جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۹

~ فیلم کنسرت بنیامین در لس آنجلس با کیفیت بالا ~

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز

( عکس : در هتل شایگان کیش در فروردین ماه هست که (( هدا )) ی عزیز زحمت کشیدن برامون فرستادن )
خب اول می خوام یه معذرت خواهی بکنم که یه کم دیر شد !! به علت مشغله های درسی یه کم با تاخیر این کلیپ ها قرار گرفت..
اما خب امیدوارم که لذت ببرید ..

دانلود قسمت اول فیلم کنسرت بنیامین در لس آنجلس - قطعات اینم بمونه و صدای قلب تو

دانلود قسمت دوم فیلم کنسرت بنیامین در لس آنجلس - قطعات دنیا دیگه مث تو نداره و بیا عاشقم کن

دانلود قسمت سوم فیلم کنسرت بنیامین در لس آنجلس - قطعات بوی عیدی ( با تنظیم زیبای پیام شمس ) و عاشقی با تو - اجرا فوق العاده !
--------------------------------------------
پ.ن 1 : کلیپ ها به تدریج بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
پ.ن 2 : منتظر نظرات شما هم در این پست و هم در پست قبلی هستم !
پ.ن 3 : بفرمایید .. این هم اون مصاحبه ی بنیامین با موسیقی ما - که صحبت بنیامین عزیز هست با طرفدارانش - دانلود
پ.ن 4 : کپی برداری از مطالب و عکس های اختصاصی مجاز نمی باشد.. (ذکر مطالب فقط با منبع)
موفق باشید.

۳۷ نظر:

Elham گفت...

وااااااااااای چه عکس جیگریه.

ممنون هدی جون

پیمان جان از پارت 8 کنسرت صحبت های رجب پور رو حذف کن تا اونهایی که سرعتشون پایینه هم بتونن دانلود کنن.

PeMi گفت...

درسته الهام جان .
البته من حجم ها رو خیلی کم کردم تا بچه هایی که یه کم سرعتشون هم کمه بتونن راحت تر دانلود کنن.
ممنون از شما

لیلا گفت...

مرسی...بسیار بسیار ممنون
عالی بود

88 گفت...

سلام.ممنونم و خسته نباشيد.متاسفانه به علت نداشتن صبر ايوب و مهم تر از اون عمر نوح من نمي تونم دانلود كنم اقا پيمان.

ناشناس گفت...

چرا هرچي كه شما روي وبلاگ ميزاريدعلي هم ميزاره؟دلتون خوش هست كه وبلاگ جدا داريد؟ خب شما همون جا ميمونديدخيال همه رو راحت ميكرديدچه منبع بنويسه چه ننويسه خيلي اين كار مسخره هست

dornaz گفت...

سلام . وای شما هم درگیر درسایین !
خیلی بده ...
می دونم تو کار این بیست می مونم می دونم این دفعه رو نمی تونم ...
می دونم به پای این بیست می سوزم ... من تو ماجرای این بیست می سوزم ...
بیست من ... :D

ha ha گفت...

bichare ali ke cheshm be daste hame dokhte.khob aorze nadare ke
HA HA HA

مهساpresident-to-be گفت...

باباحالا اردبیل جای پرت و دور افتاده ایه حد اقل یه کنسرت تو سرعین بذارن ما عقده ای نشیم!به جای دیدن اجرای زنده ما دلمون خوش کردیم به چند تا فیلم که به قول دوستم جز سر وصدا هیچی معلوم نیست.قربون این موسیقی پاپ برم که همه چیزش نصفه نیمه است.سالی یه بار کنسرت می ذارن که اونم فقط مختص تهران و کیشه.دلم حسابی خونه!!!!!

سمیرا گفت...

الهی قربونش برم،چقدر نازی تو بنیامین جونم

لیلا گفت...

شاید بی ربط باشه،ولی حیفم اومد نگم....شاید دوست داشتین برین....
فستیوال موسیقی محک
به رهبری استاد چکناواریان
5الی 12 خرداد
02123540

لیلا گفت...

www.mahak-charity.org
برای اطلاعات بیشتر

من گفت...

