جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۹

~ بنیامین و شایعه ها ~


با سلام خدمت دوستان عزیز !
احتمالا خیلی از دوستان نمی دونن این متنی که در ( رو به رو ) اومده چی هست !!!>>>>>
خب ! این قسمتی از ضمیمه ی نسل 3 روزنامه ی جام جم هست !
که تاریخ اون ( سه شنبه ، 8 مرداد 1387 ) هست !
اگه مطالعه کنید می بینید که نویسنده ی محترم ! کاملا بنیامین رو مورد اهانت های سنگین
و البته تهمت های بی پایه و اساس قرار دادن !!!!
اون موقع برای هواداران بی منبع و سرگردان بنیامین ، این نوشته یک منبع معتبر محسوب می شد . اما خب حالا که حدود 2 سال از این مطلب میگذره با خوندن اون فقط تنها کاری که میشه انجام داد حدودا 2 ساعت خندیدن هست ! و این که اینجوری میشه متوجه شد که خیلی جاها منبع معتبری برای پیگیری اخبار نیستند .
پس تا جایی که میتونیم باید سعی کنیم به دور از حاشیه به حمایت از خواننده ی عزیزمون بپردازیم !
که البته هنوز هم شایعات درباره ی خواننده ی ما وجود داره ! از آلبوم و اسم آلبوم جدید و تنظیم کننده و ... ! گرفته تا زندگی شخصی او !!
پ.ن 1 : این مطلبی که گذاشتم همینجوری بود ! برای اینکه روحیه ی بچه های بنیامینی یه کمی عوض شه !
پ.ن 2 : به زودی فیلم کامل کنسرت بنیامین در لس آنجلس در 8 قسمت با کیفیت بالا بر روی سایت قرار میگیره ! ~ در هر شب یک قسمت ( احتمالا ) - که البته حجم ها زیاد هست .
 موفق باشید.

۳۹ نظر:

شیدا گفت...

سلام
بالاخره موفق شدم وارد بخش نظر بشوم.
برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

سدا گفت...

سلام اقا پیمان کو اون مطلب روزنامه جام جم من خیلی دنبال این مطلب میگشتم.اونموقع درموردش شنیده بودم ولی خودم نخاندم

PeMi گفت...

در همین پست در رو به روی متن قرار داده شده !

88 گفت...

سلام.براي من هميشه سوال بوده چرا كامنتاي طرفداران (ما)درسايت هاي گوناگون خيلي تاييد نميشه؟يا همين بي احتراميا در روزنامه به راحتي ميادوهيچ نظارتي هم روي اونا نميشه؟از چي مي ترسن كه اين كارارو انجام ميدن؟تازشم الان ميبينيم كه به كوري چشم حسوداوتنگ نظرا شايدم ترسوها كه نمي تونن خودشونو بالا ببرن پس ديگرانو ميارن(اونم با چرتو پرت گويي نه حرف حساب) پايين البوم دوم كه هيچ كنسرت هاي ايشون هم حتي در ايالات امريكا داره با موفقيت اجرا ميشه.

مهسا گفت...

سلام
(در زمانهاي قديم پادشاهي تخته سنگي را در وسط جاده قرار داد و براي اينكه عكس العمل مردم را ببيند خودش را جايي مخفي كرد.بعضي از بازرگانان و نديمان ثروتمند پادشاه بي تفاوت از كنار تخته سنگ ميگذشتند.بسياري هم غرولند ميكردند كه اين چه شهري است كه نظم ندارد حاكم اين شهر چه مرد بي عرضه اي است و...با وجود اين هيچكس تخته سنگ را از وسط راه بر نميداشت.نزديك غروب يك روستايي كه پشتش بار ميوه و سبزيجات بود نزديك سنگ شد بارهايش را زمين گذاشت و با هر زحمتي بود تخته سنگ را از وسط جاده برداشت و انرا كناري قرار داد.ناگهان كيسه اي را ديد كه وسط جاده و زير تخته سنگ قرار داده شده بود.كيسه را باز كرد و داخل آن سكه هاي طلا و يك يادداشت پيدا كرد.پادشاه در آن يادداشت نوشته بود **هر سد و مانعي ميتواند يك شانس براي تغيير زندگي انسان باشد**)
پيمان جان من اي مطلبو ميخواستم براي افتتاحيه ي وبت بهت تقديم كنم ولي حيف كه حجم درسام اين اجازه رو بهم نداد!بهر حال اميدوارم دير نشده باشه پس همين الان به خودت و وب قشنگت تقديمش ميكنم اميدوارم هر سد و مشكلي جلوي راه شما و بنيامينيها قرار داره در نهايت موجب خوشبختي و تغيير مثبت براتون باشه!!!

