جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۹

~ کلیپ های کنسرت بنیامین در ونکوور - Benyamin @ Vancouver Live ~

عرض سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان گرامی

43o4iv1bamylhjebc7e
این چند کلیپ از کنسرت بنیامین عزیز در ونکوور هست که به شما تقدیم می کنم !

کلیپ هالینک
بوی عیدی - دکلمهدانلود
میکس قطعات مختلفدانلود
نگرانم – به صورت کامل و با کیفیت خوبدانلود

و قدردانی می کنم از دوستانی که این فیلم ها رو گرفتن و برای ما هم به اشتراک گذاشتن و ما هم میتونیم خواننده ی عزیزمون رو هرجا که هست دنبال کنیم !
امیدوارم در این مدت که تور کنسرت های بنیامین برگزار شد تونسته باشیم به خوبی در خدمت دوستان بوده باشیم !
با آرزوی موفقیت برای بنیامین و بنیامینی ها .

۳۲ نظر:

آرزو گفت...

سلام
ممنون و خسته نباشید اقا پیمان.از زحماتتون بی نهایت تشکر.راستی اقا پیمان خبری از برگشتن یا کنسرت جدید بنیامین تو کشور دیگه ای نیست...من شنیدم مثل اینکه قراره یه کشور اروپایی برن البته موثق نیست ...از اینکه یک دوست هم برگشته و حالش هم خوبه خیلی خوشحالم دیگه امتحاناتم تموم شده بیشتر مزاحمتون میشم...ممنون از زحماتتونو موفق باشید

سيما گفت...

من شنيدم كه بنيامين قراره براي استراحت با دوستهاش بره يك كشور اروپايي فكر كنم برنامه كنسرت تموم شده
اقا پيمان از كليپ هاي زيباتون ممنون .

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز آرزو :
خیلی خوشحالم که برگشتین و به وب سر میزنین قدمتون روی چشم..

پاسخ دوست عزیز سیما :
قابلی نداره !!
نه خبری ندارم ! اگه خبری در مورد برگشت بنیامین به دست آوردم حتما میگم خدمت همه ی دوستان.

موفق باشید.

شیدا گفت...

سلام کلیپ های زیبایی است.
با تشکر از شما

سوگند گفت...

سلام آقا پيمان دستتون درد نكنه كليپ نگران رو هم دانلود كردم ولي مثل كليپهاي تورنتو باز نميشه!آخه پلير هام مشكلي ندارن چه جوري بازشون كنم؟
اگه بنيامين قراه بره اروپا پس كنسرت تهران كه قرار شده بود بذاره كنسل ميشه؟منظورم كنسرتيه كه گفتين تو مرداد ميذاره

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز سوگند :
آخه من سعی کردم فرمت کلیپ ها فرمت رایج باشه !! اکثر پلیرها راحت و بدون مشکل باز می کنن !
سعی کنید از KMPlayer یا VLC Player استفاده کنید.
فعلا خبری ندارم که بنیامین قراره کجا بره یا چه کار کنه ، فقط میدونم که ترانه شرقی پیگیر برگزاری کنسرت بنیامین در تهران سالن نمایشگاه بین المللی میلاد هستش.. حالا فعلا که به سرانجام نرسیده! اگر رسید خدمتتون عرض خواهم کرد !
موفق باشید.

هلیا گفت...

سلام پمی عزیز
وبلاگ قشنگی داری راستش من از طرفدارای پیام شمس هستم و خیلی دوست دارم آهنگی که روی وبت گذاشتی رو بشنوم اما تا حالا موفق نشدم یعنی این آنگ برای من play نمیشه.
ممکنه این آهنگ و به آدرس آی دی من بفرستی؟
آدرس آی دی من:
helia361@gmail.com

YEK DOOST گفت...

سلام

سوگند جان منmedia classic player گرفتم و تا حالا تمام کلیپ ها را باز میکنه و هیچ مشکلی هم نداشته.البته قبل از ان , من هم با چند تا پلیر دیگه مشکل داشتم ولی این player مشکلم را به کلی برطرف کرد



اقای پیمان کاورج تون از کنسرت ها در حد عالی بود.خیلی به روز بودید در واقع به ساعت!خیلی ممنون از تلاش هاتون .از ان جالب تر اینکه شما تلاش هاتون هوشمندانه هست و بهره وری و نتیجه مثبت میده.اهل اتلاف انرژی نیستید و این هم یک نقطه مثبت دیگه مدیریت شما هست.