به نظر من فرقي نمي كنه كه تو هر دو تا سايت مطالب مشترك هست .ولي احترام حرف اول و ميزنه علي اقا خيلي زحمت كشيده و مي كشه .خودتون بهتر ميدونين كه بعد هك شدن اين علي اقا بود كه مردونه دوباره سايت و راه انداخت.سايت علي اقا سايت رسمي ماست اينجا سايت اقا پيمان هم خونه يه دوم ماست.خسته نباشيد من اسم واقعي مو نمي نويسم .با تشكر از شما

ناشناس گفت...

salam.bloge khoobi dari.male manam darmorede benyamine.
khoshhal misham behem sar bezani va age doost dashti baham tabadoli link konim.

www.benyaminmusic.javanblog.com
bye felan

HA HA HA گفت...

من javab be

in nazare shomast va barayie khodet mohtarame na baraye man va dustam
ya kheiliye dige


peiman in webo zad ye dalilesh hefze azadiye fekr va bayian bood va moteasefam ke shoma ino dark nakardid
darsani ronak khodesh razi nabud ali weblogesho saheb beshe va comment ham dade bood ino serahatan be ali goft.age inchiza baraiye to va ali irado eshkali nadare baraiye baghiye dare!!!ali shoma osuule akhlaghi yani alafe boz va in taasof avare

khaneye 1 ya 2 ro ham shoma taiin nemikonin.khode bacheha mikonan.moteasefam zurguoi va badakhlaghiyhaiye ali dare beinja tasarri peiyda mikone az tarighe in
من {!!!!!!!!!!!!!!!}
ke maloom nistesh khode ali hastesh ya...??????in kiye


HA HA HA!!!


ali baiyad khedmatgozare benyamin bashe age rast mige va age hadafesh ine .in harfaiye shoma vaghean ino nemige
ali ta zamani ke khedmatgozare ehteram dare vaghti nist ehteram be chi be khodesh?!!!!HA HA HA

maryam گفت...

سلام آقا پیمان عکس و فیلم کنسرت بنیامین خیلی عالی بود دستتون درد نکنه با تشکر از زحمات شما

من گفت...

من اصلا علا قه اي به جواب دادن به شماhahaندارم اين حرف هاي شما سراسر بي ادبيه.من از زمان روناك تو سايت بودم .الان هم هستم .اين حرف هاي شما در مورد علي اقا رو قبول ندارم.لطفا بي ادبي نكن احترام خودتو نگه دار.و تهمت نزن .من دارم ميبينم علي اقا و اقا پيمان براي سايت هواداران چقدر زحمت كشيدن و مي كشن همين بي ادبيا ي بعضي ها بود كه باعث شد اقا پيمان ناراحت بشه .هر جايي يه قانوني داره.اين ازادي فكر و بيان براي هر كسي يه تعريفي داره متاسفانه شما ازادي بيان و با بي ادبي اشتباه گرفتي. ديگه اين بحث و ادامه نمي دم چون براي اقا پيمان احترام زيادي قائلم.

HA HA HA گفت...

dar moredeمن


durughgu hafezash zaiyife malume yadet nemiad ronak che comenti gozasahte bud .baghiye yadeshune!!!!!!!!

goftan
khaen ,tarsue,behamindalil mitarsi esmeto begi!!!!!!!

shakhsiyatteto khodet hefz kon
heif ke maghzet nemikeshe
durugh begi
ali zire deine ronake .amsale to ke inchiza saresun nemishe,halaoharum sareshun nemishe


HA HA HA
peiman ina baz sarehun zir endakhtano rah oftadano inja omadan tohin konan??? ????
HA HA HA!!!!!!
inja khuneye ammash nist dahanesho baz kone harchi birun miad berizeh birun
vaghti mocheshuno migiri bashkhsiyat batrbiyat mishan vase ammashun!!!




in che delesh bekhad che nakhad baiyad befahme webe peiman behtarine
ma ke pamuno to un webe ghorazeh nemizarim

hichki alaghe nadare ba in binamo neshun harf bezaneh vali javabesh vajebeh

HA HA HA گفت...

baمن:

yad begir az ghoUle khodet harf bezani na peiman ya kase dige
peiman mashallah zendeh va saleme nemmikhad to zabunesh beshi
ineke shakhsiyate.na ada daravordan ke bashakhsiyati!!!!!

montazer budim in
beiad baramun azadiro tarif kone
ya zabune harki beshe!!!!

