جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۹

~ درباره ی نظرسنجی اخیر سایت ~

با عرض سلام خدمت دوستان و همراهان  گرامی

خب ، امیدوارم دوستانی که موفق به حضور در کنسرت کیش بنیامین میشن جای همه ی ما و دوستان بنیامینی رو خالی کنن و منتظر فیلم و عکس و گزارش دوستان هم هستیم .

ایشالا که به همه خوش بگذره.

یک نظرسنجی ای در سایت انجام شد که خب نتیجه ای که کسب شد خیلی جالب بود !

خودتون ببینید !

Capture

جالب توجه این که تمامی دوستان نسبت به این خلاقیت و باهوشی بنیامین برای تنوع در کارهاش حساس بودن ! و گزینه ی فرقی نمی کنه بی طرفدار موند !!!

و جالب تر اینکه فقط یک نظر موافق برای گزینه ی ضعیف داشتیم پس مشخص میشه که هیچ کس نظرش ضعیف بودن این ابتکار بنیامین نبوده.

اما خب تعداد هم خوب هم بد نسبتا زیاد بوده ، دوست دارم دوستان دلیل انتخاب خودشون رو بیان کنن و در این مورد به بحث بپردازیم.

هم چنین از طرفی یک نظرسنجی جدید قرار داده شده که دوست دارم دوستان حتما در اون هم شرکت کنن !

آرزوی تابستانی خوش برای همه.

موفق باشید

۱۸ نظر:

taraneh گفت...

salam agha peyman
nazarsanjie jalebie
be nazare man ham benyamin 85 ghashang bood ham88
ama man az kare payam shams bishtar khosham oomad
be nazare man benyamin kare khoobi kard ke too benyamin88 ba ye tanzimkonandeye dg kar kard
movafagh bashid

YEK DOOST گفت...

سلام

اولا تبریک به خودتون به خاطر خلاق بودن و دقت نظرتون که از نتایج یک نظرسنجی معمولی که در اکثر سایتها به هرز میره, یک مطلب مهم و مفید فایده استخراج کردید تا به یک سرانجام مثبت و با فایده برسه.دیگه اینکه به جای پست های مسخره و جنجال برانگیز برای پرکردن فضا و خالی نبودن عریضه مثل برخی سایت های معلوم الحال، دست به یک نظرسنجی علمی زدید.میبینید که واقعا جای تبریک داره اقای پیمان

من به هم خوب و هم بد رای دارم.دلیلم برای خوب بودن ایجاد تنوع بوده.مثلا به نظر من البوم ۸۸ به طرز کسل کننده ای یکنواخت بود و با توجه به فضای مصنوعی کار و ماشینی بودن ان ،نقطه ضعف البوم بود.فکر میکنم با وارد شذن اشخاص مختلف با سبک های مختلف کار این ایراد به اختمال قوی برطرف خواهد شد

و اما دلیلم برای ضعیف شدن کار این هست که احتمالا کارهایی با سبک های مختلف به وجود می اید که سبک منحصر به فرد و یونیک بنیامین را انچنان که الان هست را به چالش می کشه
و این باعث ضعیف شدن کارها میشه .یعنی الان در هر البوم چه ۸۵ یا ۸۸ بالاخره یک سبک وجود داشت و به دلیل تک سبکی بودن و انسجام کار، قوی بود.می ترسم این انسجام و قدرت از بین بره

www.taranvazh.blogfa.com - بهارک گفت...

سلام:
وبلاگ ترانه واژه با عکسهایی از بنیامین بهادری عزیز آپ شد...خوشحال میشویم که بهمون سری بزنید...
با سپاس...

YEK DOOST گفت...

راستی الان به شک افتادم که ایا سوال تون را درست فهمیدم یا نه!شما منظورتون از "هر البوم" چیه؟یعنی افراد مختلف در هر کدام از البوم ها یا هر البوم یک نفر دیگه؟؟؟؟....من استنباط کرده بودم یعنی اگه در هر البوم چند نفر مختلف همکاری کنند .مثلا چند تا تنظیم کننده مختلف در البوم بعدی

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز یک دوست :
منظور من از سوال مثلا همکاری تنظیم کننده های مختلف برای هر آلبوم هست..
مثلا نیما وارسته برای آلبوم 85 و پیام شمس برای آلبوم 88 .

