جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۹

~ نگرانم ~ + ~ مصاحبه ی رادیو جوان امریکا با بنیامین ~

با عرض سلام خدمت همه ی همراهان سایت

امیدوارم که همه در امتحانا موفق و سربلند باشید !
خب ! زیاد حرف نمیزنم ! میریم سر اصل مطلب !
با افتخار اعلام می کنم اولین سایت هواداران بنیامین هستیم که این دو سورپرایز رو برای هواداران رونمایی می کنیم !!!
اول !! ) کلیپ تصویری اجرای ((نگرانم)) در Orange County + یک بیت جدید نسبت به اجرای Los Angeles - دانلود - 3:30
دوم !! ) مصاحبه ی رادیو جوان امریکا با بنیامین عزیز و آقای رجب پور - کیفیت بالا - بنیامین فوق العاده احساسی صحبت می کنه !!!!!! دانلود - 43:12
هست که در اختیار شما دوستان خوب و عزیز قرار میدم..
امیدوارم که لذت ببرید...
منتظر نظرات دوستان هستم.
--------------------------
پ.ن : لینک ها تصحیح شد !!!!!! مصاحبه با کیفیت خیلی خوب قرار داده و کم حجم شد،برای دانلود کیفیت عالی به لینک منبع مراجعه کنید.
~ موفق باشید ~

۵۳ نظر:

ناشناس گفت...

از کلپهایی که می ذاری خیلی ممنون. پیمان کنسرت orang conty یک کلیپی بزار که بنیامین را از نمای نزدیک نشون بده حتما این کار را بکن

mhbftdb گفت...

ایول دمت گرم امیدوارم این مصاحبه براش مشکل بوجود نیاره

کلیپ شومینه جدید یادت نره tnx

Hoda گفت...

سلام.
بازم ممنون...
من اولی رو دانلود کردم و مصاحبه دانلود نمیشه!!!!
مشکل از کامپیوتر منه؟؟

لیلا گفت...

خیلی لطف کردید.نمیدونید چه مشکل بزرگی رو حل کردید.بازم مرسی

ناشناس گفت...

پیمان جان یکی دو تا از کلیپهای کنسرت بنیامین در هوستون را اگر داری بزار خیلی ممنون

آرش(نداي آزادي) گفت...

سلام پيمان !هركاري ميكنم دانلود نميشه مصاحبه ي بنيامينو ميگم!ميتوني جزئياتشو بگي؟يا اينكه دانلودشو راحت تر كني؟الان 2 ساعته پاي نت هستم چشام كاسه ي خون شده!قربونت يه كاري برامون انجام بده تو كف اين يكي ديگه نمونيم!

درناز گفت...

سلام . عکسا خیلی ناز بود .
حیف که فعلا با این سرعت اینترنت داغون وقت دانلود این کلیپا رو ندارم .

مريم گفت...

سلام آقا پيمان اولش فكر كردم كه فقط من مشكل دانلود دارم ولي ظاهرا بقيه هم اين مشكلو دارن!!!!!!اگه ميشه يه قسمتي از مصاحبه رو بذاريد كه حجمش كم باشه و سريع دانلود بشه يا اينكه متن فقط صحبتاي بنيامينو بنويسيد !!راه ديگه اي به ذهنم نميرسه آقا پيمان لطفا!خواهش ميكنم!ميدونم درس داريدولي اگه يه ذره اش هم بتونم گوش بدم يا بخونم كافيه!ترخداااااااااا

آرش(نداي آزادي) گفت...

پيمان جان ممنون و خسته نباشيد بهت ميگم بخاطر جوابت !!!!واقعا كارمو راه انداخت!!!!!
قربون شكل ماهت چرا جواب ملتو نميدي؟اگه سركاريم بگو!!!منتظر نباشيم!!!

مهسا گفت...

سلام!فصل امتحانات به همه خوش بگذره!گرچه خودمم باهاتون همدردم!!!!راستي آقا پيمان اين لينك منبع كه گذاشتيد رفتم يه صفحه باز شد كه توش وبهاي تبيان و حوزه ي علميه و قرآن واز اينجور چيزا بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نميدونم الان بايد بخندم يا گريه كنم؟!....
امروز دقيقا يك ساعت پاي اينترنت بودم آخرش دانلود نشد الانم اين منبعي كه گذاشتيد فيلترشده!!الان بايد چي كار كنم؟
شديدا تو خماري حرفاي بنيامينم!!مريم راست ميگه هروقت سرتون خلوت شد حرفاشو بنويسيد !ديگه چاره اي نيست

PeMi گفت...