HA HA HA


ina akhere khandeh hastan

PeMi گفت...

خب فکر می کنم که به اندازه ی کافی از دو طرف شنیدیم...
دیگه بقیه ی قضاوت و تحلیل ها با دوستان عزیز هست.
پس (من) عزیز و (ha ha ha) عزیز .. اگه صلاح میدونید دیگه تمومش کنید،لطفا !

سحر گفت...

سلام پمی جون .خسته نباشی .وبلاگت عالیه محشره .هم شیکه و هم پر مطلبه


کامنت نویس (من),
میخوام بدونم کی گفته وب علی رحیمی کناری وبسایت ((((رسمی!)))) بنیامینه!؟!همه عالم و آدم می دونن وبسایت (((رسمی)))) بنیامین benyaminmusic.com هست که فقط توسط خودش مدیریت و اپدیت میشه.این یه سواستفاده س که که benyaminfans رو دارین وبسایت ((((رسمی!))) بنیامین جا میزنی.وقتشه ترانه شرقی از این سواستفاده ها مطلع بشه.واقعا که!یه چه حقی؟!به چه حقی بالاش نوشتین وبسایت رسمی بنیامین؟از بنیامین مجوز دارین یا از ترانه شرقی که نوشتین (((رسمی )))!؟ خیلیم جالبه که بعدم میشه خانه اول طرفدارا چون وبسایت ((((رسمی!!)))) بنیامینه(به گفته کامنت نویس من) و همه باید مثه مسجد عبادتش کنن و علی اقا هم شده ملای بزرگ و علی اقا هم شده ملای بزرگ یه کلمه حرف حساب بش بزنی کله ت پخ!!!!!!!!خدا خجالت بکشین حداقل از روی بنی .سواستفاده سو استفاده تو روز روشن !

rasmi!!!!!!!



{{{{{{{من گفت...

سايت علي اقا سايت رسمي ماست.......
...

مهسا گفت...

wow...خيلي غافلگيرانه بود آقا پيمان!!دستتون درد نكنه بابت زحمتايي كه ميكشيد!!!عكسايي كه گذاشتيد خيلي قشنگه بخصوص عكس اولي!!بنيامين اين پسر رو با چه جذابيتي بغلش كرده!!واسش دو ساعت غش و ضعف رفتم!!!اين عكس متعلق به جشن پازسال تو مدرسه ساريخاني نيست؟؟؟در ضمن عكس وسط براي من باز نميشه خيلي دوست دارم ببينمش!!

سوگند گفت...

پيمان جان ممنون درسته اينجا وبه و نبايد به حاشيه رفت بقول هاهاها!!!نبايد چشممونو روي واقعيت ببنديم پيمان جان شما الان نقش مرجع تقليد رو واسه آقاي رحيمي ايفا ميكنيد!اصلا اين حرف كه نوشتيد كپي با منبع خوب نيست نبايد كلا اجازه كپي بديد اگه يكي اتفاقي بره تو سايتش فكر ميكنه اين چقدر زحمت ميكشه!نميدونه كار شما بوده و اون از راه اومده بي اجازه كپي كرده حالا همش بگيد منبع!فقط همينو بهتون ميگم كه هركسي يه سايت جدا داره اگه قرار بشه همه از رو هم كپي كنن خيلي مسخره ميشه!از ما گفتن بود بعدا ميفهميد كه اين آقا كي هست نمك ميخوره نمكدون ميشكنه!!آقا پيمان بابت اين فيلمي كه از شما كپي كرده روي سايتش گذاشته ازتون حتي يه تشكر خشك و خالي هم كرد؟؟؟؟؟؟روي اپ جديدش كه من كلمه تشكر نميبينم!بهتره روي حرفام فكر كنيد بعدا بذاريد هركي هركاري دوست داره انجام بده!

maryam گفت...

