چکارمی کنیم نیاز به پند شماهم نیست اگه می خوای حرف خودت به کرسی بنشونی برو بلاگ های مخصوص این بحث ها ونمی خواد درباره دخترهای این بلاگ اظهارنظرکنی ودراخر جالب شما که این قدرمذهبی هستید بقیه رااراذل واوباش می نامید چه طورطرفدرارموسیقی هستید وبنیامین دوست دارید مگه نه اینکه اسلام باهرچی موسیقی شاد وپاپ مخالف است پس چه طورشما عاشق موسیقی پاپ وریتمیک هستید؟؟؟؟؟؟پس این طوربرخلاف اسلام عمل کردید ؟؟؟؟؟ولطفا دیگه به مدیروب وبچه های این وب به خصوص دخترهاش توهین نکنید ما درتوانمون تمامی قواعد اسلام رعایت می کنیم وازهمه مهم تروانمود نمی کنیم.وپایان این بحث اقا پیمان دیگه نظرات این شخص تایید نکنید چون فقط هدفش برهم زدن فضای این وب هست

پریا گفت...

یک دوست عزیز خیلی خیلی از برگشتنت خوشحالم عزیزم. راستی شنیدم اسباب کشی داشتی. امیدوارمکارا خستت نکرده باشه و خانه ی جدید برات پر از شادی باشه

رضا گفت...

اميدمون به ارژانتين بود كه اونم حذف شد ببينيم اسپانيا چه كار ميكنه باز خوبه كه رفت مرحله بعد ولي احتمال زياد المان قهرمان ميشه .
تا حالا نشنيده بودم غار هم اينترنت داشته باشه ولي مثه اينكه غار سحراينا اينترنت هم داره.
نيما جان دنبال استادش نگردفكر كردي استاد اينها كيه ؟ حيف كلمه استاد

مهساpresident-to-be گفت...

سلام به همگی.راستش از برخورد خودمون با این سحر خانوم خوشم نیومد.درسته که من و بچه های دیگه عقایدمون با امثال سحر خانوم 180 درجه فرق می کنه ولی به هر حال این تفاوت رو باید توی رفتارمون هم نشون بدیم.منظورم اینکه خیلی تند روی می کنیم مثل خودشون.دیدید که تا یه موضوعی بر خلاف میلشون میشه به جا و بی جا حرف امام و پیغمبر باز می کنن و تهمت می زنن.نمی دونم متوجه منظورم می شین یا نه؟ادعا می کنیم روشنفکریم پس باید تو برخوردمون هم نشون بدیم.فکر نمی کنم تخریب کسی به خاطر عقایدش روشنفکری باشه.همیشه کسی می تونه از نظر فکری تاثیر گذار باشه که منطق و دلیل بیشتری واسه عقایدش داشته باشه.ما مثل این قشر به قول خودشون اسلامی و حزب اللهی نیستیم که تا چیزی بر خلاف میلمون بشنویم بزنیم تو دهن طرف.امیدوارم سو برداشت نشه از حرفام.منظورم اینه که باید جوری رفتار کنیم که جایی واسه اعتراض این افراد و اتو دادن به اینا نباشه و نگن به عقایدمون توهین شد.سحر خانوم خودش شخصیت خودش رو نشون داد.و اقا پیمان شما که به قول خودت تا وقتی نظری توش توهین نداشته باشه تایید می کنی وما هم این رو به عینه دیدیم پس دیگه مشکلی نیست که به سحر بگی اینجا کامنت نذاره.وبلاگ FANS و قضیه ی یک دوست یادتون رفته؟راستش من این وب رو خیلی دوست دارم و دلم نمی خواد مثل صدا و سیما و خیلی جاهای دیگه یه عده توش سانسور بشن و به قول اقای رجب پور فرمایشی بشه.اینجا وبلاگ هوادارای بنیامینه و هر کسی که طرفدار بنیامینه قاعدتا باید بتونه توش حضور داشته باشه و فکر می کنم جای افتخار هم داره که بنیامین تونسته رو هر قشری و با هر طرز فکری تاثیر گذار باشه.بازم امیدوارم برای کسی سو تفاهم به وجود نیاد و من واقعا منظور بدی ندارم.
راستی سحر جان شما که ادعات میشه تو منطق شما تهمت گناهه یا نه؟چون تا اونجا که من متوجه شدم شما تو اخرین نظرت هم به اقا پیمان وهم به دخترای توی این وب تهمت زدی.