لینک ها رو تعویض کردم !
فکر نمی کنم مشکلی باشه . دوباره چک کنید !
منبع بله،(ف ی ل ت ر) هست..
ولی اگه مصاحبه با کیفیت خیلی عالی میخواید باید با (ف ی ل ت ر ش ک ن) به سایت منبع برید و دانلود کنید.
البته این لینکی که من گذاشتم کیفیت خیلی خیلی خوبی داره

مهسا گفت...

آقا پيمان من اصلا بلد نيستم چه طوري فيلتر ميشكنن!!!!ميشه برام ايميلش كنيد؟؟؟واسه گوش دادن يه دقيقش داره جونم درمياد!!!اگه زحمتي نيست و هروقت تونستيد برام ميلش كنيد لطفا!!!!!!!!!!

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان جان ممنون بابت نظرات و همکاري هات....
اميدوارم دوستان هم بفهمن بين من و شما و طرفداران بنيامين دوستي و همدلي صميمي برقرار هست

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > مصاحبه مجله ي اتفاق نو با بنيامين بهادري < به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مديريت وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري

PeMi گفت...

دوست عزیز لینک جدیدی که گذاشتم مشکلی نداره !
چک کنید !
http://ia360706.us.archive.org/9/items/benyamin_840/RadioJavan-BenyaminInterview05_22_10-benyaminfanclub.blogspot.com.mp3

سوگند گفت...

سلام خيلي سخته كه آدم واسه يه كاري خيلي تلاش كنه آخرشم به نتيجه نرسه!
آقا پيمان به تمام لينك ها و آدرسهايي كه گفتيد رفتم و امتحان كردوم ولي متاسفانه واسه منم همش بسته است(فيلتر)

Reza گفت...

پیمان جان درست لینک بده صد بار گفتم اینطوری لینک نمیدن!!!

شیرین راد گفت...

سلام دوست عزیز..با تشکر از معرفی سایت بسیار زیبا و جذابتون چشم به اسمی که گفتین لینک میشین بازم ممنون...

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی با ارزوی موفقیت برای همتون اقاا پیمان این لینک جدید که گذاشتید فیلتر است اصلا می ره تو صفحه نا معلوم نمی دونم چه جوری باید با فیلتر شکن بشکنم فیلترش درهرحال اگه بازم نشد بعد ها اگه تونستید قسمتی ازمتن حرف بنیامین بگذارید ممنو

درناز گفت...

سلام . آقا پیمان شما جایی رو سراغ دارین که همه ی کلیپ های کنسرتای بنیامین رو با کیفیت عالی بفروشن ؟
من خیلی از کلیپ ها رو دانلود نکردم.

ناشناس گفت...

Peyman in clip haro az koja miary?mage nemigi ba jad o abade beny dar ertebaty?chera behesh harfhaye bacheharo nemiresuny?aslan khodet mosahebasho shenidi darseto bahane kardi o dary az zire kar darmiri!link hat be darde khodet mikhore maskhare toèè na ma ok?

ترانه گفت...

سلامآقا پيمان
عالي بود.
براي كليپ ها هم ممنون.
خيلي زحمت مي كشي.
موفق باشي.

PeMi گفت...

در جواب به دوست عزیز سیما :
از لینک منبع که قرار داده شده استفاده نکنید..از لینک های بالایی که ((دانلود)) نوشته شده استفاده کنید که نه (ف ی ل ت ر) هست و نه مشکلی داره...
در جواب به دوست عزیز درناز :
فکر نمی کنم .. خیر..من جایی نمی شناسم که کیلیپ ها رو بفروشن ..

PeMi گفت...

(لینک منبع) که قرار داده شده فقط برای دوستانی هست که سرعت بالا و (ف ی ل ت ر ش ک ن) دارن..
اما لینک هایی که با نام ((دانلود)) در مقابل مطالب قرار گرفته هم لینک مستقیم و هم بدون مشکل هست.
موفق باشید.

مهسا گفت...

سلام!!!آقا پيمان من بعد از كلي جست و جو!!!يه برنامه براي دانلود پيدا كردم البته قبلا يه برنامه داشتم ولي واسه ي اين فايل مصاحبه جواب نداد!اين برنامه اسمش internet download manager 5.11هست تا حالا با اين امتحان نكردم ولي چون خيلي طول ميكشه ميخواستم ببينم شما ميدونيد اين برنامه ميتونه مصاحبه رو دانلود كنه يا نه؟

بهارک http://benyaminfans.ir گفت...