PeMi گفت...

واقعا حکایت زیبا و جالب و قابل تاملی بود مهسا جان !!!!!
ممنونم از لطف شما !!!

dornaz گفت...

به به روحیه گرفتم .

sima گفت...

سلام چرا نظرقبلی من تایید نشده؟؟؟؟ من اصلا ازاین مطلب انرژی نگرفتم چون همش توهین به بنیامین بود

آرش(نداي آزادي) گفت...

وب خوبي داري!جالبه!واسه اوقات فراقت چيز خوبيه!منم مهندسي صنايع تهران ميخونم ميگم احتمالا همكلاسي نيستيم؟آخه ماهم يه پيمان سر كلاس داريم ولي چون خيلي پاستوريزه هست زياد باهاش رفيق نيستيم!!خداي نكرده تو اون نيستي كه؟!....

PeMi گفت...

سیما جان ، نظری از شما نرسیده بود .. من همه ی نظرا رو تایید میزنم...

PeMi گفت...

نه آرش جان ! فکر نمی کنم هم کلاسی باشیم !
راستی بابت لطفت ممنون .. !

مريم گفت...

آخ جون تونستم نظر بدم!خيلي مطلب بي ريختي بود معلوم نيست اين يارو نويسنده چي از جون بني ميخواسته؟
بنيامين آهنگ نگرانو توي نيويوركم خونده يا فقط توي لس آنجلس اونو اجرا كرده؟

PeMi گفت...

توی اون کلیپ هایی که به دست من رسیده ، نه ، (نگرانم) رو اجرا نکرده..

ارزو گفت...

سلام
اقا پيمان خوبيد. خسته نباشيد .هر كي اين مطلب و نوشته تو روزنامه دچار توهم شده به كوري چشم حسودبنيامين موفقيت هاشو دباره تو البوم جديدش هم تكرار ميكنه و به اميد خدا جوابشواين نويسنده به زودي ميگيره و شرمسار ميشه .تو سايت موسيقي ايرانيان هم گير داده به اسم بنيامين هر چي شكايت و اعتراض كردم جوابي نگرفتم .من نمي دونم اين مسئله نبود مي خواستن به چي گير بدن .فقط اين مهمه بنيامين مرد اول و برتر پاپ

ناشناس گفت...

با سلام با توجه به این که انتشار آلبوم 85 بنیامین واکنشهای متفاوتی را به دنبال داشت مخالفان او چه در نشریات وچه در فضای مجازی با درج مطالب کذب او را مورد حمله قرار دادند با توجه به اینکه بنیامین صرفا خواننده نیست بلکه او شاعر و ترانه سرا وبخصوص آهنگساز میباشدمتاسفانه بدون توجه به این خصوصیات این هنرمندو حضور یک هنرمند در موسیقی پاپ حتی آلبوم دوم او از گزند این حملات و مخالفتها مصون نماند اصولا در این وادی هر کسی که به شهرت ومحبوبیت میرسد مخالفانی پیدا میکند ولی بسیاری از مخالفتها که به قول بنیامین " مخالفان بی جهت "میباشند نشاندهنده این است که بنیامین هنرمندی توانمند و شایسته و باازرش در موسیقی پاپ میباشد

ناشناس گفت...

chejuur mishe farsy nevesht dadashe azyz?

inghadr badam miyyad az harfhayie zeshte baziya .faghat fohsh midan.
kouori...kouori...inam shod harf???
khuube khodetun kouor beshin??in che harfiye vase shoma ke inghad edeayie class darin?!


nazaratet chera faghat nesfe shab baz mishe?!

سدا گفت...

من نمیتونم اون مطلبو ببینم روش یه ضربدر کوچیک هست متاسفانه به ارشیو روزنامه جام جم رفتم چیزی یافت نشد

سدا گفت...

راستی سیتم نظر دهی خیلی راحت شده دست شما درد نکنه قبلا دوساعت طول میکشید فقط من احساس میکنم نوشته ها یه کم ریزه من حتا تاریخ مطلب جام جمو که زرد نوشته شده نمیتونم بخونم مانیتورم السیدی 20هست شاید اشکال از چشای منه

سدا گفت...