سوگند گفت...

سلام آقا پيمان كليپ بي اعتنا رو نميتونم بازش كنم دانلودش خيلي زمان برد ولي الان باز نميشه!در مورد آهنگي كه گذاشتيد تلفيقي از پيانو و گيتاره؟ولي به قول درناز فوق العادست!
در آخر به اين دختره كه هميشه اينجا همه رو آزار ميده:ما خودمون خوب و بد رو بلديم و ميدونيم كي خوبه كي خرابه لازم نيست شما به ما آموزش بدي!آقا پيمان نميذاريم كسي بهت توهين كنه و دلت رو بشكنه مطمئن باش جلوش مي ايستيم شما خودتو ناراحت نكن و حرفاشو درمورد خودت نشنيده بگير

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز مهسا :
کاملا حرفتون درسته مهسا جان من هم سعی می کردم تا این لحظه با این طرز فکر اداره کنم ! اما خب اگه دقت کنین اکثر نظرات ایشون سراسر توهین به شخص بنده و بچه ها هست..
البته برای من مهم نیست ! اما وقتی تایید می کنم حق بچه ها رو ضایع کردم..برای من حرفای ایشون هیچ اهمیتی نداره . اما خب توهین به بچه ها رو نمی تونم بپذیرم..
و اینکه ممنونم از نظرات همه ی دوستان و همراهان.
موفق باشید.

مهسا گفت...

سلام سيما جان منم با نظر شما و نيما جان موافقم من نگفتم آزاد بهتره ولي...سال ديگه اين موقع ها وقتي نوبت خودت شد تازه منو درك ميكني!بازم مرسي خدايي شرمندم كردين!ايشالا بتونم جبران كنم!!!!
سحر خدا به هممون قدرت فكر كردن داده راه درست رو از غلط تشخيص بديم به نظر شمااينجا داره فساد پراكني ميشه ياتوي .....ك؟تاسف ميخورم كه شما با اين طرز فكرتون كه مال دوره ي جاهليت هست شدين دانشجوي اين مرز و بوم حتي اسم دانشجو رو خراب كردين والا ما كه كوچكترين بي احترامي از آقا پيمان نديديم ولي شما راه به راه داري تهمت ميزني اول به سارا بعد به تك تك بچه ها از جمله خودمن و در آخر به آقا پيمان......
فكر ميكنم خودتون هم نميفهمين دارين چي ميگين چشمتونو روي تمام حقيقتها و اتفاقات ايران بستين و آويزون ديگران شدين بقول خودتون امر و نهي يكي ميخواد خودتونو درست كنه اگه بقول تو بعضيها ميان وب ميزنن واسه حالا هرچي خودت ميدوني كه بعضي ها حتي ميرن رو منبر واسه همون هرچي.....آخ خ خ خ اگه الان روبروت بودم شايد اونقدر محكم ميزدم تو گوشت كه ياد بگيري با كسي كه داره ملاحظتو ميكنه چطور حرف بزني ...بي فرهنگ....
آقا پيمان ببخشيد اينطوري حرف زدم ولي واقعا كاسه ي صبرم لبريز شده...ببخشيد

نيما68 گفت...

خودمون بچه دولتي هستيم ميدونيم بهتره تازه پول خرج كردن نميخواد با خط واحد هم ميشه اومد و رفت خيلي خوبه انشا..قسمت اونايي بشه كه ميخوان برن
رضا آلمان قهرمانه شك نكن اصلا اون هشت پا كه ميگن پيشگويي ميكنه هم همينو ميگه!!!!آره غار سحر اينا مجهز به سيستم اينترنته!مگه نميبيني همش اينجاست؟سحر موقع اذان كه شد براي شفات دعا ميكنم!
مهسا خانوم مگه خودت به بقيه نميگي كه اعصابشونو واسه چيزاي بي ارزش خورد نكنن؟اين موضوع سحر به نظرت بي ارزش نيست كه اينطوري داري حرص ميخوري؟بنده خدا تو ايران از اين قوم فراوون ريخته اگه بخواي اينطوري حرص بخوري خودتو ميريزي بهم و اعصابتو از همه مهمتر دل همينارو شاد ميكني اصلا بهش فكر نكن آينا آدم نيستن!فكر كردي اگه باهاش روبه رو مقابله ميكردي فقط نگاهت ميكرد؟نه!خدايي نكرده مثل سارا و ...نميذاشت آب خوش از گلوت پايين بره
پيمان بهتر نيست تمام نظرات قبلي سحررو حذف كني تا بچه ها مجبور به جواب دادن نشن؟؟؟خواهش ميكنم جان نيما حذفشون كن)