آرزو گفت...

سلام
در مورد نظر سنجی که گذاشته بودید تو سایت در مورد همکاری بنیامین با افراد مختلف من به هم خوب هم بد رای دادم ..چرا هم خوب هم بد از یه طرف می ترسیدم مثل این البوم هایی که جدیدا منتشر شده و از افراد مختلفی استفاده شده که اصلا هم راضی کننده نبود بشه..ولی چرا خوبش بیشتر چون بنیامین وسواسی که داره برای خوب کار کردن ومیدونم و میدونم بنیامین همیشه بهترین کارو انجام میده ..در مورد این نظر سنجی جدیدتون هم فکر میکنم هیت ترینش کجای دنیاست..البته همه یه کارهاش عالیییی..ممنون از زحماتتون اقا پیمان و خسته نباشید

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز آرزو :
منم کاملا با نظر شما موافقم..
ممنون که سر میزنین و همراهی می کنین آرزو خانوم.
موفق باشید...

YEK DOOST گفت...

salam

با توجه به توضیح شما ،پس من سوال را اشتباهی فهمیده بودم!

هرچند از نظر "منطقی!" جواب همان "هم خوب هم بد" هست.یعنی "جواب منطقی" هر سوالی از این دست، "هم خوب هم بد" هست!
چون :یک، هیچ چیز در دنیا مطلقا خوب یا بد نیست و هم خوب و هم بد هست یعنی هم جنبه های خوب داره هم بد...دو، نتیجه هر چیزی بستگی به عوامل ناشناخته زیادی داره که معلوم نیست پس می تونه بد باشه یا خوب و دلایل فراوان دیگه
....فکر می کنم از نظر "منطقی" به این سوال شما در نظرسنجی ,به جز این جواب، نمیشه که هیچ جواب دیگه داد!

البته از نظر "شخصی" خودم،"خوب" هست .چون همانطور که گفتم فضای ماشینی و مصنوعی این البوم۸۸ را دوست نداشتم.از لحاظ ارتباط احساسی با ان مشکل داشتم. انقدر که احساس میکنم هر تغییری خوب هست! البته با توجه به اینکه بنیامین سطح کارهایش
را بالاخره در حد مطلوبی نگه میداره پس جای نگرانی نیست.جواب من گزینه "خوب" است

فضای کار برای من خیلی مهمه.من mood و فضای احساسی البوم بنیامین ۸۵ را خیلی دوست داشتم.البته می دونم همکاری دوباره وارسته و بنیامین دیگه غیرممکنه پس گزینه وارسته خارج هست

برای من "فضا" و "mood" یک اصل اساسی و اولیه هست.در هر کاری.. این چیزی نیست که بتونم ازش بگذرم.و فکر میکنم خلق mood زیبا ،کار هر کسی نیست.ممکنه یه نفر تکنیکها را هم خوب بلد باشه ابزارها را خوب بشناسه کلا کارش خوب باشه ولی باز نتونه mood زیبایی را ایجاد کنه و من خیلی دنبال mood هستم!
این اصل در هر کار هنری صادقه، نه فقط در موسیقی. در جنبه هنری هر کاری هم صادقه!

tashakor

سیما گفت...

لیندا
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1389 - 8:44
--------------------------------------------------------------------------------
-3



217.218.203.249 زندگی با تو.........

عاشقی با تو.........

نگیر هواتو........

نبر صداتو .........

خاک بر سر تو........

این چه وضع خوندنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر من بنیامین صداش خوبه ولی روی شعرای قشنگ و با معنا نه شعرای گلمنگولی فرید احمدی!!با این شعرا بنیامین از دست رفت!!!!!!!1یا میخون:

نگرانم واسه اون پستچی که نامه هاشو .......

نگرانم واسه اون شاعری که ترانهاشو......

..........

.........

نگرانم واسه اون سکته ای که قرصاشو گم کرده باشه!!!!!!!!!