متاسفانه درمجلات وروزنامه های ما باند بازی حاکمه سردبیرهای این مجلات حکم پدر خانده رودارن دربعضی از این مجلات گاهی اکثر مطالب توسط یک نفر نوشته میشه یه نفرم نشسته پای اینترنت من خودم تواین محیط کار میکردم چند بار مطالب تحلیلی درمورد بنیامین وکاراش نوشتموبادلیل ثابت کردم چرا بنیامین در حال حاضر سوپر استار پاپ هست ولی اقای ...گفتن از کجا معلوم این حرفای خود بنیامین نباشه شاید تو ازجانب اون اومدی براش تبلیغات کنی اینجا تریبون اختصاصی نیستو حتا یکی گفت اگه بنیامین میخاد این حرفارو بزنه خودش باید به من زنگ بزنه پس معلومه هر کی پاچه خاری اینارو بکنه محبوب میشه ولی کسیکه سرش به کار خودش باشه مغضوب میشه وبه اون برچسب مغرور بودن میزنن

سدا گفت...

راستی من این مطلب جام جمو نخوندم ولی این روزنامه ها ومجلاتی مثل جام جم یا همشهری جوان یا..حرفه ای اداره میشن فقط اشکالشون اینه که سیاست رو کلی مثلا سردبیر بخش موسیقی تعریف میکنه همه مطالب باید در راستای اون سیاست باشه کلا سیاست روزنامه ها ومجلات نیمه دولتی حمایت از موسیقی پاپ وخاننده ها نیست اونا باید فقط در یه چاچوب خاص کار کنن البته نا گفته نماند باز هم جای پارتی بازی وجود داره مثلا فلان خاننده که چند تا تیتراژتلویزیونی خونده وعیدم اومد تو تلویزیون با ماشینش فلان مجری رو میرسونه وخلاصه هر چی بگیم حرف نگوئه من خودم این اخلاق بنیامینو دوست دارم که به هیچ کی باج نمیده بنیامین برای موفقیت فقط به طرفداراش احتیاج داره وامیدوارم بتونه دایره اونارو گسترده تر بکنه الان کنسرتای امریکا برای مطبوعات ما که فقر سوزه دارن خوراک خوبیه ولی من که مطلبی ندیدم از حسودیشون هیچی ننوشتن

maryam گفت...

سلام آقا پیمان پس فیلمهای کامل کنسرت بنیامین را که قولش را داده بودید چی شد؟ بی صبرانه منتظر آنها هستم با تشکر از شما

PeMi گفت...

سدا جان ممنون از نظرات شما ! کاملا درسته !
متاسفانه فعلا وضعیت موجود و حاکم بر مطبوعات به این شکل هست ...
مریم جان متاسفانه به علت مشغله های درسی ممکنه یه کم کیلیپ ها به تاخیر بیفته... اما به زودی میذارم حتما..

PeMi گفت...

راستی .. سدا جان این لینک مطلب جام جم هست..
http://1.bp.blogspot.com/_YR051UC9-H4/S_Kda1ApLLI/AAAAAAAAACI/coUh2HdaauM/s1600/Capture.JPG

ترانه گفت...

سلام
ممنون از گذاشتن اين مطلب.
من متاسفانه نخونده بودم.
آلبوم 88 زيبا, بي نظير و فوق العاده است.
بنيامين عزيز همه ي كاراش زيباست.
مطلب زردي بود.كاملا معلومه كه .......
موفق باشيد.

(آرش) نداي آزادي گفت...

چه خوب خوشحالم كه ميبينم تو اون نيستي و اين هستي!!منم يكي از طرفداراي آقا بنيامين گل هستم البته من همه خواننده هارو دوست دارم ولي بنيامين مخصوصه!سرم شلوغه كمي! ميام بهت سر ميزنم!من هم از دوستانت بدون!

غزل_بلاگ بنیامین گفت...

ســـــــــــــــلام.
امیدوارم بنیامین زودتر برگرده...تو کشورش کنسرت بذاره بهتره!!!!!!(مخصوصا واسه هوادارای آتیشی بنیامینی)

بهارک گفت...

سلام خوبی پیمی جان؟
خسته نباشی با درسا و امتحانا...
پمی این مطلب جام جم که گذاشتی فونتش خیلی ریزه بزرگ هم که میکنم خیلی تار و مبهم میشه!!!میشه با کیفیت بالاتری ازش بذاری؟!(شایدم به خاطر اینه که من چشمام ضعیفه!!!)
به هر حال ممنونم
موفق باشی...

مهساpresident-to-be گفت...

