جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۹

~ کنسرت سن خوزه ی بنیامین ~

با سلام به همه ی دوستان عزیز !


این هم از کنسرت بنیامین در سن خوزه که بر روی سایت قرارگرفت  !!!!
قطعه ی ( منو ببخش ) با اجرای احساسی و زیبای بنیامین
و
قطعه ی ( لکنت ) با اجرای زیبا و انرژیک و فوق العاده ی بنیامین
و
قطعه ی ( عاشق شدم ) با اجرایی زیبا و فوق انرژیک !!
رو خدمت شما دوستان عزیز با فرمت m4a و لینک مستقیم تقدیم می کنم.


( منو ببخش )  - دانلود

( لکنت ) - دانلود

( عاشق شدم ) - دانلود
Benyamin's Upcoming Concert

کنسرت بنیامین در Orange County :  هشتم خرداد ماه 1389


----------------------
پ.ن : به دلیل ازدیاد کلیپ های کنسرت های اخیر بنیامین بنا به نظر خیلی از دوستان،تصمیم گرفتم که کلیپ ها به صورت گلچین شده و کلیپ های خاص بر روی سایت قرار بگیره.
فکر می کنم به این شکل ساماندهی راحت تر و البته بهتری از کلیپ ها در اختیار علاقه مندان قرار می گیره.

موفق باشید

۳۹ نظر:

لیلا گفت...

مرسی،خسته نباشید.
من یکی علی رغم همه اعتمادی که به کار بنیامین داشتم ودارم تصورش رو هم نمیکردم اینقدر شدت استقبال زیاد باشه...فوق العادست...براشون آرزوی موفقیت میکنم...
فقط یه چیزی رو گفته باشم،
پیمان...تورو خدا اذیت نکنید زودتر بگید اون قطعه کدومه؟مطمئنم منو ببخشه...آرزو میکنم حدسم اشتباه باشه....چون احتمالا خودمو میکشم اگه منو ببخش رو اجرا کرده باشن...تورو خدا زودتر بگین منو ببخش نیست ....بعد تا هر وقت که خواستین آپتون رو عقب بندازین....
به هر حال خسته نباشید

PeMi گفت...

سلام لیلا جان !
اتفاقا باید بگم که منظورم از قطعه ی سورپرایز قطعه ی ( منو ببخش ) هست !

لیلا گفت...

خدای مهربون...تورو خدا ساده ترین راه خود کشی رو بهم معرفی کنید...با درد کم ،لطفا...بنیامین، بد جنس ترین استاریه که من میشناسم...قشنگ ترین ....قشنگ ترین...قشنگ ترین قطعه اش رو برای ما نخوند...مطمئن بودم اونجا اون قطعه رو میخونن...مطمئن تر هم هستم که بهترین اجرای دوران حرفه ایشون بوده....مطمئنم ....
قبل از مردنم...بهترین ها رو براشون آرزو میکنم....و البته برای شما ...به خاطر سورپرایز کشنده تون....مرسی

مهسا گفت...

سلام!!!!آدم هر وقت مياد اينجا بايد يكي كنارش باشه آب قند بهش بده از شدت هيجان زبونم بند اومده!!!!!!!!
بنيامين قطه ي منو ببخشو مطمئنا عالي ساخته مثل بقيه ي كاراش بجز نگران!!!
راستي پيمان جان بايد ازت خيلي خيلي تشكر كنم بخاطر آزادي بياني كه به بچه ها ميدي و به همه ي نظرات احترام ميذاري!توي جامعه واقعيمون كه از اين چيزا وجود نداره!!!مگه اينكه تو جامعه مجازي از اين لطفا در حق ما و بقيه بشه!واقا تشكر خيلي زياد!!!!

morteza گفت...

salam.mamnoon.manam linket kardam.
rasti nazareto rajebe axam nagofti??!!

