جستجوی این وبلاگ

شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۹

~ کلیپ از کنسرت بنیامین در واشنگتن + عکس های بنیامین در مدرسه ی ساریخانی ~



~ با سلام ~


(عکس ها،مربوط به کنسرت بنیامین در سن خوزه هستش)
سلام،خوب هستین ؟
باید ببخشید که این روزها کم فعالیت شدم !!!
انشاا... بعد از امتحانات (در اوایل تیرماه) از خجالت بر و بچه های بنیامینی در میام.
امروز دو کلیپ از کنسرت بنیامین در واشنگتن رو براتون آماده کردم،امیدوارم که خوشتون بیاد.

----------------------------------------------------
این هم عکس های حضور بنیامین در مدرسه ی کودکان معلول در اواخر اردیبهشت ماه 1388 هست.




----------------------------------------------------
و در قسمت پایانی این پست عکس های ارسالی ترانه عزیز ( نویسنده ی وبلاگ ترانه واژه ) رو قرار دادم که امیدوارم خوشتون بیاد.
با تشکر از ترانه ی عزیز .

~ با آرزوی موفقیت ~

۱۲ نظر:

Unknown گفت...

اگه شومینه جدید پیدا کردی بذاری خیلی حال دادی D:

فقط لندن و تهرانشو دارم

Unknown گفت...

آقا اگه شومینه جدید داری بذاری هم خیلی حال دادی

فقط لندن و تهرانشو دارم که به نظرم این 2 تا بهترین اجرای بنیامین اند و بعدش عاشق شدم سن خوزه

بابت همه کلیپ ها ممنون

ناشناس گفت...

movafagh bashi tu emtahana


chera tishert pushide

ناشناس گفت...

pemi akse washingtono bezar

Elham گفت...

خیلی عکس های خوشگلیند.

ممنون پیمان

مهسا گفت...

بي تو بنيامين شبي باز از خيابون فرشته گذشتم!!!همه تن چشم شدم خيره به دنبال تو گشتم!!!شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم!!!شدم آن عاشق ديوانه كه بودم!!!
بنيامين كي بر ميگرده ايران؟خدا كنه بعد از خرداد بياد براش نگرانم!! تورو خدا اگه كسي ميدونه بنيامين كي مياد بهم بگه! راستي بابت عكسا هم دستتون درد نكنه!!

PeMi گفت...

مهسا جان تا جایی که خبر دارم الان بنیامین در آتالانتا امریکا هستش!
آرزوی موفقیت می کنیم برای ایشون..

بهارک - www.benyaminfans.ir گفت...

سلام:
بابت عکسها ممنون...خیلی قشنگ بودن...

Hoda گفت...

سلام
واااااااااااااای اصلا نمیدونم چی بگم!!!
این چندوقته به خاطر امتحانا تو نت نیومدم ولی الان واقعا شوکه شدم!!
یه خسته نباشید که نه باید هزارتا خسته نباشید بهتون بگم و بابت تمام عکسا و کلیپهاو...تشکر کنم
واقعا عالی بود

لیلا گفت...

مرسی آپ خیلی خوشگلی بود خسته نباشید.از عکس ها فقط یکیش رو داشتم.مرسی.
کلیپ ها هم عالی بودن....فقط یه خواهشی داشتم ازتون ،البته اگه اذیت نمیشین...لطف میکنید تایم کلی کلیپ هایی رو که برای دانلود میذارین بگین ؟تا منم بدونم اگه کلیپی ناقص دانلود میشه ،یه فکری به حالش بکنم؟منظورم توی پخشه که چند دقیقه هر کدوم قراره پخش داشته باشن...اصلا نمیدونم امکانش هست یانه؟چون بعضی از کلیپ ها رو که دانلود میکنم حجمش با تایم پخشش نمیخونه...بازم مرسی وخسته نباشید

mohammad گفت...

aghaye peyman khan
*********** nakon
2rooz omadi jav gir nasho
nemidoni che khabare
age baz bebinam be mardom azari edame bedi dometo gheychi mokanm
dar zemn miyam kole amare 2 salegit ta alan ro mizaram ro sitet

ناشناس گفت...

mohammad ya ali

*********** toi ke
mardomazari ya pemi???

ya ali khodeshe ya duste aliye