سلام آقا پیمان ترا خدا نظرات حاشیه ای و تفرقه افکن را تایید نکنید هر چی بوده گذشته من در اواخر که شما با علی آقا همکاری میکردید گفتم اینها طرفداران بنیامین نیستندو قصدشون اختلاف انداختن وبحثهارا به حاشیه کشاندن است و با اسمهای متفاوت میایند وباعث جنجال واختلاف میشوند اینها خوب بلدند که چطور آدم را عصبانی بکنند تفرقه بیندازند وبه نیت سوءشان برسند ولی شما نباید اجازه مانور به اینها بدهید اینجا سایت طرفداراغن بنیامن است و ما میخواهیم در کمال آرامش از خبرهای هنرمند محبوبمان آگاه شویم من از شما خواهش میکنم که به اینها رو ندهید ونظرات آنها را تایید تکنید بگذارید هم شما وهم ما با اعصاب آرام وبا دلخوشی خبرهارا دنبال کنیم (ببخشید که یه کمی طولانی شد) با تشکر از تک تک زحمات شما

dornaz گفت...

سلام . خیلی دلم برای بنیامین می سوزه !!! بمیرم براش که طرفداراش به جای این که سعی کنن با هم متحد شن همش تو فکر اینن که دعوا کنن !
اصلا چرا باید بین طرفدارا یه فضای رقابتی باشه ؟!؟! سر چی میخواین رقابت کنین ؟!؟
بچه ها تو رو خدا تمومش کنین .
ما هممون باید واحد باشیم . نه این که هر کدوم بخوایم واسه خودمون لشکر جور کنیم که دعوا راه بندازیم .
بعدا هم نیاین یقه منو بگیرین بگین که تو منظورت با من بود . من دارم اعلام میکنم منظورم با همست ... همه ی کسایی که دارن طرفدارای بنیامین رو گروه گروه می کنن .
بازم به آقا پیمان و آقای رحیمی کناری . دمشون گرم . با این که در اصل اگه سو تفاهمی هم هست بین این دو آقای محترمه ولی بازم حرمت بنیامین رو حفظ میکنن و اونقدری جنگ و جدال به پا نمی کنن !!!
من نمی فهمم بچه ها شما برا چی اینقدر سعی دارین موضوع رو ببرین زیر ذره بین ! شدین کاسه داغ تر از آش و دارین بچه ها رو تیکه تیکه کنین !
اگه واقعا طرفدار بنیامینین خواهشا تو کامنتا بیش تر رعایت کنین .
چون این طوری در واقع برای خود بنیامین بد میشه ... اگه یکی بیاد این کامنتا رو بخونه !!!!!
نمیگه بیا اینم از طرفدارای بنیامین !
آقا پیمان من از شما خواهش میکنم نظرات رو چک کنین و دیگه نظراتی ( حالا هر طرفی که میخواد باشه ) رو که باعث کل کل میشه رو تایید نکنید .
با تشکر از شما .

PeMi گفت...

در جواب مهسا خانوم : بله ، عکس مربوط به مدرسه ساریخانی هست مربوط به اردیبهشت ماه 88 - البته عکس های دیگه ای هم هست که کم کم قرار میدم.
-
در جواب سوگند خانوم : من اظهار نظری نمی کنم و نیازی هم نمیبینم.همه ی دوستان همه ی مسایل رو کاملا زیر ذره بین دارن و خودشون قضاوت می کنن ! من دخالتی نمی کنم.
-
در جواب مریم خانوم : مریم جان فکر نمی کنم مساله انقدر بزرگ باشه که بخواد روی اعصاب و آرامش شما تاثیر بذاره ! یه بحثی هست و همه هم دارن اظهار نظر می کنن! و اینه که باعث روشن شدن مسایل و پیشرفت میشه ! هرکسی هم هرچی میخواد فکر کنه.مطمئن باشید همه جا اینجور مسایل هست.ولی خب شما اگه با نظر من موافق نیستین خب نظرات رو نخونید! من اخبار رو برای همه ی بنیامینی ها میذارم!!باز هم ممنون از نظرتون،موفق باشید مریم جان
-
در جواب درناز خانوم : نظر من این هست که همه جا باید فضا رقابتی باشه،اینه که پیشرفت رو میسازه،رقابت منظور جنگ نیست!منظور رقابت برای مطالب داغ تر،اخبار جدیدتر،مطالب متنوع تر و ....هست.
الان هم دعوایی در جریان نیست! یه بحثی ایجاد شده،دوستان هم دارن نظراتشونو بیان می کنن.من هم تا جایی که توهینی نبوده تاحالا تایید کردم(البته خدا رو شکر بچه ها خودشون رعایت می کنن،تاحالا من نظری رو رد و پاک نکردم)
باز هم ممنون از نظرات همه ی دوستان عزیز.
موفق باشید.