مهساpresident-to-be گفت...

سلام رضا جون مگه نشنیدی این یارو هشت پاهه پیش بینی باخت برای المان کرده.ببینید کار ما قرن بیستو یکی ها داره به کجا می کشه.حالا از فردا همه ی کشورا یه اختاپوس استخدام می کنن.من که طرفدار ارزانتین بودم ولی انگار زور اختاپوسه بیشتر بود یا شاید هم تقصیر این جابولانی شیطون بود ولی به هر حال الانم طرفدار هلندم.
مهسا جونم اینکه همه ی مهسا ها باحال و ناز و جیگرن که روشنه ولی موفق هم هستن پس عزیزم نگران نباش و فقط به شریف فکر کن و اگر هم نشد که نمیشه(چون الان یادم افتاد که کنکور تجربی دادی)شهید بهشتی که هست.ایشالا صنعتی شریف رو خودم اباد می کنم.مگه نه؟

مهسا گفت...

مهسا جان مرسييييييييييييي!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتي شهيد بهشتي رفتم تو رويا!!!!!!!!!!!
آره ...خب ايشالا!.....اتفاقا چند تا از بستگانمون اونجا دندونپزشكي ميخونن خيلي تعريف ميكنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه تو هم كنكوري بودي امسال؟كنكور رياضيا از ما آسون تر بود!
با اينكه نميدونم كنكوري بودي يا نه ولي ايشالا كه همون شريف قبول شي فوق فوقش نشد جفتمون ميريم دانشگاه تهران!!!!!!اوه اوه دوتا بنياميني تو دانشگاه بخورن بهم دانشگاه رو سرمونه
بهت قول ميدم!!!!!!!
اين اختاپوسه هم حكايتي شده حالا اصالتش كجايي هست؟من زياد نگاه نكردم ولي ايتاليا رو دوست داشتم بعدش برزيل!فكر كنم از اين به بعد بي طرف باشم بهتره!!!!!!!!!
نيما خان باشه چشم گفتم كه صبرم تموم شد ولي مطمئن باش اگه روبروش هم بودم اينكارو نميكردم تا حالا تو عمرم در اين حد عصباني نشدم كه حتي بخوام.....
شايد همينايي كه همه بهش گفتيم براش كافي باشه..........

YEK DOOST گفت...

سلام بچه های عزیز

سلام پریا جان.منظورتون از یک دوست منم دیگه؟خیلی ممنونم عزیزم.امیدوارم حالتون خوب باشه ..اما عزیزم من اسباب کشی نداشتم .کی این را گفته؟...فقط با اجازه همگی مدتیه زمین گیر شدم.یک درد عجیب پیدا کردم که بیشتر نشستم و دیگه دچار افسردگی مفرط شدم...خیلی خوشحال میشم وقتی میام به این وبلاگ سر می زنم.همانطور که بارها گفتم اینجا خیلی انرژی خوب داره.حالم بهتر میشه.از همه دوستان خوبم متشکرم که کامنت می نویسن.از دوستانی که برای من نوشتند هم واقعا ممنونم واقعا لطف کردند

اقای پیمان به بعضی حرف ها اهمیت ندید .حرف مهسا جون از دیروز تو گوشم رفته که به چیز های بی ارزش و بی اهمیت نباید اهمیت داد.وبلاگ شما خیلی خوبه.مدیریتتون هم حرف نداره.کلا همه چیزش عالیه.برخوردتون هم با همه بچه ها عالیه .حالا اگر کسی دیدش بسته هست مشکل خودشه