واسه این بیت تا 3 روز خندیدم حتی تو خواب!!!!!!!!طرفدارای با غیرت بهش بگید فریدو بیخیال شه
"""""سلام بروبچ بنیامینی بفرمایید اینم یک نظردیگه ازلیندا خانم که سراسر احترام لیندا خاانم هرعملی عکس العملی داره من طاقت توهین شدن به بنیامین ندارم اونم به ناحق هرجا هم بوده ازش دفاع کردم اقا پیمان هم می دونه ولی نمی دونه اقا پیمان طوری میگن که انگار بحث وتوهین ما شروع کردیم که هیچ کس حق .....ودرهرحال قضاوت با خودتون مممنو ن موفق باشید

مهساpresident-to-be گفت...

سلام بچه ها.جاتون خالی عروسی بودم دیروز.انقد رقصیدم که تا صبح از پا درد نتونستم بخوابم!!!فکر نمی کنم تو فیلم عروسی به جز من کس دیگه ای هم باشه.
راستشو بخواین من بین فامیلا و دوستام به ساز مخالف معروفم.اینو گفتم که بفهمین این یه دونه رای منفی مال کیه.من بدون اینکه نتایج رو نگاه کنم به مخالف رای دادم و بعد از دیدن نتایج خنده ام گرفت.من فکر می کنم لازمه یه گروه با هم هماهنگ بشه تا نتایج قابل قبولی به دست بیاد.و این ممکن نیست مگه اینکه اعضای این گروه با هم سر و کله بزنن و نقاط منفی و مثبت همدیگر رو شناسایی کنن و پوشش بدن.من خودم این مساله رو تجربه کردم.
در ضمن بچه ها دعا کنین تیم ما بتونه تو مسابقه ی ربوکاپ تهران تو شهریور ماه شرکت کنه.اخه من تا حالا تو مسابقه شرکت نکردم و این اولین تجربه ام میشه.تیم ما مال اموزش و پرورش استان اردبیله و اگه هزینه هاشو پرداخت نکنه(که احتمالا نمی کنه)مجبوریم ازاد شرکت کنیم.

غزل-بلاگ بنيامين گفت...

★درووووووووووووووووود★
دوستاي بنياميني عزيز بازم آپم....
منتظر حضور قشنگ تك تكتون هستم...

YEK DOOST گفت...

انگار من باز اشتباه جواب دادم..نمی دونم این حواس من کجاست!سوال به این سادگی....من باز فکر کرده بودم منظورتون از تغییر، در اینده هست که گفتم خوبه . یعنی گفتم خوبه سبک پیام شمس تغییر کنه.(از طرفی منظورتون نمی تونه به شاعر بوده باشه چون شاعر در ۸۵ و ۸۸ یکی بوده.)درحالیکه الان میبینم منظورتون، تغییر در گذشته ،یعنی ۸۵ به ۸۸ بوده که پس جواب من "ضعیفه" هست

شما در سوال تون زمان را مشخص نکردید.گذشته یا اینده

در کل خلاصه بگم.من از کار پیام شمس خوشم نمیاد،تکنیکی را کاری ندارم چون دانش اموخته موسیقی نیستم و بنابراین نظری ندارم ولی از لحاظ احساسی,حال و هوا, mood,جو یا اتمسفر! یا هر چی اسمش را بگذاریم خیلی ضعیف بود.اگر هم البوم بعدی هم همینطور باشه از الان بگم محاله گوش کنم.دیگه نمی خوام این تجربه ام را تکرار کنم

شاید اگر تجربه بنیامین در ۸۵ را نداشتم.اینقدر قوی موضع نمی گرفتم ولی با وجود "آن" ، نظرم کاملا قطعی هست.راستش را بگم الان ارزو میکنم هیچوقت ۸۸ را نشنیده بودم چون حداقل می توانستم با خاطره های خوشم از بنیامین ۸۵،از بنیامین ان روز ها و کلا ان روز ها زندگی کنم ولی کار این اقا حتی ان را هم خراب کرده و همه اینها را از من گرفته.البته میدونم نمیشه فقط یک نفر را سرزنش کرد...اصلا ارزو میکنم کاش زمان همانجا متوقف شده بود ...ببخشید اینقدر سخت موضع میگیرم چون احساسات شدیدی دارم