سلام خوبین بچه ها؟ببینید من چقد دختر خوبیم!!!فردا امتحان ریاضی دارم و هنوز مطالب ترم اول کلا مونده!!!
بابا انقدر اعصابتونو خراب نکنید.یه جمله معروف هست که می گه"در نظر انسان هایی که پرواز بلد نیستن هر چی بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد"یه چیزی تو همین مایه ها.
ما از این جور نظرها باید خوشحالم بشیم چون این یعنی بنیامین انقد مهم هست که کوچیکترین و بی اهمیت ترین مسائلش زیر ذره بینه.من فقط از این نگرانم که این جور حاشیه ها تمرکز بنیامین رو به هم بزنه.وگرنه خیلی از افرادی که بنیامین رو می خوان تخریب یا به قول خودشون نقد کنن در حد و اندازه ی این حرفا نیستن

لیلا گفت...

مثل همیشه مطالبتون عالی بود...
موفق باشید....
منتظر فیلم کنسرت لس آنجلس هستیم

لیلا گفت...

باورم نمیشه کامنتم ثبت بشه....خسته شدم اینقدر دوساعت جمله های زیبا تایپ کردم برای تبریک وب جدیدتون و موند رو دستم...به هر حال از به روز رسانیتون ممنون...

سدا گفت...

الان اون مطلبو خوندم اقا پیمان خوب کاری کردی اینو گذاشتی چون واقعا خنده داره من مطمئنم بنیامین که4یا5ساله قدم تو این راه گذاشته وموفق هم بوده بیدی نیست که بااین بادا بلرزه درمورد اسمم هر هنرمندی هر کجای دنیا میتونه اسم مستعار داشته باشه واگه دلش نخاد لزومی نداره برای هر کس درین مورد توضیح بده اقای نویسنده شاهکار کردی گفتی اسمش وحیده خب که چی ؟ اگرم واقعا اینطور باشه ما اونو به اسم بنیامین میشناسیم درضمن هر انسانی تا تا یه سنی عقاید وتفکراتش رو از خانوده اجتماع اطرافش میگیره بعد باید اونارو تغییر بده یا تعدیل کنه هر انسانی برای پیشرفت باید افق دیدش رو گسترده تر بکنه بنیامین شاید با اهنگسازی کارای مذهبی ویا کار کودک شناخته شد ولی کارش رو گسترده کرد وبه موسیقی پاپ رسید بنیامین خاننده پاپ هست شغلش ایجاب میکنه که ظاهرشرو تغییر بده وبه روز باشه مث کسکه با بچه ها کار میکنه وباید لباسای شاد بپوشه بنیامین با جوونا سروکار داره باید ظاهرشو تغییر بده تا تکراری نباشه چه دلش بخاد چه نخاد

PeMi گفت...

درست میگین شما سدا جان..
راستی ! آخه جالبه همه ی حرفاش دروغه !
اگه راست بود و بیان کرده بود یه چیزی !!!
راستی ! برای آگاهی افکار عمومی ! باید بگم که اسم شناسنامه ای بنیامین بهادری ((بنیامین بهادری)) هست و اصلا این جریان وحید واقعیت نداره.

سدا گفت...

راستی درمورد سبک خوندن بنیامین این عزیزان با نوع خوندن بنیامین مشکل ندارن بلکه با محبوبیت اون مشکل دارن تو همون صدا وسیما یه چند تا خاننده ازخوانش بنیامین تقلید کردن واهنگاشونم پخش میشه ولی محبوب نیستن ومردم اصلا اونا رو نمیشناسن پس مشکل یه عده با بنیامین شخصیتی هست که از خودش ساخته ومردم این شخصیت واین صدارو به اسم بنیامین میشناسن اونا این مسئله رو دوست ندارن ودوست ندارن یه خاننده پاپ بدون هیچگونه تبلیغات رسانه ای اینقدر محبوب باشه یه عده دوست دارن فقط خانندهای اتو کشیده وسفارشی خودشون محبوب باشن البته هیچ وقت هیچ چیز تحمیلی مورد فبول واقع نمیشه

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان داداش چطوري بي معرفت؟؟
من زودتر از اينا ميبايست بهت سر بزنم و تو وب خوبت کامنت (نظر) ميذاشتم،تا همه بفهمن که ما 2تا همکار،دوست،داداش بوديم،هستيم و خواهيم بود
خوشحال شدم که دوستان(بازديدکنندگان) مشترکي داريم.اين نشون دهنده ي هدف مشترک=>يعني هواداري بنيامين بهادري عزيز هست

سیما گفت...