برای تمام کنکوری ها ارزوی موفقیت زیاد دارم

راستی اقای پیمان بی اعتنا و منو تنها هر دو با هم هستند؟ اخه حجمشون بالا رفته.نمیشه جداشون کرد؟

بهترین ها


پیوست:

اقای پیمان همینطور که مدیریت میکنید ادامه بدید که عالیه.واقعا جای چنین وبلاگی خالی خالی بوده تا حالا.نگذارید یک دو تا کامنت، هیچ تاثیری روی روند برنده شما بگذاره

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز یک دوست :
ممنون از نظرت لطف داری شما .
نه متاسفانه !
هر دو قطعه در یک کلیپ هست و کیفیت خوبی هم داره به این دلیل یه مقداری حجمش زیاد شده . امیدوارم بتونین دانلود کنین.
موفق باشید.

PeMi گفت...

راستی یک خبری هم برای بچه ها دارم !
یه سری اخبار شنیدم که بچه ها گفتن کنسرت های بنیامین در کانادا کنسل شده و اینا !!!
ولی واقعیت نداره !
از 4 کنسرتی که قرار بوده در تور کانادا برگزار بشه فقط کنسرت مونترئال ظاهرا برگزار نشده که اون هم فکر می کنم به دلیل برخی ناآرامی های این شهر به علت برگزاری یک کنفرانس بین المللی بوده.
کلیپ های کنسرت بنیامین در ونکوور رو هم دارم براتون آماده می کنم که به زودی روی سایت قرار می گیره.

نيما68 گفت...

مهسا خانوم پرزيدنت هشت پا خان گفت كه آلمان ميبره نگفت ميبازه!اين هلنده كه ميبازه اصلا اين جناب اختاپوس با چشماش با آدم حرف ميزد از حركاتش معلوم بود كه ميگفت آلمان قهرمانه آقا جان اصلا حرف مرد يكيه حتي پيمان هم با اين حرفم موافقه ميگم آلمان ميبره بگو چششششششم

رضا گفت...

اين جناب اخناپوس گفت اسپانيا المان رو ميبره بچه ها شنيدين ؟ تي وي ايران ميگفت ديگه نميدونم راسته يا نه اميدخدا كه راسته .

فرزاد گفت...

به به....به به....سلام...سلام.... سلام ....سلام به همگی...من یه مدت نبودم به خاطر امتحاناتم...میبینم که این بنیامین جان بازم ترکونده....دلم برای اینجا تنگ شده بود....اکثرا تابستون همه شروع شده پس خوش بگذره ....پیمان جان خسته نباشی گل پسر

PeMi گفت...

در مورد نظرات بچه ها در مورد جام جهانی باید بگم که من فقط طرفدار ایتالیا هستم !!! و در حال حاضر به خاطر عدم حضور ایتالیا طرفدار تیم خاصی نیستم !:دی اما خب اسپانیا رو دوست دارم !
ایشالا که هرکی هر تیمی رو دوس داره همون برنده شه !

در پاسخ دوست عزیز فرزاد :
بنیامین مثل همیشه تکه ! و دوباره ترکونده !!
آرزوی موفقیت برای بنیامین و بنیامینی ها !

YEK DOOST گفت...

منم طرفدار تیم خاصی نیستم اما به خاطر دوست عزیزم منم میگم فقط اسپانیا.

خوشحالم که میگید اختاپوس واسطه, برد اسپانیا را پیش بینی کرده .عالیه

ناشناس گفت...

beni kei barmigarde?konsertash tamum shode?
lotfan pasokh bedin
sepas

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز ناشناس :
بله ، برنامه ها تموم شده اما اینکه کی برمیگردن مشخص نیست..
اگر خبری به دستم رسید در اختیارتون میذارم..
موفق باشید.

مهساpresident-to-be گفت...