حتی کاور البوم ۸۵....ان عکس سه تایی عجیب با روح بوداگرچه از لحاظ تکنیکی ایراد داشت..مهم روح ان عکس بودmood ش....به عقیده من ان عکس بنیامین, قشنگترین عکس بنیامین هست ،با وجود این همه عکس های جورواجور بعدی که عکاس های مختلف گرفتند.....من هنوز در همان روزها خشکم زده و هیچ تمایلی به بیرون امدن از ان روزها را ندارم هرچند که با زور بیرون کشیده می شوم ولی باز برمیگردم همان جا!....من دچار نوستالژی عجیبی شده ام برای ان البوم، ان روزها، ان اتفاقات و همه اتفاقاتی که همراه با ان افتاد



و با هر چیزی که خرابش کنه به شدت میجنگم

ناشناس گفت...

پیمان جان کی عکس و کلیپهای کنسرت کیش بنیامین را می ذاری؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
فعلا کلیپ یا عکسی در اختیار ندارم ، اما خب دنبالش می گردم..اگه چیزی به دستم رسید حتما روی سایت میذارم..

88 گفت...

سلام.گزينه هم خوب هم بد،خوب چونكه كار گروهي به شرط سازماندهي مناسب وجمع بندي درست بهتر از كار انفرادي است.هرچه در قسمت هاي مختلف يك پروژهافراد متخصص بيشتري اعمال عقيده كنند وفكرهاشون روي هم بذارن-با توجه به كامل نبودن هيچ شخصيتي-ميتونن خلا هاي كار رو بپوشونن وبا توجه به اين كه همه اشخاص مثل هم نيستن وهر كسي نگرشي دارد فضا وسعت بيشتري پيدا ميكنه وداراي عمق بيشتر وجنبه هاي بيشتر وبهتر ميشه.حداقلش اين هست كه به عنوان چاشني بد نيست كه عناصر غير از عناصر هميشگي وجود داشته باشه.كلا چند تافكربهترازيكي هست.
بدچونكه اگر اصل هدف حرفي كه ميخواد گفته بشه وانسجامي كه بايد ايجاد بشه نشه و به قولي حرف تو حرف بشه مثل اش شله قلم كار هيچ چيزش معلوم نيست واثلا بدرد گوش كردن نميخوره.
اما گزينه اهاي تو، شروعش با موزيك بلند وناگهاني هست صدا در موزيك گم ميشه مثل 00:36و2:35. همراهي خوب موزيك با شعر در1:26و2:23( اما شعر هم در جاهايي با اهنگ هردو تند ميشن) 2:20. شروع ناگهاني ديگري اما اين بار با صداي تنفس در2:21.شلوغي در اخر اين قطعه اما نه با موزيك با صدا2:55.در كل دو تا سه ساز نواخته ميشه و در قسمت هاي تند يه ساز ديگه هم نواخته ميشه.
اما كجاي دنياي:شروعش با صداست بعد به فاصله كوتاهي موزيك همراهيش ميكنه .اولش ارام هست بعد تند ميشه.عكس اهاي تو موقع ناله(ببخشيد خيلي گشتم ولي به همين كلمه رسيدم)اهنگ ارام ميشه و بيش تر موقع نيستي وهستمو تند ميشه.شايد دليل اين كه اكثرا ارارو به خودش اختصاص داده اين باشه كه دو قسمت تند از لحاظ ترانه داره و ترانه بيشتر تند هست تا موزيك ،موزيكش خيلي فرقي با اهاي تو و صداي قلب تو نداره همون دو سه تا ساز هست كه نواخته ميشه واخر سرسه تا ميشه .قسمت هاي بيا تا بياي الي ديگه فرقي نداره ... وتا بي تاب تو الي همه زندگيمو همون دو قسمت تند هستن. مخصوصا اين بيت كه خيلي تند هست وتند ادا ميشه وبعضي از لغاتش شبيه مشابه هاش به نظر ميرسه عاشقم بيا اي گل بدقلقم با مصرع بعدي.كلمه هي كه در شروع ترانه هست ايهام زيبايي دارد.
اما عاشقي با تو:يه كمي اگر با دقت گوش داده بشه ادم رو گيج ميكنه و نظر دادن در مورد متنش سخت هست چون همش بايد بگردي بين بيت ها .يعني بيت تكراري زياد داره ولي خيلي جابه جا ميشن و هر چه ميجويي كمتر ميابي. زيبايي به واج ارايي واج /ا/ هست.شلوغ نيست حتي جايي يه ساز بيشتر نداره 2:20.اما خود همون يه سازشلوغش ميكنه.و مثل كجاي دنياي با صدا شروع ميشه ولي اين دفعه موزيك از اول با صدا همراهي ميكنه.
صداي قلب تو:با موزيك شروع ميشه ولي به اندازه اهاي تو صداش پخش نميشه شايد ساز كوبه اي باشه نميدونم.اما دومين زمان در 00:20 هست كه اين دفعه صدا ناگهاني شروع ميشه و جاهايي هست كه هردو صدا با موزيك تند ميشن 00:50.نكته جالب تداخل ز عزيز با ض ضربان بود در سه جا 1:05و2:19و2:51 .
خاطره ها:همه هنوزم از گوش كردن به اين قطعه لذت ميبرن.وميگن ما از البوم اول ،بيشتر اين رو ميپسنديم .پس نياز به تشريح ناقص من نداره.در ضمن به شخصه اون طور كه بقيه ميگن من اين قطعه رو نميپسندم.
و ليلي در پاييز:مثل اهاي تو و صداي قلب تو با موزيك شروع ميشه ولي باز هم متفاوت.باز هم صداي تنفس اما در اول 00:17.از 00:13 به بعد تند ميشه .ودر 00:38 تقريبا موزيك واضح تر ميشه.اين بار بعد از ناله موزيك ارام ميشه.يك حسن اين قطعه همراهي و متفاوت بودن ويالون هست كه باعث شد اشخاصي كه از صداي اين ساز خوششون نمياد كمي تغيير عقيده بدن يعني همون ذائقه سازي تقريبا.ولي بديش اين هست كه مثل برنامه هاي تلوزيون كه اگر 10 دقيقه باشن دقيقه 11 يك جمله در مورد موضوع مورد بحثشون ميگن،اين قطعه هم در 2:06 تازه بعد از اين همه مثال بازهم با ميگه مثل ليلي... .
من بدون دانش موسيقي اين هارو گفتم اگر جاهاييش خنده دارد و اگر بلند گويي شد ببخشيد. راي من گزينه اول هست چون موزيكش تند تر هست .گرچه حق با گزينه سوم هست چون كه نه مثل كجاي دنياي فقط ترانه تند هست نه مثل اهاي تو موزيكش و تناسب بين اين دو هست.