سلام:
پیمی جون میشه اون بیتی از "نگران" رو که بنیامین توی اجرایOrange County خونده رو بذاری؟!
با سپاس فراوان...

PeMi گفت...

در جواب به دوست عزیز مهسا :
فکر می کنم بله...internet download manager بهترین برنامه ی موجود برای دانلود هست... البته اگه کلیک راست کنید و save target as... رو انتخاب کنید فکر نمی کنم مشکلی باشه.
در جواب به دوست عزیز بهارک :
بیت اضافه شده این هست :
نگرانم واسه تو،مث اون وقتایی که نگرانی واسه من،... نگرانی ...
نگرانم واسه تو،،،نگرانم واسه عشق...

آرش(نداي آزادي) گفت...

مهسا خانم با برنامه اي كه من ميگم دانلود كن:RapGet
اين لينكي كه پيمان خان گذاشته كار نميكنه يعني اونطوري كه ميخوايد دانلود نميكنه و اين برنامه هم فكر نكنم بتونه كاري برات انجام بده چون مشكل اصلي از منبع هست!
موفق باشيد

لیلا گفت...

خیلی خیلی ممنون...مصاحبه عالی بود ....خیلی قابل احترام ،و در عین حال غرور آوره که اینقدر قشنگ از کارشون ،با اعتماد به نفس خوب دفاع میکنن.
ولی من دوباره دچار کهیرحسادت شدم ...چرا؟؟؟؟چرا اونجا اینقدر راحت...واینجا باید خودتو بکشی تا از زیر زبونشون حرف بکشی بیرون؟من تا حالا نمیدونستم جریان اتفاقی بودن 85یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه ناراحت نمیشید من مثل همیشه با رجب پور موافق نیستم،دلیل دارم برای عرضم...
در مورد همه حرفاش...مهم هاش رو نمیگم،ولی اونجایی که گفت از قطعه ها حذف شد و آسیب به کار نزد......من معتقدم که چرا زد ،آسیب زد و توی 88 مخصوصا، به خاطر پیوستگی کار،تو خیلی راحت متوجه سکته ای که توی این پیوستگی هست میشی...
چرا، چرا، چرا، چرا، بنیامین بدون رجب پور ......
اینم بمونه...
ولی در کل خیلی ممنون از زحمتتون.
بسیار بسیار مرسی

1 nashenas گفت...

aziz
kheili webloget khoube,
vase benyamin zahmat mikeshi faghat az ruye eshgh,man tafavotharo mifahmam yani uni ke az esheghe va uni ke vase chizhaye digast
alanam yek sudi az webloget behem resid ke ba kalameh ghabele tusif nist chun kheili manavi hast.umadam az shoma tasahakour konam
lotfan be harfe unai ke mikhan delsardet konan gush nakon.omidvaram beyamin ham bedune ke to vaghean az ruye esheghe dari vasash zahmat mikeshi va tashkor kone .faghat kheili narahat misham mibinam aziyathaiyi ke ali va hamdastash be shoma mikonan.az khoda mikham be hamin zudi javabeshuno az khode khoda begiran
be khodesham goftam chube khoda seda nadare.khoda hedaiyatesh kone ta dir nashode vasash



kheili kheili movafagh va paiyandeh bashi

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیز لیلا :
ببینید،باز هم میگم ! خیلی چیزها هست که ما ازش بی اطلاع هستیم !
نظر من این هست که، با این ایده ها و جذابیت ها و خلاقیت ها و محبوبیت های بنیامین این به خاطر رجب پور هست که ما هنوز فعالیت و آلبوم دادن بنیامین رو می بینیم..و الا که بعد از بنیامین 85 بعید بود اجازه ی فعالیت به بنیامین داده بشه..
همونطور که در مقاله ی جام جم هم دیدید خیلی هم سعی کردن که این کارو بکنن،اما نظر شخصی من این هست که آقای رجب پور بود که جلوی این اتفاقات رو گرفت..
موفق باشید.

ناشناس گفت...

lotfan begin concertesh
orange county
che rooozi bude?
sepas

ناشناس گفت...

lotfan begin concertesh
orange county
che rooozi bude?
sepas

PeMi گفت...

کنسرت بنیامین در Orange County : هشتم خرداد ماه 1389

ناشناس گفت...

salam pemi jan
kheili khube ke dar clip ha tarikh va mahale concert ro ham zekr mikoni
kheili mamnun

mhbftdb گفت...

ورژن استودیویی لکنت رو با لکنت سن خوزه مقایسه کنید !!