نیما خان دیروز جوابتو دادم ظاهرا ارسال نشده.گفته بودم مگه شما اخبار نگاه نمی کنی؟دیروز تو خبر ورزشی اختاپوسه پرید رو پرچم اسپانیا.در ضمن شما کی چشای باباغوری این بدبختو دیدی؟من نمی دونم حرف مرد چندتاست چون خودم مرد نیستم.اما حرف پرزیدنتا فقط یکیه.اما اگه پرزیدنتش مهسا باشه لازم بشه حرفشو عوض می کنه!!!
پیمان جان اگه اینجوری باشه و شما هنوز طرفدار ایتالیا باشین پس منم هنوز طرفدار همشهریمم.
مهسا جون خدا نکنه امسال کنکوری بوده باشم!!من هنوز تو شوک المچیاد زبانم و فکر نکنم تا چند ماه دیگه از این شوک در بیام.من امسال دوم رو تموم کردم رشته ی ریاضی.در مورد دانشگاه تهران باهات موافقم.ولی با این بومی گزینی ها باید رتبه یک بیارم که بتونم بیام تهران.چون پارسال یکی از بچه های مدرسه مون رتبه ی 79 سراسری اورد و رفت تبریز.

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی مهسا جان من خودم ارزو دانشگاه شهید بهشتی دارم که برم به خاطرهمین امسال خیلی می خوام بخونم از20 تیر کلاسام شروع میشه تابستون ندارم دیگه عزیز من ازتو بدترم خودم ازالان استرس کنکوردارم باورت میشه شب ها خواب کنکورمی بینم البته شنیدم به خاطراین امسال نهایی ها سخت گرفتن تا ازاون ور کنکوراسون تر بدن واز این طرف به خاطرهمون 15دررصدنهایی معدل های بالا شانس قبولی داشته باشن امیدوارم ای جورباشه انشالله قبول میشم عزیز نا امید نباش گفتم خود وزیر سازمان سنجش اعلام کرد که بیشترین این دواوطلبان قبول فقط بستگی به انتخاب رشتشون داره که خوب انتخاب رشته بکنی با بومی سازی که کردن باز تو تهران قبول میشی نگران نباش امیدوارم سال دیگه کنکوراسون تر بدن دفترچه ازمون گرفتم کفم برید به خدا این چه سوال هایی بود ولی زیستش خوب بود که مهم همون راستی من طرفدار تیم المان نمی دونم چرا کسی طرفدار المان نیست اینجاالبته بعداز پرسپولیس عشق است این دوتا تیم راستی اقا پیمان راسته بنیامین 1ماه 2هفته دیگه برمی گرده

YEK DOOST گفت...

مهساpresident-to-be جان

یعنی اختاپوس محترم، برد اسپانیا را در برابر المان پیشگویی کرده یا در جام جهانی؟

massoud daei گفت...

dada peyman salam...chand roozi bood inja nayoomade boodam...khastam azat tashakor konam ke commenthaye SAHAR ro gozashti...vaghan vase taghire faza khoob bood...harfash khande dar bood...ma ham khandidim...be del nagir...sathe fekre bazia hamine...karish nemishe kard...karet doroste...ghorbanat

مهساpresident-to-be گفت...

سلام یک دوست جونم.نه این اختاپوس محترم برد اسپانیا در برابر المان رو پیش بینی کرده.راستی نیما خان هلند دیشب برد حالا ببینیم امشب چی می شه وشما باید بگی چشششششششم یا من!!!!!
قربونت برم سیما جون.کجا کنکور رو اسونتر بدن.پسرعمه ی من دانشجو هست اما می خواد تو یه رشته ی بهتر ادامه بده و سال 86 87 89کنکور داده و می گه سال به سال سختر می شه.

YEK DOOST گفت...

سلاممهساpresident-to-be جان

مرسی.فکر کنم امروز مسابقه المان اسپانیا هست...حس من هم میگه اسپانیا میبره....این اختاپوس محترم هم عجب عجوبه ای هست.جالبه از کجا میدونه!

المپیاد زبان انگلیسی داشتید؟خوب شد؟امیدوارم خوب شده باشه

علي گفت...

المان امشب اسپانيا رو سوسك ميكنه ...

سیما گفت...

