جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۹

~ کلیپ های کنسرت بنیامین در نیویورک ~ اختصاصی

با سلام به شما دوستان عزیز !!!
خب ، در ابتدا لازم میبینم که از همه ی شما دوستان عزیز که با همراهی گرم و نظرات پرانرژی خودتون منو در این راه کمک می کنین تا به هدفمون که پیشرفت (( بنیامین بهادری )) عزیز هست نزدیک شیم صمیمانه تشکر می کنم .
و حالا .................................................................................. !!!!!
کلیپ های زیبای کنسرت بنیامین در ( نیویورک ) رو خدمت شما همراهان عزیز تقدیم می کنم که امیدوارم لذت ببرید !

کلیپ تصویری ~ کجای دنیای ؟ ~   - اجرای زیبای نوازندگان و خواندن زیباتر از آن بنیامین -     دانلود
کلیپ تصویری ~ خاطره ها ~   - تک خوانی بنیامین با هوادارانش -----------------------     دانلود
کلیپ تصویری ~ آهای تو و اینم بمونه ~   - اجرای زیبای بنیامین و نمایی نزدیک از بنیامین ---     دانلود

کلیپ تصویری ~ چند قطعه ی مختلف ~   - عاشقی با تو ( اجرا برای اولین بار ) +
، لکنت ، بوی عیدی (تنظیم پیام شمس) ، آدم آهنی ، کجای دنیای ؟ -------------------------     دانلود
--------------------------------------------------------------------------------
Benyamin's Upcoming Concert : Benyamin in San Jose - 22 May

بنیامین در سن خوزه امریکا : 22 می - 2 خرداد 1389

۱۵ نظر:

سوگند گفت...

پيمان عزيزم ساخت وب جديدتو بهت تبريك ميگم موفق باشي كه حتما موفق هم ميشي!!!!!كليپ كنسرتهارو دارم دانلود ميكنم در حال حاضر
گلم ما تو اين راه كمكت ميكنيم تا جايي كه از دستمون بربياد و بقول غزل حمايتت ميكنيم تا بينهايت...........
و نميذاريم وب هاي ديگه با اسم بنيامين بازي كنن براي به شهرت رسوندن خودشون و همواره در كنار تو و بنيامين ميمونيم تا به جهان ثابت كنيم *دنياديگه مثل بنيامين نداره-نداره نميتونه بياره*

PeMi گفت...

سلام به همه ی دوستان.
نمی دونم چرا یه سری از دوستان میگن که با بخش نظردهی مشکل دارن اما من هرچی چک می کنم مشکلی نیست.
ببینید..در بخش انتخاب هویت چند حالت داره،یکی اینکه با حساب کاربی جی-میل خودتون نظر بذارید..یکی اینکه با استفاده از نام و ای-میل خودتون نظر بذارید،یا اینکه ناشناس نظر خودتون رو درج کنید !
و در انتها هم که روی ( انتشار نظر شما ) کلیک کنید !
به همین سادگی !!

taraneh گفت...

salam
vay kheili khoob bood
mamnoonam,kheili zahmat keshidi.delam mikhast unja boodam
bloget kheili ghashango khoobe
omidvaram hamishe movafagh bashi
donya dg mesle benyamin nadare
nadare nemitoone biare

بهارک گفت...

سلام:
ممنون از کلیپهایی که گذاشتی ، یکیشو تونستم دانلود کنم خیلی عالی بود...
راستی اون برنامه ای که دادی ران نمیشه!!!واسه همین مثل همیشه با سختی دانلود کردم...
موفق باشی...

ارزو گفت...

سلام
براتون از صميم قلبم ارزوي موفقيت ميكنم.اميدوارم خداوند پشت و پناه تون باشه.

PeMi گفت...

ممنون از محبت شما دوستان عزیز..

dornaz گفت...

سلام . بالاخره موفق شدم که کامنت بذارم .
موفق باشید .

PeMi گفت...

سلام !
باعث افتخاره !

88 گفت...

سلام.موفق باشيدوسربلند.

مریم گفت...

با سلام آقا پیمان از بابت کلیپهای کنسرت بنیامین خیلی خیلی ممنونم ببخشید که کمی دیر شدکه نتونستم زود تشکر کنم دست شما درد نکنه با تشکر از شما

PeMi گفت...

خواهش می کنم مریم جان.
شما ببخشید که یه کم دیرتر از قولی که داده بودم روی سایت قرار گرفت.

ناشناس گفت...

سلام چند روزی سفربودم نتونستم به وب جدید اقا پیمان بیام .اقا پیمان امیدوارم موفق باشی ووب جدید رو به خوبی مدیریت کنی .

Unknown گفت...

سلام مجدد دادا پيمان مباركه...
اين ازاون يكي وبت كمي باكلاس تره ايول

Unknown گفت...

راستي اينم لينك كردما

سدا گفت...

اقا پیمان امیدوارم فضای خوبی برای بحث وگفتگو درباره کارهای بنیامین ایجاد کنی صبح هم نظر دادم ولی اسممو نوشته ناشناس اگه این دفه هم ناشناس باشم شاید قسمت اینه