اگر تلاش های شما و وبلاگ شما نبود همه از وقایع کنسرت ها, تقریبا بیخبر می ماندند و میشه به وبلاگ شما گفت >یک "پدیده بی مانند بنیامینی!"که باید اتفاق می افتاد واتفاق افتاد!<خوشبختانه!
خیلی موفق باشید



من تا حالا، اهنگ "نگرانم "را دانلود کردم.البته دیشب اخر شب.سرم وحشتناک درد داشت ولی تا دیر وقت نشستم تا بتونم ان را حتما گوش کنم.چون چیزی بود که نمی تونستم ازش به هیچ قیمتی بگذرم.وضعم تماشایی بود دیشب......اخه من از قبل خیلی منتظر اتمام این اهنگ بودم.خیلی دوست داشتم بدونم بنیامین و اقای فرید احمدی این داستان را چطور پایان می برند و خیلی خوشحالم که تونستم اخرش را بشنوم...کاملا جالب بود...توضیحات و تفسیرهای تکمیلی من باشه تا بعد!

راستی فکر کنم این اهنگ دیگه تمام شده؟درسته؟شخصا از بنیامین تشکر میکنم برای تکمیل و اتمام این اهنگ.فکر می کردم حالا حالا ها باید منتظر بشینم و من از انتظار به شدت بدم میاد یعنی تحمل اش را ندارم و تشکر میکنم که من این بار دیگه مجبور به تحمل "شکنجه انتظار" نشدم.واقعا ممنونم

تغییری که کرده بود :گیر و دار زندگی شده بود پیچ و تاب زندگی...توجه کردید؟

از شما هم ممنون که در وبلاگتون قرارش دادید

بهترین ها

YEK DOOST گفت...

ارزو جان سلام

امیدوارم که خوب باشی.خیلی ممنونم عزیزم.و امیدوارم امتحانات تون را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید

بهترین ها

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی وسلام به اقا پیمان میگم اقا پیمان این سیما بالا من نیستم این سیما جدید است Wednesday, July 07, 2010 1:47:00 AMمن سیما قدیم البته باز ممنون بابت جواب حالا فرقی نداره راستی عکسی ازکنسرت ونکووریا تورونتو ندارید ازتو کلیپ ها بنیامین زیاد معلوم نیست درهرحال ممنون زحمت کشیدید

بهارک گفت...

سلام:
پمی جون اطلاع رسانیت فوق العاده بود و در این مورد با یک دوست عزیز کاملا" موافقم...
ضمنا" خیلی خوشحال شدم که یک دوست عزیز رو دوباره تو جمع بنیامینی ها دیدم...
بازم بهت یه خسته نباشید جانانه میگم...
ممنون...(-;

بهارک گفت...

سلام:
بعد از 1ساعت و نیم تقریبا" ,بالاخره تونستم کلیپ نگران رو دانلود کنم,اجرای بنیامین فوق العاده بود مثل همیشه...و ترانه ی فرید احمدی هم مثل همیشه شاهکار بود...
امیدوارم کنسرت تهران هم هر چه سریع تر ok بشه...
مرسی...

مهساpresident-to-be گفت...

سلام.چون به طور کلی ادم بی حوصله ای هستم حوصله ی دانلود اینا رو هم نداشتم.
یک دوست عزیز اومدم اینور جوابتو بدم دیگه.امید چیز خوبیه.ولی دیگه بحث المپیاد از امید گذشته و من در کمال ناباوری خودم نتونستم به مرحله ی سوم راه پیدا کنم.در حالیکه ازمون دوم رو بهتر از مرحله ی اول جواب داده بودم.دست رو دلم نذار که خونه.جالب تر اینه که من الان ترم ielts2هستم و هیچ کدوم از همکلاسی هام هم در نیومدن.از مدرسه ی خودمون(نمونه دولتی)و تیزهوشان هم قبولی نداشتیم و همه ی پذیرفته شدگان از مدرسه ی شاهد بودن.بقیه اش رو هم بگم؟

درناز گفت...

سلام ممنون . همه رو دانلودیدم .
راستی چرا تو پست قبل توی شعر اینم بمونه بنیامین عینک آفتابی زده؟

آرزو گفت...

