جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۸۹

~ کنسرت بنیامین بهادری در کیش ~ 4 تا 7 مرداد 89 ~

عرض سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی

خب همونطور که میدونین قول برگزاری کنسرت بنیامین در کیش رو به ما داده بودند که حالا بالاخره قطعی شد !

این کنسرت ها که در راستای کنسرت های جشنواره ی تابستانی کیش در سال 1389 انجام میشه در 4 شب ، از 4 مرداد ، تا 7 مرداد برگزار میشه .

بقیه ی جزییات رو هم در عکس پایین مشاهده می کنید.

52

و این که تا این لحظه برای این کنسرت ها بلیط فروشی آنلاین در نظر گرفته نشده و فقط در محل های مشخص بلیط فروخته میشه .

و البته تا این لحظه خبری از این کنسرت ها بر روی صفحات مربوط به ترانه شرقی قرار نگرفته و علت اون هم این هست که برگزار کننده ی این کنسرت ها شرکت ترانه شرقی نیست.

موفق باشید.

۲۷ نظر:

مسعود داعی گفت...

دسست درد نکنه پیمان جون....خسته نباشی... خیلی این روزا کم میای...بیشتر بیا حرف بزنیم با هم عزیز

ليندا گفت...

زندگي باتو...
عاشقي باتو...
نگيرهواتو....
نبر صداتو....
خاك بر سر تو...!
قبلا تو سايت موزيك ما گفتم بازم ميگم بنيامين فقط صداش خوبه سراينده اشعارش هر كي هست خدا شفاش بده!
نگرانم كه كولاك كرد بخصوص اون بيت كه يكي توش سكته كرده بود!
با دوتا آلبوم فقط مونده بره مريخ!واسه آدم فضايي ها كنسرت بذاره!جمع كنيد كاسه و كوزتونو!واقعا روتون ميشه بگيد:
بنيامين بهادري در كيش بشتابيد!

ليندا گفت...

محسن رجب پور زن داره يا مجرده؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز لیندا :
ای کاش می گفتید طرفدار کدوم خواننده هستین دوست عزیز ....
!

taraneh گفت...

salam
khoobi?
nisti?
ba ye khabar
bloge man be rooz shod
khosh hal misham ye sari bezani
movafagh bashi
ba arezooye movafaghiyat bara benyamin aziz dar kish

ليندا گفت...

من طرفدار خواننده اي هستم كه احساس خوش صدايي كنه و به ما هم اين احساس دست بده
ميدوني pemiبه خارجي چي ميشه؟
بحث خودمو كش نميدم بايد برم يه جا ديگه كنفرانس دارم!نگفتي داداش رجب مجرده يا زن داره؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز لیندا :
نه ، نمیدونم Pemi چی میشه ! شما میدونی !؟
آقای رجب پور رو هم نمی دونم.

ناشناس گفت...

با سلام لیندا خانم اول لحن زننده خودت رو اصلاح کن بعد در باره بنیامین اظهار نظر کن آقای رجب پور متاهل هستند و دو تا بچه دارند پیمان چرا نظرات توهین آمیز را تایید میکنی و اینها را گستاخ میکنی که هر چی از دهنشون درمیاد به هنرمندی مانند بنیامین می گویند ترا خدا به فکر بنیامین و طرفدارای بنیامین هم باش

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز چرا خودتونو الکی اذیت می کنین !؟؟؟
به این کامنت ها بخندید فقط ! محض خنده تایید میزنم !
مگه با این حرفا چیزی از بنیامین کم میشه !؟
اینجوری ارزش واقعی بنیامین مشخص میشه تا حدی که ایشون حتی اسم خواننده ی مورد علاقه اش رو روش نمیشه بگه !
موفق باشید.

massoud daei گفت...

aghaye rajabpoor 2farzand(mahyar 13sale va mahbod 10sale) daran...peyman jun dadash merc ke ba taide in comentaye linda khanum lahzehaye khoshi ro baramun sakhti...eradatmande hamishegit...masud

سوسک خسته گفت...