علي رحيمي کناري گفت...

پيمان دادا سلام
من نظرات وبت را خوندم
من و شما مشکل داريم باهم؟؟؟
اگه مشکلي نيست،چرا اينجا نظرات داغتر از آش هست؟؟؟
تو مثلا مدير اينجايي!نميتوني جلوشو بگيري؟؟
وب مارا با کمک دوستان خبرنگارم رسمي کردم....
هم رجب پور خبر داره،هم مسئول روابط عمومي ترانه شرقي،بامن در ارتباط هست.
لزومي نداره بحث هاي حاشيه اي راه بيوفته..

درباره ي مطالب وب تو:ما از تمام وب سايت ها،مخصوصاً موسيقي ما و موسيقي ايرانيان تو وب خودمون مطلب گذاشتيم!!اونا بايد الآن از وب ما و من شاکي باشن؟؟؟هرچي باشه،که از وب منو شما خيلي خيلي معتبر ترن
منم ميگم من و شما که مشکلي نداريم،چرا يه عده بايد اينجوري به بقيه القاء کنن....
ممنون ازت،اميدوارم مؤفق باشي

PeMi گفت...

در جواب علی عزیز :
من و شما مشکل خاصی نداریم،خیر،اما..
بچه ها حق دارن نظرای خودشونو بیان کنن.
خیر،من جلوشونو تا جایی که حرف ناشایستی زده نشه نمی گیرم و همه حق دارن که نظر خودشونو بگن..،در ضمن اینجا وب طرفدارا هست و دوست دارم که به دست خودشون بچرخه و من فقط مسئول حفظ نظم و ادب اینجا هستم،از طرفی،اینجا وب من هست و هر کسی هم روش خودشو برای مدیریت و تایید نظرات داره..
در مورد رسمی بودن،به من مربوط نمیشه که شما اسم وب خودتون رو رسمی بذارین یا نذارین،اما من خودم با بنیامین،پیام شمس،محسن رجب پور،مجید روغنی و و و .... در ارتباط هستم و خبر دارن..پس من هم با استفاده از دلیل شما باید اسم وبمو بذارم(وب خیلی خیلی رسمی هواداران بنیامین!)
و اما درباره ی مطالب ! درباره ی معتبر بودن گفتی،همه خوب میدونن که نباید به اسم یک رسانه صرفا نگاه کرد.. همونطور که دیدیم (جام جم) سال گذشته چه جوری با بنیامین برخورد کرد...... پس زیاد هم این منابع به اصطلاح معتبر،معتبر نیستن..موسیقی ما هم که با اون وضعیت تایید نظراتش، عدم صداقت خودشو به طرفدارای بنیامین ثابت کرده...
من هم تا حالا شاکی نشدم،فقط وقتی شاکی شدم که شما مثلا عکسی از وب من گذاشتی اما نه منبعی نوشتی و هم عکسو اون قسمتی که من آدرس وب رو زدم کات کردی!!!!! و الا من مشکلی ندارم حتی اگه شما کل وب منو توی وب خودت کپی کنی..اما فقط با منبع.
به هر حال..
آرزوی موفقیت دارم براتون.

ترانه گفت...

سلام
عالی بود مثل همیشه
کاش اونجا بودیم
ممنونم از شما
خیلی زحمت می کشی.
موفق باشی
به وب من هم سر بزنی خوشحال می شم.

مسعود داعي گفت...

agha peyman salam,shoma mage khodetoon ta hamin chand vaght pish too benayminfans naboodin????hala darin webe man webe to mikonin????badam mage shoma filmaye soltanworld.com ro az youtube varmidarin download mikonin bad khodetoon up mikonin be tadrij mizarin roo site esmi az ooona ovordin???ham site shoma ham site ali joftesh motabar o rasmie,vali shoma 2 ta ye ekip boodin az ghabl...chera bayad az in harfa zade she???mage shomaha bejoz inke benyamin bala bemoone hadafe dg i darin ??? mage joz inke havadara yeja dashte bashan ke baham bashan chize dg i ham hasT?