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی من خیلی تعجب کردم که این عکس بنیامین باشه چقدرفرق کرده بی صبرانه منتظرکلیپ هاهستم گرچه قبلی ها هنوزدانلود نکردم اومدم چندتا خبربگم بچه ها طبق مطلبی که تو اتفاق نو نوشته بود به علت موفقیت زیاد بنیامین درکنسرت های امریکا خواننده های لس انجلسی وبرنامه گذارن احساس خطرکردن وطی یک نشست خصوصی برعلیه بنیامین متحد شدن این خواننده ها تصمیم گرفتن برای کم رنگ کردن کنسرت های خوانندههای داخلی هم زمان با برنامه اون ها برنامه بگذارن به طوره چند نفره وحتی مجانی ورایگان تو حضوررااون ها کمترکنندوخطرازشون بگذره می بینید توروخدا چشم دیدار بنیامین ندارن همچنین تو اتفاق نو مصاحبه بنیامین با سایت موسیقی ما چاپ شده همچنین یک مقایسه بین بنیامین وحبیب که فکرکنم شنیده باشید که اومده ایران درخواست البوم داده این ها نوشته بود بنیامین هم زمان با حبیب که درتهران بود بنیامین درامریکا خبرساز شده بود بنیامین تو امریکا کاملا دست به عصا حرکت می کنه تا ازچارچوب داخلی خارج نشه حتی به این قیمت که رسانه فارسی زبان خارج ازایران اورا مورد نقدهای مغرضانه قرار بدن بنیامین نماینده سیاست های فرهنگی ایران درامریکا ولی حبیب چی و....ولی فکرکنم بنیامین وحبیب یک ملاقاتی باهم داشتن البته اولین باری که حبیب به ایران اومده بود چون رشید پورتو نوشته اش تو اتفاق نو گفته بود خلاصه اگه خواستید حتما بخرید و...

لیلا گفت...

سلام
دانلود قسمت سوم(بوی عیدی)انگار مشکل داره.لطفا چک میکنید؟

PeMi گفت...

لیلا جان من چک کردم،مشکلی نداشت..اما خب بقیه ی بچه ها هم چک کنن اگه با دانلودش مشکل دارن لینک رو تعویض می کنم.
ممنون از شما.

ناشناس گفت...

khoda ghovvat

hamechiz khub

posthaie khub

modir ba akhlaghe khub

mohite khub

dige chi mikhain az khoda
hamintur edameh bedid ke khili khube

88 گفت...

سلام.من بالاخره تونستم قسمت دوم رو دانلود كنم دارم سومين قسمت رو هم دانلود مي كنم.به لطف اينترنت پر سرعت چيز.ولي در جواب به دوستان عزيز و دل نگرانيمون بايد بگم كسي كه به هر حال براي رسيدن به مو قعيت فعلي و موفقيت تلاش كرده و هيچ وقت هم مغرور نشده اتفاقا نشانه هاي تواضعشون رو ما شاهديمو كسي كه مطالب و چيزاي جديد براي رو كردن داره(به قول خودشون برگ برنده)هميشه موفق تر و كنسرتاش پر مخاطب تر است.اونام با اين كارا خودشون رو خرابتر از ايني كه هستن مي كنن.مثلا چي فكر كردن؟؟؟تازه قانون جذب يادتون نره.پس معلومه كه موفقيت ماله كيه بچه ها.

ترانه گفت...

سلامآقاپیمان
فوق العاده هست.
چه استقبالی,بی نظیر بود.
بنیامین فوق العادهست.
امیدوارم همیشه موفق باشه.
من هم یه سری عکس دارم امت هر کاری میکنم نمیتونم تو وبلاگم قرار بدم.
وبلاگت خیلی قشنگه.
موفق باشید.

88 گفت...

سلام دوباره.در قسمت سوم فكر كنم يه مشكلي هست.وسط دانلودبودم بقيشو نتونست وسط51%پريد.ممنون.

علي رحيمي کناري گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با >فيلم کنسرت بنيامين بهادري در سن خوزه با کيفيت بالا< به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما
علي رحيمي کناري،مديريت وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري

غزل_بلاگ بنیامین گفت...

ســـ ــ ـــ ــلام
آقا پیمان شما نمیگین ما قلبمون ضعیفه،ناراحتی قلبی داریم ؟؟؟
این عکسارا که میذارین قبلش بگین یه آب قند بذاریم کنار دستمون که غش نکنیم!!!!
ممنونم از آپتون

ناشناس گفت...

قربونش برم چه رقصي ميكنه عزيزم

لیلا گفت...

سلام
توروخدا پیمان یه کاری بکنید.همون error
پارت 3 پست قبل رو دارم
خواهش میکنم

PeMi گفت...