بنی جن
حالا یعنی ورود سوسکا به کنسرت آزاده ؟رجبپور میزاره منم بیام؟

پگاه گفت...

سلام به دوستاى بنيامينى ام مخصوصا آقا پيمان
ممنون از اينكه بهم سر زديد

هى......... سه روز ديگه كنسرت بنيامينه
از تمامى دوستانى كه به كيش ميرن خواهش ميكنم كه تا ميتونند فيلمو عكس بگيرند

افسردگى گرفتم عجيب........ منم ميخوام برم......

آخه مگه جا قحط بود كه داره ميره كيش كنسرت برگزار كنه؟؟؟؟؟؟؟

آخه من چى بگم تو روزنامه جام جم خوندم كه خواجه اميرى ميخواد تو آبادان تو يه سالن سينما كنسرت اجرا كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

88 گفت...

سلام.خسته نباشيد.ليندا خانوم من از ادبيات چيزي سرم نميشه فقط در حدي كه در مدرسه ياد دادن.اما با همون اطلاعات اندك ميشه فهميدكه شعر خوب چيه.فكر كنم كه شما تقليد صداي اقاي ريوندي رو ديدي اخه براي چند ثانيه دقيقاًاين قطعهرو اين جوري خوندن.ببخشيد نبايد جواب ميدادم.اين اولا.دومانميشه در بلاگفا نظر داد معذرت كه اين جا ميگم ولي اقا مسعودواقا علي وشيدا خانوم معمولا انتقاد چيزه خوبي اگه از روي دوستي باشه نه از روي دشمني يا چيز پروني.من از روي دوستي و به اين خاطر كه نظرات پست قبلو خوندم احساس كردم كه اين وسط اون هايي كه ميخوان به قول خودتون جو رو به هم بريزنو يه كم بيكار هستن از اين حرفاي گروه شما دارن سوئ استفاده ميكنن و جور ديگه اي دارن نشونش ميدن... همون حرفا كه ميگفتين اينو از روي وب من نوشتي و اينا...من احساس كردم به عنوان يه كاربر از روي دوستي و احترام يه انتقاد مفيد بهتون بگم تا وضعيت بهتر بشه.يا من دانه معني رو خوب نرسوندم يا شما خوب متوجه نشدين.مثال الماس وگرافيت هم روي حساب اين كه داشت شيمي ميخوند يه چيز گفت بذارين گرچه در همين مورد درش نكته بود(تعاون)اگرم از ريشه انتقاد بد هست يا من دخالت كردم يا نظرم در مورد مطلبتون نبوده چشم ديگه از من نخواهيد شنيد.

شیدا گفت...

باتشکر از 88 عزیز
ما انتقاد شما را دوستانه فرض کردیم نه از روی دشمنی.و منتظر نظرات و انتقادات دوستانه ی شما هستیم دوست عزیز.

پگاه گفت...

سلام به همگى
همين الان اين مطلب رو تو سايت مجله اتفاق نو خوندم:

محسن رجب‌پور خبر داد؛
اجراي گروه آريان و عليرضا قرباني در تهران، بنيامين در كيش
محسن رجب پور(سرپرست و تهيه‌كننده گروه موسيقي آريان) كه با تازگي از تور كنسرت بنيامين در آمريكا به ايران بازگشته است، با اعلام خبر برگزاري كنسرت تازه‌اي از گروه آريان در تهران گفت: قرار است كه گروه آريان و گروه عليرضا قرباني در نيمه دوم مردادماه در يكي از سالن‌هاي بزرگ تهران به اجراي برنامه بپردازند.

وي افزود: قطعات گروه عليرضا قرباني اين‌بار با آنسامبل سنتي به صحنه مي‌رود. همچنين گروه آريان علاوه بر قطعات قديمي، يكسري قطعات جديد اجرا خواهند كرد.رجب پور همچنين از اجراي كنسرت بنيامين همزمان با اين دو كنسرت(آريان و عليرضا قرباني) در كيش خبر داد.