سلام بروبچ بنیامینی امیدوارم تمام بربچ بنیامینی که امروز اولین امتحانشون دادن موفق بوده باشن به خصوص کسایی که مثل من نهایی دارن اقا پیمان نمی دونم شاید نظرم فرستاده نشده فکرکردم فرستاده شده درهرحال عیبی نداره به نظرمن خیلی ها با محبوبیت بنیامین مشکل دارن نمی دونم چرا ولی بنیامین مثل خاری تو چشمشون شده به قول 88عزیز که خیلی ازنظرات طرفداری بنیامین تایید نمی شه مثلا تو سایت موسیقی ما میگن نباید ازخط قرمزعبورکنیم تا نظرات تایید بشه ولی طرفدارن چاوشی با کامنت هایی که می گذارن 10 فرسنگ اون ورتر خط قرمزن باز نظرشون تایید میشه ولی برای ما .....می دونید عده ی ازبین مطبوعاتی ادعا می کننند که دوست بنیامین ولی از پشت تا می تونند براش می زنند نمونه اش علی بحرینی چقدرتو سال 88 برعلیه بنیامین گفت یادم تو جواب به یکی ازنامه ها گفته بود که اسم بنیامین وحید هستش ازاین موضوع مطمئن خوب وحید باشه یا نباشه چه فرقی می کنه علی بحرینی به خاطریک مصاحبه که بنیامین باهوشون انجام نداد هربار تو مطالبش می نوشت ما این همه ازبنیامین نوشتیم ولی حالا اون ....انگار بنیامین مجبورش کرده بود که درباره مطلبی بنویسن که حالا طلبکاره .....

سیما گفت...

ولی ازقدیم گفتن چوب خدا صدا نداره یادتون محسن یگانه چقدربرعلیه بنیامین حرف زد چقدرتوهین کرده گفت بنیامین با البومش به شعورمردم توهین کرده ولی حالا خودش به خاطرهمون اسم البومش چقدر مورد مسخره قرارا گرفته حالی کی به شعورمردم توهین می کنه بنیامین اون موقع سکوت کرد ولی حالا محسن یگانه نتیجه همه ی حرف هایی که به ناحق درباره بنیامین گفته بودداره پس میده ودلم خوب خنک شد راستی داشتم برنامه top tenتو tv persian1نگاه می کردم می گفت اینجا اگرالبومی به فروش 500هزارنسخه برسه بهش جایزه صفحه طلایی می دون اگربه فروش یک میلیون برسه بهش جایزه الماسی یه چیز تو این مایه ها میدن واگربیشترازیک میلیون برسه یک شاهکاره با خودم می گفتم چقدربرای هنرمنداشون ارزش قائل برعکس اینجا جوونی مثل بنیامین به این فروش های خیره کننده می رسه نه تنها هیچ ارزشی قائل هستند حتی سعی می کنند کتمان کنند این شد یه اپیدمی که هرکسی تو کشورما بالاتره ازبقیه قرار بگیره همه دست به دست هم میدن ازهنرمندان گرفته تا مطبوعاتت و...به زننش زمین این جای تاسف داره نویسنده این مطلب دقیقا همین منظور داره درهرحال خدا شکرموسیقی ما شخصی مثل بنیامین عزیز داره ودراخر ببخشید طولانی شد راستی اقا پیمان این فایل صوتی که گفتید درپی نوشت یک لینک هست من پیداش نکردم اخرش هم بازنشد این مصاحبه بشنوم دراخر موفق باشید

PeMi گفت...

ممنون سدا جان بابت کامنت خصوصیت !
جالب بود !!!

HA HA گفت...

ali hame to che fekraye bozorgian ama to afsus faghat dar gire oghdegoshai hasti
ki ahamiyyat mide to baradare ki
hasti ya hamkare ki!!!!
age char ta tahvilet gereftan vase khatere benyamine na khodet
man nemikham chizi begam vali haghighat ha khodeshun ro neshun midan.kheilia dunestan va baghiye bezudi midunan
to ke hame postat copiye peimane
baadesh vasassh nazar mizari ke az tajarobi ke az man bedast avordi estefade kon?! vain akhere khandast!!!!!!!!



peiman karet doroste,kheili ham doroste
man migam az avalesham baiad webe khodeto mizadi va havadaro ro zire parobale khodet migerefti ta majbour nashan to webe har nakasi beran.
hala mahiro harvaght az ab begiri tazast!zadi dige.mobarake

PeMi گفت...

از نظرات همه ی دوستان عزیز و همراهان وب کمال تشکر رو دارم که کاملا انرژی بخش هستند.. !!!