325 گفت...

سلام،خسته نباشید. آقا پیمان اگه بخوایم یه کلیپ از بنیامین تو سایت بذاریم، باید چه کار کنیم؟ تو سایت خود بنیامین هم میشه گذاشت ؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز 88 :
ممنون از نظر دقیق و زیباتون .
من خودم شخصا به دلایلی مثل تنظیم زیبا،نو آوری ، استایل جدید ،سبک جدید خواندن ،قابلیت استفاده در مهمانی ها و اقبال عمومی و و و ...
گزینه ی دوم رو انتخاب کردم.
ممنون از شما.

پاسخ دوست عزیز 325 :
توی سایت خود بنیامین که امکان پذیر نیست اما میتونین آپلود کنین و به ما لینک بدین یا اینکه به ای-میل من : pemi.88@gmail.com کلیپ های خودتون رو بفرستین ،و به اسم خودتون در باشگاه قرار خواهد گرفت.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

پمی جان ترا خدا جون هر کی دوست داری یک خبری از کنسرت بنیامین در کیش به ما بده به خدا مردیم از بیخبری(در چند روز گذشته حتی در سایتهای موسیقی و حتی سایت متعلق به کیش هیچ خبری ویا عکسی از بنیامین نیست نکنه اصلا کنسرت اجرا نکرده)