----------------------------------

ميگم آريان بهش بد نگذره سالن هاى خوب تهران مال اون اگر هم جا نبود فوقش بنيامين ميره كيش اتفاقى نمي افته كه نه؟؟؟؟؟؟

مسعود داعی گفت...

دوست عزیز 88
قطعا ما به انتقادهای همه گوش میکنیم و نظرات همه مهمه برامون ....ما حتی نظراتی که به ما توهین میشه بعضی از اوقات تایید میکنیم.چه برسه به نظر و انتقاد شما که قطعا برای بهبود کار ما مفیده ... ما حتما خوشحال میشیم که که همیشه کار مارو نقد کنید ... من قبلا گفتم بازم میگم ... کاری که ما میکنیم وظیفه ماست و اگه کم و کاستی هست مارو به بزرگواری خودتون ببخشید...

سئوال گفت...

سلام اقاپیمان ..
ببخشید ممنون میشم سئوالمو جواب بدین چرا بعضی سایت ها الان دو روزه نمیشه کامنت نوشت؟؟؟چرا وب علی هی می نویسه داره به روز رسانی میشه هیچ خبری هم نیست؟؟؟؟اگر جوابمو بدین ممنون میشم....نکنه زبونم لال نه زبونم لال....

ناشناس گفت...

pegah khanom vaghti be digarun dava mikoni tu poste ghabli ke chera be rajabour irad migiran ke be benyamin zolm mikone haghesho mikhore..ariyan mese nakhahariye ke haghe benyamino midan be una,...va shoma defa mikoni yadet biofte be hamin nazaret haminja

!!

inam ye morede haghkhoriye ke khodet dari eteraz mikoni
faghat vaghti yeki dige harf mizane vase khatere doshmani jelosh jebhe migirno tohin mikonin


movafagh bashin!!!!!

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سوال :
دوست عزیز تقریبا دو روز هست که سرور وبلاگهای بلاگفا دچار مشکل هست و بلاگ علی آقا هم از این قاعده مستثنی نیست.. ایشالا که به زودی مشکل رفع میشه ..!
موفق باشید.

سکوت گفت...

سلام به همه مخصوصا اقا پیمان
من معمولا به اینجا سر میزنم اماکامنت نمیذاشتم....پس با اجازه ی اقا پیمان و سایر دوستان.......
.
.
.
منم مثل پگاه دلم گرفت....
فکر کنم همه ی طرفدارای بنیامین که نمیتونن کنسرتشو برن دلشون میگیره(البته ببخشیدا فقط نظر خودمو گفتم)
اخه من که یه حسه بدی پیدا کردم از اینکه نمیتونم اونجا باشم........
.
.

من خیلی اتفاقی توی عید کنسرتشو رفتم.
باورتون میشه توی سالن که بودم اصلا نفهمیدم که زمان چی جوری گذشت...از بس این بنیامین خوب میخونه....
وقتی هم از سالن اومدم بیرون همش فکر میکردم واقعا من رفته بودم کنسرت بنیامین؟؟؟؟.....
وای .........از وقتی شنیدم بنیامین میخواد توی کیش کنسرت بذاره دوباره یاده خاطرات کنسرت عید افتادم....بازم دلم میخواد برم
ولی خب مهم نیست..مهم اینه که بنیامین موفق بشه
.
.
.
راستی پگاه جان زیاد خودتو اذیت نکن
به قوله اقا پیمان ما از خیلی چیزا خبر نداریم...پس شاید بهتره قضاوت نکنیم....البته ببخشیدااااا