سلام
خسته نباشید.ممنون یک دوست عزیز من خوبم خدا رو شکر امتحانتم هم خوب بود ممنون از لطفت عزیزم...همه یه کلیپ ها خوب هست نگران عالی تر ممنون از شما اقا پیمان...

علي رحيمي کناري گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > بعداز اجراي کنسرت هاي باشکوه در امريکا و کانادا،بازگشت بنيامين بهادري به ايران< به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مدير BenyaminFans.Ir

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان جان:
من خيلي وقته دنبالت هستم.چرا نميايي چت؟کارت دارم،اساسي......
منتظرتم ها،فدات

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
همشو دانلود كردم
بهتون بازگشت هنرمند افتخار آفرينمون به ايران رو تبريك ميگم.

مهسا گفت...

سلام بازگشت بنيامين رو به تمام بنيامينيها
تبريك ميگم*****
***
*

نيما68 گفت...

بنيامين اومد و.......خدا كنه هميشه موفق باشه الهي!ميترسم فارسيش نياد!عيب نداره رجب پور براش ترجمه ميكنه!فارسي به انگليسي!اما نه بنيامين با معرفت تر از اوني هست كه فكر كنيم! حتما هنوزم يه كم فارسي يادش مونده !

مهساpresident-to-be گفت...

سلام سلام من بر گشتم کار خاصی هم ندارم فقط اومدم یه کوچولو show offکنم.شنیدم اون دور و برا خیلی گرمه.نوش جونتون.نهایتش اینه که گرمازده میشین دیگه.خب اگه دلتون سوخت من بای بای کنم.

پگاه گفت...

سلام آقا پيمان
ببخشيدا من اين همه سوال ميپرسم اما بالاخره شما با وب benyaminfans همكاري ميكنيد يا نه؟
من تا چند وقت پيش فكر ميكردم نه اما با جمله اي كه آقاي داعي نوشتن به شك افتادم!!

ترانهtaranvazh.blogfa.com گفت...

سلام آقا پيمان
خسته نباشيد
واقعا كارت عالي.
در ضمن من امروز تو مجله اتفاق نو يه مطلبي دربارهي كنسرت بنيامين جان در كانادا خوندم كه يه مقداري برام عجيب بود.
خوندي؟
به وبلاگ من هم اگه تونستي سر بزن خوشحال مي شم.
به روزش كردم.
هميشه موفق باشي.

سوسک خسته گفت...

سوسک خسته سلام می کنه.بنی جن برگشتی؟دلت واسه من تنگ شده بود زود برگشتی؟حالا قدر ما رو این جا میدونی چقد ما خوبیم؟؟؟[چشمک][رضایت][نیشخند]

PeMi گفت...

در پاسخ دوست عزیز پگاه :
نه ، من تقریبا 2ماه هست که دیگه هیچ همکاری با وب benyaminfans ندارم.
موفق باشید !

علي رحيمي کناري گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > طوفان بنيامين بهادري در خارج از کشور < به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مدير BenyaminFans.Ir

مهساpresident-to-be گفت...

اوره کا اوره کا.بعد از فشار های زیادی که به مغز نازنینم اوردم بالاخره حکمت ابی بودن اسم بعضی از دوستان رو فهمیدم!!!!اونا کسایی هستن که اسمشون تو لینک ها هستش و وبلاگ دارن.البته فکر می کنم اگه به جای فشار اوردن به مغزم از خود پیمان جون می پرسیدم به صرفه تر بود!!!اخه زیادی کالری مصرف کردم.
یک دوست جونم تبریک هر چند اختاپوس حرف منو زمین زد اما دعای تو مستجاب شد.اصلا وقتی ما تو جام جهانی نبودیم به ما چه که جام به کی می رسه.(اینو نگم چی بگم)

88 گفت...

سلام.از نظر من اجراي نگرانم جدا از اين كه از دو اجراي قبل نگرانم زيبا تر بود از همه اجراهاي اقاي بهادري كه تا به حال دانلود كردم وديدم زيبا تر وبهتر بود.والبته كاملا مسلط تر بودن ويك نكته هست اينكه استراحت به جا چون معلوم بود كه خسته شدن ولي بايداينرودرنظرداشت كه ايشون براي دفاع به روي سن رفته بودن و لازم هست كه اين اجراها مورد ارزيابي قراربگيره مثلا نكات مثبت و منفيو اضافي شناسايي و تقويت يا حذف بشن وازشون تجربه حاصل كرد.واين كه يه تغيير كوچك در متن ايجاد شده بود كه بهتر بود.البته دو چيز رو نفهميدم:اسم اين قطعه نگران هست يا نگرانم و اون اقا كه داد ميزنن كين و چي ميگن.
اگه ميشه رنگ زمينرو شاد كنين واين كه دو بار خواستم ديشب نظر بدم ولي نميشد سرور رو پيدا نميكرداگه مشكل از اينترنت من نباشه لطف كنين يه برسي كنين.ممنون.