بله چشم.... البته هرچی چک می کنم مشکلی نداره اما چشم..
به زودی لینک پارت 3 پست قبل رو تغییر میدم.

مهسا گفت...

سلام!!!سيما جان كدوم آدم ناقص العقلي بنيامينو با حبيب مقايسه كرده؟؟؟اصلا بنيامين كجا و حبيب كجا!!!بنيامين هر جا بره طرفدار خودشو داره اين كاملا توي كليپهاش مشخصه ولي حبيب با اون پسر عتيقش كي خوشش ازش مياد؟اصلا اين مقايسه درست نيست و خواننده هاي اونور حتي شادمهر كه شخصا خيلي دوستش دارم هم نميتونه به گرد پاي جوون با استعدادي مثل بنيامين برسه گلم فهميدي؟!...
در ضمن آقا پيمان كليپ منو ببخش روي كامپيوتر من سياه سفيد پخش ميشه!!واقعا كليپش سياه سفيده يا مشكل از سيستم منه؟

PeMi گفت...

در جواب مهسا ی عزیز :
مهسا جان درباره ی اون مطلبی که سیما ی عزیز لطف کردن برای ما نوشتن نظر شخصی من اینه که قضیه با این آب و تابی که از منبع بیان شده،نیست.
و در مورد کلیپ منو ببخش هم این که نه! کلیپ سیاه و سفید نیست.
فایل رو با پخش کننده های دیگه هم امتحان کنین.

لیلا گفت...

نه نه ببینید منظورم اینه که منو ببخش و لکنت هم اینطوریند.
خواهش میکنم یه کاری بکنید

PeMi گفت...

لیلا جان ! الان همه ی بچه ها دارن بدون مشکل دانلود می کنن ! مشکلی نیست !!!!!
فکر می کنم مشکل از برنامه ی دانلود یا مرورگر شما باشه...

بهارک گفت...

سلام:
خسته نباشی...ممنون از کلیپای خوشگلت...مثل همیشه عالیییییییی...
پمی جون منو ببخش رو 1 دقیقه و 19 ثانیه دانلود میکنه ولی وسطش قطع میشه یهو ، کلا" تراک داره و تصویر میشکنه!!!نمیدونم مشکل از نت و ویندوز منه یا نه؟!
بازم مرسی عزیزم...

شیدا وب benyaminfans.ir گفت...

با سلام خدمت علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري

وب سايت رسمي هواداران بنيامين بهادري
http://BenyaminFans.Ir

با >فيلم کنسرت بنيامين بهادري در سن خوزه با کيفيت بالا< به روزرساني شد

منتظر بازديد و نظرات شما علاقه مندان موسيقي،دوستان عزيز هوادار بنيامين بهادري عزيز هستيم.
با تشکر از همه ي شما

dornaz گفت...

چه شعر زیبایی سرودین !
خنده دار و عالی بود .
واقعا هم برازنده ی همین روزاست .
آپتون هم خوب بود .
خسته نباشید .

HA HA HA گفت...

khaste nabashin.khili aliyie

maryam گفت...

سلام آقا پیمان در part4 کنسرت بنیامین در لس آنجلس بنیامین قطعه
"یادم می یاد"را فوق العاده زیبا و با احساس خوانده اگر این کلیپ را داشتید از شما خواهش میکنم که آن را در سایت برای دانلود بگذارید
با تشکز از شما

سیما گفت...

به به عجب اپ قشنگی ادم سوپرایز میشه ممنون مهسا عزیز این نوشته ها مربوط به علی بحرینی است من هرچی بود گفتم تاشماهم بدونید تازه وعده دادن توشماره اینده شون به طورفروان ازکنسرت های امریکا بنیامین می نویسن عزیز من خودم ازحبیب خوشم نمیاد به خصوص اون پسرش محمد اصلاکلا ازهمه خوانند های لس انجلسی بدم میاد به جز شادمهروشهریار که صداشون دوست دارم ولی وقتی گفتن خوانند های لس انجلسی برعلیه بنیامین متحد شدن حالم بد میشه که این قدرچشم دیدار هنرمند کشورخودشون نداره البته من این خبر تو وب مهدیه عزیز هم خونده بودم که تویک مصاحبه تلویزیون با یکی ازخوانند های لس انجلسی گفته چرا یه پسر بچه ازایران باید بیاد این همه استقبال بشه بعد ازکنسرت ماها نه ...نمی دونم والله ولی احق انصاف بنیامین حسابی ترکونده راستی ادم هرچی تو این امتحان ها خراب می کنه ااقلا میاد اینجا روحیه می گیره ولی حیف که اون قدر وقت ندارم این کلیپ ها دانلود کنم ولی بعد امتحان ها باید کلی کلیپ دانلود کنم ولی اقا پیمان واقعا بابت کلیپ ها واپ ها ممنون موفق باشید