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی فکرکنم لیندا خانم اونی که باید کاسه وکوزش جمع کنه شمایید نه ما می دونید ما ازچی روم نمیشه اینکه ادمی مثل شما که ماشالله سرشارازشخصیت هست اومده اینجا نظرداده روم نمیشه به بقیه بگیم بیان به این وب هواداران بنیامین اخرین اخبارببینند می دونید چرا چون با این نظرمسخره ات شان وب مارواوردی پایین من فقط نمی دونم چرا اقا پیمان نظرشما تایید زده احتمالا خواننده مورد علاقه ایشون ساسی مانکن که سرشار از احساس است شما بهتره برید کنفراس هاتون برای افراد هم سطح خودتون انجام بدید اینجا فعلا درحد سن شما نیست خدا شفای همه ازجمله شما بدهدرباره فرید احمدی هم درست حرف بزن البته اگه بشناسیش !!!!!

مهساpresident-to-be گفت...

سیما جان این خانم کجا و درک عظمت شعر های اقای احمدی(عمو فرید)کجا.من فکر می کنم بهتره این نظرات تایید بشه تا تفاوت طرفدارای بنیامین و بقیه ی خواننده ها بیشتر معلوم بشه.به هر حال هر کسی جذب ادمی میشه که از نظر شخصیتی به اون فرد شباهت یا گرایش داشته باشه.یعنی بنیامین به عنوان یه خواننده ی روشن فکر هواداراشم باید مثل خودش باشن(مثل خودم!!!!!!!!!!!!)

Mahsa گفت...

Doostaye golam be asabe khodeton mosalat bashid mohem ine ke beny behtarin khanandas!age harkodometon raftid kish salam maro be benyamin beresonid!fadaye hamatoon!
Rasti pishapish nime sha'bane hamaton mobark

ليندا گفت...

بچه هاي رجب پور چه اسمهاي نازي دارن خدا حفظشون كنه!من اصلا اسم خواننده اي نياوردم بچه ها عجب هوشي داريد!
به جون هشتا بچه هام كه ميخوام نباشن من قصد دلشكستن - ناراحت كردن-و كارهايي از اين قبيل رو نداشتم فقط نظرمو گفتم مثل بقيه!88جونم زدي تو خال كاملا درست گفتي اين تقليد آقاي ريوندي بود!سيما و مهسا خانومها مرسي و تشكر و سپاس و درود بي پايان بابت لطفي كه به من داشتيد!
pemiمنم نميدونم يعني چي ولي چون ديدم به دونستن معنيش علاقه مندي ملالي نيست جيگر برات ميگردم هروقت پيداش كردم بهت ميگم خوبه؟پيمان يا همون پمي جوووونم خوشحالم از اينكه دلت شاد شد و خنديدي!ولي من كه نگفتم خواننده مورد علاقم كيه پس چرا ميگي روم نشده بگم؟هان؟يالا جواب جواب جواب؟
شما هميشه عادت داريد به خاطر اينكه طرفدار يه خواننده ديگه هستيد كسايي كه اون خواننده رو دوست ندارن ضايع كنيد؟چرا اينقده بي مرامي؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز لیندا :
دوست عزیز من توهینی نکردم !
شما یه جورایی توهین کردی و توهینتم بی منطق بود ! اما من ازت خواستم اسم خواننده ی مورد علاقتو بگی که نگفتی ! گفتم شاید در مقابل سوپراستاری مثل بنیامین عددی نبوده که نگفتی..
اما خب به هر حال سلیقه ها مختلفه نظر شما هم محترمه ، اما کسی حق توهین نداره !
ممنونم که سر زدین.
موفق باشید.

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
يه سوال داشتم اگه ميشه جواب بديد:
ميخواستم ببينم اگر آهنگى رو تو كامپيوتر داشته باشيمميتونيم رو وب بذاريم يا نه حتما بايد كد داشته باشيم؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز پگاه :
باید فایلتون رو در یک جایی آپلود کنید و آدرسش رو به اون Player که روی سایتتون گذاشتین بدید که پخش کنه !
موفق باشید.