بنیامین خیلی حرفه ای شده در عرض 3-4 سال و فوق العاده پخته میخونه و اجرا میکنه

PeMi گفت...

سلام ! اکثر کلیپ ها با فرمت m4a قرار داده شده،اما اکثر دانلود کننده های مرورگر ها و برنامه های مدیریت دانلود به علت عدم شناسایی با فرمت mp3 ذخیره می کنند.
شما خودتون میتونین فرمت رو هنگام ذخیره یا بعد از ذخیره روی کامپیوترتون به فرمت m4a تغییر بدین و در save as.. خودتون دستی m4a وارد کنید..و این فرمت تقریبا توسط همه ی برنامه های پخش کننده قابل پخش هست.
موفق باشید.

-> 88 گفت...

خانم آقای 88 نظر شما تو benyaminfans.ir به حدی سانسر شده که ناقصه.به نظرم حرفاتون خوب اومد.یه بار این جا کاملشو ثبت کنین تا بنونیم بخونیم
(نویسنده: 88
پنجشنبه 13 خرداد1389 ساعت: 18:11سلام

شیرین راد گفت...

سلام و خسته نباشید..من منتظر به روز شدن هستم..بی خبرم نذارین..سری هم به منم بزنین مهمولا زود به زود آپ میکنم..

شیرین راد گفت...

این مصاحبه ای که گذاشتین دانلود نمیشه:(

مهساpresident-to-be گفت...

بالاخره انتظار به پایان رسید و منم دانلود کردم.خدارو شکر

مهساpresident-to-be گفت...

بالاخره انتظار به پایان رسید و منم دانلود کردم.خدارو شکر

... گفت...

http://www.mostafazamany1.blogfa.com/
خوش آمد

علي رحيمي کناري گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با > کليپ هاي اجراي بنيامين بهادري در کنسرت هاي آتلانتا و هاستون < به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مديريت وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري

http://benyaminfans.ir-بهارک گفت...

سلام:
پمی جان مرسی که اون بیت و نوشتی بعد از چندین دقیقه تونستم دانلودش کنم...مصاحبه رو هم چند ساعتی طول کشید...باز هم ممنون و خسته نباشی...

ناشناس گفت...

سلام پيمان جان من پگاه هستم تا حالا چند بارى هم براى مهديه كامنت گذاشتم.
راستش ميخواستم بهت يه خبر بدم كه خيلى جالبه مامانم از من سبقت گرفته و يه وبلاگ براى خودش باز كرده تو هم يه سرى بزن خالى از لطف نيست مجلس بى رياست: sibesabzman.persianblog.ir

ناشناس گفت...

سلام پيمان جان من پگاه هستم تا حالا چند بارى هم براى مهديه كامنت گذاشتم.
راستش ميخواستم بهت يه خبر بدم كه خيلى جالبه مامانم از من سبقت گرفته و يه وبلاگ براى خودش باز كرده تو هم يه سرى بزن خالى از لطف نيست مجلس بى رياست: sibesabzman.persianblog.ir

88 گفت...

سلام.ممنونم از زحماتتون.ميدونم خيلي گذشته ولي ميشه مصاحبه با راديو جوان رو چند بخش كنيد من همش تا دقيقه 11 مي تونم دانلود كنم.

دوست عزيز نقطه چين هايي كه در نظرم گذاشته بودم خطاب به شخصي كه نظر ش بالاي نظرم هست بود.چيزي از نظرم حذف نشده من ديدم همش هموني بود كه هست.

ناشناس گفت...

ممنون.بنیامین هنوزم امریکاست؟یا ایرانه؟از برنامه ی کنسرتاشم بگین لطفا.

ناشناس گفت...

بنیامین فقط تو کیش کنسرت داره؟پس تبریز و تهران چی؟

ناشناس گفت...

فقط کیش؟پس تبریز و تهران چی؟

PeMi گفت...

پاسخ دوست عزیز ناشناس :
دوست عزیز بنیامین برگشته و ایران هست.
و فعلا هم برنامه ای برای کنسرت در تهران یا شهرهای دیگر نیست.
اما قرار هست بعد از ماه رمضان کنسرتی در تهران برگزار بشه..
و فعلا فقط کنسرت در کیش هست. که جزییات در پست بالا هست.
موفق باشید.

لیلا گفت...

ممنون پمی جان.چه جوری میتونیم با خود بنیامین ارتباط داشته باشیم؟

لیلا گفت...

از کنسرت بنیامین در کیش چه خبرا؟