آرش(نداي آزادي) گفت...

سلام
اين عكسي كه بنيامين توش عينك زده مال كدوم كنسرته؟آخه بنيامين خيلي وقته عينك نميزنه!!مال كنسرت آمريكاست؟

PeMi گفت...

جواب به آرش ( ندای آزادی ) عزیز :
مربوط به کنسرت واشنگتن هست دوست عزیز...

ناشناس گفت...

پیمان از کنسرت بنیامین در واشنگتن چند تا کلیپ بزار - خیلی ممنون

PeMi گفت...

دوست عزیز ، متاسفانه کلیپ جالب و با کیفیتی از کنسرت اگه واشنگتن در دسترس نیست....
اگه چیز خوبی به دستم رسید چشم.
راستی،از تیپ بنیامین در این کنسرت (واشنگتن) اصلا خوشم نیومد..

ناشناس گفت...

پیمان جان اشکالی نداره ما بنیامین را به خاطر صداش دوست داریم نه قیافه لطف کن اگه کلیپی از کنسرت واشنگتن داشتی حتما بزار ما هر تیپی از بنیامین را قبول داریم صدای بنیامین هم درموقع صحبت و هم در خواندن جذابیت خودشو داره باز هم ممنون

شیدا، وب سایت رسمی هواداران بنیامین گفت...

سلام
آقا پیمان سایت هواداران بنیامین با معرفی همکار جدید و کلیپ شناسنامه به روز شد.
منتظر حضور شما هستم.

ناشناس گفت...

washington ro,hala to bezar peiman

ye chizi bezar dige az washington

asabani گفت...

in dokhtare sheidae chanbar miadesh inja mige up karde!?
behesh begu chand bar?!
?!sang moft gonjeshg moft
maskhare


age unja bazdidkonandeh dasht ke khodeshun miomadan lazem nist biad inja sad bar mozahem beshe va bege up kardam.in khabaro ye bar midan hezar bar ke nemidan!
age nadare ke mozaheme ma nashe
ki mikhad beina adabo yad bede? mozahemat bade
fazaro fased kardan

ارزو گفت...

سلام
خسته نباشيد.ممنون از عكس ها و كليپ ها.خداوند يارو ياور بنيامين و همه يه طرفداراي گلش.تشكر .گل .تشكر.گل (عكس گل نداره اسمش و نوشتم).

ناشناس گفت...

سلام،لطفا اگه با بنیامین درتماس هستی، سلام ما ایرانیها رو برسون وبگو خودت که میدونی جقدرآدم حسود منتظرن زهرشونو بهت بریزن پس حالا که اونجایی خیلی مراقب خودت باش...آتو دست اینجائیها نده.ما منتظریم ودعا میکنیم سلامت باشی وبا سر بلندی به کشورت برگردی!

325 گفت...

سلام، من آهنگهای لکنت و منو ببخش رو به صورت mp3 دانلود میکنم.خودت اینطور گذاشتی یا مشکلی در کامپیوترم هست؟متشکر

PeMi گفت...

سلام ! اکثر کلیپ ها با فرمت m4a قرار داده شده،اما اکثر دانلود کننده های مرورگر ها و برنامه های مدیریت دانلود به علت عدم شناسایی با فرمت mp3 ذخیره می کنند.
شما خودتون میتونین فرمت رو هنگام ذخیره یا بعد از ذخیره روی کامپیوترتون به فرمت m4a تغییر بدین و در save as.. خودتون دستی m4a وارد کنید..و این فرمت تقریبا توسط همه ی برنامه های پخش کننده قابل پخش هست.
موفق باشید.