ناشناس گفت...

سلام. هم وب علي خوبه هم پيمان و مطمئناً اگر با هم باشند بهتر هم مي شه. به شخصه براي من بنيامين مهمه. اما انگار اينجا و البته اونجا اين طور كه از نظرات پيدا است، به جاي وب طرفداران بنيامين،وب طرفداران علي و پيمانه. در هر صرت ممنون به خاطر زحمات هر دوي مديران در هر دو سايت

PeMi گفت...

در جواب دوست عزیزمون (مسعود داعی) :
دوست عزیز...، یه سری مسایل هست که شما بی خبرین..من اگه هرچیزی روی سایت گذاشتم به اسم خودم مگه گذاشتم ؟
یا مگه اومدم اون تیکه از کلیپ که تبلیغ soltanworld.com هست رو کات کردم ؟
یا مگه اومدم همه ی زحمات رو نادیده گرفتم و گفتم من خودم اونجا این کیلیپ ها رو گرفتم ؟
واقعا صحبت هایی میشه که ......
عجیبه !
در ضمن،فرمودین وب من وب تو می کنی..
من هیچ وقت از این اخلاقا نداشتم و ندارم..اما این حرکتی که داره صورت میگیره همونطور که میبینید با انتقاد دوستام همراه شده،میتونید جواب منطقیتون رو به اونها بگید و البته جواب منطقی بشنوید.
همچنین،من فقط یک جا گفتم (وب من) اون هم در جواب علی آقا بود که گفتن (تو مثلا مدير اينجايي!نميتوني جلوشو بگيري؟؟)...در جوابشون گفتم که اینجا من با شیوه ی خودم عمل می کنم . قرار نیست جلوی کسی رو بگیرم..
پس من هیچوقت لفظ (مدیر و رسمی و مدیریت و من و پیمان مدیر وب رسمی و و و و .....) برای خودم به کار نبردم،و همونطور که گفتم وب متعلق به خود بچه ها هست و وظیفه ی من در اینجا حفظ نظم و ادب و البته اطلاع رسانی هست..
موفق باشید.

مسعود داعي گفت...

agha peymane gol,in harfa mohem nist...inja fek konam che webe shoma che ali joftesh male tarafdars,shoma ham darin zahmat mikeshin ke tarafdara khoshal bashan,man daram migam chera bayad fazaye delkhori pish biad???shoma dooste ham boodino hastin,ba ham kar mikardin..masale man faghat ine ke in fazaye refaghati kharab nashe..harki har kari kone vase tarafdara o khode benyamine.ghyr az ine???dar zemn man manzooram be shoma nabood,manzooram be comment ha bood ke yeki neveshte webw ali yeki zade webe peyman...webe ali webe peyman.webe x,webe y,akharesh male kasai hast ke be eshghe benyamin mian inja...

maryam گفت...

با سلا م آقا پیمان کلیپهای کنسرت بنیامین در سن خوزه را کی میزارید؟منتظر این کلیپها هستیم

عینک آفتابیشون نشه فراموش!!!!! گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
عینک افتابیشون نشه فراموش!!!! گفت...

پیمان عزیز از هز چی بگذریم سخن دوست خوشتره .برنامه کنسرت های آقا بنیامین کجا رسیده؟کانادا قطعی شده یا مذاکره؟خبرای تازه مازه چیه خدمتتون؟

PeMi گفت...

در جواب (عینک افتابیشون نشه فراموش!!!!) عزیز :
دوست عزیز با عرض معذرت اون نظر اولتون رو علی رغم میل باطنیم خذف کردم... چون باعث کش پیدا کردن قضیه و ادامه ی بحث می شد... به اندازه ی کافی خودشون بچه ها نسبت به همه چی آگاهی دارن..
باز هم از لطف شما ممنون.
درباره ی کنسرت ها هم باید بگم که بله،تقریبا قطعی شده؛ هرکی اطلاعات کامل تر به دستم برسه روی سایت میذارم.
موفق باشید.

بهارک گفت...

سلام:
پمی جون عکسای محله ی ما رو گذاشتی!!!آخه مدرسه ی ساریخانی چند تا خیابون پایین تر از خونه ی ما هست!!!
(بالاخره موفق به کامنت گذاشتن شدمD:)