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز 88 :
بله چشم !
سعی می کنم زود به زود برای تنوع قالب رو تغییر بدم.
ممنون از شما.

YEK DOOST گفت...

سلام

مهسا to be president جان.
مرسی از تبریکت عزیزم.هر چند همانطور که گفتم من طرفدار تیم خاصی نیستم اما خوشحالم که تیم چارمینگ استیلیش و خوش فکر اسپانیا برد.درسته من زیاد دعا کردم که ببره اخه برای خاطر یک دوستی بود .ولی جالبه که تنها تبریکی که شنیدم از تو بود نه از او!حتی گفته بود اگه اسپانیا ببره به من هر جایزه ای بخوام میده!من که جایزه نمی خوام و قبول هم نمی کنم. اما او اصلا به روی خودش هم نیاورد که یک تبریک خشک و خالی بگه!!!!فکر نکنم حتی یادش بیاد

...تو اذری هستی؟اذری ها به عقیده من خیلی هاشون افراد با محبت و خیلی خوبی هستند.مرسی از اینکه یادت بود..من اذری هایی را دیدم که واقعا ادمهای خوبی هستند.قصد مقایسه ندارم ولی در باطن از بقیه ایرانی ها بهتر هستند .جالبه که محبت در قلب شون هست نه روی زبان شون مثلا هر جای دیگه ایران که کلمات دوستانه را راحت خرج میکنند ولی دروغ!...دیگه اذری ها خیلی شجاع هستند و.....!.....
کلا قلب های شجاع و پرشهامتی دارند

این اختاپوس محترم که اسمش
paul the octopus هست را اگه می دیدم تمام دستهاشو با گرمی و احترام می فشردم چون خیلی باحال هست.حالا اینکه از کجا تونست پیشگویی کنه را واقعا نمی دونم ولی مهم ان حالی هست که داد!

__________________

بهارک عزیز متشکرم

_________________

درباره اهنگ نگرانم و بوی عیدی حرف های زیادی داشتم که بگم.شاید حرفام برای دیگران جالب بودند یا نبودند.راستش نمی دونم.اما برای خودم جالب بودند و جزو کشفیات جدیدم !ولی خب تجربه و عقل سالم به من میگه ، نگم!





بهترینها

مهساpresident-to-be گفت...

منون یک دوست جان نظر لطفته.بله عزیزم من اذری هستم.متولد تبریز بزرگ شده اردبیل و اصالتا هم از یکی دیگه از مناطق استان اردبیل(دشت مغان ایل شاهسون).
ظاهرا این دوستت یه کوچولو نامرد از اب در اومد.ولی اشکال نداره.در ضمن نمی ترسی با این اختاپوسه دست بدی؟افرین بابا چه دختر شجاعی.

YEK DOOST گفت...

سلام مهسا president-to-be جان

امیدوارم خوب باشی عزیزم...پس صد در صد اذری خالص هستی!از روحیاتت هم معلومه.تبریک می گم

....چه جالب.من یک گلیم خیلی خوشگل دارم با یک رنگ بندی زیبا ،بافته دشت مغان و اگر اشتباه نکنم شاهسونی هست!از یک فروشگاه صنایع دستی اینجا خریذم که مستقیم از انجا می اورد.ببین هنرتون تا کجا امده!واقعا خوشگله و دوستش دارم

در اذربایجان بنیامین خیلی هوادار داره؟نمیدونم چرا یک کنسرتش را در اذربایجان نمیگذاره به احترام اذری های خوب؟؟؟

راستی در مورد دست دادن به اختاپوس پاول،راستش تجربه ای در این زمینه ندارم اما اعتقاد دارم حیوانها خیلی خوب می تونن بین دوست و دشمن شون را فرق بگذارن.حتما میفهمه دستی که به طرفش دراز شده دست دوستی و علاقه هست.مخصوصا او که میگن قدرت تله پاتی هم داره!فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

مرسی و همیشه شاد باشی مهسا جان