سلام مهسا جون بستگی به درس خوندن خود ادم داره عزیز ولی قائده اش اینه 1سال سخت میدن 1سال اسون که امسال مال رشته تجربی سخت بوده عزیز من این را ازکسایی که تجربه اش را دارن پرسیدم عزیزبعد وقتی میگم اسون نه اینکه مثل اب خوردن یعنی یه جورایی قابل حل عزیز بعد نمره ها تراز میشه پس بی خیال دیگه بهتره استرس ندیم به هم دیگه همین جوریشم استرس داریم. درهرحال ارزوی موفقیت برای همه

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
در درجه اول يه تشكر بزرگ براي اينكه بهم سر زدين و در درجه دوم يه تشكر خيلي بزرگتر براي طرفداري از ماها مخصوصا دخترا در مقابل سحر.
بهتون خيلي خيلي خسته نباشيد ميگم و ممنونم بابت كليپهاي جديدي كه مربوط به ونكوور هست.
بازهم منتظر حضور گرمتون هستم و همانطور كه ميدانيد وب من هر روز آپ ميشه
بازهم ممنون.

مهسا گفت...

سلام سيما جان اصلا اصلا اصلا اضطراب از حالا كار خوبي نيست از من ميشنوي تابستون بيشتر به فكر تفريح باش و روزي هفت يا هشت ساعت درس خوندن كافيه از مهر به بعد كم كم روزي ده ساعت و بيشتر بخون طوري كه تا عيد همه رو جمع كني و از اون به بعد تست بزن!در مورد آسون شدن كنكور اتفاقا كاملا بر عكسه سال به سال سخت تر ميشه يه جوري بخون كه ريششو از ته بكني !از لحاظ بومي شدن هم آره درسته ما هم خوب جز بچه تهرانيها هستيم ولي رشته هاي درجه يك ميخوام حتي رشته تغذيه كه دوستام واسش سر و دست ميشكنن رو اصلا دوست ندارم يا دارو يا بيوتكنولوژي اگر نشد مثل دختر دائيم از اينجا ميرم و يه جاي بهتر درس ميخونم!!!بقول مامانم ارزش نداره آدم بخاطر كنكور از زندگي جا بمونه اضطراب طبيعيه ولي بيش از حدش واسه قلب ضرر داره ميدونستي؟من امسال با تمام وجود درس خوندم حتي قيافم تا هفته پيش شبيه به زنداني آزكابان شده بود!
نميگم حتما قبولم ولي وجدانم راحته كه بيش از حد توان خوندم اوقات استراحتم هم تو نت بودم!ولي حتما براي درسات برنامه ريزي كن حتما!من ميرفتم شهرآسا پيش مشاور تحصيلي اگه خواستي آدرسشو بهت ميدم البته نميدونم تهران هستي يا نه ولي بخواي بهت ميگم!
راستي به فكر 15%معدل نباش فقط درست بخون همين
بازم بهت ميگم زياد زياد از حالا درس نخونيا برسه به زمستون خسته ميشي ديگه حوصله خوندن نداري يه جوري وقتتو تنظيم كن كه رسيدي نزديكاي كنكور از خودت راضي باشي و از كيفيت درست لذت ببري!!!!

YEK DOOST گفت...

spain bord...BORD....BORD
didi mahsa to be president jan.okhtapoos baz dorost gofte bood!!!!!!

HURRRRRRRAAAAA
tabrik be dooste azizam
doaham asar kard!

سیما گفت...

سلام مهسا جان منو گلم بابت راهنماییت عزیز من تهران زندگی می کنم البته خودم دارم میرم اموزشگاه علوی ومشاورتحصیلی دارم گلم مرسی ازکمکت من خودم حالت متعادل نگه میدارم با توجه به راه حل هایی که مشاورم داده اصلا به ادم فشارنمیاد وبعدش به همه درس ها می رسم تموم کنه ولی چکارکنم ذاتا اینجورم موقع امتحان هام استرس مس گیرم چه برسه به کنکور البته منم مثل تو اگه سراسری قبول نشدم شاید رفتم المان اونجا درسم ادامه دادم رفتم پیش عموم الان دخترعموم اونجا داره دندان پزشکی می خونه به منم گفته کمکم می کنه تا ببینم خدا چی می خواد ولی امیدوارم اینجا قبول بشم عزیز ادم به خودش باید امیدواری بده نامید نباشه حالا طول این یک سال کلی ازمون وکنکورازمایشی دارم که خود اموزشگاه برامون تدارک دیده درهرحال ممنون بابت راهنماییت امیدوارم قبول شی گلم موفق باشی