جستجوی این وبلاگ

شنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۹

~ یه سلام به بنیامینی ها ~ باشگاه هواداران بنیامین ~

عرض سلام دارم خدمت همه ی دوستان عزیز
امیدوارم که از من ناراحت نباشین ! این هم یک وبلاگ هست در کنار صدها وبلاگ هواداران عزیز بنیامین که دوست دارم همه در کنار هم در فضایی نو و باز به حمایت از خواننده ی محبوب و عزیزمون (بنیامین بهادری) بپردازیم . در این راه دوست داریم که همه با هم و دلسوزانه با هم همکاری داشته باشیم ! و این میسر نیست جز با کمک همه ی شما دوستان عزیز
خب . اول می خوام نظرتون رو درباره ی قالب بلاگ بدونم . منتظر نظرات هستم

--------------------------------------------------
پ.ن : بلاگ پس از نظرات شما درباره ی قالب با اولین پست رسمی ( کلیپ های کنسرت بنیامین در نیویورک ) به روز خواهد شد
--------------------------------------------------
با تشکر

۱۰ نظر:

maryam گفت...

با سلام به آقا پیمان وبلگ جدیدتان مبارک باشد بی صبرانه منتظر کلیپهای بنیامین هستم قالبتون هم خیلی خوبه موفق باشید

Hoda گفت...

سلام
وبلاگتون مبارک باشه قالبشم خیلی خوبه.مرسی که خبرم کردین...
امیدوارم جدیدترین خبرها از بنیامین رو اول از همه تو این وبلاگ ببینم

غزل-بلاگ بنیامین گفت...

سلام وب نو مبارک.ممنون از اینکه خبر کردین.قالبتونم عالیه...
امیدوارم با همکاری همه ی بنیامینی ها بتونیم در کنار هم فعالیت داشته باشیم.
تا همه بدونن که بنیامین هیچ وقت تنها نیست....
من شما رولینک کردم.

رژین گفت...

سلام آقای پیمان
وبلاگ نو مبارک!
قالب خوبه
خیلی خوب شد که با یه وبلاگ جدید برگشتین.

سیما گفت...

سلام وب جدید مبارک امیدوارم موفق باشید قالب وب هم باحال است

PeMi گفت...

ممنونم از لطف همه ی دوستان عزیز.

seda گفت...

vebe jadid mobarak

بهارک گفت...

سلام پیمان جان وبلاگ نو مبارک
قالب خوبه اما به نظر من آبی پس زمینه یکمی دلگیره!!!
موفق باشی عزیزم...

ملیکا گفت...

سلام قالب وبلاگ خیلی قشنگه همیشه موفق باشید

مینا گفت...

سلام پیمان جان وبلاگت حرف نداره مثل خودت.
مبارک باشه.
منتظر کلیپ های بنیامین عزیز هستم.
موفق باشی